abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117658055

Welkom in het FOK! anime en manga topic!

Laat je niet afschrikken door de slowchat, als je vragen hebt kun je die hier altijd kwijt. ;)

Anime(aa-ni-mee) is de Japanse variant (dus Japanse uitspraak op het Engels animation) op onze Westerse tekenfilm. Het mag dan wel getekend zijn, maar anime gaan vaak veel dieper dan de tekenfilms die je hier op TV ziet. Hetzelfde geldt voor Manga (wat o.a. "onbeheerste of willekeurige kwaststreken" betekend).
Door veel mensen die niet bekend worden deze termen echter in verband gebracht met seksueel getinte onderwerpen(hentai, wat eigenlijk pervers betekent in het Japans) of onze (kinderlijke, dus kodomo) series.
Hierdoor heeft dit onderwerp een slechte reputatie bij een aantal mensen.

Anime en manga kun je onderverdelen in verschillende leeftijd categorie. De twee grootste zijn "Shonen" en "Shoujo".
Hiernaast heb je meerdere kleine (sub-)genres, zoals "Josei", "Seinen". Elk (sub-)genre snijd een ander onderwerp aan, dus er zou in principe voor iedereen iets tussen moeten zitten.

Gericht op jonge jongens (Shonen,leeftijd ~12-20/25 jaar): dit is over het algemeen het meest bekeken genre. De meeste mensen beginnen met de bekende series uit dit gedeelte.
De series zijn meestal gericht op actie en humor. De bekende series Bleach, Naruto en Fullmetal Alchemist vallen bijvoorbeeld in dit gedeelte.

Gericht op jonge meisjes (Shoujo,leeftijd ~12-20/25 jaar): dit onderdeel behandelt meestal het (meer) dramatische gedeelte, en bevat veel romantiek.
Meestal is het hoofdpersoon in een van deze series een vrouw (of meisje natuurlijk). Een aantal voorbeelden zijn Sailor Moon, Cardcaptor Sakura en Fruits Basket.

Gericht op de volwassen vrouw (Josei,leeftijd ~20/23/25-70/80+ jaar): deze bevatten globaal dezelfde thema's als de "Shoujo"-series, maar dan iets serieuzer en realistischer uitgevoerd.
Onder andere de series Nana, Paradise Kiss en Honey and Clover zijn voorbeelden hiervan

Gericht op de volwassen man (Seinen,leeftijd ~20/23/25-70/80+ jaar): dit genre is heel divers en er zit veel afwisseling in, van avant-garde tot erotiek. Deze series hebben vaak een serieuze ondertoon.
Een aantal populaire series zijn Elfen Lied, Ghost in the Shell en Black Lagoon.

Gericht op jonge kinderen (Kodomo,leeftijd 0-12 jaar): Hello Kitty, Pokemon en Hamtaro - dit spreekt voor zich.

Gericht op de jong volwassen vrouw (Yaoi/shounen-ai): dit genre gaat over homoseksuele relaties tussen mannelijke figuren. Een aantal voorbeelden hiervan zijn Junjou Romantica en Gravitation.

De makkelijkste manier is de taal leren door middel van een cursus of ervaring. Als je daar geen zin in hebt (of daartoe niet in staat bent) kun je fansubs kijken. Fansub-groepen (zoals Dattebayo) nemen "raw"-versies op van de Japanse TV, vertalen deze en voegen ondertitelingen toe. Vaak geven de groepen extra informatie zodat het voor de kijker beter te begrijpen is (typische Japanse dingen worden uitgelegd).

Er zijn verschillende soorten groepen die animes ondertitelen, daarom zijn er verschillende in de gebruikte lettertypen, tekstopmaak of vertalingen. Verder zijn er twee soorten, de "speedsubbers" en de "qualitysubbers".
Zoals de namen doen vermoeden brengen de "speedsubbers" snel hun aflevering (of hoofdstuk) uit (waardoor het kan zijn dat deze van mindere kwaliteit is), en de "quality-subbers" nemen de tijd en leveren vaak beter werk af.

Het verschil tussen speedsubbers en qualitysubbers wordt steeds kleiner. Vaak hebben de meeste speedsubbers ook kwaliteit die niet onder doet voor die van qualitysubbers. Dit onderscheid is eigenlijk meer iets van vroeger en wordt tegenwoordig niet meer zo gemaakt.

Fansubs worden uitgebracht op verschillende sites, om deze te vinden kun je altijd even Googelen of op (de grotere) P2P-sites zoeken. Ook kun je via IRC downloaden. Een guide daarvoor is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.

Links vragen doen we niet in dit topic (omdat het niet in alle gevallen legaal is), maar als je er echt niet uit komt kun je altijd een van de mensen hier een PM/DM sturen.

Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.

Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen. Het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer deze eerst te downloaden.
VLC speelt ook nog eens alles af(ook Blu-Ray Disk/BD)! :D
Let er wel op dat deze speler achterloopt op het CCCP Codec Pack en niet speciaal is ontwikkeld met anime in het achterhoofd.

Huidig seizoen
Klik voor de vergroting!
Fall 2012

2007 | Winter | Spring | Summer | Fall
2008 | Winter | Spring | Summer | Fall
2009 | Winter | Spring | Summer | Fall
2010 | Winter | Spring | Summer | Fall
2011 | Winter | Spring | Summer | Fall
2012 | Winter | Spring | Summer | Fall

Aziatische drama's Deel 2
Een topic over Aziatische drama series, voornamelijk over J-drama. Als je een keer geen zin hebt in anime moet je het hier een keer proberen.

Japans. [Deel 2]
Altijd al een beetje Japans willen leren? Dan is dit hét topic voor jou

Japanse cultuur enzo :D
Vragen over de Japanse Cultuur? Stel ze hier!

Japan #24
Dingen die je echt moet doen (mocht je naar Japan gaan).

Zelf sushi maken deel VII
Gerechten

[Animé] Meld hier dat er een nieuwe EP uit is 3
Hier word het gemeld als er nieuwe afleveringen uitgebracht worden.

Anime/mangaseries verkiezingstopic 2008 - Deel 4
Je wil iets nieuws zien maar weet niet wat? In dit topic vind je welke series het populairst waren op FOK!

Het grote anime/manga Meet topic 2012
Een anime/manga meet.

[Anime] Bleach #9: Bankai. Senbonzakura Kageyoshi
[Anime&Manga] Naruto #19
[ANIME] One Piece

Animees
Nederlandstalig blog met reviews over lopende animeseries en (soms) meer!

Anime News Network (ANN)
Nieuws over anime, hier staan ook beschrijvingen van series en handige lijstjes van goede anime.

Animeinfo.com
Hier vind je alle informatie over een anime die jij zoekt.

Anidb.net
De anime-database.

Anime Planet
Hier kun je een aantal aanraders zoeken (anime).

Anime Recommendations
Een wiki vol met aanraders. Er zit altijd wel wat tussen!

My Anime List (MAL)
Houd je eigen anime- en mangalijst bij! Bekijk andere lijsten en geef je oordeel over anime en manga! Er is zelfs een FOK! groep op MAL, deze vind je hier!

Sommige topicmeubels hebben hun eigen MyAnimeLists (MALs), waar je kunt zien wat zij gekeken hebben en wat ze leuk vinden! De links staan hieronder:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen :)

Voorgaande delen

Topicreeks: Het grote anime/manga topic

------------------------------------------------------------

Over hotlinken en ander gespui:

Veel mensen plaatsen lukraak afbeeldingen en illustraties in dit topic om hun powerlevel te tonen. Aangezien dit de laatste tijd nogal wat problemen oplevert hier een kleine guide, waarvan de basis is ontsprongen aan het intellect van outcast_within.

1. Plak niet zomaar lukraak de directe URL van de afbeelding. Dit heet hotlinking en kost bandbreedte aan de kant van de host. Sommige sites als Random Curiosity worden veel gehotlinked en hebben besloten om dit tegen te gaan. Het gevolg voor jouw afbeelding is dat wij slechts een placeholder te zien krijgen met de boodschap dat hotlinken niet toegestaan is.

2. Om ons wel jouw gevatheid te tonen is het beter om de afbeelding te rehosten. Dat wil zoveel zeggen als upload jouw afbeelding naar een andere site of database en link vanaf die locatie. Kost de originele host van de afbeelding minder bandbreedte en garandeert dat wij jouw afbeelding kunnen zien. Er bestaan een aantal van dergelijke sites, zoals Imgur of Photobucket. Als je een eigen site hebt kan je natuurlijk ook vanaf die locatie rehosten.

IRC Slowchat
#fokanime op irc.tweakers.net
Download Mirc of xchat

Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_117658065
):O
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 14:06:19 #3
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_117658094
:')
Helemaal super.
pi_117658495
Dakgoot heeft ons voor een ramp behoed. Goed gedaan.
Hoewel die accent dinges wat mij betreft onnodig was.
pi_117659342
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 14:20 schreef Arashimashou het volgende:
Dakgoot heeft ons voor een ramp behoed. Goed gedaan.
Hoewel die accent dinges wat mij betreft onnodig was.
Ja iedereen weet wel wat het is en als ze het niet weten dan zijn ze nep! :(
pi_117659901
Moe! Moekyun! Kyunshi! Mougyuu~! Verover de wereld!
pi_117660017
Gangnam style :')
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 15:22:24 #8
383398 Kyubey
pi_117660330
Helemaal super.
pi_117660521
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 15:10 schreef 2Happy4U het volgende:
Gangnam style :')
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 16:01:11 #10
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_117661369
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 14:06 schreef Kyubey het volgende:
Leuke avatar, so moe.
pi_117662443
Chuunibyou geeft me zo'n moe gevoel van binnen.
“An interesting thing is a good thing.”
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 16:43:40 #12
383398 Kyubey
pi_117662547
Hime-chan no Ribbon _O_ _O_ _O_
Helemaal super.
pi_117663776
Mahou shoujos op een paar uitzonderingen na. :')
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 17:32:05 #14
383398 Kyubey
pi_117663939
Ah, de laatste 4 episodes van Kokoro Connect komen op DVD over ongeveer 5 maanden.

Jammer. Door de laatste arc doet de serie aan als raar en met een slecht einde. Waar zijn mijn Inaban-momenten?
Helemaal super.
pi_117664221
quote:
15s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 17:32 schreef Kyubey het volgende:
Ah, de laatste 4 episodes van Kokoro Connect komen op DVD over ongeveer 5 maanden.

Jammer. Door de laatste arc doet de serie aan als raar en met een slecht einde. Waar zijn mijn Inaban-momenten?
De laatste paar episodes worden dus hoogstwaarschijnlijk een soort ova's? ;(
pi_117664268
arashi mijn neger wanneer kom je weer eens online ?
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 17:59:25 #17
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_117664618
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 18:01:08 #18
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_117664663
quote:
link naar dat eerste nummer, die zoek ik
pi_117664722
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 18:01 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

link naar dat eerste nummer, die zoek ik
Bakemonogatari niet kennen :N is overigens de 4e opening
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 18:05:17 #20
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_117664749
overtuig mij het te kijken dan?
pi_117664773
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 18:05 schreef Life2.0 het volgende:
overtuig mij het te kijken dan?
De stijl van die serie moet het je net liggen anders zal je het toch niks vinden, maar het is overigens wel een erg goede anime sterke characters goede animatie en een mooie art
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 18:15:05 #22
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_117664963
dat vroeg ik niet
pi_117665121
*konbanwa*

quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 05:16 schreef AgitoM het volgende:

[..]

Het OV in Singapore is fantastisch. Het gros van het eiland is bereikbaar met het OV. Zeker nu ze het netwerk aan het uitbreiden zijn. Iedere 5 minuten is er een trein. De prijs is erg goedkoop. Het OV netwerk is zo betrouwbaar dat als er een 10 minuten vertraging is, of een langdurige storing, dit voorpagina nieuws is in de krant, en het hele land er schande over spreekt.

Daarnaast gebruiken zie hier al dik 10 jaar een chipkaart voor de bus en trein die wel werkt.
10 Jaar met OV chipkaart en goedkoop? NL is dus helemaal de kluts kwijt _O-

quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 11:39 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Nee.

http://nl.wikipedia.org/w(...)ofd_van_de_bevolking

http://nl.wikipedia.org/wiki/Index_van_de_menselijke_ontwikkeling

Maar is wel groeiend en je moet je beseffen dat het land in korte tijd helemaal opnieuw opgebouwd is.

En zeg voortaan tegen je broer dat hij gewoon naar het bnp per hoofd kan kijken. :') :P
dus?? :P

quote:
14s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 13:52 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Ja! Heel gezellig, met 1 miljard anderen ;)
Hele gave reis :) Als jullie willen kan ik later vandaag wel de foto's posten (zo'n 1600 totaal) :P
1600?? :o
pi_117665621
Gezien we het hier nog steeds over het feit dat ik in Singapore hebben, bij deze mijn reactie over de welvaart van het land:

Zoals ik er tegenaan kijk, scheelt het niet veel met Nederland. Het gros van de middenmoot mensen die ik ken hebben ongeveer een vergelijkbare levenstandaard als de middenmoot Nederlander.
Ik denk dat sinds het nu crisis is in Nederland, de koopkracht van de Singaporeaanen net wat hoger ligt dan in Nederland. (Sterker nog mijn kenissen die voor zaken naar Nederland gaan, geven aan flink te winkelen in Nederland omdat het goedkoper is dan Singapore!)

Het enige probleem in Singapore, en dat ligt met name aan het Neo-Liberale beleid dat de overheid voert (De regeringspartij voert een beleid waar Mark Rutte alleen van droomt), dat er nauwelijks sociale voorzieningen zijn. Dus werkeloos? Huur maar een taxi en ga maar rondrijden. Ziek en geen verzekering? Gebruik je spaargeld maar (Of de verplichte Medisave spaarpot die iedere burger moet aanleggen) of klop maar bij je kenissen aan. Oud kreupel en arm? Ga maar tafels afruimen in food courts, of blikjes of kartoon verzamelen.

En dat voor een land met het hoogste aantal millionairs in de wereld.

Nu zit daar wel verandering in, de overheid weet dat als ze de macht willen behouden bij de volgende verkiezingen dat ze wat moeten gaan doen voor de zwakeren in de samenleving. Maar daarin hebben ze nog een lange weg te gaan.

Qua infrastructuur is het land indrukwekkend. Goede wegen. Goedkoop onderwijs (Een heel jaar studeren voor 1000 euro). Zeer goede ziekenhuizen. (Zelf ervaren) Heel goed OV. De kosten worden bewust door de overheid laag gehouden, maar in een land waar weinig mensen in verzekeringen geloven (groot probleem), word nogal snel geklaagt over hoge rekeningen in het ziekenhuis.

Overigens kom ik net thuis van een avondje uit in het centrum van Singapore. Een hoop mensen zaten in het centrum op een groot scherm een Chinees drama te kijken. Waar ging de film over? Natuurlijk, geld!
pi_117665806
Hoe zit het eigenlijk met anime in Singapore? Is het redelijk mainstream? Zie je het ook wel eens op TV?
pi_117665908
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 18:49 schreef robin007bond het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met anime in Singapore? Is het redelijk mainstream? Zie je het ook wel eens op TV?
Wil ik ook wel weten? :9
pi_117666320
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 18:49 schreef robin007bond het volgende:
Is behoorlijk mainstream. Er is een "kinder kanaal" in Singapore wat een hele hoop Anime series uitzend, naast japanse series als Power Rangers en Masked Rider. Heb helaas zelf eigenlijk nooit tijd om TV te kijken.

Hoop DVD winkels hebben meestal wel een Anime hoekje in hun winkel alhoewel het aanbod mij hoofdzakelijk tegenvalt, zeker de laatste jaren. Al die Robotech en Macross DVD die ik eerder noemde heb ik gewoon in winkels in Singapore en Kuala Lumpur gekocht. Dus zo nu en dan kom je inderdaad wel wat moois en verrassends tegen.

Opvallend genoeg zijn de leukste Anime DVD's of boxen die ik heb "China Import". Dus meestal de Anime, met of Japanse en Chinese dub. Of Japanse en Engelse dub met chinese ondertiteling. De verpakking is wel geheel in het Chinees, (en de DVD menu's vaak ook) maar de film of serie is prima te kijken.
pi_117668001
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 17:45 schreef De_Dakgoot het volgende:
arashi mijn neger wanneer kom je weer eens online ?
Ik weet niet, heb de afgelopen dagen niet veel zin gehad. Straits of Devastation is een deprimerende plek.
pi_117668097
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 20:01 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Ik weet niet, heb de afgelopen dagen niet veel zin gehad. Straits of Devastation is een deprimerende plek.
klopt
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 20:05:35 #30
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_117668136
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 18:22 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*konbanwa*

[..]

10 Jaar met OV chipkaart en goedkoop? NL is dus helemaal de kluts kwijt _O-

Ja ze hadden de keuze dat systeem te gebruiken maar wij moeten het wiel opnieuw uitvinden he, en nu hebben we een vierkant wiel :')
pi_117668274
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 20:04 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

klopt
Ben je daar geweest? :o

quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 20:05 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Ja ze hadden de keuze dat systeem te gebruiken maar wij moeten het wiel opnieuw uitvinden he, en nu hebben we een vierkant wiel :')
Dit soort projecten horen bij ons gewoon te falen.
pi_117668288
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 20:05 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Epic fail :P

quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 19:06 schreef AgitoM het volgende:

[..]

Is behoorlijk mainstream. Er is een "kinder kanaal" in Singapore wat een hele hoop Anime series uitzend, naast Japanse series als Power Rangers en Masked Rider. Heb helaas zelf eigenlijk nooit tijd om TV te kijken.

Hoop DVD winkels hebben meestal wel een Anime hoekje in hun winkel alhoewel het aanbod mij hoofdzakelijk tegenvalt, zeker de laatste jaren. Al die Robotech en Macross DVD die ik eerder noemde heb ik gewoon in winkels in Singapore en Kuala Lumpur gekocht. Dus zo nu en dan kom je inderdaad wel wat moois en verrassends tegen.

Opvallend genoeg zijn de leukste Anime DVD's of boxen die ik heb "China Import". Dus meestal de Anime, met of Japanse en Chinese dub. Of Japanse en Engelse dub met chinese ondertiteling. De verpakking is wel geheel in het Chinees, (en de DVD menu's vaak ook) maar de film of serie is prima te kijken.
Moet trouwens Super Senta(1975) en Kamen Rider(1975) zijn,beide worden nog steeds uitgezonden in Japan.Beide waren ook nog eens populair in de jaren 70 tot begin jaren 90 in veel landen buiten Japan zelf en zijn cult. :') :+

Masked is de vertaling van Kamen en Power Rangers zelf is een remake(USA met 60% stock footages van Super Sentai in elke seizoen,sinds 1993) :P

Singapore is wel een strenge land :Y

[ Bericht 24% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 06-10-2012 20:24:06 ]
pi_117668317
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 20:09 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Ja,
Man dit is zo awsomeee
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_117668401
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 20:10 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Ja,
Man dit is zo awsomeee
SPOILER
Dat Andromeda... als het geen Andromeda's zijn is het gejat.
pi_117668426
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 20:12 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Dat Andromeda... als het geen Andromeda's zijn is het gejat.
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 20:16:25 #36
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_117668521
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 20:09 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

[..]

Dit soort projecten horen bij ons gewoon te falen.
Zal wel met het oude chauvinisme te doen hebben, dat je al blij mag zijn dat de trein vandaag vertrekt
pi_117668580
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 20:16 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Zal wel met het oude chauvinisme te doen hebben, dat je al blij mag zijn dat de trein vandaag vertrekt
Zelfs HK,Mexico,Frankrijk,Belgie en Japan zijn beter :P
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 20:18:58 #38
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_117668611
Klopt, al ben ik niet in hk of japan geweest maar wat ik ervan weet is dat het beter is :')
pi_117668835
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 20:18 schreef Life2.0 het volgende:
Klopt, al ben ik niet in hk of japan geweest maar wat ik ervan weet is dat het beter is :')
OV en trein kan snel,op tijd en goedkoop zijn!
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 20:25:31 #40
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_117668862
maar niet hier _O-
pi_117669058
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 20:25 schreef Life2.0 het volgende:
maar niet hier _O-
Zeker met "winter tijden" 8)7

*kijkt naar The Pretender*
pi_117669098
Och, ik merk er zelf eigenlijk niet veel van. Af en toe heb ik vertraging, big deal. :P
pi_117669247
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 19:06 schreef AgitoM het volgende:

[..]

Is behoorlijk mainstream. Er is een "kinder kanaal" in Singapore wat een hele hoop Anime series uitzend, naast japanse series als Power Rangers en Masked Rider. Heb helaas zelf eigenlijk nooit tijd om TV te kijken.

Zij hebben er Animax. Op tv. Wij niet. Ik ben jaloers. Of onverschillig. Of beiden, in welk geval ik iets onverschilliger dan jaloers ben.

quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 20:32 schreef robin007bond het volgende:
Och, ik merk er zelf eigenlijk niet veel van. Af en toe heb ik vertraging, big deal. :P
Fop autist!
pi_117669462
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 20:09 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Epic fail :P

[..]

Moet trouwens Super Senta(1975) en Kamen Rider(1975) zijn,beide worden nog steeds uitgezonden in Japan.Beide waren ook nog eens populair in de jaren 70 tot begin jaren 90 in veel landen buiten Japan zelf en zijn cult. :') :+

Masked is de vertaling van Kamen en Power Rangers zelf is een remake(USA met 60% stock footages van Super Sentai in elke seizoen,sinds 1993) :P

Singapore is wel een strenge land :Y
Ze zenden hier de amerikaanse Power Rangers uit, alhoewel iedereen dat gewoon een "japanse serie" vind. Masked Rider is inderdaad een echte japanse serie (waarschijnlijk Kamen dus) maar word hier gewoon Masked Rider genoemt, waarschijnlijk omdat Singapore wel engels, maar geen Japans spreekt.

En die strengheid van Singapore, dat is hoofdzakelijk spierballen vertoon van de overheid. Ja de straffen zijn hoog van kleine vergrijpen. Bekeuringen kosten je hier een klein fortuin. Maar in de praktijk word zelden de maximum staf gegeven. Bekeuringen zijn wel redelijk standaard.
Daarnaast staat er niet op iedere hoek van de straat een agent (En aanwezige politie is vaak beleefd en behulpzaam). Als laatste kun je met een hoop dingen weg komen. Een veel gebruikt zinnetje hier is: "You can do anything in Singapore, just don't get caught".
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 20:42:17 #45
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_117669513
Wauw. Ik vind dit een goede TT. Chapeau.

Tevens, ik vrees dat ik ook vandaag de recensie van K niet af ga krijgen. Ten eerste, ik moet straks weer werken en ik heb pannenkoeken gebakken, dus eerst nog even douchen.
Ten tweede, de NS liep weer eens enorm kutterig te zijn vandaag dus ik veel later thuis dan gepland.
Ten derde, morgen moet ik óók weer werken, dus morgenavond op zijn vroegstt.

Mijn excuses aan iedereen die er met smart op zit te wachten.
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
pi_117669563
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 20:42 schreef .Cake. het volgende:
Wauw. Ik vind dit een goede TT. Chapeau.
:D
pi_117669586
quote:
11s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 20:35 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Zij hebben er Animax. Op tv. Wij niet. Ik ben jaloers. Of onverschillig. Of beiden, in welk geval ik iets onverschilliger dan jaloers ben.

[..]

Fop autist!
Nooit van Animax gehoort, zal vast en zeker wel een van de vele betaal kanalen zijn waar je schandalig veel voor moet betalen bovenop je schandalig hoge contract. Ik houd het zelf nogal "basic" ik heb alleen de 5 gratis "publieke kanalen" waarvan 1 dus een tekenfilm kanaal is.
pi_117669629
Saraba chikyuu tobidatsu fune wa UCHUU SENKAN YAMATO!! :D :D :D

SPOILER
pi_117669786
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 20:41 schreef AgitoM het volgende:

[..]

Ze zenden hier de amerikaanse Power Rangers uit, alhoewel iedereen dat gewoon een "japanse serie" vind. Masked Rider is inderdaad een echte japanse serie (waarschijnlijk Kamen dus) maar word hier gewoon Masked Rider genoemt, waarschijnlijk omdat Singapore wel engels, maar geen Japans spreekt.

En die strengheid van Singapore, dat is hoofdzakelijk spierballen vertoon van de overheid. Ja de straffen zijn hoog van kleine vergrijpen. Bekeuringen kosten je hier een klein fortuin. Maar in de praktijk word zelden de maximum staf gegeven. Bekeuringen zijn wel redelijk standaard.
Daarnaast staat er niet op iedere hoek van de straat een agent (En aanwezige politie is vaak beleefd en behulpzaam). Als laatste kun je met een hoop dingen weg komen. Een veel gebruikt zinnetje hier is: "You can do anything in Singapore, just don't get caught".
Is het ook,alleen wel verkracht! Kan je beter de originele checken :P
pi_117669897
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 20:44 schreef De_Dakgoot het volgende:
Saraba chikyuu tobidatsu fune wa UCHUU SENKAN YAMATO!! :D :D :D

SPOILER
Ah de Yamato. Heb de film liggen op DVD, die was erg vermakelijk om te kijken. Er zaten een paar scene's tussen die een beetje onrealistisch waren, en sommige special effects waren wat minder. (Maar hoofdzakelijk erg goed). Karakters spraken mij wel aan, en daar ging het eigenlijk om.

De serie nooit gezien. Heb wel recentelijk een Yamato DVD gekocht genaamt "The Final battle".
Maar zoals met zo veel meuk die ik voor weinig geld heb gekocht, nog geen tijd gehad om te kijken.
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 20:52:55 #51
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_117670016
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 20:32 schreef robin007bond het volgende:
Studeer jij al? Dan ga je er wat meer vast van hebben, ik heb 3 jaar woon werk gedaan met de bus + trein + metro, dan realiseer je pas hoe vaak het fout gaat :')
pi_117670058
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 20:48 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Is het ook,alleen wel verkracht! Kan je beter de originele checken :P
Waarschijnlijk wel, maar engels is beter door jongere kinderen te begrijpen hier, met name omdat het hoofddoel van de Power Rangers is om Bandai speelgoed aan kinderen te verkopen. :-)

Zelfde reden dat in de Gundam series (of in ieder geval in Gundam 00) alle Gundam's aan het einde van het seizoen vernietigd worden. Dan kan Bandai een nieuwe reeks speelgoed uitbrengen.

Jongeren kijken inderdaad liever de Sentai's.
pi_117670060
Vorig jaar best vaak vertraging gehad of treinen met te weinig capaciteit hopelijk is dat dit jaar beter.
pi_117670710
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 20:43 schreef AgitoM het volgende:

[..]

Nooit van Animax gehoort, zal vast en zeker wel een van de vele betaal kanalen zijn waar je schandalig veel voor moet betalen bovenop je schandalig hoge contract. Ik houd het zelf nogal "basic" ik heb alleen de 5 gratis "publieke kanalen" waarvan 1 dus een tekenfilm kanaal is.
Geen idee. Op de site lees ik dat het te zien is via Starhub, ik weet niet of het jou iets zegt, mij niet in elk geval.
pi_117670853
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 20:53 schreef AgitoM het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wel, maar engels is beter door jongere kinderen te begrijpen hier, met name omdat het hoofddoel van de Power Rangers is om Bandai speelgoed aan kinderen te verkopen. :-)

Zelfde reden dat in de Gundam series (of in ieder geval in Gundam 00) alle Gundam's aan het einde van het seizoen vernietigd worden. Dan kan Bandai een nieuwe reeks speelgoed uitbrengen.

Jongeren kijken inderdaad liever de Sentai's.
En oudere mensen (25+),waaronder ik en 4 chan gasten >:)
pi_117670979
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 20:50 schreef AgitoM het volgende:

[..]

Ah de Yamato. Heb de film liggen op DVD, die was erg vermakelijk om te kijken. Er zaten een paar scene's tussen die een beetje onrealistisch waren, en sommige special effects waren wat minder. (Maar hoofdzakelijk erg goed). Karakters spraken mij wel aan, en daar ging het eigenlijk om.

De serie nooit gezien. Heb wel recentelijk een Yamato DVD gekocht genaamt "The Final battle".
Maar zoals met zo veel meuk die ik voor weinig geld heb gekocht, nog geen tijd gehad om te kijken.
Mah nigga :7
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 21:39:58 #57
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_117672097
Wauw, 1360 woorden al en ik ben nog lang niet klaar. Dit wordt een monster recensie.
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
pi_117672116
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 21:39 schreef .Cake. het volgende:
Wauw, 1360 woorden al en ik ben nog lang niet klaar. Dit wordt een monster recensie.
Over wat?
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 21:44:14 #59
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_117672281
quote:
11s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 21:40 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Over wat?
ANIMEES.
- Scamp
pi_117672403
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 21:44 schreef .Cake. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Aha :')
Hm, ik heb 'm op zich wel binnen... maar nu geen zin om te kijken.
pi_117672625
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 21:39 schreef .Cake. het volgende:
_O_
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 21:56:42 #62
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_117672753
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 21:47 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Aha :')
Hm, ik heb 'm op zich wel binnen... maar nu geen zin om te kijken.
Geeft niks. Morgen komt de recensie pas.

O+
ANIMEES.
- Scamp
pi_117674376
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 01:06 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Ja, nog niet veel tijd voor gehad. Volgende week heb ik een paar dagen vrij, dan kan ik het wel eens gaan doen. Kom ik ook van dat PM icoontje af, welke ik niet bekijk zodat ik mijzelf er wel steeds aan blijf herinneren ;)

Ik ga nu BTOOM! kijken. Ben benieuwd.
pi_117675459
Ja godverdomme Ace dood godsklote tyfuskneus was dan weggelopen
pi_117676658
K is best een toffe serie, stijlvol ook en ik hoopte half dat er zoals in Durarara en Baccano geen onbetwistbaar hoofdpersonage zou zijn. 'hoopte' is dat niet een soort van minispoiler?

[ Bericht 19% gewijzigd door Repelsteeltju op 06-10-2012 23:41:05 (Kan geen omgekeerde K gebruiken in een edit fuque) ]
pi_117677629
BTOOOM! begon raar en met dat trouwen in game voelde ik een SAO aankomen, maar toen sloeg het helemaal om en ik ga deze absoluut volgen!
pi_117677916
The fuck,ik kan niets quoten :r
pi_117678306
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 00:12 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Ik wel.
pi_117678456
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 00:12 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
adblocker uitzetten..
pi_117678556
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 00:29 schreef mschol het volgende:

[..]

adblocker uitzetten..
Raar!!
pi_117678679
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 00:32 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Raar!!
nee?
pi_117678727
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 00:35 schreef mschol het volgende:

[..]

nee?
Het lukt wel,maar ik draai via een Live CD. _O-
  zondag 7 oktober 2012 @ 00:38:09 #73
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_117678753
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 00:29 schreef mschol het volgende:

[..]

adblocker uitzetten..
is iets met java/flash oid, had ik ook ooit
pi_117678969
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 00:38 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

is iets met java/flash oid, had ik ook ooit
Google Chrome gebruikt HTML5
  zondag 7 oktober 2012 @ 00:47:19 #75
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117679103
Hnnnggg Firstlook was onwijs vet. Veel toffe games gespeeld, wat posters meegenomen en uiteraard met wat boothbabes op de foto geweest. Heb zelfs een hele poos met een boothbabe staan praten, 19 jaar en woonde in Utrecht. Ik heb haar telefoon nummer guys :@ !
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
pi_117679261
Kongroo!
  zondag 7 oktober 2012 @ 00:51:53 #77
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117679277
pi_117679389
quote:
99s.gif Op zondag 7 oktober 2012 00:47 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Hnnnggg Firstlook was onwijs vet. Veel toffe games gespeeld, wat posters meegenomen en uiteraard met wat boothbabes op de foto geweest. Heb zelfs een hele poos met een boothbabe staan praten, 19 jaar en woonde in Utrecht. Ik heb haar telefoon nummer guys :@ !
Lucky you :+
  zondag 7 oktober 2012 @ 00:55:45 #79
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117679425
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 00:54 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Lucky you :+
Jep, luck is on my side for once. We hadden direct een onderwerp om over te praten; Ni no Kuni :')
pi_117679473
quote:
99s.gif Op zondag 7 oktober 2012 00:55 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Jep, luck is on my side for once. We hadden direct een onderwerp om over te praten; Ni no Kuni :')
Whut?? :P
pi_117679486
quote:
99s.gif Op zondag 7 oktober 2012 00:47 schreef Mauskoekwaus het volgende:
_O_

Echt een gruwelijke baas ben jij. Het nummer van een boothbabe hosselen _O_

Serieus, dit zijn van die dingen die mensen zetten op hun "things to do before I die"-lijstjes. _O_

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2012 00:59:26 ]
  zondag 7 oktober 2012 @ 00:59:56 #82
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117679565
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 00:57 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Whut?? :P
Ni no Kuni, vette jRPG die begin 2013 uit komt?
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 00:57 schreef robin007bond het volgende:

[..]

_O_

Echt een gruwelijke baas ben jij. Het nummer van een boothbabe hosselen _O_
Ze hosselde mijn nummer, eigenlijk.. :P Ze is van Aziatische afkomst, dus ik twijfelde geen seconde :D
Die boothbabes liepen gewoon random rond soms, en ik zat Ni no Kuni voor de 2e keer te spelen, en toen vroeg ze of ze na mij mocht haha.
  zondag 7 oktober 2012 @ 01:01:49 #83
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_117679628
soms denk je.. waaroooom?!

pi_117679676
quote:
99s.gif Op zondag 7 oktober 2012 00:59 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

[..]

Ze hosselde mijn nummer, eigenlijk.. :P Ze is van Aziatische afkomst, dus ik twijfelde geen seconde :D
Die boothbabes liepen gewoon random rond soms, en ik zat Ni no Kuni voor de 2e keer te spelen, en toen vroeg ze of ze na mij mocht haha.
pic? :9
pi_117679736
Live Gangnam, toen ze het volkslied gingen draaien deed ik het alweer uit :')
  zondag 7 oktober 2012 @ 01:07:13 #86
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_117679792
quote:
99s.gif Op zondag 7 oktober 2012 00:59 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

[..]

Babe, check
boothbabe, check
aziaat, check

PROPS MANG
  zondag 7 oktober 2012 @ 01:12:00 #87
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117679936
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 01:03 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

pic? :9
You wish. :P
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 01:07 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Babe, check
boothbabe, check
aziaat, check

PROPS MANG
Ja, kom ik toch nog ergens met mijn charmes :@..

Was wel geinig, ik bleef ff kijken toen ze Ni no Kuni ging spelen, want mijn kameraad stond 1 console naast haar, en toen vroeg ze of ik ff wou helpen, en zo zijn we eigenlijk na de demo een beetje aan de praat geraakt. Ze kijkt ook anime, zegt ze net op Whatsapp :D
pi_117679949
quote:
99s.gif Op zondag 7 oktober 2012 01:12 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

You wish. :P

[..]

Ja, kom ik toch nog ergens met mijn charmes :@..

Was wel geinig, ik bleef ff kijken toen ze Ni no Kuni ging spelen, want mijn kameraad stond 1 console naast haar, en toen vroeg ze of ik ff wou helpen, en zo zijn we eigenlijk na de demo een beetje aan de praat geraakt. Ze kijkt ook anime, zegt ze net op Whatsapp :D
o|O
  zondag 7 oktober 2012 @ 01:18:55 #89
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117680092
Ik ga slapen (lees: whatsappen in bed :P). Oyasumii~
pi_117680150
quote:
99s.gif Op zondag 7 oktober 2012 01:18 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik ga slapen (lees: whatsappen in bed :P). Oyasumii~
sayonara
pi_117682160
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 21:06 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Geen idee. Op de site lees ik dat het te zien is via Starhub, ik weet niet of het jou iets zegt, mij niet in elk geval.
StarHub is 1 van de 3 telefoon en internet providers, en daarnaast een van de 2 TV providers. Als StarHub Aninax aanbied is het inderdaad een van de vele betaal kanalen die ze hebben. Ik ben geen klant van ze.

StarHub TV is goed (Alle goede kanalen bieden ze aan), maar internet zuigt.
SingTel internet is goed, maar TV zuigt (Alleen kut kanalen, en sport).
Dit is geen toeval, dit is de overheid van Singapore die zorgt dat mensen bij beide bedrijven een contract afsluiten.

Ik vond internet belangrijker dan TV, dus heb alleen een contract lopen bij SingTel. Heb een "gratis" TV decoder gekregen van ze. Gebruik die als "2e TV" op mijn computer aangesloten. Ik weiger schandalig dure extra kanalen van SingTel te kopen.

Misschien dat in de toekomst, nu ze overal glasvezel in de grond hebben gestopt ik over schakel naar StarHub. Omdat ik meer dan eens in clinch met SingTel heb gelegen.
pi_117682519
*hey*
  zondag 7 oktober 2012 @ 09:18:02 #93
383398 Kyubey
pi_117682906
Arme Robin _O- :')
Helemaal super.
  zondag 7 oktober 2012 @ 09:31:47 #94
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117683056
tijd voor sao
  zondag 7 oktober 2012 @ 09:54:29 #95
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117683385
Nou dit had ik dus zeker niet verwacht goede episode

gr gr
pi_117683598
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2012 09:18 schreef Kyubey het volgende:
Arme Robin _O- :')
:o :?
  zondag 7 oktober 2012 @ 10:26:54 #97
383398 Kyubey
pi_117683758
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2012 10:12 schreef robin007bond het volgende:

[..]

:o :?
Gr gr
Helemaal super.
pi_117683777
quote:
10s.gif Op zondag 7 oktober 2012 10:26 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Gr gr
Ik moest lachen omdat je het ook echt afgekort zei. Gr gr letterlijk in plaats van als afkorting voor groetjes groetjes. _O- :')
pi_117683906
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2012 10:28 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ik moest lachen omdat je het ook echt afgekort zei. Gr gr letterlijk in plaats van als afkorting voor groetjes groetjes. _O- :')
Ja, deze grap. Tjongejonge zeg :')
  zondag 7 oktober 2012 @ 10:47:16 #100
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_117684075
JoJo's Bizarre Adventure _O_
pi_117684215
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 10:38 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Ja, deze grap. Tjongejonge zeg :')
:'(
Je snapt het niet.
quote:
17s.gif Op zondag 7 oktober 2012 10:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
JoJo's Bizarre Adventure _O_
Hij is tof? Ik hoor veel goede dingen over de manga. :P
pi_117684249
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 10:54 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Je snapt het niet.

[..]

Ik snap d'r geen flikker van inderdaad. Ik verwacht er ook niet veel van. :'(
  zondag 7 oktober 2012 @ 10:59:16 #103
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_117684293
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 10:54 schreef robin007bond het volgende:

Oordeel zelf :P
pi_117685149
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 10:56 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Ik snap d'r geen flikker van inderdaad. Ik verwacht er ook niet veel van. :'(
Nou, mijn voicemail had ik ingesproken toen ik nog in de brugklas zat. Toen was ik dus 11/12.

Toen belde Kyubey me op, prankcall tijdens slaapfeestje jeweetz. En hoorde ze dus mijn voicemail. :'(
aergkaerkopwgoarmgoeraogan :'( ZE DACHT WAARSCHIJNLIJK DAT IK NOG STEEDS ZO KLONK.

Toen zei ik dus: "Bel me maar nog een keer, dan kan ik mijn voicemail compenseren.".

Toen nam ik op met: "Hallo, met Robin.".

Kreeg ik aan de andere kant te horen: "Hallo, met Emile Roemer. Stem op mij. Gr gr" :'(!!nerjongoaegiosnm waaaaaah

Toen zei ik: "Slechte grap" en wilde ik net terugzeggen: "Groetjes, groetjes" maar toen werd al opgehangen jeweetz.

Toen wilde ik dus terugbellen en zeggen: "Dit vind ik echt het toppunt!", maar helaas had ik dus geen beltegoed meer. :'(
quote:
14s.gif Op zondag 7 oktober 2012 10:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Oordeel zelf :P
Hmmm, verleidelijk. :P
  zondag 7 oktober 2012 @ 11:50:21 #105
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_117685254
Robin en kyubey zitten in een boom
pi_117685498
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 11:46 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Nou, mijn voicemail had ik ingesproken toen ik nog in de brugklas zat. Toen was ik dus 11/12.

Toen belde Kyubey me op, prankcall tijdens slaapfeestje jeweetz. En hoorde ze dus mijn voicemail. :'(
aergkaerkopwgoarmgoeraogan :'( ZE DACHT WAARSCHIJNLIJK DAT IK NOG STEEDS ZO KLONK.

Toen zei ik dus: "Bel me maar nog een keer, dan kan ik mijn voicemail compenseren.".

Kreeg ik aan de andere kant te horen: "Hallo, met Emile Roemer. Stem op mij. Gr gr" :'(!!nerjongoaegiosnm waaaaaah

Toen zei ik: "Slechte grap" en wilde ik net terugzeggen: "Groetjes, groetjes" maar toen werd al opgehangen jeweetz.

Toen wilde ik dus terugbellen en zeggen: "Dit vind ik echt het toppunt!", maar helaas had ik dus geen beltegoed meer. :'(

[..]

:')*9001

quote:
10s.gif Op zondag 7 oktober 2012 11:50 schreef 2Happy4U het volgende:
Robin en kyubey zitten in een boom
Al een hele tijd hoor.
  zondag 7 oktober 2012 @ 12:00:28 #107
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_117685543
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 11:58 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

:')*9001

[..]

Al een hele tijd hoor.
dat weet ik niet, zit te weinig in dit topic daarvoor
Details svp
pi_117685573
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2012 12:00 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

dat weet ik niet, zit te weinig in dit topic daarvoor
Details svp
Er is niets aan de hand.

gr gr
  zondag 7 oktober 2012 @ 12:02:20 #109
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_117685603
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 12:01 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Er is niets aan de hand.

gr gr
i dont habeeb it
  zondag 7 oktober 2012 @ 12:04:28 #110
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117685652
SPOILER: soa 14
pi_117685796
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2012 12:02 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

i dont habeeb it
Eerst zien, dan geloven. :{w

Kom je trouwens ook naar Tsunacon? :P
  zondag 7 oktober 2012 @ 12:10:58 #112
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_117685830
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 12:09 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Eerst zien, dan geloven. :{w

Kom je trouwens ook naar Tsunacon? :P
zal vast wel wat afspelen :D

Hmm wanneer is dat en wie waar hoe verder? Ik wil niet geglomped worden, daar heb ik al genoeg verhalen over gelezen op /cgl/ :')
pi_117685912
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2012 12:10 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Hmm wanneer is dat en wie waar hoe verder? Ik wil niet geglomped worden, daar heb ik al genoeg verhalen over gelezen op /cgl/ :')
Geglomped? :')
Neen.
pi_117685941
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2012 12:10 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

http://tsunacon.nl/

quote:
Tsunacon 2013 staat gepland op zondag 10 februari 2013, van 10:00 tot 20:00 in Erasmus Expo & Congrescentrum te Rotterdam.
Ennuh. Ik kom dus, Arasu komt misschien, Easymodo komt, Kyubey hoogstwaarschijnlijk ook. Dikke gezelligheid jwz. Oh, en vrienden van me komen ook mee. Maar die zul je waarschijnlijk ook gewoon mogen.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2012 12:15:43 ]
  zondag 7 oktober 2012 @ 12:15:44 #115
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117685974
dat tsunacon is wel dichtbij zeg
  zondag 7 oktober 2012 @ 12:15:47 #116
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_117685976
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 12:14 schreef robin007bond het volgende:

[..]

http://tsunacon.nl/

[..]

Ennuh. Ik kom dus, Arasu komt misschien, Easymodo komt, Kyubey hoogstwaarschijnlijk ook. Dikke gezelligheid jwz.
oh duurt nog wel even, maar vind jullie wel gezellige mensen dus zal even kijken
pi_117685994
quote:
11s.gif Op zondag 7 oktober 2012 12:15 schreef De_Dakgoot het volgende:
dat tsunacon is wel dichtbij zeg
Kom ook dan. :P
  zondag 7 oktober 2012 @ 12:18:02 #118
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_117686038
Als dakgoot gaat kom ik ook wel a mattie
  zondag 7 oktober 2012 @ 12:18:41 #119
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117686062
geen idee maar kga nu naar rotterdam laters
  zondag 7 oktober 2012 @ 12:21:28 #120
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_117686138
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 12:18 schreef De_Dakgoot het volgende:
geen idee maar kga nu naar rotterdam laters
adieu
pi_117686462
pi_117686465
Tonari no Kaibutsu-kun

http://www.nwanime.com/my(...)66bfd59024a924efb02/

Heb het gevoel dat dit vol gaat zitten met driehoekjes.
pi_117686500
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 18:22 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]

1600?? :o
Dat is niet zo heel veel voor 9 weken toch? ;)
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 20:52 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Studeer jij al? Dan ga je er wat meer vast van hebben, ik heb 3 jaar woon werk gedaan met de bus + trein + metro, dan realiseer je pas hoe vaak het fout gaat :')
Ik reis zo'n beetje wekelijks van Delft naar Hengelo en terug, iets meer dan 2.5 uur. Maar je hebt gelijk, als je dagelijks gaat merk je het een stuk meer, ik merk het zelf ook al aardig. Meestal vind ik 't niet zo erg, een vertraging betekent vaak dat ik een halfuurtje langer onderweg ben, nouja, op 2.5u maakt het sowieso niet zoveel meer uit :P
quote:
14s.gif Op zondag 7 oktober 2012 12:31 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit?! :o
pi_117686510
En Mauskoekwaus verdient een aparte post: Baas! *O* _O_
pi_117686520
quote:
6s.gif Op zondag 7 oktober 2012 12:32 schreef Bakakame het volgende:
[..]

Wat is dit?! :o
Psycho Pass
pi_117686549
quote:
14s.gif Op zondag 7 oktober 2012 12:33 schreef Qunix het volgende:

[..]

Psycho Pass
Is 't wat? Ziet er wel oké uit
pi_117686599
quote:
5s.gif Op zondag 7 oktober 2012 12:34 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Is 't wat? Ziet er wel oké uit
Nog geen idee... Komt vandaag uit.
pi_117687061
quote:
14s.gif Op zondag 7 oktober 2012 12:35 schreef Qunix het volgende:

[..]

Nog geen idee... Komt vandaag uit.
Oh :+
Well, keep me posted! :P
pi_117687304
Will do.
  zondag 7 oktober 2012 @ 13:07:13 #130
383398 Kyubey
pi_117687730
Psycho-Pass wordt zo cool. Hoop ik.

SOA ook misschien. Nu
SPOILER
gr gr oh spoiler :o :o
Helemaal super.
pi_117688322
Ik heb ook wel zin in Psycho Pass. De titel spreekt me ook echt aan. :P
  zondag 7 oktober 2012 @ 13:27:34 #132
383398 Kyubey
pi_117688604

Die OST van SOA trouwens _O_
Die laatste ep. Ik vergeef het ze alles, dit was geweldig.

[ Bericht 14% gewijzigd door Kyubey op 07-10-2012 13:45:36 ]
Helemaal super.
pi_117689374
Space Bros _O_

Wat een toffe nieuwe opening en een goeie episode! Zidane _O-

quote:
"Well the good news is probably another at least 13 more episodes since we have brand new opening."

pi_117689600

neko desu.
  zondag 7 oktober 2012 @ 13:53:44 #135
383398 Kyubey
pi_117689623
quote:
10s.gif Op zondag 7 oktober 2012 13:53 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
neko desu.
Niets mis met kattenwallpapers :{w
Helemaal super.
pi_117689650
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 13:53 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Zeker niet.
pi_117689658
quote:
10s.gif Op zondag 7 oktober 2012 13:53 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
neko desu.
_O-
pi_117689838
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 13:53 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Geen neutrale wallpaper hebben. :')

zondag 7 oktober 2012 @ 14:02:52 #139
383398 Kyubey
pi_117689998
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 13:59 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Geen neutrale wallpaper hebben. :')

[ afbeelding ]
Saaio.
Ik heb Jun uit K-ON als wallpaper.

Tevens: Kirito _O_ Hij lijkt wel Steven Seagal.
SPOILER
Helemaal super.
  zondag 7 oktober 2012 @ 14:16:05 #140
383398 Kyubey
pi_117691085
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 14:02 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Saaio.
Ik heb Jun uit K-ON als wallpaper.

Tevens: Kirito _O_ Hij lijkt wel Steven Seagal.
SPOILER
Ik hou het graag zakelijk. ;(

En ja, ik moet mijn voicemail dus ook veranderen. :')
pi_117692269
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2012 14:27 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ik hou het graag zakelijk. ;(

En ja, ik moet mijn voicemail dus ook veranderen. :')
Hallo met Robin...................................... Ik ben er even niet dus spreek wat in *PIEP*.
Zo irritant! :P
pi_117693898
Deze spoilers zijn onacceptabel. Nu moet ik het wel gaan kijken godverdomme.
edit: nee, nog steeds geen zin in.
  zondag 7 oktober 2012 @ 15:38:39 #144
383398 Kyubey
pi_117694039
quote:
8s.gif Op zondag 7 oktober 2012 15:34 schreef Arashimashou het volgende:
Deze spoilers zijn onacceptabel. Nu moet ik het wel gaan kijken godverdomme.
edit: nee, nog steeds geen zin in.
SOA?

Kijken. Nu. Deze aflevering maakt alle shit van de afgelopen weken goed :Y
Helemaal super.
pi_117694066
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 15:38 schreef Kyubey het volgende:

[..]

SOA?

Kijken. Nu. Deze aflevering maakt alle shit van de afgelopen weken goed :Y
Maar ik loop zo'n 4 afleveringen achter denk ik ;(
pi_117694161
Oke, het zijn er 3. Ik doe het gewoon.
  zondag 7 oktober 2012 @ 15:42:24 #147
383398 Kyubey
pi_117694181
quote:
8s.gif Op zondag 7 oktober 2012 15:41 schreef Arashimashou het volgende:
Oke, het zijn er 3. Ik doe het gewoon.
Ach in de afgelopen afleveringen gebeurde er geen flikker :')
Helemaal super.
pi_117694347
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 15:42 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Ach in de afgelopen afleveringen gebeurde er geen flikker :')
GHGGHGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHSSSSHT.

{

}

GHHGHGHHHGHGHGGGHGH
Boe :(
  zondag 7 oktober 2012 @ 15:50:30 #149
383398 Kyubey
pi_117694526
quote:
8s.gif Op zondag 7 oktober 2012 15:46 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

GHGGHGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHSSSSHT.

{
[ afbeelding ]
}

GHHGHGHHHGHGHGGGHGH
Boe :(
Helemaal super.
pi_117694586
quote:
Oke, dat maakt het iets beter. Iets.
  zondag 7 oktober 2012 @ 15:52:51 #151
383398 Kyubey
pi_117694629
quote:
9s.gif Op zondag 7 oktober 2012 15:51 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Oke, dat maakt het iets beter. Iets.
Helemaal super.
pi_117694667
quote:
Goed, ik ga nu kijken.
pi_117694723
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 11:46 schreef robin007bond het volgende:

[..]

[..]

Episch _O-
pi_117694984
quote:
Dit ga ik nog kijken. :')
pi_117695104
quote:
10s.gif Op zondag 7 oktober 2012 15:55 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Episch _O-
Dat laatste heb ik inmiddels kunnen doen, mwhuahaha. >:)
  zondag 7 oktober 2012 @ 16:05:32 #156
383398 Kyubey
pi_117695146
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2012 16:04 schreef robin007bond het volgende:

[..]

weojaergnawuirfhsdagb,lanbfssunoharadsgfgbwlakfnhignwskgrngiwlgfigfwavkjbhgyagwf
Helemaal super.
pi_117695219
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 16:05 schreef Kyubey het volgende:

[..]

weojaergnawuirfhsdagb,lanbfssunoharadsgfgbwlakfnhignwskgrngiwlgfigfwavkjbhgyagwf
Dit is het toppunt! Groetjes groetjes
pi_117695318
Volgens mij hebben we eerder een dieptepunt bereikt.
pi_117696881
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 16:10 schreef Arashimashou het volgende:
Volgens mij hebben we eerder een dieptepunt bereikt.
De coolheid bereikt een level die veel mensen niet meer kunnen bevatten.
pi_117696943
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2012 16:04 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Score! :')
pi_117697056
quote:
6s.gif Op zondag 7 oktober 2012 16:55 schreef robin007bond het volgende:

[..]

De coolheid bereikt een level die veel mensen niet meer kunnen bevatten.
Robbert is nu officieel gestoord geworden.... die avatar.
En ik ben nu weer bij met SAO..... Teh Fuk.

Afhankelijk van hoe ze de komende 11 episodes gaan vormgeven kan het best heel goed worden.
  zondag 7 oktober 2012 @ 17:06:46 #162
383398 Kyubey
pi_117697336
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 16:59 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Afhankelijk van hoe ze de komende 11 episodes gaan vormgeven kan het best heel goed worden.
Haha hij deed mijn suggestie ook nog :')

Die laatste scene van SOA _O_
"Asuna... Asuna... Where is my waifu"
Helemaal super.
pi_117697372
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2012 17:06 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Die laatste scene van SOA _O_
"Asuna... Asuna... Where is my waifu"
Je maakt het kapot man. :')
pi_117697462
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2012 17:06 schreef Kyubey het volgende:

[..]

SPOILER
pi_117697495
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 16:59 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Dit.

quote:

Hmm. Tipje van de sluier, wat speelt er nu dan?
pi_117697496
Al die chuunibyou avatars... straks moet ik er ook nog (tijdelijk) een. :'(
  zondag 7 oktober 2012 @ 17:13:02 #167
383398 Kyubey
pi_117697597
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 17:09 schreef robin007bond het volgende:

[..]

SPOILER
Ik bedoel het niet negatief :P
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 17:10 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dit.

[..]

Hmm. Tipje van de sluier, wat speelt er nu dan?
SPOILER
SPOILER
SPOILER
Helemaal super.
pi_117697991
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 17:13 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Ik bedoel het niet negatief :P
Ok. :@ ;(
quote:
[..]

SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
Zo ga ik je ook op Tsunacon begroeten jeweetz. Neem ik een microfoon mee. Hoor je door heel de conventie ZAAANKOOOKU, zit jij daar te facepalmen "oh god, heb je hem al". Waarna ik de microfoon naar je gooi en jij het afmaakt. Vervolgens maken we er een duet van.

STRAK PLAN!?
pi_117698091
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 17:25 schreef robin007bond het volgende:

[..]

[..]

SPOILER
Zo ga ik je ook op Tsunacon begroeten jeweetz. Neem ik een microfoon mee. Hoor je door heel de conventie ZAAANKOOOKU, zit jij daar te facepalmen "oh god, heb je hem al". Waarna ik de microfoon naar je gooi en jij het afmaakt. Vervolgens maken we er een duet van.

STRAK PLAN!?
Wat is mijn rol? Jullie slaan met een baksteen?
  zondag 7 oktober 2012 @ 17:32:08 #170
383398 Kyubey
pi_117698230
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 17:25 schreef robin007bond het volgende:

[..]

[..]

SPOILER

STRAK PLAN!?
Wat
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 17:28 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Nee, met zo'n waaier.

Tevens:
Helemaal super.
  zondag 7 oktober 2012 @ 17:51:32 #171
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117699004
quote:
6s.gif Op zondag 7 oktober 2012 12:32 schreef Bakakame het volgende:
En Mauskoekwaus verdient een aparte post: Baas! *O* _O_
Bedankt :D ?
Man, CØDE:BREAKER is vet, zoals verwacht.
pi_117699014
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 17:28 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Wij rappen samen de ending. Fly me to the moon niggah.
  zondag 7 oktober 2012 @ 17:53:22 #173
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117699072
Volgens mij heb ik het een en ander net gelezen/gemist.. Don't blame me, blame school :'(
  zondag 7 oktober 2012 @ 17:59:39 #174
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117699296
quote:
Dit is geen S2, maar de nieuwe, aankomende arc :P
SPOILER: naam van de nieuwe arc
  zondag 7 oktober 2012 @ 18:02:50 #175
383398 Kyubey
pi_117699389
quote:
99s.gif Op zondag 7 oktober 2012 17:59 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Dit is geen S2, maar de nieuwe, aankomende arc :P
SPOILER: naam van de nieuwe arc
Weet ik.
Helemaal super.
  zondag 7 oktober 2012 @ 18:03:41 #176
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117699419
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 18:02 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Weet ik.
Weet je nog dat ik per ongeluk iets spoilde over Heathcliff, en het wou afdoen als een slechte pun? :') Heeft dat gewerkt? :P
  zondag 7 oktober 2012 @ 18:07:52 #177
383398 Kyubey
pi_117699564
quote:
99s.gif Op zondag 7 oktober 2012 18:03 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Weet je nog dat ik per ongeluk iets spoilde over Heathcliff, en het wou afdoen als een slechte pun? :') Heeft dat gewerkt? :P
Ik spoilde niet, ik zat er helemaal naast :') Ik dacht dat ik spoilde terwijl mijn theorie voor geen meter klopte.
Helemaal super.
  zondag 7 oktober 2012 @ 18:07:52 #178
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117699566
Die laatste soa episode was echt :')
  zondag 7 oktober 2012 @ 18:10:11 #179
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117699667
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 18:07 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Ik spoilde niet, ik zat er helemaal naast :') Ik dacht dat ik spoilde terwijl mijn theorie voor geen meter klopte.
Nee maar ik spoilde iets over Heathcliff, en zei toen dat het een flauwe pun was over die rooie kater, Heathcliff, :')
  zondag 7 oktober 2012 @ 18:11:20 #180
383398 Kyubey
pi_117699706
quote:
99s.gif Op zondag 7 oktober 2012 18:10 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Nee maar ik spoilde iets over Heathcliff, en zei toen dat het een flauwe pun was over die rooie kater, Heathcliff, :')
Helemaal super.
  zondag 7 oktober 2012 @ 18:13:54 #181
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117699795
  zondag 7 oktober 2012 @ 18:15:49 #182
383398 Kyubey
pi_117699853
quote:
Helemaal super.
  zondag 7 oktober 2012 @ 18:18:29 #183
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117699955
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 18:15 schreef Kyubey het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
  zondag 7 oktober 2012 @ 18:20:37 #184
383398 Kyubey
pi_117700019
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 18:18 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Noem je dat muziek?
Helemaal super.
  zondag 7 oktober 2012 @ 18:20:54 #185
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117700032
quote:
13s.gif Op zondag 7 oktober 2012 18:20 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Noem je dat muziek?
wat :')
  zondag 7 oktober 2012 @ 18:23:04 #186
383398 Kyubey
pi_117700127
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 18:20 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

wat :')
Bliepjesmuziek :')
Helemaal super.
pi_117700152
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 18:15 schreef Kyubey het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Genesis - Jesus he knows me zit door dit plaatje in m'n hoofd.
  zondag 7 oktober 2012 @ 18:24:19 #188
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117700173
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2012 18:23 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Genesis - Jesus he knows me zit door dit plaatje in m'n hoofd.
ivee been talking to jesus all my lifee
  zondag 7 oktober 2012 @ 18:24:53 #189
383398 Kyubey
pi_117700193
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 18:24 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

ivee been talking to jesus all my lifee
Nee ik heb het over dat Lemaitre.
Helemaal super.
  zondag 7 oktober 2012 @ 18:25:29 #190
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117700214
WTF IS ER MET ROBIN GEBEURD !!11!1!11!11
  zondag 7 oktober 2012 @ 18:27:00 #191
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117700260
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 18:24 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Nee ik heb het over dat Lemaitre.
O, nou het is tenminste geen rap muziek
  zondag 7 oktober 2012 @ 18:27:54 #192
383398 Kyubey
pi_117700288
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 18:27 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

O, nou het is tenminste geen rap muziek
Ok.
Helemaal super.
pi_117700564
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 18:25 schreef De_Dakgoot het volgende:
WTF IS ER MET ROBIN GEBEURD !!11!1!11!11
[ afbeelding ]
Wat is er anders aan mij geworden? Robin = Robin.
  zondag 7 oktober 2012 @ 18:42:18 #194
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117700736
quote:
11s.gif Op zondag 7 oktober 2012 18:37 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Wat is er anders aan mij geworden? Robin = Robin.
je rustige ui is weg
pi_117700893
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 18:42 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

je rustige ui is weg
Ja, Kyubey dwong me.
  zondag 7 oktober 2012 @ 18:46:58 #196
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117700912
quote:
9s.gif Op zondag 7 oktober 2012 18:46 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ja, Kyubey dwong me.
was dan op zijn minst weer voor mami gegaan
  zondag 7 oktober 2012 @ 18:49:42 #197
383398 Kyubey
pi_117701020
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 18:42 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

je rustige saaie ui is weg
Fixed.
Helemaal super.
pi_117701494
Ik moet zeggen dat Ik Robert Jan liever zo zie dan met die heer uit de weetikveelste eeuw.
pi_117701843
quote:
10s.gif Op zondag 7 oktober 2012 18:46 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

was dan op zijn minst weer voor mami gegaan
Ja, niets meer aan te doen. Het is al te laat. :'(

Tenzij iemand met een leuke Mami UI komt.
  zondag 7 oktober 2012 @ 19:35:31 #200
383398 Kyubey
pi_117702683
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 19:13 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ja, niets meer aan te doen. Het is al te laat. :'(

Tenzij iemand met een leuke Mami UI komt.

Helemaal super.
pi_117702773
quote:
10s.gif Op zondag 7 oktober 2012 19:35 schreef Kyubey het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
13.gif:')
  zondag 7 oktober 2012 @ 19:41:32 #202
383398 Kyubey
pi_117702946
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 19:37 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

[ afbeelding ]:')
Helemaal super.
  zondag 7 oktober 2012 @ 19:44:26 #203
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117703049
tumblr :')
nu een draak doden
gr gr
pi_117703078
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 19:44 schreef De_Dakgoot het volgende:
tumblr :')
Mja, gebeurt vaak hier :')
Draak? Welke?
  zondag 7 oktober 2012 @ 19:45:29 #205
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117703093
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 19:45 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Draak? Welke?
gw2
  zondag 7 oktober 2012 @ 19:45:35 #206
383398 Kyubey
pi_117703098
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 19:45 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Draak? Welke?
Een draak van een gitariste, genaamd Yui.

Helemaal super.
pi_117703139
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 19:45 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

gw2
Ja, dat zegt niet zoveel :')
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 19:45 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Een draak van een gitariste, genaamd Yui.

[ afbeelding ]
Hmmm... Waarom is hij Kyuubei :')
  zondag 7 oktober 2012 @ 19:47:31 #208
383398 Kyubey
pi_117703170
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 19:46 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

[..]

Daarom. Of had je hem liever als Kyouko gezien.
Helemaal super.
pi_117703207
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 19:47 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Daarom. Of had je hem liever als Kyouko gezien.
Nee, eigenlijk niet.
  zondag 7 oktober 2012 @ 19:50:23 #210
383398 Kyubey
pi_117703291
Deze art is cool _O_
SPOILER
Helemaal super.
pi_117703318
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 19:50 schreef Kyubey het volgende:
Deze art is cool _O_
SPOILER
Die tekst linksboven vind ik wel een beetje hippie. Voor de rest wel tof.
  zondag 7 oktober 2012 @ 19:52:27 #212
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117703382
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 19:46 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

[..]

paar minuten en dan spawnd ie
  zondag 7 oktober 2012 @ 19:52:59 #213
383398 Kyubey
pi_117703402
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 19:52 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
OMG HET IS JACOB
Helemaal super.
pi_117703427
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 19:52 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Gast je bent lvl 45 terwijl je met een draak gaat vechten? Hardcore! :D :')
  zondag 7 oktober 2012 @ 19:57:18 #215
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117703568
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 19:53 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Gast je bent lvl 45 terwijl je met een draak gaat vechten? Hardcore! :D :')
Ja :D is lvl 50 gebied
pi_117703714
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 19:57 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Ja :D is lvl 50 gebied
[ afbeelding ]
lvl 50 draak? :o
  zondag 7 oktober 2012 @ 20:02:00 #217
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117703818
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 20:00 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

denk het het is mijn 1e draak :P
  zondag 7 oktober 2012 @ 20:04:23 #218
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_117703948
Nog iets gemist vandaag? Geen zin om terug te lezen.

Man ik ben moe. Straks K afschrijven, (eerst eten) en daarna chillen. Met een biertje ofzo.

Ja.
ANIMEES.
- Scamp
  zondag 7 oktober 2012 @ 20:06:10 #219
383398 Kyubey
pi_117704082
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 20:04 schreef .Cake. het volgende:

Man ik ben moe. Straks K afschrijven, (eerst eten) en daarna chillen. Met een biertje ofzo.

Ja.
Nee
Helemaal super.
pi_117704093
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 20:04 schreef .Cake. het volgende:

Ja.
Niet veel. Behalve een prank call die Kyubey bij mij probeerde. En wat dingen over SOA.

Succes man!
  zondag 7 oktober 2012 @ 20:08:38 #221
383398 Kyubey
pi_117704223

Watch out waifu!!
Helemaal super.
pi_117704601
quote:
11s.gif Op zondag 7 oktober 2012 20:08 schreef Kyubey het volgende:
[ afbeelding ]
Watch out waifu!!
Hoax. Mami zou nooit trouwen.... met dat... ding. ;(
  zondag 7 oktober 2012 @ 20:20:57 #223
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117704850
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 20:00 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

UWOTM8!
SPOILER
  zondag 7 oktober 2012 @ 20:30:08 #224
383398 Kyubey
pi_117705320
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 20:20 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

UWOTM8!
SPOILER
Helemaal super.
pi_117706064
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 20:20 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

UWOTM8!
SPOILER
Maar hoe was de loot?
  zondag 7 oktober 2012 @ 20:44:24 #226
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117706220
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 20:42 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Maar hoe was de loot?
Blauwe rommel heb zelf al veel betere gear dan wat er in die box zat :')
pi_117706462
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 20:44 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Blauwe rommel heb zelf al veel betere gear dan wat er in die box zat :')
Dragon loot heeft volgens mij geen hogere kansen dan normale loot.
  zondag 7 oktober 2012 @ 21:06:32 #228
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117707729
glop glop
pi_117708318
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 21:06 schreef De_Dakgoot het volgende:
glop glop
[ afbeelding ]
Dat draakje inderdaad... die doujinshi... ieuw.
  zondag 7 oktober 2012 @ 21:22:14 #230
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117708944
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 21:14 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Dat draakje inderdaad... die doujinshi... ieuw.
  zondag 7 oktober 2012 @ 21:28:57 #232
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_117709423
quote:
Wist je dat niet?
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 21:22 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Inderdaad, Chuunibyou :')
ANIMEES.
- Scamp
  zondag 7 oktober 2012 @ 21:29:42 #233
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_117709490
In ander nieuws: K op Animees!

*O*

Lezen die shit!
ANIMEES.
- Scamp
  zondag 7 oktober 2012 @ 21:30:35 #234
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117709566
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 21:29 schreef .Cake. het volgende:
In ander nieuws: K op Animees!

*O*

Lezen die shit!
eens kijken of het mij zover kan krijgen om k toch te kijken
pi_117709620
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 21:30 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

eens kijken of het mij zover kan krijgen om k toch te kijken
Same.
Wacht even.... Seitokai Yakuindomo? Oke, sold.
  zondag 7 oktober 2012 @ 21:33:01 #236
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117709727
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 21:31 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Same.
Wacht even.... Seitokai Yakuindomo? Oke, sold.
SYD _O_
  zondag 7 oktober 2012 @ 21:35:37 #237
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117709895
mja ik weet het niet dat filter wat ze gebruiken vind ik persoonlijk spuuglelijk lijkt net battlefield 3 met al zijn blauw
pi_117709932
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 21:35 schreef De_Dakgoot het volgende:
mja ik weet het niet dat filter wat ze gebruiken vind ik persoonlijk spuuglelijk lijkt net battlefield 3 met al zijn blauw
Kun je aanpassen in de settings van je videokaart jwz.
pi_117710062
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 21:36 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Kun je aanpassen in de settings van je videokaart jwz.
Battlefield 3 heeft een bepaalde kleurinstelling die bij shooters gewoon echt niet zo fijn werkt, volgens velen. Zonder mods kun je daar niet zo heel veel aan doen.
  zondag 7 oktober 2012 @ 21:39:02 #240
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117710156
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 21:37 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Battlefield 3 heeft een bepaalde kleurinstelling die bij shooters gewoon echt niet zo fijn werkt, volgens velen. Zonder mods kun je daar niet zo heel veel aan doen.
en met mods wordt je weer geband kut ea heb battlefield in zijn geheel gedropt. Had dice als reden opgegeven dat bf3 veelste kleurrijk zou zijn zonder dat filter lOLLEREINZ battlefield 2 was ook mooi kleurrijk net als 1942 zonder zon aidsfilter
pi_117710322
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 21:39 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

en met mods wordt je weer geband kut ea heb battlefield in zijn geheel gedropt. Had dice als reden opgegeven dat bf3 veelste kleurrijk zou zijn zonder dat filter lOLLEREINZ battlefield 2 was ook mooi kleurrijk net als 1942 zonder zon aidsfilter
Ik ben wel een beetje klaar met BF ja. Zal me niks verbazen als EA DICE gewoon heeft verneukt, net zoals talloze andere gamestudios.
  zondag 7 oktober 2012 @ 21:42:09 #242
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117710391
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 21:41 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Ik ben wel een beetje klaar met BF ja. Zal me niks verbazen als EA DICE gewoon heeft verneukt, net zoals talloze andere gamestudios.
Dit, ben terug gegaan naar de RTS games, en begonnen met mijn 2e mmo namelijk Gw2
  zondag 7 oktober 2012 @ 21:46:13 #243
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_117710659
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 21:35 schreef De_Dakgoot het volgende:
Tja, daar kan ik ook niet zoveel aan veranderen. De ene helft van de kijkers schijnt het niets te vinden terwijl de andere helft het wel gaaf vindt of zich er niet zo erg aan stoort.

Ieder zijn meug ;)
ANIMEES.
- Scamp
pi_117711417
Hm, bishounen zijn misschien niet zo verkeerd ter afwisseling.

#notGay

SPOILER
  zondag 7 oktober 2012 @ 22:01:44 #245
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117711697
quote:
14s.gif Op zondag 7 oktober 2012 21:57 schreef Arashimashou het volgende:

#notGay

SPOILER
  zondag 7 oktober 2012 @ 22:09:47 #246
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_117712241
Ga Planetside 2 spelen xoxox
  zondag 7 oktober 2012 @ 22:12:59 #247
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117712445
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 22:09 schreef 2Happy4U het volgende:
Ga Planetside 2 spelen xoxox
zit in de beta maar ik weet mijn wachtwoord niet meer en dat geheime wachtwoord ding :')
  zondag 7 oktober 2012 @ 22:14:59 #248
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_117712564
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 22:12 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

zit in de beta maar ik weet mijn wachtwoord niet meer en dat geheime wachtwoord ding :')
Knuppel :')
  zondag 7 oktober 2012 @ 22:24:06 #249
383398 Kyubey
pi_117713158
quote:
14s.gif Op zondag 7 oktober 2012 21:57 schreef Arashimashou het volgende:

#notGay

SPOILER
Ok, ga maar Ouran kijken
Helemaal super.
pi_117713174
quote:
10s.gif Op zondag 7 oktober 2012 22:24 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Ok, ga maar Ouran kijken
Waarom ben jij niet in de chat.
  zondag 7 oktober 2012 @ 22:31:16 #251
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117713581
quote:
8s.gif Op zondag 7 oktober 2012 22:24 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Waarom ben jij niet in de chat.
geode film
[ANBU] Space Battleship Yamato Revival [720p H.264 DTS]
pi_117713717
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 22:31 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

geode film
[ANBU] Space Battleship Yamato Revival [720p H.264 DTS]
Ik ben heel voorzichtig in het kijken van dit soort dingen. Wat anime betreft heb ik eigenlijk alleen de originele S1 en S2 gezien, en voordat ik verder ga met iets wil ik toch echt eerst S3 zien.
  zondag 7 oktober 2012 @ 22:34:30 #253
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117713781
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 22:33 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Ik ben heel voorzichtig in het kijken van dit soort dingen. Wat anime betreft heb ik eigenlijk alleen de originele S1 en S2 gezien, en voordat ik verder ga met iets wil ik toch echt eerst S3 zien.
S3 moet je wel eerst zien
pi_117713873
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 22:34 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

S3 moet je wel eerst zien
Jij hebt Bolar wars gezien? :o shit ik loop achter. fuck. fuck. fuck.
  zondag 7 oktober 2012 @ 22:38:18 #255
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117713989
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 22:36 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Jij hebt Bolar wars gezien? :o shit ik loop achter. fuck. fuck. fuck.
moet nog 5 eps van S3 , dan die film kijken verder met 2199 enzv
pi_117714223
quote:
14s.gif Op zondag 7 oktober 2012 22:38 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

moet nog 5 eps van S3 , dan die film kijken verder met 2199 enzv
Overigens, in Japan is het nu G&P dag.
  zondag 7 oktober 2012 @ 22:51:00 #257
383398 Kyubey
pi_117714593
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 22:43 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Overigens, in Japan is het nu G&P dag.
Helemaal super.
  zondag 7 oktober 2012 @ 22:53:21 #258
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117714704
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2012 22:51 schreef Kyubey het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
pi_117714885
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 22:53 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
pi_117714896
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 22:53 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Billenmannen. :')

Borsten _O_
pi_117714909
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 22:56 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Borsten _O_
Hierover beginnen :')

At least the ass was fat.
  zondag 7 oktober 2012 @ 22:58:52 #262
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117715007
quote:

[..]

Borsten _O_
jij hebt billen in je ui :')
pi_117715046
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 22:58 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

jij hebt billen in je ui :')
Ja, maar dat is een ander verhaal. :')
pi_117715066
Dus dat.
  zondag 7 oktober 2012 @ 23:00:16 #265
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117715084
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 22:59 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ja, maar dat is een ander verhaal. :')
  zondag 7 oktober 2012 @ 23:09:22 #266
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117715589
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 22:56 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
  zondag 7 oktober 2012 @ 23:21:33 #267
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_117716125
quote:

[..]

Borsten _O_
1. Je UI ontkracht deze hele bewering, wat je verder ook zegt.
2. Billen!
4. Zolang je geen directe toegang hebt tot één of beide categorieën mag je niet zeuren.
ANIMEES.
- Scamp
  zondag 7 oktober 2012 @ 23:25:28 #268
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_117716293
Waar blijft mijn bakuman s03e01
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_117716312
quote:
14s.gif Op zondag 7 oktober 2012 12:33 schreef Qunix het volgende:

[..]

Psycho Pass
Nice

*hoi*
  zondag 7 oktober 2012 @ 23:27:32 #270
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117716395
quote:

[..]

Borsten _O_
Why can't we have both?
pi_117716459
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 23:21 schreef .Cake. het volgende:

[..]

1. Je UI ontkracht deze hele bewering, wat je verder ook zegt.
2. Billen!
4. Zolang je geen directe toegang hebt tot één of beide categorieën mag je niet zeuren.
quote:
99s.gif Op zondag 7 oktober 2012 23:27 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Why can't we have both?
Dit vind ik wel een goede concessie.
  zondag 7 oktober 2012 @ 23:30:55 #272
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117716526
Eensch, amen broeders.
  zondag 7 oktober 2012 @ 23:33:27 #273
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117716629
Guess what? Heb mijn backlog net een weekje finished, word ik nu ziek :')
  zondag 7 oktober 2012 @ 23:36:06 #274
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117716737
quote:
99s.gif Op zondag 7 oktober 2012 23:33 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Guess what? Heb mijn backlog net een weekje finished, word ik nu ziek :')
dat feel
  zondag 7 oktober 2012 @ 23:47:00 #275
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117717065
Do you know that feel?
pi_117717093
Beterschap Maus.
  zondag 7 oktober 2012 @ 23:59:36 #277
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117717517
Bedankt :D
Ik wou dat een zeker persoon eens niet de hele tijd door whatsapptte(?) over hoe vet ze Ni no Kuni vond, dat ze graag met me praat en dat ze in de herfstvakantie graag een keer wat wil doen :P
pi_117717791
quote:
99s.gif Op zondag 7 oktober 2012 23:59 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik wou dat een zeker persoon eens niet de hele tijd door whatsapptte(?) over hoe vet ze Ni no Kuni vond, dat ze graag met me praat en dat ze in de herfstvakantie graag een keer wat wil doen :P
Vertel haar dat :P
  maandag 8 oktober 2012 @ 00:12:25 #279
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117717939
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 00:08 schreef omelette het volgende:

[..]

Vertel haar dat :P
Ik vertelde haar al dat ik ziekjes was en dat ik ging slapen, ze is inmiddels al opgehouden. Ik ga dus wss een dagje naar Utrecht in de herfstvakantie :P
pi_117717993
quote:
99s.gif Op maandag 8 oktober 2012 00:12 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Ik vertelde haar al dat ik ziekjes was en dat ik ging slapen, ze is inmiddels al opgehouden. Ik ga dus wss een dagje naar Utrecht in de herfstvakantie :P
Geile slet :+
  maandag 8 oktober 2012 @ 02:20:12 #281
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_117720120
quote:
99s.gif Op zondag 7 oktober 2012 23:59 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Een zeker persoon? Wij kennen haar?

En ik denk dat dakgoot en arimashou en vast nog wel meer deze film wel kunnen waarderen. Pure enterainment.
ANIMEES.
- Scamp
  maandag 8 oktober 2012 @ 07:39:18 #282
383398 Kyubey
pi_117721147
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 02:20 schreef .Cake. het volgende:

[..]

En ik denk dat dakgoot en arimashou en vast nog wel meer deze film wel kunnen waarderen. Pure enterainment.
Helemaal super.
pi_117721296
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 02:20 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Heh... misschien.
pi_117721392
*middag*
pi_117721436
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 08:11 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*middag*
*nee*
pi_117721690
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 08:16 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

*nee*
wat nee? :+
  maandag 8 oktober 2012 @ 08:46:23 #287
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_117721811
SAO 14 was erg goed :) Beste episode tot nu toe <3
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_117721953
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 08:38 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

wat nee? :+
Ochtend :+
  maandag 8 oktober 2012 @ 09:05:59 #289
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117722116
waar blijven mijn muv luv subs ;(
pi_117722405
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 08:46 schreef wdn het volgende:
Hmm, dat heb ik al eerder gehoord. :P
  maandag 8 oktober 2012 @ 09:29:16 #291
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117722522
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 08:46 schreef wdn het volgende:
SPOILER
pi_117722773
quote:
6s.gif Op maandag 8 oktober 2012 09:05 schreef De_Dakgoot het volgende:
wachten!!
  maandag 8 oktober 2012 @ 09:44:49 #293
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117722830
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 09:42 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

wachten!!
normaal zijn ze er wel rond middernacht er zijn zelfs geen raws uit eens kijken op /m/ wat van episode het is :')
  maandag 8 oktober 2012 @ 09:45:59 #294
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117722850
mijn god het is een intervieuw in een episode met 3dp :')
pi_117723054
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 09:45 schreef De_Dakgoot het volgende:
mijn god het is een intervieuw in een episode met 3dp :')
Lelijk :P
  maandag 8 oktober 2012 @ 10:11:03 #296
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_117723369
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 09:29 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

SPOILER
Ja :+
  maandag 8 oktober 2012 @ 10:12:09 #297
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_117723392
[sage]_Bakuman_S3_-_01_[720p][6B42DA91].mkv

ANIMEES.
- Scamp
  maandag 8 oktober 2012 @ 10:12:17 #298
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_117723396
quote:
6s.gif Op maandag 8 oktober 2012 09:05 schreef De_Dakgoot het volgende:
Viel me al op dit weekend: oude series komen ineens later uit dan normaal ;)
Hunter x Hunter was ook al zeker 20 uur te laat en zo nog een paar anime.
  maandag 8 oktober 2012 @ 10:15:22 #299
383398 Kyubey
pi_117723455
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 09:29 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
Helemaal super.
pi_117723467
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2012 10:15 schreef Kyubey het volgende:

[..]

SPOILER
Stomme elves.
  maandag 8 oktober 2012 @ 10:16:18 #301
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117723481
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2012 10:15 schreef Kyubey het volgende:

[..]

SPOILER
doos
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')