Lucky youquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:47 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Hnnnggg Firstlook was onwijs vet. Veel toffe games gespeeld, wat posters meegenomen en uiteraard met wat boothbabes op de foto geweest. Heb zelfs een hele poos met een boothbabe staan praten, 19 jaar en woonde in Utrecht. Ik heb haar telefoon nummer guys!
Jep, luck is on my side for once. We hadden direct een onderwerp om over te praten; Ni no Kuniquote:
Whut??quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:55 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Jep, luck is on my side for once. We hadden direct een onderwerp om over te praten; Ni no Kuni
quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:47 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Hnnnggg Firstlook was onwijs vet. Veel toffe games gespeeld, wat posters meegenomen en uiteraard met wat boothbabes op de foto geweest. Heb zelfs een hele poos met een boothbabe staan praten, 19 jaar en woonde in Utrecht. Ik heb haar telefoon nummer guys!
Ni no Kuni, vette jRPG die begin 2013 uit komt?quote:
Ze hosselde mijn nummer, eigenlijk..quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Echt een gruwelijke baas ben jij. Het nummer van een boothbabe hosselen
pic?quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:59 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ni no Kuni, vette jRPG die begin 2013 uit komt?
[..]
Ze hosselde mijn nummer, eigenlijk..Ze is van Aziatische afkomst, dus ik twijfelde geen seconde
Die boothbabes liepen gewoon random rond soms, en ik zat Ni no Kuni voor de 2e keer te spelen, en toen vroeg ze of ze na mij mocht haha.
Babe, checkquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:59 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ni no Kuni, vette jRPG die begin 2013 uit komt?
[..]
Ze hosselde mijn nummer, eigenlijk..Ze is van Aziatische afkomst, dus ik twijfelde geen seconde
Die boothbabes liepen gewoon random rond soms, en ik zat Ni no Kuni voor de 2e keer te spelen, en toen vroeg ze of ze na mij mocht haha.
You wish.quote:
Ja, kom ik toch nog ergens met mijn charmesquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:07 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Babe, check
boothbabe, check
aziaat, check
PROPS MANG
quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:12 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
You wish.
[..]
Ja, kom ik toch nog ergens met mijn charmes..
Was wel geinig, ik bleef ff kijken toen ze Ni no Kuni ging spelen, want mijn kameraad stond 1 console naast haar, en toen vroeg ze of ik ff wou helpen, en zo zijn we eigenlijk na de demo een beetje aan de praat geraakt. Ze kijkt ook anime, zegt ze net op Whatsapp
sayonaraquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:18 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik ga slapen (lees: whatsappen in bed). Oyasumii~
StarHub is 1 van de 3 telefoon en internet providers, en daarnaast een van de 2 TV providers. Als StarHub Aninax aanbied is het inderdaad een van de vele betaal kanalen die ze hebben. Ik ben geen klant van ze.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:06 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Geen idee. Op de site lees ik dat het te zien is via Starhub, ik weet niet of het jou iets zegt, mij niet in elk geval.
Ik moest lachen omdat je het ook echt afgekort zei. Gr gr letterlijk in plaats van als afkorting voor groetjes groetjes.quote:
Ja, deze grap. Tjongejonge zegquote:Op zondag 7 oktober 2012 10:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik moest lachen omdat je het ook echt afgekort zei. Gr gr letterlijk in plaats van als afkorting voor groetjes groetjes.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |