Ik snap d'r geen flikker van inderdaad. Ik verwacht er ook niet veel van.quote:Op zondag 7 oktober 2012 10:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je snapt het niet.
[..]
Hij is tof? Ik hoor veel goede dingen over de manga.
Oordeel zelfquote:Op zondag 7 oktober 2012 10:54 schreef robin007bond het volgende:
Hij is tof? Ik hoor veel goede dingen over de manga.
Nou, mijn voicemail had ik ingesproken toen ik nog in de brugklas zat. Toen was ik dus 11/12.quote:Op zondag 7 oktober 2012 10:56 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik snap d'r geen flikker van inderdaad. Ik verwacht er ook niet veel van.
Hmmm, verleidelijk.quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nou, mijn voicemail had ik ingesproken toen ik nog in de brugklas zat. Toen was ik dus 11/12.
Toen belde Kyubey me op, prankcall tijdens slaapfeestje jeweetz. En hoorde ze dus mijn voicemail.
aergkaerkopwgoarmgoeraoganZE DACHT WAARSCHIJNLIJK DAT IK NOG STEEDS ZO KLONK.
Toen zei ik dus: "Bel me maar nog een keer, dan kan ik mijn voicemail compenseren.".
Toen nam ik op met: "Hallo, met Robin.".
Kreeg ik aan de andere kant te horen: "Hallo, met Emile Roemer. Stem op mij. Gr gr"!!nerjongoaegiosnm waaaaaah
Toen zei ik: "Slechte grap" en wilde ik net terugzeggen: "Groetjes, groetjes" maar toen werd al opgehangen jeweetz.
Toen wilde ik dus terugbellen en zeggen: "Dit vind ik echt het toppunt!", maar helaas had ik dus geen beltegoed meer.
[..]
Hmmm, verleidelijk.
Al een hele tijd hoor.quote:
dat weet ik niet, zit te weinig in dit topic daarvoorquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:58 schreef Arashimashou het volgende:
[..]*9001
[..]
Al een hele tijd hoor.
Er is niets aan de hand.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
dat weet ik niet, zit te weinig in dit topic daarvoor
Details svp
i dont habeeb itquote:
SPOILER: soa 14Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
zal vast wel wat afspelenquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Eerst zien, dan geloven.![]()
Kom je trouwens ook naar Tsunacon?
Geglomped?quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
zal vast wel wat afspelen
Hmm wanneer is dat en wie waar hoe verder? Ik wil niet geglomped worden, daar heb ik al genoeg verhalen over gelezen op /cgl/
http://tsunacon.nl/quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
zal vast wel wat afspelen
Hmm wanneer is dat en wie waar hoe verder? Ik wil niet geglomped worden, daar heb ik al genoeg verhalen over gelezen op /cgl/
Ennuh. Ik kom dus, Arasu komt misschien, Easymodo komt, Kyubey hoogstwaarschijnlijk ook. Dikke gezelligheid jwz. Oh, en vrienden van me komen ook mee. Maar die zul je waarschijnlijk ook gewoon mogen.quote:Tsunacon 2013 staat gepland op zondag 10 februari 2013, van 10:00 tot 20:00 in Erasmus Expo & Congrescentrum te Rotterdam.
oh duurt nog wel even, maar vind jullie wel gezellige mensen dus zal even kijkenquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
http://tsunacon.nl/
[..]
Ennuh. Ik kom dus, Arasu komt misschien, Easymodo komt, Kyubey hoogstwaarschijnlijk ook. Dikke gezelligheid jwz.
adieuquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:18 schreef De_Dakgoot het volgende:
geen idee maar kga nu naar rotterdam laters
Dat is niet zo heel veel voor 9 weken toch?quote:
Ik reis zo'n beetje wekelijks van Delft naar Hengelo en terug, iets meer dan 2.5 uur. Maar je hebt gelijk, als je dagelijks gaat merk je het een stuk meer, ik merk het zelf ook al aardig. Meestal vind ik 't niet zo erg, een vertraging betekent vaak dat ik een halfuurtje langer onderweg ben, nouja, op 2.5u maakt het sowieso niet zoveel meer uitquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:52 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Studeer jij al? Dan ga je er wat meer vast van hebben, ik heb 3 jaar woon werk gedaan met de bus + trein + metro, dan realiseer je pas hoe vaak het fout gaat
Wat is dit?!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |