Jammer.quote:
Had ook nog gekund.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:38 schreef dawg het volgende:
[..]
je had gewoon naar mij moeten komen, flipje.
jup. alleen daarvoor zou ik al overwegen naar een meet te komen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:39 schreef Murdera het volgende:
[..]Je bent toch wel benieuwd of ik eruit zie als iemand die stoer wil kunnen zijn met een pakkie, of als iemand die geniet van zijn outfit he?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:41 schreef dawg het volgende:
[..]
jup. alleen daarvoor zou ik al overwegen naar een meet te komen.
veel te ver weg.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Had je moeten doen.Was erg gezellig.
Kans op liefde gemist, nu even heel hard janken in een hoekje.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dit was je laatste kans op immerdurende allesverslindende liefde.
Was een grapje hoor, ik hou nog steeds van je natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kans op liefde gemist, nu even heel hard janken in een hoekje.
Geen nood ik ben er. Heb fera al liefde gegeven maar magnetron en ik hebben ook wel plaats voor jou. Niet huilenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
jij hebt ze voor het uitkiezen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Er was niet echt plek meer.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:50 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Je had bij Heloef en magnetron en kaneel enzo kunnen slapen hé...
nee.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:50 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Je had bij Heloef en magnetron en kaneel enzo kunnen slapen hé...
Jij mag dat.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou gewoon tussen jou en kaneel in kruipen.
Heloef was echt verdwenen man, ik heb 'm niet horen gaan.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:54 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Hij had kunnen blijven staan tot heloef weg ging en dan op zijn plek slapen toch
Hij is nog bescheiden.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:56 schreef dawg het volgende:
maar mur is dus echt zo hot als ie beweert, fera?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |