Blauwe rommel heb zelf al veel betere gear dan wat er in die box zatquote:
Dragon loot heeft volgens mij geen hogere kansen dan normale loot.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:44 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Blauwe rommel heb zelf al veel betere gear dan wat er in die box zat
quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:14 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dat draakje inderdaad... die doujinshi... ieuw.
Wist je dat niet?quote:
Inderdaad, Chuunibyouquote:
eens kijken of het mij zover kan krijgen om k toch te kijkenquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:29 schreef .Cake. het volgende:
In ander nieuws: K op Animees!
![]()
Lezen die shit!
Same.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:30 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
eens kijken of het mij zover kan krijgen om k toch te kijken
SYDquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:31 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Same.
Wacht even.... Seitokai Yakuindomo? Oke, sold.
Kun je aanpassen in de settings van je videokaart jwz.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:35 schreef De_Dakgoot het volgende:
mja ik weet het niet dat filter wat ze gebruiken vind ik persoonlijk spuuglelijk lijkt net battlefield 3 met al zijn blauw
Battlefield 3 heeft een bepaalde kleurinstelling die bij shooters gewoon echt niet zo fijn werkt, volgens velen. Zonder mods kun je daar niet zo heel veel aan doen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Kun je aanpassen in de settings van je videokaart jwz.
en met mods wordt je weer geband kut ea heb battlefield in zijn geheel gedropt. Had dice als reden opgegeven dat bf3 veelste kleurrijk zou zijn zonder dat filter lOLLEREINZ battlefield 2 was ook mooi kleurrijk net als 1942 zonder zon aidsfilterquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:37 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Battlefield 3 heeft een bepaalde kleurinstelling die bij shooters gewoon echt niet zo fijn werkt, volgens velen. Zonder mods kun je daar niet zo heel veel aan doen.
Ik ben wel een beetje klaar met BF ja. Zal me niks verbazen als EA DICE gewoon heeft verneukt, net zoals talloze andere gamestudios.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:39 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
en met mods wordt je weer geband kut ea heb battlefield in zijn geheel gedropt. Had dice als reden opgegeven dat bf3 veelste kleurrijk zou zijn zonder dat filter lOLLEREINZ battlefield 2 was ook mooi kleurrijk net als 1942 zonder zon aidsfilter
Dit, ben terug gegaan naar de RTS games, en begonnen met mijn 2e mmo namelijk Gw2quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:41 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje klaar met BF ja. Zal me niks verbazen als EA DICE gewoon heeft verneukt, net zoals talloze andere gamestudios.
Tja, daar kan ik ook niet zoveel aan veranderen. De ene helft van de kijkers schijnt het niets te vinden terwijl de andere helft het wel gaaf vindt of zich er niet zo erg aan stoort.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:35 schreef De_Dakgoot het volgende:
mja ik weet het niet dat filter wat ze gebruiken vind ik persoonlijk spuuglelijk lijkt net battlefield 3 met al zijn blauw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:57 schreef Arashimashou het volgende:
Hm, bishounen zijn misschien niet zo verkeerd ter afwisseling.
#notGaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
zit in de beta maar ik weet mijn wachtwoord niet meer en dat geheime wachtwoord dingquote:
Knuppelquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:12 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
zit in de beta maar ik weet mijn wachtwoord niet meer en dat geheime wachtwoord ding
quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:57 schreef Arashimashou het volgende:
Hm, bishounen zijn misschien niet zo verkeerd ter afwisseling.
#notGayOk, ga maar Ouran kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |