Het kon beter. Heb wat hele stomme dingen gedaan en ik heb dit weekend een hoop dingetjes te doen.quote:
Ja, en dan word je de kroeg uitgezet...vanwege mijquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zal wel even hard schreeuwen, dan zijn ze vaak wel stil.
Ik kijk gewoon even lief en geef iemand anders de schuld.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, en dan word je de kroeg uitgezet...vanwege mij
Ook lullig
Wat heb je gedaan dan?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:18 schreef benzin het volgende:
[..]
Het kon beter. Heb wat hele stomme dingen gedaan en ik heb dit weekend een hoop dingetjes te doen.
En hoe is het met jullie?
Jullie, niet 'je'. Althans ik neem aan dat je dan met haar meegaat? Zij geeft een bepaald signaal af.. moet je wel oppikken dan hé...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, en dan word je de kroeg uitgezet...vanwege mij
Ook lullig
Ik heb iemand iets gezegd wat ik eigenlijk niet wilde zeggen. Mja, het is nu gebeurd en ik wil proberen het te vergeten. Ik kan niets meer veranderen nu.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dan?
En ja, met ons gaat het goed geloof ik!
We hadden gister een meet
Owja, daar had je het toch nog over toen we naar Kaneels huis liepen?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon even lief en geef iemand anders de schuld.
Lees maar terugquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:21 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb iemand iets gezegd wat ik eigenlijk niet wilde zeggen. Mja, het is nu gebeurd en ik wil proberen het te vergeten. Ik kan niets meer veranderen nu.
Mooi! Hoe was het?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lol, ja. Dat ik en broertje goed kunnen liegen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Owja, daar had je het toch nog over toen we naar Kaneels huis liepen?
Of ben ik nu in de war met iets anders?
Iets met dat je broertje dat ook deed
O, maar dan bedenk je wel wat als die barman vervelend gaat doenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Lol, ja. Dat ik en broertje goed kunnen liegen.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lees maar terug
Deze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ok, heel in het kort:
Ik kwam om 5 voor 8 in het cafe aan, maar er was verder niemand.
Na een kwartiertje kwam Kaneel binnen en heb nog even met hem staan lullen.
Maar al snel druppelden er meer mensen binnen, ook enkelen die ik nog niet eerder had gezien (vinniiee en wickedman of hoe die ook heette).
Heb niet iedereen kunnen spreken, maar het was heel gezellig.
*voor details lees maar even terug*
Zo half 2 zijn we met een aardig groot groepje nog naar een 2e kroeg gegaan, maar daar waren we al snel weer weg.
Ik en Muhahaha bleven bij Kaneel slapen en Heloef besloot op het laatst met ons mee te gaan.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O, maar dan bedenk je wel wat als die barman vervelend gaat doen
Next time, shout away!
Ik was al weg voordat ze naar de 2de kroeg gingen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:26 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Samenvatting wil ik wel geven aan de hand van de info die ik heb gekregen.
Eerst was er Magnetronkoffie
Toen was er het biertje
10 minuten aan rust
Kaneelstokje
De rest
Voorstellen en praten
Magnetronkoffie had soms wat moeite om gesprekken te volgen
Boothcamp casanova gozer was er
mlig is niet op komen dagen
wickedmen was snel weer weg
Weinig zoen/sexverhalen
2e kroegje rond half 2 ofzo
half uur daar geweest en toen gingen de meesten weg
Casie en myreale zijn gebleven tot half 5
Heloef, magnetronkoffie en nog iemand sliepen bij kaneelstokje
Heloef ging 's ochtends vroeg al weg
flippie niet kunnen komen want brand in schipholstunnel
Ow oke wie was dat dan met casie? Dacht dat dat gezegd wasquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik was al weg voordat ze naar de 2de kroeg gingen.
Met Murdera volgens mij.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:31 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ow oke wie was dat dan met casie? Dacht dat dat gezegd was
disclaimer: - incorrectheden voorbehouden -
Ik.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:31 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ow oke wie was dat dan met casie? Dacht dat dat gezegd was
disclaimer: - incorrectheden voorbehouden -
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |