gw2quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:45 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Mja, gebeurt vaak hier
Draak? Welke?
Een draak van een gitariste, genaamd Yui.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:45 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Mja, gebeurt vaak hier
Draak? Welke?
Ja, dat zegt niet zoveelquote:
Hmmm... Waarom is hij Kyuubeiquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:45 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Een draak van een gitariste, genaamd Yui.
[ afbeelding ]
Daarom. Of had je hem liever als Kyouko gezien.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:46 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ja, dat zegt niet zoveel
[..]
Hmmm... Waarom is hij Kyuubei
Nee, eigenlijk niet.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:47 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Daarom. Of had je hem liever als Kyouko gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:50 schreef Kyubey het volgende:
Deze art is coolDie tekst linksboven vind ik wel een beetje hippie. Voor de rest wel tof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
paar minuten en dan spawnd iequote:Op zondag 7 oktober 2012 19:46 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ja, dat zegt niet zoveel
[..]
Hmmm... Waarom is hij Kyuubei
OMG HET IS JACOBquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:52 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
paar minuten en dan spawnd ie
[ afbeelding ]
Gast je bent lvl 45 terwijl je met een draak gaat vechten? Hardcore!quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:52 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
paar minuten en dan spawnd ie
[ afbeelding ]
Jaquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:53 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Gast je bent lvl 45 terwijl je met een draak gaat vechten? Hardcore!![]()
lvl 50 draak?quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:57 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Jais lvl 50 gebied
[ afbeelding ]
Neequote:Op zondag 7 oktober 2012 20:04 schreef .Cake. het volgende:
Nog iets gemist vandaag? Geen zin om terug te lezen.
Man ik ben moe. Straks K afschrijven, (eerst eten) en daarna chillen. Met een biertje ofzo.
Ja.
Niet veel. Behalve een prank call die Kyubey bij mij probeerde. En wat dingen over SOA.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:04 schreef .Cake. het volgende:
Nog iets gemist vandaag? Geen zin om terug te lezen.
Man ik ben moe. Straks K afschrijven, (eerst eten) en daarna chillen. Met een biertje ofzo.
Ja.
UWOTM8!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:20 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
UWOTM8!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal super.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:20 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
UWOTM8!Maar hoe was de loot?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blauwe rommel heb zelf al veel betere gear dan wat er in die box zatquote:
Dragon loot heeft volgens mij geen hogere kansen dan normale loot.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:44 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Blauwe rommel heb zelf al veel betere gear dan wat er in die box zat
quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:14 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dat draakje inderdaad... die doujinshi... ieuw.
Wist je dat niet?quote:
Inderdaad, Chuunibyouquote:
eens kijken of het mij zover kan krijgen om k toch te kijkenquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:29 schreef .Cake. het volgende:
In ander nieuws: K op Animees!
![]()
Lezen die shit!
Same.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:30 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
eens kijken of het mij zover kan krijgen om k toch te kijken
SYDquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:31 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Same.
Wacht even.... Seitokai Yakuindomo? Oke, sold.
Kun je aanpassen in de settings van je videokaart jwz.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:35 schreef De_Dakgoot het volgende:
mja ik weet het niet dat filter wat ze gebruiken vind ik persoonlijk spuuglelijk lijkt net battlefield 3 met al zijn blauw
Battlefield 3 heeft een bepaalde kleurinstelling die bij shooters gewoon echt niet zo fijn werkt, volgens velen. Zonder mods kun je daar niet zo heel veel aan doen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Kun je aanpassen in de settings van je videokaart jwz.
en met mods wordt je weer geband kut ea heb battlefield in zijn geheel gedropt. Had dice als reden opgegeven dat bf3 veelste kleurrijk zou zijn zonder dat filter lOLLEREINZ battlefield 2 was ook mooi kleurrijk net als 1942 zonder zon aidsfilterquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:37 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Battlefield 3 heeft een bepaalde kleurinstelling die bij shooters gewoon echt niet zo fijn werkt, volgens velen. Zonder mods kun je daar niet zo heel veel aan doen.
Ik ben wel een beetje klaar met BF ja. Zal me niks verbazen als EA DICE gewoon heeft verneukt, net zoals talloze andere gamestudios.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:39 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
en met mods wordt je weer geband kut ea heb battlefield in zijn geheel gedropt. Had dice als reden opgegeven dat bf3 veelste kleurrijk zou zijn zonder dat filter lOLLEREINZ battlefield 2 was ook mooi kleurrijk net als 1942 zonder zon aidsfilter
Dit, ben terug gegaan naar de RTS games, en begonnen met mijn 2e mmo namelijk Gw2quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:41 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje klaar met BF ja. Zal me niks verbazen als EA DICE gewoon heeft verneukt, net zoals talloze andere gamestudios.
Tja, daar kan ik ook niet zoveel aan veranderen. De ene helft van de kijkers schijnt het niets te vinden terwijl de andere helft het wel gaaf vindt of zich er niet zo erg aan stoort.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:35 schreef De_Dakgoot het volgende:
mja ik weet het niet dat filter wat ze gebruiken vind ik persoonlijk spuuglelijk lijkt net battlefield 3 met al zijn blauw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:57 schreef Arashimashou het volgende:
Hm, bishounen zijn misschien niet zo verkeerd ter afwisseling.
#notGaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
zit in de beta maar ik weet mijn wachtwoord niet meer en dat geheime wachtwoord dingquote:
Knuppelquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:12 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
zit in de beta maar ik weet mijn wachtwoord niet meer en dat geheime wachtwoord ding
quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:57 schreef Arashimashou het volgende:
Hm, bishounen zijn misschien niet zo verkeerd ter afwisseling.
#notGayOk, ga maar Ouran kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
geode filmquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:24 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Waarom ben jij niet in de chat.
Ik ben heel voorzichtig in het kijken van dit soort dingen. Wat anime betreft heb ik eigenlijk alleen de originele S1 en S2 gezien, en voordat ik verder ga met iets wil ik toch echt eerst S3 zien.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:31 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
geode film
[ANBU] Space Battleship Yamato Revival [720p H.264 DTS]
S3 moet je wel eerst zienquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:33 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik ben heel voorzichtig in het kijken van dit soort dingen. Wat anime betreft heb ik eigenlijk alleen de originele S1 en S2 gezien, en voordat ik verder ga met iets wil ik toch echt eerst S3 zien.
moet nog 5 eps van S3 , dan die film kijken verder met 2199 enzvquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:36 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Jij hebt Bolar wars gezien?shit ik loop achter. fuck. fuck. fuck.
Overigens, in Japan is het nu G&P dag.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:38 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
moet nog 5 eps van S3 , dan die film kijken verder met 2199 enzv
quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:43 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Overigens, in Japan is het nu G&P dag.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, maar dat is een ander verhaal.
1. Je UI ontkracht deze hele bewering, wat je verder ook zegt.quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:21 schreef .Cake. het volgende:
[..]
1. Je UI ontkracht deze hele bewering, wat je verder ook zegt.
2. Billen!
4. Zolang je geen directe toegang hebt tot één of beide categorieën mag je niet zeuren.
Dit vind ik wel een goede concessie.quote:
dat feelquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:33 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Guess what? Heb mijn backlog net een weekje finished, word ik nu ziek
Vertel haar datquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:59 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Bedankt
Ik wou dat een zeker persoon eens niet de hele tijd door whatsapptte(?) over hoe vet ze Ni no Kuni vond, dat ze graag met me praat en dat ze in de herfstvakantie graag een keer wat wil doen
Ik vertelde haar al dat ik ziekjes was en dat ik ging slapen, ze is inmiddels al opgehouden. Ik ga dus wss een dagje naar Utrecht in de herfstvakantiequote:
Geile sletquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:12 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik vertelde haar al dat ik ziekjes was en dat ik ging slapen, ze is inmiddels al opgehouden. Ik ga dus wss een dagje naar Utrecht in de herfstvakantie
Een zeker persoon? Wij kennen haar?quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:59 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Bedankt
Ik wou dat een zeker persoon eens niet de hele tijd door whatsapptte(?) over hoe vet ze Ni no Kuni vond, dat ze graag met me praat en dat ze in de herfstvakantie graag een keer wat wil doen
quote:Op maandag 8 oktober 2012 02:20 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Een zeker persoon? Wij kennen haar?
En ik denk dat dakgoot en arimashou en vast nog wel meer deze film wel kunnen waarderen. Pure enterainment.
Heh... misschien.quote:Op maandag 8 oktober 2012 02:20 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Een zeker persoon? Wij kennen haar?
En ik denk dat dakgoot en arimashou en vast nog wel meer deze film wel kunnen waarderen. Pure enterainment.
Hmm, dat heb ik al eerder gehoord.quote:Op maandag 8 oktober 2012 08:46 schreef wdn het volgende:
SAO 14 was erg goedBeste episode tot nu toe <3
quote:Op maandag 8 oktober 2012 08:46 schreef wdn het volgende:
SAO 14 was erg goedBeste episode tot nu toe <3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
normaal zijn ze er wel rond middernacht er zijn zelfs geen raws uit eens kijken op /m/ wat van episode het isquote:
Lelijkquote:Op maandag 8 oktober 2012 09:45 schreef De_Dakgoot het volgende:
mijn god het is een intervieuw in een episode met 3dp
quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:29 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Viel me al op dit weekend: oude series komen ineens later uit dan normaalquote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:29 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:15 schreef Kyubey het volgende:
[..]Stomme elves.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |