Groepsdruk. Ik werd gedwongen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ik vond het de ultieme samenwerking.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:18 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Was het magnetronkoffie voor jou of toch vooral ik?
Zedelijk?quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Groepsdruk. Ik werd gedwongen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door fera wel,maar er is 1 iemand die toch redelijk onzedelijk was.quote:
Maar dat kan ik dan weer wel heel goed begrijpen, het is moeilijk om mij niet te betasten.![]()
Ik denk dat ik wel weerstand kan bieden om het niet te doenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Door fera wel,maar er is 1 iemand die toch redelijk onzedelijk was.
Maar dat kan ik dan weer wel heel goed begrijpen, het is moeilijk om mij niet te betasten.
Wie was er onzedelijk dan?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Door fera wel,maar er is 1 iemand die toch redelijk onzedelijk was.
Maar dat kan ik dan weer wel heel goed begrijpen, het is moeilijk om mij niet te betasten.
Eerst volgende meet, meld ik mij als eerste aan hoor!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wel een tegenvaller hoor.
Nu heb ik me vermaakt met Casie.
Soms. Vertel.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:34 schreef twi het volgende:
Hebben jullie wel eens dat jullie iemand gewoon even dood willen maken?
Wil je iemand dood maken of dood hebben?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:34 schreef twi het volgende:
Hebben jullie wel eens dat jullie iemand gewoon even dood willen maken?
Too late, too late.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Eerst volgende meet, meld ik mij als eerste aan hoor!
Arme Casie
Goede vraag, zelf dood maken, of dood laten maken? Want in dat 2e geval... :pquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wil je iemand dood maken of dood hebben?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Too late, too late.
Nu zijn Casie en ik al hopeloos verliefd en alles.
Dus eigenlijk ben je stiekem wel blij zeker dat ik niet kon komenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Too late, too late.
Nu zijn Casie en ik al hopeloos verliefd en alles.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je stiekem wel blij zeker dat ik niet kon komen
je had gewoon naar mij moeten komen, flipje.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je stiekem wel blij zeker dat ik niet kon komen
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:38 schreef dawg het volgende:
toch vind ik het wel een tegenvaller, geen pics van jou in je boss-kostuum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |