Weet je nog dat ik per ongeluk iets spoilde over Heathcliff, en het wou afdoen als een slechte pun?quote:
Ik spoilde niet, ik zat er helemaal naastquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:03 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Weet je nog dat ik per ongeluk iets spoilde over Heathcliff, en het wou afdoen als een slechte pun?Heeft dat gewerkt?
Nee maar ik spoilde iets over Heathcliff, en zei toen dat het een flauwe pun was over die rooie kater, Heathcliff,quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:07 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik spoilde niet, ik zat er helemaal naastIk dacht dat ik spoilde terwijl mijn theorie voor geen meter klopte.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:10 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Nee maar ik spoilde iets over Heathcliff, en zei toen dat het een flauwe pun was over die rooie kater, Heathcliff,
ivee been talking to jesus all my lifeequote:Op zondag 7 oktober 2012 18:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Genesis - Jesus he knows me zit door dit plaatje in m'n hoofd.
Nee ik heb het over dat Lemaitre.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:24 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
ivee been talking to jesus all my lifee
Ok.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:27 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
O, nou het is tenminste geen rap muziek
Wat is er anders aan mij geworden? Robin = Robin.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:25 schreef De_Dakgoot het volgende:
WTF IS ER MET ROBIN GEBEURD !!11!1!11!11
[ afbeelding ]
je rustige ui is wegquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat is er anders aan mij geworden? Robin = Robin.
was dan op zijn minst weer voor mami gegaanquote:
Ja, niets meer aan te doen. Het is al te laat.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:46 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
was dan op zijn minst weer voor mami gegaan
quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, niets meer aan te doen. Het is al te laat.![]()
Tenzij iemand met een leuke Mami UI komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |