SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen
Voorgaande delen
Topicreeks: Het grote anime/manga topic
------------------------------------------------------------
Over hotlinken en ander gespui:
Veel mensen plaatsen lukraak afbeeldingen en illustraties in dit topic om hun powerlevel te tonen. Aangezien dit de laatste tijd nogal wat problemen oplevert hier een kleine guide, waarvan de basis is ontsprongen aan het intellect van outcast_within.
1. Plak niet zomaar lukraak de directe URL van de afbeelding. Dit heet hotlinking en kost bandbreedte aan de kant van de host. Sommige sites als Random Curiosity worden veel gehotlinked en hebben besloten om dit tegen te gaan. Het gevolg voor jouw afbeelding is dat wij slechts een placeholder te zien krijgen met de boodschap dat hotlinken niet toegestaan is.
2. Om ons wel jouw gevatheid te tonen is het beter om de afbeelding te rehosten. Dat wil zoveel zeggen als upload jouw afbeelding naar een andere site of database en link vanaf die locatie. Kost de originele host van de afbeelding minder bandbreedte en garandeert dat wij jouw afbeelding kunnen zien. Er bestaan een aantal van dergelijke sites, zoals Imgur of Photobucket. Als je een eigen site hebt kan je natuurlijk ook vanaf die locatie rehosten.
IRC Slowchat
#fokanime op irc.tweakers.net
Download Mirc of xchat
Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!/A/non's with his waifu, all's right in the world.
Ja iedereen weet wel wat het is en als ze het niet weten dan zijn ze nep!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:20 schreef Arashimashou het volgende:
Dakgoot heeft ons voor een ramp behoed. Goed gedaan.
Hoewel die accent dinges wat mij betreft onnodig was.
De laatste paar episodes worden dus hoogstwaarschijnlijk een soort ova's?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:32 schreef Kyubey het volgende:
Ah, de laatste 4 episodes van Kokoro Connect komen op DVD over ongeveer 5 maanden.
Jammer. Door de laatste arc doet de serie aan als raar en met een slecht einde. Waar zijn mijn Inaban-momenten?
link naar dat eerste nummer, die zoek ikquote:
Bakemonogatari niet kennenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:01 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
link naar dat eerste nummer, die zoek ik
De stijl van die serie moet het je net liggen anders zal je het toch niks vinden, maar het is overigens wel een erg goede anime sterke characters goede animatie en een mooie artquote:
10 Jaar met OV chipkaart en goedkoop? NL is dus helemaal de kluts kwijtquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 05:16 schreef AgitoM het volgende:
[..]
Het OV in Singapore is fantastisch. Het gros van het eiland is bereikbaar met het OV. Zeker nu ze het netwerk aan het uitbreiden zijn. Iedere 5 minuten is er een trein. De prijs is erg goedkoop. Het OV netwerk is zo betrouwbaar dat als er een 10 minuten vertraging is, of een langdurige storing, dit voorpagina nieuws is in de krant, en het hele land er schande over spreekt.
Daarnaast gebruiken zie hier al dik 10 jaar een chipkaart voor de bus en trein die wel werkt.
dus??quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee.
http://nl.wikipedia.org/w(...)ofd_van_de_bevolking
http://nl.wikipedia.org/wiki/Index_van_de_menselijke_ontwikkeling
Maar is wel groeiend en je moet je beseffen dat het land in korte tijd helemaal opnieuw opgebouwd is.
En zeg voortaan tegen je broer dat hij gewoon naar het bnp per hoofd kan kijken.![]()
1600??quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:52 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ja! Heel gezellig, met 1 miljard anderen
Hele gave reisAls jullie willen kan ik later vandaag wel de foto's posten (zo'n 1600 totaal)
Wil ik ook wel weten?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:49 schreef robin007bond het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met anime in Singapore? Is het redelijk mainstream? Zie je het ook wel eens op TV?
Is behoorlijk mainstream. Er is een "kinder kanaal" in Singapore wat een hele hoop Anime series uitzend, naast japanse series als Power Rangers en Masked Rider. Heb helaas zelf eigenlijk nooit tijd om TV te kijken.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:49 schreef robin007bond het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met anime in Singapore? Is het redelijk mainstream? Zie je het ook wel eens op TV?
Ik weet niet, heb de afgelopen dagen niet veel zin gehad. Straits of Devastation is een deprimerende plek.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:45 schreef De_Dakgoot het volgende:
arashi mijn neger wanneer kom je weer eens online ?
kloptquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:01 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik weet niet, heb de afgelopen dagen niet veel zin gehad. Straits of Devastation is een deprimerende plek.
Ja ze hadden de keuze dat systeem te gebruiken maar wij moeten het wiel opnieuw uitvinden he, en nu hebben we een vierkant wielquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:22 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*konbanwa*
[..]
10 Jaar met OV chipkaart en goedkoop? NL is dus helemaal de kluts kwijt
Ben je daar geweest?quote:
Dit soort projecten horen bij ons gewoon te falen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:05 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Ja ze hadden de keuze dat systeem te gebruiken maar wij moeten het wiel opnieuw uitvinden he, en nu hebben we een vierkant wiel
Epic failquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:05 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Ja ze hadden de keuze dat systeem te gebruiken maar wij moeten het wiel opnieuw uitvinden he, en nu hebben we een vierkant wiel
Moet trouwens Super Senta(1975) en Kamen Rider(1975) zijn,beide worden nog steeds uitgezonden in Japan.Beide waren ook nog eens populair in de jaren 70 tot begin jaren 90 in veel landen buiten Japan zelf en zijn cult.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:06 schreef AgitoM het volgende:
[..]
Is behoorlijk mainstream. Er is een "kinder kanaal" in Singapore wat een hele hoop Anime series uitzend, naast Japanse series als Power Rangers en Masked Rider. Heb helaas zelf eigenlijk nooit tijd om TV te kijken.
Hoop DVD winkels hebben meestal wel een Anime hoekje in hun winkel alhoewel het aanbod mij hoofdzakelijk tegenvalt, zeker de laatste jaren. Al die Robotech en Macross DVD die ik eerder noemde heb ik gewoon in winkels in Singapore en Kuala Lumpur gekocht. Dus zo nu en dan kom je inderdaad wel wat moois en verrassends tegen.
Opvallend genoeg zijn de leukste Anime DVD's of boxen die ik heb "China Import". Dus meestal de Anime, met of Japanse en Chinese dub. Of Japanse en Engelse dub met chinese ondertiteling. De verpakking is wel geheel in het Chinees, (en de DVD menu's vaak ook) maar de film of serie is prima te kijken.
Ja,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:10 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ja,
Man dit is zo awsomeeeDat Andromeda... als het geen Andromeda's zijn is het gejat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:12 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dat Andromeda... als het geen Andromeda's zijn is het gejat.
Zal wel met het oude chauvinisme te doen hebben, dat je al blij mag zijn dat de trein vandaag vertrektquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:09 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ben je daar geweest?
[..]
Dit soort projecten horen bij ons gewoon te falen.
Zelfs HK,Mexico,Frankrijk,Belgie en Japan zijn beterquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:16 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Zal wel met het oude chauvinisme te doen hebben, dat je al blij mag zijn dat de trein vandaag vertrekt
OV en trein kan snel,op tijd en goedkoop zijn!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:18 schreef Life2.0 het volgende:
Klopt, al ben ik niet in hk of japan geweest maar wat ik ervan weet is dat het beter is
Zij hebben er Animax. Op tv. Wij niet. Ik ben jaloers. Of onverschillig. Of beiden, in welk geval ik iets onverschilliger dan jaloers ben.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:06 schreef AgitoM het volgende:
[..]
Is behoorlijk mainstream. Er is een "kinder kanaal" in Singapore wat een hele hoop Anime series uitzend, naast japanse series als Power Rangers en Masked Rider. Heb helaas zelf eigenlijk nooit tijd om TV te kijken.
Hoop DVD winkels hebben meestal wel een Anime hoekje in hun winkel alhoewel het aanbod mij hoofdzakelijk tegenvalt, zeker de laatste jaren. Al die Robotech en Macross DVD die ik eerder noemde heb ik gewoon in winkels in Singapore en Kuala Lumpur gekocht. Dus zo nu en dan kom je inderdaad wel wat moois en verrassends tegen.
Opvallend genoeg zijn de leukste Anime DVD's of boxen die ik heb "China Import". Dus meestal de Anime, met of Japanse en Chinese dub. Of Japanse en Engelse dub met chinese ondertiteling. De verpakking is wel geheel in het Chinees, (en de DVD menu's vaak ook) maar de film of serie is prima te kijken.
Fop autist!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:32 schreef robin007bond het volgende:
Och, ik merk er zelf eigenlijk niet veel van. Af en toe heb ik vertraging, big deal.
Ze zenden hier de amerikaanse Power Rangers uit, alhoewel iedereen dat gewoon een "japanse serie" vind. Masked Rider is inderdaad een echte japanse serie (waarschijnlijk Kamen dus) maar word hier gewoon Masked Rider genoemt, waarschijnlijk omdat Singapore wel engels, maar geen Japans spreekt.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:09 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Epic fail
[..]
Moet trouwens Super Senta(1975) en Kamen Rider(1975) zijn,beide worden nog steeds uitgezonden in Japan.Beide waren ook nog eens populair in de jaren 70 tot begin jaren 90 in veel landen buiten Japan zelf en zijn cult.![]()
Masked is de vertaling van Kamen en Power Rangers zelf is een remake(USA met 60% stock footages van Super Sentai in elke seizoen,sinds 1993)
Singapore is wel een strenge land
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:42 schreef .Cake. het volgende:
Wauw. Ik vind dit een goede TT. Chapeau.
Nooit van Animax gehoort, zal vast en zeker wel een van de vele betaal kanalen zijn waar je schandalig veel voor moet betalen bovenop je schandalig hoge contract. Ik houd het zelf nogal "basic" ik heb alleen de 5 gratis "publieke kanalen" waarvan 1 dus een tekenfilm kanaal is.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Zij hebben er Animax. Op tv. Wij niet. Ik ben jaloers. Of onverschillig. Of beiden, in welk geval ik iets onverschilliger dan jaloers ben.
[..]
Fop autist!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Is het ook,alleen wel verkracht! Kan je beter de originele checkenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:41 schreef AgitoM het volgende:
[..]
Ze zenden hier de amerikaanse Power Rangers uit, alhoewel iedereen dat gewoon een "japanse serie" vind. Masked Rider is inderdaad een echte japanse serie (waarschijnlijk Kamen dus) maar word hier gewoon Masked Rider genoemt, waarschijnlijk omdat Singapore wel engels, maar geen Japans spreekt.
En die strengheid van Singapore, dat is hoofdzakelijk spierballen vertoon van de overheid. Ja de straffen zijn hoog van kleine vergrijpen. Bekeuringen kosten je hier een klein fortuin. Maar in de praktijk word zelden de maximum staf gegeven. Bekeuringen zijn wel redelijk standaard.
Daarnaast staat er niet op iedere hoek van de straat een agent (En aanwezige politie is vaak beleefd en behulpzaam). Als laatste kun je met een hoop dingen weg komen. Een veel gebruikt zinnetje hier is: "You can do anything in Singapore, just don't get caught".
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:44 schreef De_Dakgoot het volgende:
Saraba chikyuu tobidatsu fune wa UCHUU SENKAN YAMATO!!![]()
![]()
Ah de Yamato. Heb de film liggen op DVD, die was erg vermakelijk om te kijken. Er zaten een paar scene's tussen die een beetje onrealistisch waren, en sommige special effects waren wat minder. (Maar hoofdzakelijk erg goed). Karakters spraken mij wel aan, en daar ging het eigenlijk om.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De serie nooit gezien. Heb wel recentelijk een Yamato DVD gekocht genaamt "The Final battle".
Maar zoals met zo veel meuk die ik voor weinig geld heb gekocht, nog geen tijd gehad om te kijken.
Studeer jij al? Dan ga je er wat meer vast van hebben, ik heb 3 jaar woon werk gedaan met de bus + trein + metro, dan realiseer je pas hoe vaak het fout gaatquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:32 schreef robin007bond het volgende:
Och, ik merk er zelf eigenlijk niet veel van. Af en toe heb ik vertraging, big deal.
Waarschijnlijk wel, maar engels is beter door jongere kinderen te begrijpen hier, met name omdat het hoofddoel van de Power Rangers is om Bandai speelgoed aan kinderen te verkopen. :-)quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:48 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Is het ook,alleen wel verkracht! Kan je beter de originele checken
Geen idee. Op de site lees ik dat het te zien is via Starhub, ik weet niet of het jou iets zegt, mij niet in elk geval.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:43 schreef AgitoM het volgende:
[..]
Nooit van Animax gehoort, zal vast en zeker wel een van de vele betaal kanalen zijn waar je schandalig veel voor moet betalen bovenop je schandalig hoge contract. Ik houd het zelf nogal "basic" ik heb alleen de 5 gratis "publieke kanalen" waarvan 1 dus een tekenfilm kanaal is.
En oudere mensen (25+),waaronder ik en 4 chan gastenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:53 schreef AgitoM het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar engels is beter door jongere kinderen te begrijpen hier, met name omdat het hoofddoel van de Power Rangers is om Bandai speelgoed aan kinderen te verkopen. :-)
Zelfde reden dat in de Gundam series (of in ieder geval in Gundam 00) alle Gundam's aan het einde van het seizoen vernietigd worden. Dan kan Bandai een nieuwe reeks speelgoed uitbrengen.
Jongeren kijken inderdaad liever de Sentai's.
Mah niggaquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:50 schreef AgitoM het volgende:
[..]
Ah de Yamato. Heb de film liggen op DVD, die was erg vermakelijk om te kijken. Er zaten een paar scene's tussen die een beetje onrealistisch waren, en sommige special effects waren wat minder. (Maar hoofdzakelijk erg goed). Karakters spraken mij wel aan, en daar ging het eigenlijk om.
De serie nooit gezien. Heb wel recentelijk een Yamato DVD gekocht genaamt "The Final battle".
Maar zoals met zo veel meuk die ik voor weinig geld heb gekocht, nog geen tijd gehad om te kijken.
Over wat?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:39 schreef .Cake. het volgende:
Wauw, 1360 woorden al en ik ben nog lang niet klaar. Dit wordt een monster recensie.
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:39 schreef .Cake. het volgende:
Wauw, 1360 woorden al en ik ben nog lang niet klaar. Dit wordt een monster recensie.
Geeft niks. Morgen komt de recensie pas.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:47 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Aha
Hm, ik heb 'm op zich wel binnen... maar nu geen zin om te kijken.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:06 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ja, nog niet veel tijd voor gehad. Volgende week heb ik een paar dagen vrij, dan kan ik het wel eens gaan doen. Kom ik ook van dat PM icoontje af, welke ik niet bekijk zodat ik mijzelf er wel steeds aan blijf herinneren![]()
Google Chrome gebruikt HTML5quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:38 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
is iets met java/flash oid, had ik ook ooit
Lucky youquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:47 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Hnnnggg Firstlook was onwijs vet. Veel toffe games gespeeld, wat posters meegenomen en uiteraard met wat boothbabes op de foto geweest. Heb zelfs een hele poos met een boothbabe staan praten, 19 jaar en woonde in Utrecht. Ik heb haar telefoon nummer guys!
Jep, luck is on my side for once. We hadden direct een onderwerp om over te praten; Ni no Kuniquote:
Whut??quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:55 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Jep, luck is on my side for once. We hadden direct een onderwerp om over te praten; Ni no Kuni
quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:47 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Hnnnggg Firstlook was onwijs vet. Veel toffe games gespeeld, wat posters meegenomen en uiteraard met wat boothbabes op de foto geweest. Heb zelfs een hele poos met een boothbabe staan praten, 19 jaar en woonde in Utrecht. Ik heb haar telefoon nummer guys!
Ni no Kuni, vette jRPG die begin 2013 uit komt?quote:
Ze hosselde mijn nummer, eigenlijk..quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Echt een gruwelijke baas ben jij. Het nummer van een boothbabe hosselen
pic?quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:59 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ni no Kuni, vette jRPG die begin 2013 uit komt?
[..]
Ze hosselde mijn nummer, eigenlijk..Ze is van Aziatische afkomst, dus ik twijfelde geen seconde
Die boothbabes liepen gewoon random rond soms, en ik zat Ni no Kuni voor de 2e keer te spelen, en toen vroeg ze of ze na mij mocht haha.
Babe, checkquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:59 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ni no Kuni, vette jRPG die begin 2013 uit komt?
[..]
Ze hosselde mijn nummer, eigenlijk..Ze is van Aziatische afkomst, dus ik twijfelde geen seconde
Die boothbabes liepen gewoon random rond soms, en ik zat Ni no Kuni voor de 2e keer te spelen, en toen vroeg ze of ze na mij mocht haha.
You wish.quote:
Ja, kom ik toch nog ergens met mijn charmesquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:07 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Babe, check
boothbabe, check
aziaat, check
PROPS MANG
quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:12 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
You wish.
[..]
Ja, kom ik toch nog ergens met mijn charmes..
Was wel geinig, ik bleef ff kijken toen ze Ni no Kuni ging spelen, want mijn kameraad stond 1 console naast haar, en toen vroeg ze of ik ff wou helpen, en zo zijn we eigenlijk na de demo een beetje aan de praat geraakt. Ze kijkt ook anime, zegt ze net op Whatsapp
sayonaraquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:18 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik ga slapen (lees: whatsappen in bed). Oyasumii~
StarHub is 1 van de 3 telefoon en internet providers, en daarnaast een van de 2 TV providers. Als StarHub Aninax aanbied is het inderdaad een van de vele betaal kanalen die ze hebben. Ik ben geen klant van ze.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:06 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Geen idee. Op de site lees ik dat het te zien is via Starhub, ik weet niet of het jou iets zegt, mij niet in elk geval.
Ik moest lachen omdat je het ook echt afgekort zei. Gr gr letterlijk in plaats van als afkorting voor groetjes groetjes.quote:
Ja, deze grap. Tjongejonge zegquote:Op zondag 7 oktober 2012 10:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik moest lachen omdat je het ook echt afgekort zei. Gr gr letterlijk in plaats van als afkorting voor groetjes groetjes.![]()
Ik snap d'r geen flikker van inderdaad. Ik verwacht er ook niet veel van.quote:Op zondag 7 oktober 2012 10:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je snapt het niet.
[..]
Hij is tof? Ik hoor veel goede dingen over de manga.
Oordeel zelfquote:Op zondag 7 oktober 2012 10:54 schreef robin007bond het volgende:
Hij is tof? Ik hoor veel goede dingen over de manga.
Nou, mijn voicemail had ik ingesproken toen ik nog in de brugklas zat. Toen was ik dus 11/12.quote:Op zondag 7 oktober 2012 10:56 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik snap d'r geen flikker van inderdaad. Ik verwacht er ook niet veel van.
Hmmm, verleidelijk.quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nou, mijn voicemail had ik ingesproken toen ik nog in de brugklas zat. Toen was ik dus 11/12.
Toen belde Kyubey me op, prankcall tijdens slaapfeestje jeweetz. En hoorde ze dus mijn voicemail.
aergkaerkopwgoarmgoeraoganZE DACHT WAARSCHIJNLIJK DAT IK NOG STEEDS ZO KLONK.
Toen zei ik dus: "Bel me maar nog een keer, dan kan ik mijn voicemail compenseren.".
Toen nam ik op met: "Hallo, met Robin.".
Kreeg ik aan de andere kant te horen: "Hallo, met Emile Roemer. Stem op mij. Gr gr"!!nerjongoaegiosnm waaaaaah
Toen zei ik: "Slechte grap" en wilde ik net terugzeggen: "Groetjes, groetjes" maar toen werd al opgehangen jeweetz.
Toen wilde ik dus terugbellen en zeggen: "Dit vind ik echt het toppunt!", maar helaas had ik dus geen beltegoed meer.
[..]
Hmmm, verleidelijk.
Al een hele tijd hoor.quote:
dat weet ik niet, zit te weinig in dit topic daarvoorquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:58 schreef Arashimashou het volgende:
[..]*9001
[..]
Al een hele tijd hoor.
Er is niets aan de hand.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
dat weet ik niet, zit te weinig in dit topic daarvoor
Details svp
i dont habeeb itquote:
SPOILER: soa 14Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
zal vast wel wat afspelenquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Eerst zien, dan geloven.![]()
Kom je trouwens ook naar Tsunacon?
Geglomped?quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
zal vast wel wat afspelen
Hmm wanneer is dat en wie waar hoe verder? Ik wil niet geglomped worden, daar heb ik al genoeg verhalen over gelezen op /cgl/
http://tsunacon.nl/quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
zal vast wel wat afspelen
Hmm wanneer is dat en wie waar hoe verder? Ik wil niet geglomped worden, daar heb ik al genoeg verhalen over gelezen op /cgl/
Ennuh. Ik kom dus, Arasu komt misschien, Easymodo komt, Kyubey hoogstwaarschijnlijk ook. Dikke gezelligheid jwz. Oh, en vrienden van me komen ook mee. Maar die zul je waarschijnlijk ook gewoon mogen.quote:Tsunacon 2013 staat gepland op zondag 10 februari 2013, van 10:00 tot 20:00 in Erasmus Expo & Congrescentrum te Rotterdam.
oh duurt nog wel even, maar vind jullie wel gezellige mensen dus zal even kijkenquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
http://tsunacon.nl/
[..]
Ennuh. Ik kom dus, Arasu komt misschien, Easymodo komt, Kyubey hoogstwaarschijnlijk ook. Dikke gezelligheid jwz.
adieuquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:18 schreef De_Dakgoot het volgende:
geen idee maar kga nu naar rotterdam laters
Dat is niet zo heel veel voor 9 weken toch?quote:
Ik reis zo'n beetje wekelijks van Delft naar Hengelo en terug, iets meer dan 2.5 uur. Maar je hebt gelijk, als je dagelijks gaat merk je het een stuk meer, ik merk het zelf ook al aardig. Meestal vind ik 't niet zo erg, een vertraging betekent vaak dat ik een halfuurtje langer onderweg ben, nouja, op 2.5u maakt het sowieso niet zoveel meer uitquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:52 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Studeer jij al? Dan ga je er wat meer vast van hebben, ik heb 3 jaar woon werk gedaan met de bus + trein + metro, dan realiseer je pas hoe vaak het fout gaat
Wat is dit?!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gr gr oh spoiler![]()
Helemaal super.
quote:"Well the good news is probably another at least 13 more episodes since we have brand new opening."
Niets mis met kattenwallpapersquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:53 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
neko desu.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:53 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
neko desu.
Saaio.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Geen neutrale wallpaper hebben.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:02 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Saaio.
Ik heb Jun uit K-ON als wallpaper.
Tevens: KiritoHij lijkt wel Steven Seagal.
Ik hou het graag zakelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ja, ik moet mijn voicemail dus ook veranderen.![]()
Hallo met Robin...................................... Ik ben er even niet dus spreek wat in *PIEP*.quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik hou het graag zakelijk.![]()
En ja, ik moet mijn voicemail dus ook veranderen.
SOA?quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:34 schreef Arashimashou het volgende:
Deze spoilers zijn onacceptabel. Nu moet ik het wel gaan kijken godverdomme.
edit: nee, nog steeds geen zin in.
Maar ik loop zo'n 4 afleveringen achter denk ikquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:38 schreef Kyubey het volgende:
[..]
SOA?
Kijken. Nu. Deze aflevering maakt alle shit van de afgelopen weken goed
Ach in de afgelopen afleveringen gebeurde er geen flikkerquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:41 schreef Arashimashou het volgende:
Oke, het zijn er 3. Ik doe het gewoon.
GHGGHGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHSSSSHT.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:42 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ach in de afgelopen afleveringen gebeurde er geen flikker
quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:46 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
GHGGHGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHSSSSHT.
{
[ afbeelding ]
}
GHHGHGHHHGHGHGGGHGH
Boe
quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:51 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Oke, dat maakt het iets beter. Iets.
Epischquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nou, mijn voicemail had ik ingesproken toen ik nog in de brugklas zat. Toen was ik dus 11/12.
Toen belde Kyubey me op, prankcall tijdens slaapfeestje jeweetz. En hoorde ze dus mijn voicemail.
aergkaerkopwgoarmgoeraoganZE DACHT WAARSCHIJNLIJK DAT IK NOG STEEDS ZO KLONK.
Toen zei ik dus: "Bel me maar nog een keer, dan kan ik mijn voicemail compenseren.".
Toen nam ik op met: "Hallo, met Robin.".
Kreeg ik aan de andere kant te horen: "Hallo, met Emile Roemer. Stem op mij. Gr gr"!!nerjongoaegiosnm waaaaaah
Toen zei ik: "Slechte grap" en wilde ik net terugzeggen: "Groetjes, groetjes" maar toen werd al opgehangen jeweetz.
Toen wilde ik dus terugbellen en zeggen: "Dit vind ik echt het toppunt!", maar helaas had ik dus geen beltegoed meer.
[..]
Hmmm, verleidelijk.
weojaergnawuirfhsdagb,lanbfssunoharadsgfgbwlakfnhignwskgrngiwlgfigfwavkjbhgyagwfquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik inmiddels kunnen doen, mwhuahaha.
Dit is het toppunt! Groetjes groetjesquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:05 schreef Kyubey het volgende:
[..]
weojaergnawuirfhsdagb,lanbfssunoharadsgfgbwlakfnhignwskgrngiwlgfigfwavkjbhgyagwf
De coolheid bereikt een level die veel mensen niet meer kunnen bevatten.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:10 schreef Arashimashou het volgende:
Volgens mij hebben we eerder een dieptepunt bereikt.
Score!quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik inmiddels kunnen doen, mwhuahaha.
Robbert is nu officieel gestoord geworden.... die avatar.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De coolheid bereikt een level die veel mensen niet meer kunnen bevatten.
Haha hij deed mijn suggestie ook nogquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:59 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Robbert is nu officieel gestoord geworden.... die avatar.
En ik ben nu weer bij met SAO..... Teh Fuk.
Afhankelijk van hoe ze de komende 11 episodes gaan vormgeven kan het best heel goed worden.
Je maakt het kapot man.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:06 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Haha hij deed mijn suggestie ook nog
Die laatste scene van SOA![]()
"Asuna... Asuna... Where is my waifu"
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:59 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Robbert is nu officieel gestoord geworden.... die avatar.
Hmm. Tipje van de sluier, wat speelt er nu dan?quote:En ik ben nu weer bij met SAO..... Teh Fuk.
Afhankelijk van hoe ze de komende 11 episodes gaan vormgeven kan het best heel goed worden.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]Ik bedoel het niet negatiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dit.
[..]
Hmm. Tipje van de sluier, wat speelt er nu dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.![]()
Ok.quote:
quote:[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo ga ik je ook op Tsunacon begroeten jeweetz. Neem ik een microfoon mee. Hoor je door heel de conventie ZAAANKOOOKU, zit jij daar te facepalmen "oh god, heb je hem al". Waarna ik de microfoon naar je gooi en jij het afmaakt. Vervolgens maken we er een duet van.
STRAK PLAN!?![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ok.![]()
[..]Wat is mijn rol? Jullie slaan met een baksteen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo ga ik je ook op Tsunacon begroeten jeweetz. Neem ik een microfoon mee. Hoor je door heel de conventie ZAAANKOOOKU, zit jij daar te facepalmen "oh god, heb je hem al". Waarna ik de microfoon naar je gooi en jij het afmaakt. Vervolgens maken we er een duet van.
STRAK PLAN!?![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ok.![]()
[..]WatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo ga ik je ook op Tsunacon begroeten jeweetz. Neem ik een microfoon mee. Hoor je door heel de conventie ZAAANKOOOKU, zit jij daar te facepalmen "oh god, heb je hem al". Waarna ik de microfoon naar je gooi en jij het afmaakt. Vervolgens maken we er een duet van.
STRAK PLAN!?Nee, met zo'n waaier.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:28 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Wat is mijn rol? Jullie slaan met een baksteen?
Tevens:
Helemaal super.![]()
Bedanktquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:32 schreef Bakakame het volgende:
En Mauskoekwaus verdient een aparte post: Baas!![]()
?
Man, CØDE:BREAKER is vet, zoals verwacht.
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Wij rappen samen de ending. Fly me to the moon niggah.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:28 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Wat is mijn rol? Jullie slaan met een baksteen?![]()
Volgens mij heb ik het een en ander net gelezen/gemist.. Don't blame me, blame school
Dit is geen S2, maar de nieuwe, aankomende arcquote:SPOILER: naam van de nieuwe arcOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:59 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Dit is geen S2, maar de nieuwe, aankomende arcWeet ik.SPOILER: naam van de nieuwe arcOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.![]()
Weet je nog dat ik per ongeluk iets spoilde over Heathcliff, en het wou afdoen als een slechte pun?quote:Heeft dat gewerkt?
Ik spoilde niet, ik zat er helemaal naastquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:03 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Weet je nog dat ik per ongeluk iets spoilde over Heathcliff, en het wou afdoen als een slechte pun?Heeft dat gewerkt?
Ik dacht dat ik spoilde terwijl mijn theorie voor geen meter klopte.
Helemaal super.![]()
Nee maar ik spoilde iets over Heathcliff, en zei toen dat het een flauwe pun was over die rooie kater, Heathcliff,quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:07 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik spoilde niet, ik zat er helemaal naastIk dacht dat ik spoilde terwijl mijn theorie voor geen meter klopte.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:10 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Nee maar ik spoilde iets over Heathcliff, en zei toen dat het een flauwe pun was over die rooie kater, Heathcliff,
Helemaal super.![]()
ivee been talking to jesus all my lifeequote:Op zondag 7 oktober 2012 18:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Genesis - Jesus he knows me zit door dit plaatje in m'n hoofd./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Nee ik heb het over dat Lemaitre.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:24 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
ivee been talking to jesus all my lifeeHelemaal super.![]()
Ok.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:27 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
O, nou het is tenminste geen rap muziekHelemaal super.![]()
Wat is er anders aan mij geworden? Robin = Robin.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:25 schreef De_Dakgoot het volgende:
WTF IS ER MET ROBIN GEBEURD !!11!1!11!11
[ afbeelding ]![]()
je rustige ui is wegquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat is er anders aan mij geworden? Robin = Robin./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
was dan op zijn minst weer voor mami gegaanquote:/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Ja, niets meer aan te doen. Het is al te laat.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:46 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
was dan op zijn minst weer voor mami gegaan![]()
Tenzij iemand met een leuke Mami UI komt.![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, niets meer aan te doen. Het is al te laat.![]()
Tenzij iemand met een leuke Mami UI komt.
Helemaal super.![]()
gw2quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:45 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Mja, gebeurt vaak hier
Draak? Welke?/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Een draak van een gitariste, genaamd Yui.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:45 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Mja, gebeurt vaak hier
Draak? Welke?
Helemaal super.![]()
Ja, dat zegt niet zoveelquote:Hmmm... Waarom is hij Kyuubeiquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:45 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Een draak van een gitariste, genaamd Yui.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Daarom. Of had je hem liever als Kyouko gezien.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:46 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ja, dat zegt niet zoveel
[..]
Hmmm... Waarom is hij KyuubeiHelemaal super.![]()
Nee, eigenlijk niet.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:47 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Daarom. Of had je hem liever als Kyouko gezien.![]()
Deze art is coolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:50 schreef Kyubey het volgende:
Deze art is coolDie tekst linksboven vind ik wel een beetje hippie. Voor de rest wel tof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
paar minuten en dan spawnd iequote:Op zondag 7 oktober 2012 19:46 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ja, dat zegt niet zoveel
[..]
Hmmm... Waarom is hij Kyuubei
/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
OMG HET IS JACOBquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:52 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
paar minuten en dan spawnd ie
[ afbeelding ]Helemaal super.![]()
Gast je bent lvl 45 terwijl je met een draak gaat vechten? Hardcore!quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:52 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
paar minuten en dan spawnd ie
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Jaquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:53 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Gast je bent lvl 45 terwijl je met een draak gaat vechten? Hardcore!![]()
is lvl 50 gebied
lvl 50 draak?quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:57 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Jais lvl 50 gebied
[ afbeelding ]![]()
![]()
Nog iets gemist vandaag? Geen zin om terug te lezen.
Man ik ben moe. Straks K afschrijven, (eerst eten) en daarna chillen. Met een biertje ofzo.
Ja.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp![]()
Neequote:Op zondag 7 oktober 2012 20:04 schreef .Cake. het volgende:
Man ik ben moe. Straks K afschrijven, (eerst eten) en daarna chillen. Met een biertje ofzo.
Ja.
Helemaal super.![]()
Niet veel. Behalve een prank call die Kyubey bij mij probeerde. En wat dingen over SOA.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:04 schreef .Cake. het volgende:
Ja.
Succes man!![]()
UWOTM8!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:20 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
UWOTM8!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal super.![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:20 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
UWOTM8!Maar hoe was de loot?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Blauwe rommel heb zelf al veel betere gear dan wat er in die box zatquote:
Dragon loot heeft volgens mij geen hogere kansen dan normale loot.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:44 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Blauwe rommel heb zelf al veel betere gear dan wat er in die box zat![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:14 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dat draakje inderdaad... die doujinshi... ieuw.![]()
Wist je dat niet?quote:Inderdaad, Chuunibyouquote:
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp![]()
eens kijken of het mij zover kan krijgen om k toch te kijkenquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:29 schreef .Cake. het volgende:
In ander nieuws: K op Animees!
![]()
Lezen die shit!/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Same.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:30 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
eens kijken of het mij zover kan krijgen om k toch te kijken
Wacht even.... Seitokai Yakuindomo? Oke, sold.![]()
SYDquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:31 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Same.
Wacht even.... Seitokai Yakuindomo? Oke, sold.
mja ik weet het niet dat filter wat ze gebruiken vind ik persoonlijk spuuglelijk lijkt net battlefield 3 met al zijn blauw/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Kun je aanpassen in de settings van je videokaart jwz.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:35 schreef De_Dakgoot het volgende:
mja ik weet het niet dat filter wat ze gebruiken vind ik persoonlijk spuuglelijk lijkt net battlefield 3 met al zijn blauw![]()
Battlefield 3 heeft een bepaalde kleurinstelling die bij shooters gewoon echt niet zo fijn werkt, volgens velen. Zonder mods kun je daar niet zo heel veel aan doen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Kun je aanpassen in de settings van je videokaart jwz.![]()
en met mods wordt je weer geband kut ea heb battlefield in zijn geheel gedropt. Had dice als reden opgegeven dat bf3 veelste kleurrijk zou zijn zonder dat filter lOLLEREINZ battlefield 2 was ook mooi kleurrijk net als 1942 zonder zon aidsfilterquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:37 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Battlefield 3 heeft een bepaalde kleurinstelling die bij shooters gewoon echt niet zo fijn werkt, volgens velen. Zonder mods kun je daar niet zo heel veel aan doen./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Ik ben wel een beetje klaar met BF ja. Zal me niks verbazen als EA DICE gewoon heeft verneukt, net zoals talloze andere gamestudios.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:39 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
en met mods wordt je weer geband kut ea heb battlefield in zijn geheel gedropt. Had dice als reden opgegeven dat bf3 veelste kleurrijk zou zijn zonder dat filter lOLLEREINZ battlefield 2 was ook mooi kleurrijk net als 1942 zonder zon aidsfilter![]()
Dit, ben terug gegaan naar de RTS games, en begonnen met mijn 2e mmo namelijk Gw2quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:41 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje klaar met BF ja. Zal me niks verbazen als EA DICE gewoon heeft verneukt, net zoals talloze andere gamestudios./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Tja, daar kan ik ook niet zoveel aan veranderen. De ene helft van de kijkers schijnt het niets te vinden terwijl de andere helft het wel gaaf vindt of zich er niet zo erg aan stoort.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:35 schreef De_Dakgoot het volgende:
mja ik weet het niet dat filter wat ze gebruiken vind ik persoonlijk spuuglelijk lijkt net battlefield 3 met al zijn blauw
Ieder zijn meug
ANIMEES.
- Scamp![]()
Hm, bishounen zijn misschien niet zo verkeerd ter afwisseling.
#notGaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:57 schreef Arashimashou het volgende:
#notGaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga Planetside 2 spelen xoxoxWomen with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
zit in de beta maar ik weet mijn wachtwoord niet meer en dat geheime wachtwoord dingquote:
Knuppelquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:12 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
zit in de beta maar ik weet mijn wachtwoord niet meer en dat geheime wachtwoord ding
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:57 schreef Arashimashou het volgende:
#notGayOk, ga maar Ouran kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.![]()
geode filmquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:24 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Waarom ben jij niet in de chat.
[ANBU] Space Battleship Yamato Revival [720p H.264 DTS]/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Ik ben heel voorzichtig in het kijken van dit soort dingen. Wat anime betreft heb ik eigenlijk alleen de originele S1 en S2 gezien, en voordat ik verder ga met iets wil ik toch echt eerst S3 zien.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:31 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
geode film
[ANBU] Space Battleship Yamato Revival [720p H.264 DTS]![]()
S3 moet je wel eerst zienquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:33 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik ben heel voorzichtig in het kijken van dit soort dingen. Wat anime betreft heb ik eigenlijk alleen de originele S1 en S2 gezien, en voordat ik verder ga met iets wil ik toch echt eerst S3 zien./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
moet nog 5 eps van S3 , dan die film kijken verder met 2199 enzvquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:36 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Jij hebt Bolar wars gezien?shit ik loop achter. fuck. fuck. fuck.
Overigens, in Japan is het nu G&P dag.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:38 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
moet nog 5 eps van S3 , dan die film kijken verder met 2199 enzv![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:43 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Overigens, in Japan is het nu G&P dag.
Helemaal super.![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, maar dat is een ander verhaal.
1. Je UI ontkracht deze hele bewering, wat je verder ook zegt.quote:
2. Billen!
4. Zolang je geen directe toegang hebt tot één of beide categorieën mag je niet zeuren.ANIMEES.
- Scamp![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:21 schreef .Cake. het volgende:
[..]
1. Je UI ontkracht deze hele bewering, wat je verder ook zegt.
2. Billen!
4. Zolang je geen directe toegang hebt tot één of beide categorieën mag je niet zeuren.Dit vind ik wel een goede concessie.quote:![]()
Guess what? Heb mijn backlog net een weekje finished, word ik nu ziek
dat feelquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:33 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Guess what? Heb mijn backlog net een weekje finished, word ik nu ziek/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Bedankt
Ik wou dat een zeker persoon eens niet de hele tijd door whatsapptte(?) over hoe vet ze Ni no Kuni vond, dat ze graag met me praat en dat ze in de herfstvakantie graag een keer wat wil doen
Vertel haar datquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:59 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Bedankt
Ik wou dat een zeker persoon eens niet de hele tijd door whatsapptte(?) over hoe vet ze Ni no Kuni vond, dat ze graag met me praat en dat ze in de herfstvakantie graag een keer wat wil doen![]()
![]()
Ik vertelde haar al dat ik ziekjes was en dat ik ging slapen, ze is inmiddels al opgehouden. Ik ga dus wss een dagje naar Utrecht in de herfstvakantiequote:
Geile sletquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:12 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik vertelde haar al dat ik ziekjes was en dat ik ging slapen, ze is inmiddels al opgehouden. Ik ga dus wss een dagje naar Utrecht in de herfstvakantie![]()
![]()
Een zeker persoon? Wij kennen haar?quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:59 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Bedankt
Ik wou dat een zeker persoon eens niet de hele tijd door whatsapptte(?) over hoe vet ze Ni no Kuni vond, dat ze graag met me praat en dat ze in de herfstvakantie graag een keer wat wil doen
En ik denk dat dakgoot en arimashou en vast nog wel meer deze film wel kunnen waarderen. Pure enterainment.
ANIMEES.
- Scamp![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2012 02:20 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Een zeker persoon? Wij kennen haar?
En ik denk dat dakgoot en arimashou en vast nog wel meer deze film wel kunnen waarderen. Pure enterainment.
Helemaal super.![]()
Heh... misschien.quote:Op maandag 8 oktober 2012 02:20 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Een zeker persoon? Wij kennen haar?
En ik denk dat dakgoot en arimashou en vast nog wel meer deze film wel kunnen waarderen. Pure enterainment.![]()
SAO 14 was erg goedBeste episode tot nu toe <3
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
Hmm, dat heb ik al eerder gehoord.quote:Op maandag 8 oktober 2012 08:46 schreef wdn het volgende:
![]()
![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2012 08:46 schreef wdn het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
normaal zijn ze er wel rond middernacht er zijn zelfs geen raws uit eens kijken op /m/ wat van episode het isquote:
mijn god het is een intervieuw in een episode met 3dp
Lelijkquote:Op maandag 8 oktober 2012 09:45 schreef De_Dakgoot het volgende:
mijn god het is een intervieuw in een episode met 3dp![]()
![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:29 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beatus vir qui suffert tentationem.
[sage]_Bakuman_S3_-_01_[720p][6B42DA91].mkv
ANIMEES.
- Scamp![]()
Viel me al op dit weekend: oude series komen ineens later uit dan normaalquote:
Hunter x Hunter was ook al zeker 20 uur te laat en zo nog een paar anime.Beatus vir qui suffert tentationem.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:29 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:15 schreef Kyubey het volgende:
[..]Stomme elves.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:15 schreef Kyubey het volgende:
[..]doosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: