ivee been talking to jesus all my lifeequote:Op zondag 7 oktober 2012 18:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Genesis - Jesus he knows me zit door dit plaatje in m'n hoofd.
Nee ik heb het over dat Lemaitre.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:24 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
ivee been talking to jesus all my lifee
Ok.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:27 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
O, nou het is tenminste geen rap muziek
Wat is er anders aan mij geworden? Robin = Robin.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:25 schreef De_Dakgoot het volgende:
WTF IS ER MET ROBIN GEBEURD !!11!1!11!11
[ afbeelding ]
je rustige ui is wegquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat is er anders aan mij geworden? Robin = Robin.
was dan op zijn minst weer voor mami gegaanquote:
Ja, niets meer aan te doen. Het is al te laat.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:46 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
was dan op zijn minst weer voor mami gegaan
quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, niets meer aan te doen. Het is al te laat.![]()
Tenzij iemand met een leuke Mami UI komt.
gw2quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:45 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Mja, gebeurt vaak hier
Draak? Welke?
Een draak van een gitariste, genaamd Yui.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:45 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Mja, gebeurt vaak hier
Draak? Welke?
Ja, dat zegt niet zoveelquote:
Hmmm... Waarom is hij Kyuubeiquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:45 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Een draak van een gitariste, genaamd Yui.
[ afbeelding ]
Daarom. Of had je hem liever als Kyouko gezien.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:46 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ja, dat zegt niet zoveel
[..]
Hmmm... Waarom is hij Kyuubei
Nee, eigenlijk niet.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:47 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Daarom. Of had je hem liever als Kyouko gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |