Ja hoor, geen problemenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, dat half uurtje pitten werden er 4
Jij nog goed thuisgekomen?
Zaten er nog goeie tussen?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:55 schreef muhahaha het volgende:
Hoi allemaal![]()
Weer terug van het feestje, nog hosseltips van mijn zwagerbaas gehad
Veelal generieke dingen die ik al wist maar niet toepasquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zaten er nog goeie tussen?
Ik ga maar even wat pasta maken, kep trek
't water moet nog aan de kook. Kep vast een whiskey ingeschonkenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Veelal generieke dingen die ik al wist maar niet toepas.
Smakelijk!
Haha, even een bodempje makenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
't water moet nog aan de kook. Kep vast een whiskey ingeschonken
Geen idee. Heette iets van vat 69 of zo. Was in de aanbieding 25% kortingquote:
Drank in de kroeg/bar/disco is altijd duurder. Als ik bier zou lusten goot ik dat standaard naar binnen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tis nu tenminste een stuk goedkoper dan in die tent gister! ¤4,30 voor een bodempje
+1quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Drank in de kroeg/bar/disco is altijd duurder. Als ik bier zou lusten goot ik dat standaard naar binnen.
Ja klopt. Ben zelf ook eigenlijk niet echt een bierdrinker maar kreeg op een gegeven moment de ene na de andere aangebodenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Drank in de kroeg/bar/disco is altijd duurder. Als ik bier zou lusten goot ik dat standaard naar binnen.
En dan kreeg je waarschijnlijk nog Jackie D ook.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tis nu tenminste een stuk goedkoper dan in die tent gister! ¤4,30 voor een bodempje
Nee, ik vroeg wat ze hadden en koos southern comfort. Apart smaakje had dat wel.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En dan kreeg je waarschijnlijk nog Jackie D ook.
Heul niet, je hebt die fles moeten kopen, of was die gratisquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zo, heb nu al ¤4,30 uitgespaard!
Ja ok, maar dan kost 1 glas omgerekend nog minder dan ¤1 en zit ietsje vollerquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heul niet, je hebt die fles moeten kopen, of was die gratis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |