abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117668274
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 20:04 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

klopt
Ben je daar geweest? :o

quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 20:05 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Ja ze hadden de keuze dat systeem te gebruiken maar wij moeten het wiel opnieuw uitvinden he, en nu hebben we een vierkant wiel :')
Dit soort projecten horen bij ons gewoon te falen.
pi_117668288
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 20:05 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Ja ze hadden de keuze dat systeem te gebruiken maar wij moeten het wiel opnieuw uitvinden he, en nu hebben we een vierkant wiel :')
Epic fail :P

quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 19:06 schreef AgitoM het volgende:

[..]

Is behoorlijk mainstream. Er is een "kinder kanaal" in Singapore wat een hele hoop Anime series uitzend, naast Japanse series als Power Rangers en Masked Rider. Heb helaas zelf eigenlijk nooit tijd om TV te kijken.

Hoop DVD winkels hebben meestal wel een Anime hoekje in hun winkel alhoewel het aanbod mij hoofdzakelijk tegenvalt, zeker de laatste jaren. Al die Robotech en Macross DVD die ik eerder noemde heb ik gewoon in winkels in Singapore en Kuala Lumpur gekocht. Dus zo nu en dan kom je inderdaad wel wat moois en verrassends tegen.

Opvallend genoeg zijn de leukste Anime DVD's of boxen die ik heb "China Import". Dus meestal de Anime, met of Japanse en Chinese dub. Of Japanse en Engelse dub met chinese ondertiteling. De verpakking is wel geheel in het Chinees, (en de DVD menu's vaak ook) maar de film of serie is prima te kijken.
Moet trouwens Super Senta(1975) en Kamen Rider(1975) zijn,beide worden nog steeds uitgezonden in Japan.Beide waren ook nog eens populair in de jaren 70 tot begin jaren 90 in veel landen buiten Japan zelf en zijn cult. :') :+

Masked is de vertaling van Kamen en Power Rangers zelf is een remake(USA met 60% stock footages van Super Sentai in elke seizoen,sinds 1993) :P

Singapore is wel een strenge land :Y

[ Bericht 24% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 06-10-2012 20:24:06 ]
pi_117668317
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 20:09 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Ja,
Man dit is zo awsomeee
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_117668401
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 20:10 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Ja,
Man dit is zo awsomeee
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat Andromeda... als het geen Andromeda's zijn is het gejat.
pi_117668426
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 20:12 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Dat Andromeda... als het geen Andromeda's zijn is het gejat.
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 20:16:25 #36
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_117668521
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 20:09 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

[..]

Dit soort projecten horen bij ons gewoon te falen.
Zal wel met het oude chauvinisme te doen hebben, dat je al blij mag zijn dat de trein vandaag vertrekt
pi_117668580
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 20:16 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Zal wel met het oude chauvinisme te doen hebben, dat je al blij mag zijn dat de trein vandaag vertrekt
Zelfs HK,Mexico,Frankrijk,Belgie en Japan zijn beter :P
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 20:18:58 #38
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_117668611
Klopt, al ben ik niet in hk of japan geweest maar wat ik ervan weet is dat het beter is :')
pi_117668835
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 20:18 schreef Life2.0 het volgende:
Klopt, al ben ik niet in hk of japan geweest maar wat ik ervan weet is dat het beter is :')
OV en trein kan snel,op tijd en goedkoop zijn!
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 20:25:31 #40
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_117668862
maar niet hier _O-
pi_117669058
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 20:25 schreef Life2.0 het volgende:
maar niet hier _O-
Zeker met "winter tijden" 8)7

*kijkt naar The Pretender*
pi_117669098
Och, ik merk er zelf eigenlijk niet veel van. Af en toe heb ik vertraging, big deal. :P
pi_117669247
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 19:06 schreef AgitoM het volgende:

[..]

Is behoorlijk mainstream. Er is een "kinder kanaal" in Singapore wat een hele hoop Anime series uitzend, naast japanse series als Power Rangers en Masked Rider. Heb helaas zelf eigenlijk nooit tijd om TV te kijken.

Hoop DVD winkels hebben meestal wel een Anime hoekje in hun winkel alhoewel het aanbod mij hoofdzakelijk tegenvalt, zeker de laatste jaren. Al die Robotech en Macross DVD die ik eerder noemde heb ik gewoon in winkels in Singapore en Kuala Lumpur gekocht. Dus zo nu en dan kom je inderdaad wel wat moois en verrassends tegen.

Opvallend genoeg zijn de leukste Anime DVD's of boxen die ik heb "China Import". Dus meestal de Anime, met of Japanse en Chinese dub. Of Japanse en Engelse dub met chinese ondertiteling. De verpakking is wel geheel in het Chinees, (en de DVD menu's vaak ook) maar de film of serie is prima te kijken.
Zij hebben er Animax. Op tv. Wij niet. Ik ben jaloers. Of onverschillig. Of beiden, in welk geval ik iets onverschilliger dan jaloers ben.

quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 20:32 schreef robin007bond het volgende:
Och, ik merk er zelf eigenlijk niet veel van. Af en toe heb ik vertraging, big deal. :P
Fop autist!
“An interesting thing is a good thing.”
pi_117669462
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 20:09 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Epic fail :P

[..]

Moet trouwens Super Senta(1975) en Kamen Rider(1975) zijn,beide worden nog steeds uitgezonden in Japan.Beide waren ook nog eens populair in de jaren 70 tot begin jaren 90 in veel landen buiten Japan zelf en zijn cult. :') :+

Masked is de vertaling van Kamen en Power Rangers zelf is een remake(USA met 60% stock footages van Super Sentai in elke seizoen,sinds 1993) :P

Singapore is wel een strenge land :Y
Ze zenden hier de amerikaanse Power Rangers uit, alhoewel iedereen dat gewoon een "japanse serie" vind. Masked Rider is inderdaad een echte japanse serie (waarschijnlijk Kamen dus) maar word hier gewoon Masked Rider genoemt, waarschijnlijk omdat Singapore wel engels, maar geen Japans spreekt.

En die strengheid van Singapore, dat is hoofdzakelijk spierballen vertoon van de overheid. Ja de straffen zijn hoog van kleine vergrijpen. Bekeuringen kosten je hier een klein fortuin. Maar in de praktijk word zelden de maximum staf gegeven. Bekeuringen zijn wel redelijk standaard.
Daarnaast staat er niet op iedere hoek van de straat een agent (En aanwezige politie is vaak beleefd en behulpzaam). Als laatste kun je met een hoop dingen weg komen. Een veel gebruikt zinnetje hier is: "You can do anything in Singapore, just don't get caught".
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 20:42:17 #45
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_117669513
Wauw. Ik vind dit een goede TT. Chapeau.

Tevens, ik vrees dat ik ook vandaag de recensie van K niet af ga krijgen. Ten eerste, ik moet straks weer werken en ik heb pannenkoeken gebakken, dus eerst nog even douchen.
Ten tweede, de NS liep weer eens enorm kutterig te zijn vandaag dus ik veel later thuis dan gepland.
Ten derde, morgen moet ik óók weer werken, dus morgenavond op zijn vroegstt.

Mijn excuses aan iedereen die er met smart op zit te wachten.
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
pi_117669563
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 20:42 schreef .Cake. het volgende:
Wauw. Ik vind dit een goede TT. Chapeau.
:D
pi_117669586
quote:
11s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 20:35 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Zij hebben er Animax. Op tv. Wij niet. Ik ben jaloers. Of onverschillig. Of beiden, in welk geval ik iets onverschilliger dan jaloers ben.

[..]

Fop autist!
Nooit van Animax gehoort, zal vast en zeker wel een van de vele betaal kanalen zijn waar je schandalig veel voor moet betalen bovenop je schandalig hoge contract. Ik houd het zelf nogal "basic" ik heb alleen de 5 gratis "publieke kanalen" waarvan 1 dus een tekenfilm kanaal is.
pi_117669629
Saraba chikyuu tobidatsu fune wa UCHUU SENKAN YAMATO!! :D :D :D

SPOILER
pi_117669786
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 20:41 schreef AgitoM het volgende:

[..]

Ze zenden hier de amerikaanse Power Rangers uit, alhoewel iedereen dat gewoon een "japanse serie" vind. Masked Rider is inderdaad een echte japanse serie (waarschijnlijk Kamen dus) maar word hier gewoon Masked Rider genoemt, waarschijnlijk omdat Singapore wel engels, maar geen Japans spreekt.

En die strengheid van Singapore, dat is hoofdzakelijk spierballen vertoon van de overheid. Ja de straffen zijn hoog van kleine vergrijpen. Bekeuringen kosten je hier een klein fortuin. Maar in de praktijk word zelden de maximum staf gegeven. Bekeuringen zijn wel redelijk standaard.
Daarnaast staat er niet op iedere hoek van de straat een agent (En aanwezige politie is vaak beleefd en behulpzaam). Als laatste kun je met een hoop dingen weg komen. Een veel gebruikt zinnetje hier is: "You can do anything in Singapore, just don't get caught".
Is het ook,alleen wel verkracht! Kan je beter de originele checken :P
pi_117669897
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 20:44 schreef De_Dakgoot het volgende:
Saraba chikyuu tobidatsu fune wa UCHUU SENKAN YAMATO!! :D :D :D

SPOILER
Ah de Yamato. Heb de film liggen op DVD, die was erg vermakelijk om te kijken. Er zaten een paar scene's tussen die een beetje onrealistisch waren, en sommige special effects waren wat minder. (Maar hoofdzakelijk erg goed). Karakters spraken mij wel aan, en daar ging het eigenlijk om.

De serie nooit gezien. Heb wel recentelijk een Yamato DVD gekocht genaamt "The Final battle".
Maar zoals met zo veel meuk die ik voor weinig geld heb gekocht, nog geen tijd gehad om te kijken.
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 20:52:55 #51
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_117670016
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 20:32 schreef robin007bond het volgende:
Studeer jij al? Dan ga je er wat meer vast van hebben, ik heb 3 jaar woon werk gedaan met de bus + trein + metro, dan realiseer je pas hoe vaak het fout gaat :')
pi_117670058
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 20:48 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Is het ook,alleen wel verkracht! Kan je beter de originele checken :P
Waarschijnlijk wel, maar engels is beter door jongere kinderen te begrijpen hier, met name omdat het hoofddoel van de Power Rangers is om Bandai speelgoed aan kinderen te verkopen. :-)

Zelfde reden dat in de Gundam series (of in ieder geval in Gundam 00) alle Gundam's aan het einde van het seizoen vernietigd worden. Dan kan Bandai een nieuwe reeks speelgoed uitbrengen.

Jongeren kijken inderdaad liever de Sentai's.
pi_117670060
Vorig jaar best vaak vertraging gehad of treinen met te weinig capaciteit hopelijk is dat dit jaar beter.
pi_117670710
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 20:43 schreef AgitoM het volgende:

[..]

Nooit van Animax gehoort, zal vast en zeker wel een van de vele betaal kanalen zijn waar je schandalig veel voor moet betalen bovenop je schandalig hoge contract. Ik houd het zelf nogal "basic" ik heb alleen de 5 gratis "publieke kanalen" waarvan 1 dus een tekenfilm kanaal is.
Geen idee. Op de site lees ik dat het te zien is via Starhub, ik weet niet of het jou iets zegt, mij niet in elk geval.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_117670853
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 20:53 schreef AgitoM het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wel, maar engels is beter door jongere kinderen te begrijpen hier, met name omdat het hoofddoel van de Power Rangers is om Bandai speelgoed aan kinderen te verkopen. :-)

Zelfde reden dat in de Gundam series (of in ieder geval in Gundam 00) alle Gundam's aan het einde van het seizoen vernietigd worden. Dan kan Bandai een nieuwe reeks speelgoed uitbrengen.

Jongeren kijken inderdaad liever de Sentai's.
En oudere mensen (25+),waaronder ik en 4 chan gasten >:)
pi_117670979
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 20:50 schreef AgitoM het volgende:

[..]

Ah de Yamato. Heb de film liggen op DVD, die was erg vermakelijk om te kijken. Er zaten een paar scene's tussen die een beetje onrealistisch waren, en sommige special effects waren wat minder. (Maar hoofdzakelijk erg goed). Karakters spraken mij wel aan, en daar ging het eigenlijk om.

De serie nooit gezien. Heb wel recentelijk een Yamato DVD gekocht genaamt "The Final battle".
Maar zoals met zo veel meuk die ik voor weinig geld heb gekocht, nog geen tijd gehad om te kijken.
Mah nigga :7
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 21:39:58 #57
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_117672097
Wauw, 1360 woorden al en ik ben nog lang niet klaar. Dit wordt een monster recensie.
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
pi_117672116
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 21:39 schreef .Cake. het volgende:
Wauw, 1360 woorden al en ik ben nog lang niet klaar. Dit wordt een monster recensie.
Over wat?
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 21:44:14 #59
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_117672281
quote:
11s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 21:40 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Over wat?
ANIMEES.
- Scamp
pi_117672403
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 21:44 schreef .Cake. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Aha :')
Hm, ik heb 'm op zich wel binnen... maar nu geen zin om te kijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')