Vertel haar datquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:59 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Bedankt
Ik wou dat een zeker persoon eens niet de hele tijd door whatsapptte(?) over hoe vet ze Ni no Kuni vond, dat ze graag met me praat en dat ze in de herfstvakantie graag een keer wat wil doen
Ik vertelde haar al dat ik ziekjes was en dat ik ging slapen, ze is inmiddels al opgehouden. Ik ga dus wss een dagje naar Utrecht in de herfstvakantiequote:
Geile sletquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:12 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik vertelde haar al dat ik ziekjes was en dat ik ging slapen, ze is inmiddels al opgehouden. Ik ga dus wss een dagje naar Utrecht in de herfstvakantie
Een zeker persoon? Wij kennen haar?quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:59 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Bedankt
Ik wou dat een zeker persoon eens niet de hele tijd door whatsapptte(?) over hoe vet ze Ni no Kuni vond, dat ze graag met me praat en dat ze in de herfstvakantie graag een keer wat wil doen
quote:Op maandag 8 oktober 2012 02:20 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Een zeker persoon? Wij kennen haar?
En ik denk dat dakgoot en arimashou en vast nog wel meer deze film wel kunnen waarderen. Pure enterainment.
Heh... misschien.quote:Op maandag 8 oktober 2012 02:20 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Een zeker persoon? Wij kennen haar?
En ik denk dat dakgoot en arimashou en vast nog wel meer deze film wel kunnen waarderen. Pure enterainment.
Hmm, dat heb ik al eerder gehoord.quote:Op maandag 8 oktober 2012 08:46 schreef wdn het volgende:
SAO 14 was erg goedBeste episode tot nu toe <3
quote:Op maandag 8 oktober 2012 08:46 schreef wdn het volgende:
SAO 14 was erg goedBeste episode tot nu toe <3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
normaal zijn ze er wel rond middernacht er zijn zelfs geen raws uit eens kijken op /m/ wat van episode het isquote:
Lelijkquote:Op maandag 8 oktober 2012 09:45 schreef De_Dakgoot het volgende:
mijn god het is een intervieuw in een episode met 3dp
quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:29 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Viel me al op dit weekend: oude series komen ineens later uit dan normaalquote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:29 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:15 schreef Kyubey het volgende:
[..]Stomme elves.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |