quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:50 schreef Kyubey het volgende:
Deze art is coolDie tekst linksboven vind ik wel een beetje hippie. Voor de rest wel tof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
paar minuten en dan spawnd iequote:Op zondag 7 oktober 2012 19:46 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ja, dat zegt niet zoveel
[..]
Hmmm... Waarom is hij Kyuubei
OMG HET IS JACOBquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:52 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
paar minuten en dan spawnd ie
[ afbeelding ]
Gast je bent lvl 45 terwijl je met een draak gaat vechten? Hardcore!quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:52 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
paar minuten en dan spawnd ie
[ afbeelding ]
Jaquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:53 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Gast je bent lvl 45 terwijl je met een draak gaat vechten? Hardcore!![]()
lvl 50 draak?quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:57 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Jais lvl 50 gebied
[ afbeelding ]
Neequote:Op zondag 7 oktober 2012 20:04 schreef .Cake. het volgende:
Nog iets gemist vandaag? Geen zin om terug te lezen.
Man ik ben moe. Straks K afschrijven, (eerst eten) en daarna chillen. Met een biertje ofzo.
Ja.
Niet veel. Behalve een prank call die Kyubey bij mij probeerde. En wat dingen over SOA.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:04 schreef .Cake. het volgende:
Nog iets gemist vandaag? Geen zin om terug te lezen.
Man ik ben moe. Straks K afschrijven, (eerst eten) en daarna chillen. Met een biertje ofzo.
Ja.
UWOTM8!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:20 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
UWOTM8!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal super.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:20 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
UWOTM8!Maar hoe was de loot?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blauwe rommel heb zelf al veel betere gear dan wat er in die box zatquote:
Dragon loot heeft volgens mij geen hogere kansen dan normale loot.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:44 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Blauwe rommel heb zelf al veel betere gear dan wat er in die box zat
quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:14 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dat draakje inderdaad... die doujinshi... ieuw.
Wist je dat niet?quote:
Inderdaad, Chuunibyouquote:
eens kijken of het mij zover kan krijgen om k toch te kijkenquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:29 schreef .Cake. het volgende:
In ander nieuws: K op Animees!
![]()
Lezen die shit!
Same.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:30 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
eens kijken of het mij zover kan krijgen om k toch te kijken
SYDquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:31 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Same.
Wacht even.... Seitokai Yakuindomo? Oke, sold.
Kun je aanpassen in de settings van je videokaart jwz.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:35 schreef De_Dakgoot het volgende:
mja ik weet het niet dat filter wat ze gebruiken vind ik persoonlijk spuuglelijk lijkt net battlefield 3 met al zijn blauw
Battlefield 3 heeft een bepaalde kleurinstelling die bij shooters gewoon echt niet zo fijn werkt, volgens velen. Zonder mods kun je daar niet zo heel veel aan doen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Kun je aanpassen in de settings van je videokaart jwz.
en met mods wordt je weer geband kut ea heb battlefield in zijn geheel gedropt. Had dice als reden opgegeven dat bf3 veelste kleurrijk zou zijn zonder dat filter lOLLEREINZ battlefield 2 was ook mooi kleurrijk net als 1942 zonder zon aidsfilterquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:37 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Battlefield 3 heeft een bepaalde kleurinstelling die bij shooters gewoon echt niet zo fijn werkt, volgens velen. Zonder mods kun je daar niet zo heel veel aan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |