Het kon beter. Heb wat hele stomme dingen gedaan en ik heb dit weekend een hoop dingetjes te doen.quote:
Ja, en dan word je de kroeg uitgezet...vanwege mijquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zal wel even hard schreeuwen, dan zijn ze vaak wel stil.
Ik kijk gewoon even lief en geef iemand anders de schuld.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, en dan word je de kroeg uitgezet...vanwege mij
Ook lullig
Wat heb je gedaan dan?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:18 schreef benzin het volgende:
[..]
Het kon beter. Heb wat hele stomme dingen gedaan en ik heb dit weekend een hoop dingetjes te doen.
En hoe is het met jullie?
Jullie, niet 'je'. Althans ik neem aan dat je dan met haar meegaat? Zij geeft een bepaald signaal af.. moet je wel oppikken dan hé...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, en dan word je de kroeg uitgezet...vanwege mij
Ook lullig
Ik heb iemand iets gezegd wat ik eigenlijk niet wilde zeggen. Mja, het is nu gebeurd en ik wil proberen het te vergeten. Ik kan niets meer veranderen nu.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dan?
En ja, met ons gaat het goed geloof ik!
We hadden gister een meet
Owja, daar had je het toch nog over toen we naar Kaneels huis liepen?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon even lief en geef iemand anders de schuld.
Lees maar terugquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:21 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb iemand iets gezegd wat ik eigenlijk niet wilde zeggen. Mja, het is nu gebeurd en ik wil proberen het te vergeten. Ik kan niets meer veranderen nu.
Mooi! Hoe was het?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lol, ja. Dat ik en broertje goed kunnen liegen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Owja, daar had je het toch nog over toen we naar Kaneels huis liepen?
Of ben ik nu in de war met iets anders?
Iets met dat je broertje dat ook deed
O, maar dan bedenk je wel wat als die barman vervelend gaat doenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Lol, ja. Dat ik en broertje goed kunnen liegen.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lees maar terug
Deze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ok, heel in het kort:
Ik kwam om 5 voor 8 in het cafe aan, maar er was verder niemand.
Na een kwartiertje kwam Kaneel binnen en heb nog even met hem staan lullen.
Maar al snel druppelden er meer mensen binnen, ook enkelen die ik nog niet eerder had gezien (vinniiee en wickedman of hoe die ook heette).
Heb niet iedereen kunnen spreken, maar het was heel gezellig.
*voor details lees maar even terug*
Zo half 2 zijn we met een aardig groot groepje nog naar een 2e kroeg gegaan, maar daar waren we al snel weer weg.
Ik en Muhahaha bleven bij Kaneel slapen en Heloef besloot op het laatst met ons mee te gaan.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O, maar dan bedenk je wel wat als die barman vervelend gaat doen
Next time, shout away!
Ik was al weg voordat ze naar de 2de kroeg gingen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:26 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Samenvatting wil ik wel geven aan de hand van de info die ik heb gekregen.
Eerst was er Magnetronkoffie
Toen was er het biertje
10 minuten aan rust
Kaneelstokje
De rest
Voorstellen en praten
Magnetronkoffie had soms wat moeite om gesprekken te volgen
Boothcamp casanova gozer was er
mlig is niet op komen dagen
wickedmen was snel weer weg
Weinig zoen/sexverhalen
2e kroegje rond half 2 ofzo
half uur daar geweest en toen gingen de meesten weg
Casie en myreale zijn gebleven tot half 5
Heloef, magnetronkoffie en nog iemand sliepen bij kaneelstokje
Heloef ging 's ochtends vroeg al weg
flippie niet kunnen komen want brand in schipholstunnel
Ow oke wie was dat dan met casie? Dacht dat dat gezegd wasquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik was al weg voordat ze naar de 2de kroeg gingen.
Met Murdera volgens mij.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:31 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ow oke wie was dat dan met casie? Dacht dat dat gezegd was
disclaimer: - incorrectheden voorbehouden -
Ik.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:31 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ow oke wie was dat dan met casie? Dacht dat dat gezegd was
disclaimer: - incorrectheden voorbehouden -
Dit.quote:
Zo jammer.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er geen pics gemaakt.gelukkig.
gelukkig?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Idd. Na één keer buiten lopen in de regen zag ik er niet uit.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Herkenbaarheid enzo.quote:
Visser.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Idd. Na één keer buiten lopen in de regen zag ik er niet uit.
je gleed van je zadel af?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:36 schreef Samzz het volgende:
Bleh, alles kletsnat, niet kunnen rijden.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:36 schreef Samzz het volgende:
Bleh, alles kletsnat, niet kunnen rijden.
Sorry, zal het niet meer doenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:37 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]niet grappig.. dat kietelt en doet pijn
vrienden
Ik was serieus hoor. M'n make-up was niet waterproof.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Herkenbaarheid enzo.
[..]
Visser.
JE ZAG ER INDERDAAD VERTIEFT UIT.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:37 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]niet grappig.. dat kietelt en doet pijn
vrienden
Je kent mij toch, alles om te voorkomen dat ik uit mijn zolderkamer moet.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:37 schreef Murdera het volgende:
Kut flips. Beetje brandje stoken om een excuus te hebben om niet te hoeven komen.
Is je een paar maand geleden niet zo best geluktquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je kent mij toch, alles om te voorkomen dat ik uit mijn zolderkamer moet.
Een man die de route naar een vrouw dr hart begrijptquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:40 schreef benzin het volgende:
[..]
In dat geval zal ik je dan maar meer moeten plagen
Het is een goede gokquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:42 schreef Evie het volgende:
[..]
Een man die de route naar een vrouw dr hart begrijpt![]()
maar kt was me al aan het hosselen las ik net.. wel even in de rij gaan staan he?!quote:
ahh. roddels ende achterklap. vermaak ons met de verhalen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is je een paar maand geleden niet zo best gelukt.
Hehehequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is je een paar maand geleden niet zo best gelukt.
De weg naar het hart van een vrouw is toch juist door subtiel voor te dringen in de rij?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:45 schreef Evie het volgende:
[..]
maar kt was me al aan het hosselen las ik net.. wel even in de rij gaan staan he?!whahaha
![]()
Lig je er naast dan? Arme jongen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:51 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Die magnetronkoffie zit nu te ruften in zijn bed ondertussen trouwens
Ja lekker knus. Wil je ertussen komen liggen? Misschien dat jij wel kan stijgen als hij weer een gasbel maaktquote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:48 schreef benzin het volgende:
[..]
De weg naar het hart van een vrouw is toch juist door subtiel voor te dringen in de rij?![]()
Hahahahaquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:56 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Onsubtiel dan? Zo van alphamannetje: ik kom eraan aan de kant jullie!
Zo fragiel ben ik niet hoor.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:54 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja lekker knus. Wil je ertussen komen liggen? Misschien dat jij wel kan stijgen als hij weer een gasbel maakt
Iemand moest voordringen in de rij stiekem? Ow wacht denk dat ik het snap. Ze moesten meer zo zijn een beetje. Soms duurt het even met mijn mannelijke brein om alles te verwerkenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:59 schreef Evie het volgende:
[..]maar moest gister stiekem wel een beetje
moet ik zeggen
Ow nou ja dan ga ik mee ruften en dan moet het sowieso alsnog wel lukken. 1 grote ruftbel van magnetronkoffie en mij. En jij het engeltje dat zich op dat gasgedreven wolkje bevindtquote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je kent mij toch, alles om te voorkomen dat ik uit mijn zolderkamer moet.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:05 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ow nou ja dan ga ik mee ruften en dan moet het sowieso alsnog wel lukken. 1 grote ruftbel van magnetronkoffie en mij. En jij het engeltje dat zich op dat gasgedreven wolkje bevindt
Wat een bazen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:07 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja wij weten wel hoe we het hart van een meisje moeten veroveren
Beter zelfs.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:11 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Jij zegt hetWas het net zo goed voor jou als voor ons?
Groepsdruk. Ik werd gedwongen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ik vond het de ultieme samenwerking.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:18 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Was het magnetronkoffie voor jou of toch vooral ik?
Zedelijk?quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Groepsdruk. Ik werd gedwongen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door fera wel,maar er is 1 iemand die toch redelijk onzedelijk was.quote:
Maar dat kan ik dan weer wel heel goed begrijpen, het is moeilijk om mij niet te betasten.![]()
Ik denk dat ik wel weerstand kan bieden om het niet te doenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Door fera wel,maar er is 1 iemand die toch redelijk onzedelijk was.
Maar dat kan ik dan weer wel heel goed begrijpen, het is moeilijk om mij niet te betasten.
Wie was er onzedelijk dan?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Door fera wel,maar er is 1 iemand die toch redelijk onzedelijk was.
Maar dat kan ik dan weer wel heel goed begrijpen, het is moeilijk om mij niet te betasten.
Eerst volgende meet, meld ik mij als eerste aan hoor!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wel een tegenvaller hoor.
Nu heb ik me vermaakt met Casie.
Soms. Vertel.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:34 schreef twi het volgende:
Hebben jullie wel eens dat jullie iemand gewoon even dood willen maken?
Wil je iemand dood maken of dood hebben?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:34 schreef twi het volgende:
Hebben jullie wel eens dat jullie iemand gewoon even dood willen maken?
Too late, too late.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Eerst volgende meet, meld ik mij als eerste aan hoor!
Arme Casie
Goede vraag, zelf dood maken, of dood laten maken? Want in dat 2e geval... :pquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wil je iemand dood maken of dood hebben?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Too late, too late.
Nu zijn Casie en ik al hopeloos verliefd en alles.
Dus eigenlijk ben je stiekem wel blij zeker dat ik niet kon komenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Too late, too late.
Nu zijn Casie en ik al hopeloos verliefd en alles.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je stiekem wel blij zeker dat ik niet kon komen
je had gewoon naar mij moeten komen, flipje.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je stiekem wel blij zeker dat ik niet kon komen
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:38 schreef dawg het volgende:
toch vind ik het wel een tegenvaller, geen pics van jou in je boss-kostuum.
Jammer.quote:
Had ook nog gekund.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:38 schreef dawg het volgende:
[..]
je had gewoon naar mij moeten komen, flipje.
jup. alleen daarvoor zou ik al overwegen naar een meet te komen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:39 schreef Murdera het volgende:
[..]Je bent toch wel benieuwd of ik eruit zie als iemand die stoer wil kunnen zijn met een pakkie, of als iemand die geniet van zijn outfit he?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:41 schreef dawg het volgende:
[..]
jup. alleen daarvoor zou ik al overwegen naar een meet te komen.
veel te ver weg.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Had je moeten doen.Was erg gezellig.
Kans op liefde gemist, nu even heel hard janken in een hoekje.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dit was je laatste kans op immerdurende allesverslindende liefde.
Was een grapje hoor, ik hou nog steeds van je natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kans op liefde gemist, nu even heel hard janken in een hoekje.
Geen nood ik ben er. Heb fera al liefde gegeven maar magnetron en ik hebben ook wel plaats voor jou. Niet huilenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
jij hebt ze voor het uitkiezen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Er was niet echt plek meer.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:50 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Je had bij Heloef en magnetron en kaneel enzo kunnen slapen hé...
nee.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:50 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Je had bij Heloef en magnetron en kaneel enzo kunnen slapen hé...
Jij mag dat.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou gewoon tussen jou en kaneel in kruipen.
Heloef was echt verdwenen man, ik heb 'm niet horen gaan.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:54 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Hij had kunnen blijven staan tot heloef weg ging en dan op zijn plek slapen toch
Hij is nog bescheiden.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:56 schreef dawg het volgende:
maar mur is dus echt zo hot als ie beweert, fera?
Hij was er de rest van de avond wel bij enzo gewoon? Bedoel gewoon leuk? niks raars toch? Want zonder doei te zeggen gaan lijkt me wel raar eigenlijkquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Heloef was echt verdwenen man, ik heb 'm niet horen gaan.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik val vies tegen irl ja! Eindelijk je hebt helemaal door.
Bewijsquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:08 schreef Flippiee het volgende:
[Grapje grapje grapje, ik ben hartstikke leuk.
Bijna elke laptop heeft toch hetzelfde formaat steker en werkt op 19.5 V=?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:57 schreef Fera het volgende:
Nee, dit mag niet zijn ... Volgens mij heb ik m'n laptopoplader niet bij ...
quote:
Ik doe wel van mijn verzameling dode spinnenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maak een foto van je teensokken.
Op je fotoboek zie je er trouwens best leuk uit hoorquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Ik doe wel van mijn verzameling dode spinnen
Dat is miley.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:21 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Op je fotoboek zie je er trouwens best leuk uit hoor
PLAN ER EEN.quote:
Deze is beterquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Billy Ray brengt weer de goede shit voort
Die schoenen
0.22quote:
Deze is nog beter trouwensquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
0.22
Maar niet zulke kekke stappers. Lang niet meer gezien dat filmpje trouwens.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
0.22
Maar niet zulke kekke stappers. Lang niet meer gezien dat filmpje trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |