Ben je daar geweest?quote:
Dit soort projecten horen bij ons gewoon te falen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:05 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Ja ze hadden de keuze dat systeem te gebruiken maar wij moeten het wiel opnieuw uitvinden he, en nu hebben we een vierkant wiel
Epic failquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:05 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Ja ze hadden de keuze dat systeem te gebruiken maar wij moeten het wiel opnieuw uitvinden he, en nu hebben we een vierkant wiel
Moet trouwens Super Senta(1975) en Kamen Rider(1975) zijn,beide worden nog steeds uitgezonden in Japan.Beide waren ook nog eens populair in de jaren 70 tot begin jaren 90 in veel landen buiten Japan zelf en zijn cult.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:06 schreef AgitoM het volgende:
[..]
Is behoorlijk mainstream. Er is een "kinder kanaal" in Singapore wat een hele hoop Anime series uitzend, naast Japanse series als Power Rangers en Masked Rider. Heb helaas zelf eigenlijk nooit tijd om TV te kijken.
Hoop DVD winkels hebben meestal wel een Anime hoekje in hun winkel alhoewel het aanbod mij hoofdzakelijk tegenvalt, zeker de laatste jaren. Al die Robotech en Macross DVD die ik eerder noemde heb ik gewoon in winkels in Singapore en Kuala Lumpur gekocht. Dus zo nu en dan kom je inderdaad wel wat moois en verrassends tegen.
Opvallend genoeg zijn de leukste Anime DVD's of boxen die ik heb "China Import". Dus meestal de Anime, met of Japanse en Chinese dub. Of Japanse en Engelse dub met chinese ondertiteling. De verpakking is wel geheel in het Chinees, (en de DVD menu's vaak ook) maar de film of serie is prima te kijken.
Ja,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:10 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ja,
Man dit is zo awsomeeeDat Andromeda... als het geen Andromeda's zijn is het gejat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:12 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dat Andromeda... als het geen Andromeda's zijn is het gejat.
Zal wel met het oude chauvinisme te doen hebben, dat je al blij mag zijn dat de trein vandaag vertrektquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:09 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ben je daar geweest?
[..]
Dit soort projecten horen bij ons gewoon te falen.
Zelfs HK,Mexico,Frankrijk,Belgie en Japan zijn beterquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:16 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Zal wel met het oude chauvinisme te doen hebben, dat je al blij mag zijn dat de trein vandaag vertrekt
OV en trein kan snel,op tijd en goedkoop zijn!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:18 schreef Life2.0 het volgende:
Klopt, al ben ik niet in hk of japan geweest maar wat ik ervan weet is dat het beter is
Zij hebben er Animax. Op tv. Wij niet. Ik ben jaloers. Of onverschillig. Of beiden, in welk geval ik iets onverschilliger dan jaloers ben.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:06 schreef AgitoM het volgende:
[..]
Is behoorlijk mainstream. Er is een "kinder kanaal" in Singapore wat een hele hoop Anime series uitzend, naast japanse series als Power Rangers en Masked Rider. Heb helaas zelf eigenlijk nooit tijd om TV te kijken.
Hoop DVD winkels hebben meestal wel een Anime hoekje in hun winkel alhoewel het aanbod mij hoofdzakelijk tegenvalt, zeker de laatste jaren. Al die Robotech en Macross DVD die ik eerder noemde heb ik gewoon in winkels in Singapore en Kuala Lumpur gekocht. Dus zo nu en dan kom je inderdaad wel wat moois en verrassends tegen.
Opvallend genoeg zijn de leukste Anime DVD's of boxen die ik heb "China Import". Dus meestal de Anime, met of Japanse en Chinese dub. Of Japanse en Engelse dub met chinese ondertiteling. De verpakking is wel geheel in het Chinees, (en de DVD menu's vaak ook) maar de film of serie is prima te kijken.
Fop autist!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:32 schreef robin007bond het volgende:
Och, ik merk er zelf eigenlijk niet veel van. Af en toe heb ik vertraging, big deal.
Ze zenden hier de amerikaanse Power Rangers uit, alhoewel iedereen dat gewoon een "japanse serie" vind. Masked Rider is inderdaad een echte japanse serie (waarschijnlijk Kamen dus) maar word hier gewoon Masked Rider genoemt, waarschijnlijk omdat Singapore wel engels, maar geen Japans spreekt.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:09 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Epic fail
[..]
Moet trouwens Super Senta(1975) en Kamen Rider(1975) zijn,beide worden nog steeds uitgezonden in Japan.Beide waren ook nog eens populair in de jaren 70 tot begin jaren 90 in veel landen buiten Japan zelf en zijn cult.![]()
Masked is de vertaling van Kamen en Power Rangers zelf is een remake(USA met 60% stock footages van Super Sentai in elke seizoen,sinds 1993)
Singapore is wel een strenge land
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:42 schreef .Cake. het volgende:
Wauw. Ik vind dit een goede TT. Chapeau.
Nooit van Animax gehoort, zal vast en zeker wel een van de vele betaal kanalen zijn waar je schandalig veel voor moet betalen bovenop je schandalig hoge contract. Ik houd het zelf nogal "basic" ik heb alleen de 5 gratis "publieke kanalen" waarvan 1 dus een tekenfilm kanaal is.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Zij hebben er Animax. Op tv. Wij niet. Ik ben jaloers. Of onverschillig. Of beiden, in welk geval ik iets onverschilliger dan jaloers ben.
[..]
Fop autist!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Is het ook,alleen wel verkracht! Kan je beter de originele checkenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:41 schreef AgitoM het volgende:
[..]
Ze zenden hier de amerikaanse Power Rangers uit, alhoewel iedereen dat gewoon een "japanse serie" vind. Masked Rider is inderdaad een echte japanse serie (waarschijnlijk Kamen dus) maar word hier gewoon Masked Rider genoemt, waarschijnlijk omdat Singapore wel engels, maar geen Japans spreekt.
En die strengheid van Singapore, dat is hoofdzakelijk spierballen vertoon van de overheid. Ja de straffen zijn hoog van kleine vergrijpen. Bekeuringen kosten je hier een klein fortuin. Maar in de praktijk word zelden de maximum staf gegeven. Bekeuringen zijn wel redelijk standaard.
Daarnaast staat er niet op iedere hoek van de straat een agent (En aanwezige politie is vaak beleefd en behulpzaam). Als laatste kun je met een hoop dingen weg komen. Een veel gebruikt zinnetje hier is: "You can do anything in Singapore, just don't get caught".
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:44 schreef De_Dakgoot het volgende:
Saraba chikyuu tobidatsu fune wa UCHUU SENKAN YAMATO!!![]()
![]()
Ah de Yamato. Heb de film liggen op DVD, die was erg vermakelijk om te kijken. Er zaten een paar scene's tussen die een beetje onrealistisch waren, en sommige special effects waren wat minder. (Maar hoofdzakelijk erg goed). Karakters spraken mij wel aan, en daar ging het eigenlijk om.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De serie nooit gezien. Heb wel recentelijk een Yamato DVD gekocht genaamt "The Final battle".
Maar zoals met zo veel meuk die ik voor weinig geld heb gekocht, nog geen tijd gehad om te kijken.
Studeer jij al? Dan ga je er wat meer vast van hebben, ik heb 3 jaar woon werk gedaan met de bus + trein + metro, dan realiseer je pas hoe vaak het fout gaatquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:32 schreef robin007bond het volgende:
Och, ik merk er zelf eigenlijk niet veel van. Af en toe heb ik vertraging, big deal.
Waarschijnlijk wel, maar engels is beter door jongere kinderen te begrijpen hier, met name omdat het hoofddoel van de Power Rangers is om Bandai speelgoed aan kinderen te verkopen. :-)quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:48 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Is het ook,alleen wel verkracht! Kan je beter de originele checken
Geen idee. Op de site lees ik dat het te zien is via Starhub, ik weet niet of het jou iets zegt, mij niet in elk geval.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:43 schreef AgitoM het volgende:
[..]
Nooit van Animax gehoort, zal vast en zeker wel een van de vele betaal kanalen zijn waar je schandalig veel voor moet betalen bovenop je schandalig hoge contract. Ik houd het zelf nogal "basic" ik heb alleen de 5 gratis "publieke kanalen" waarvan 1 dus een tekenfilm kanaal is.
En oudere mensen (25+),waaronder ik en 4 chan gastenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:53 schreef AgitoM het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar engels is beter door jongere kinderen te begrijpen hier, met name omdat het hoofddoel van de Power Rangers is om Bandai speelgoed aan kinderen te verkopen. :-)
Zelfde reden dat in de Gundam series (of in ieder geval in Gundam 00) alle Gundam's aan het einde van het seizoen vernietigd worden. Dan kan Bandai een nieuwe reeks speelgoed uitbrengen.
Jongeren kijken inderdaad liever de Sentai's.
Mah niggaquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:50 schreef AgitoM het volgende:
[..]
Ah de Yamato. Heb de film liggen op DVD, die was erg vermakelijk om te kijken. Er zaten een paar scene's tussen die een beetje onrealistisch waren, en sommige special effects waren wat minder. (Maar hoofdzakelijk erg goed). Karakters spraken mij wel aan, en daar ging het eigenlijk om.
De serie nooit gezien. Heb wel recentelijk een Yamato DVD gekocht genaamt "The Final battle".
Maar zoals met zo veel meuk die ik voor weinig geld heb gekocht, nog geen tijd gehad om te kijken.
Over wat?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:39 schreef .Cake. het volgende:
Wauw, 1360 woorden al en ik ben nog lang niet klaar. Dit wordt een monster recensie.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |