quote:
ik had dit van Wolf verwachtquote:
Je vergeet Only Seven Left nog, hebben ook een nieuwe.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:05 schreef themauster het volgende:
Blof en Kane hebben een nieuwe single in dezelfde week, god is ons niet goed gezind
ik heb kaartjes voor zijn nieuwe show, ergens in het voorjaarquote:
T'is vrijdag hequote:
Wat een kneuzenkermisquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je vergeet Only Seven Left nog, hebben ook een nieuwe.
[ afbeelding ]
waar komt die zonnebril ineens vandaan?quote:
Ik moet eerlijk wezen dat ik nog nooit een plaatje van hun heb gehoord, is dit de nederlandse One Direction?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
3 hadden wind van left.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik ken OneDirection niet, maar dit is Only Seven Leftquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:45 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk dat ik nog nooit een plaatje van hun heb gehoord, is dit de nederlandse One Direction?
Nooit!? Volgens mij ontstaan door die bandjes-gedoe van Coen en Sander:quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:45 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk dat ik nog nooit een plaatje van hun heb gehoord, is dit de nederlandse One Direction?
Dit is One Direction:quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ken OneDirection niet, maar dit is Only Seven Left![]()
![]()
![]()
Heb ik destijds gemist denk ik, zoveel luister ik niet naar Coen&Sander.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nooit!? Volgens mij ontstaan door die bandjes-gedoe van Coen en Sander:
Draait Michiel hem?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:58 schreef henkde_j het volgende:
Last Christmas! Ik had m'n skipak al bijna aan
Ik kan niet wachten tot ik weer kan wintersportenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:58 schreef henkde_j het volgende:
Last Christmas! Ik had m'n skipak al bijna aan
Wolf kennende had hij een variant van "Noesie in de ochtend" verzonnenquote:
"Natte Noesjepoesje in de morgen"quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Wolf kennende had hij een variant van "Noesie in de ochtend" verzonnen
Kijk, daar gebeurt het al... Je kan er ook niks tegen doenquote:
hoeraquote:
In andere programma's vind ik hem juist erg tof (net als bijv in EW)quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:11 schreef 3rdRock het volgende:
geniale terugpakactie idd![]()
[..]
ik heb kaartjes voor zijn nieuwe show, ergens in het voorjaar![]()
![]()
![]()
en ik en ziek thuis. hoef gelukkig niet temaar verder is het algehele malaise.
Waar gaat de reis naar toe?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh.
Naja, ik ben toch een weekendje weg
Leuk, veel plezierquote:
Ik denken aan een of andere oude kolonie. Blijkt het gewoon Zeeland te zijnquote:
Zuid-Holland.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:27 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik denken aan een of andere oude kolonie. Blijkt het gewoon Zeeland te zijn
Ik vind het Zeelandquote:
Gastquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:36 schreef SilentChaos het volgende:
Justin Timberlake
Wat ben ik vroeger uit m'n plaat gegaan op dit nummer in discothekenHad zo'n naam opgebouwd in Den Haag en omgeving dat ik vervolgens 6 jaar vrijgezel ben gebleven
Je hebt duidelijk dat dansje nooit gezienquote:
Jouw dansje of dat dansje in de clipquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk dat dansje nooit geziendan snap je het wel
Mijn dansjequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Jouw dansje of dat dansje in de clipEn het is een heerlijk nummer trouwens
Doe maar dansen, filmpje maken, op YouTube posten, linkje posten en dan kijk ik wel evenquote:
Wat een enorm slecht planquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Doe maar dansen, filmpje maken, op YouTube posten, linkje posten en dan kijk ik wel even
Nee hoor, het regent pijpensteel, dus de deur hoef je niet uit met dit weer. En als je aan het werk/op school bent: zien je collega's/klasgenoten ook eens iets interessants. Alleen maar pluspunten!quote:
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee hoor, het regent pijpensteel, dus de deur hoef je niet uit met dit weer. En als je aan het werk/op school bent: zien je collega's/klasgenoten ook eens iets interessants. Alleen maar pluspunten!
Tofquote:
Dansen Dansen!quote:
Ik zit op m'n werk, vanavond visite, morgen drukke dag...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof![]()
Verveel me te pletter, hang de hele dag op de bank. We zien het tegemoet
Kusjes geven? Gewoon keihard van bil gaanquote:
Je bent een heldquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:36 schreef SilentChaos het volgende:
Justin Timberlake
Wat ben ik vroeger uit m'n plaat gegaan op dit nummer in discothekenHad zo'n naam opgebouwd in Den Haag en omgeving dat ik vervolgens 6 jaar vrijgezel ben gebleven
Ja, zie maar hoe je het flikt! Anders via een cam met livestreamquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zit op m'n werk, vanavond visite, morgen drukke dag...
Dank mijn sarcastische broederquote:
eindelijk tijd voor mijn jaarlijkse fapmarathonquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jij gaat dus wat anders doen tussen 12 en 15
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
En ik hou niet van stoken
quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
eindelijk tijd voor mijn jaarlijkse fapmarathon
Geen idee, nog nooit een uitnodiging voor gezien...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heeft Fok! wel eens een Circle Jerking meet gehad? Vast wel bij KPD
Of dat ze een nieuwe plaat uitbrengen en dan gewoon 3,5 minuten helemaal stil zijn. Lijkt me ook bijzonderquote:
Ze verheerlijken heel veel kutbandjesquote:
Nou, gewoon omdat!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
maar moppie lieffie schatje hoe kom je daar nu bij
Had ik verwacht, maar het werd Daddy Cool. Net zo lekker!quote:
Geniale showquote:
Ze denken dat ze die gleuf kunnen gebruiken als spaarpotquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:16 schreef minthy het volgende:
Nee, niet weer die beursmutsen met hun boek...
Hadden ze beter kunnen doen!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ze denken dat ze die gleuf kunnen gebruiken als spaarpot
Geen idee, Claudia sloot er mee af. Sander had wel getweet dat hij dit weekend 6 shows heeftquote:
Idd, maar dat is dan opeens een guilty pleasure en dit een kneiter van een hitquote:
Dit is al vet oud gekquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:27 schreef SilentChaos het volgende:
Jack White brengt wat uit met Alicia Keys () en opeens is het wel vet
Wordt dan weinig overdag gedraaid denk ikquote:
Was de titeltrack van de vorige Bond filmquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wordt dan weinig overdag gedraaid denk ikHeb hem nooit gehoord
Ah, ik en James Bond gaan niet samenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:31 schreef alors het volgende:
[..]
Was de titeltrack van de vorige Bond film
Eigenlijk hadden ze een echt riool moeten tekenen, met drijvende drollen en ratten enzoquote:
mmm, op tijd naar bed komt mij ook wel redelijk goed uit. beetje ziekjes en Stenders zou een reden zijn het naar bed gaan uit te stellen....quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:43 schreef Qunix het volgende:
Ik denk dat ik iets anders opzet. Geen Stenders vanavond dus ook vroeg naar bed (komt ook goed uit).
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:38 schreef minthy het volgende:
Oh echt jongens, ga aan de drank, antidepressiva, drugs en ga naar Sky Radio luisteren!
Manmanman, geen wonder dat mensen niet meer meeposten hier, wat een negatief gedoe
Ja fijn hequote:
"De hond in de pot vinden is nooit grappig".quote:
Das bij mij een wekelijks "kut, gemist...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:58 schreef alors het volgende:
Die originele aflevering moet je echt zien als je dat nog niet gedaan hebt, EPIC!
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
"De hond in de pot vinden is nooit grappig".
Pot natuurlijk als in de Amerikaanse naam voor wiet
Het is al een oudje, een echte klassieker inmiddels, compleet met gifjes en remixen op youtubequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Das bij mij een wekelijks "kut, gemist..."-momentje
Tof, dank je!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:04 schreef alors het volgende:
[..]
Het is al een oudje, een echte klassieker inmiddels, compleet met gifjes en remixen op youtube
http://www.ncrv.nl/ncrvgemist/rijdende-rechter-8
Ik, dagelijks meermaals.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:24 schreef minthy het volgende:
Google+, is er uberhaupt nog iemand die het gebruikt? Kijk er zelf helemaal niet meer naar om
Je klinkt als m'n vriendinquote:
Het is jammer dat Stenders nooit de MH aankondigtquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:27 schreef Marcoss het volgende:
Haha, "unaniem besloten", maar door de manier waarop Domien het zei, heb ik het idee dat hij het er echt niet mee eens is
Liever een uptempo nummer van Kane dan een depri plaat van Blofquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:26 schreef miieejj het volgende:
ik kom even kijken hoe vrolijk jullie nou zijn ..
Positief denkenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Liever een uptempo nummer van Kane dan een depri plaat van Blof
Die vindt het een goede plaat. Zegt ie ten minste.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Unaniem.".
.
.
Wie vraagt Venema ff naar z'n mening?
Oh, geloof ik graag! Merk bij mezelf dat ik toch meer op FB zit. Zag het als een aanvulling (delen in kringen vond ik handig) maar sinds FB hetzelfde heeft gebruik ik G+ nooit meerquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb op G+ meer volgers dan op Twitter, dus blijkbaar is het toch niet zo'n echoput...
Het is exact wat Domien net zei, je schijnt Kane kut te moeten vinden. Net zoals je moet jubelen als de Stones, de Beatles of Queen gedraaid worden.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:28 schreef miieejj het volgende:
ik vraag me toch af of iedereen zo blij is... in het algemeen met de megahit.. niet iedereen vind kane leuk ..
Ik gebruik 't allemaalquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, geloof ik graag! Merk bij mezelf dat ik toch meer op FB zit. Zag het als een aanvulling (delen in kringen vond ik handig) maar sinds FB hetzelfde heeft gebruik ik G+ nooit meer
Dat hoort ook zo.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het is exact wat Domien net zei, je schijnt Kane kut te moeten vinden. Net zoals je moet jubelen als de Stones, de Beatles of Queen gedraaid worden.
Jij gooit alles op al je social media, volgens mij hoef je er maar één van jou te volgenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik gebruik 't allemaal. Op G+ meer niet-Nederlandse volgers.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jij gooit alles op al je social media, volgens mij hoef je er maar één van jou te volgen
Wat is dat ook al weer?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:24 schreef minthy het volgende:
Google+, is er uberhaupt nog iemand die het gebruikt? Kijk er zelf helemaal niet meer naar om
Ik heb er amper volgers en volg ook nauwelijks iemand. Veel mensen uit dit topic, maar als ik de tl zo bekijk ben jij idd zowat de enige van die club die nog iets postquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik gebruik 't allemaal. Op G+ meer niet-Nederlandse volgers.
Dat moesten we toen op stel en sprong hebben, social mediajunkies dat we zijnquote:
Vaak zat dat Rob niet ziek was en Kane ook 'unaniem' MH was, zeggen ze gewoon altijd.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:29 schreef Againzender het volgende:
tja, Rob was ziek. zo kan ik het ook anoniem noemen.
Overigens op radio 2 is het ook al de hele week kane soft kane dat.
Misschien vinden ze het wat te extreem? Alhoewel, volgens mij is Sail ook MH geweest...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:51 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat vinden ze allemaal ook unaniem te gek....
Nee Sail is geen MH geweest. Ik denk dat ze het pas over twee weken aandurven, Blof zal ook nog wel even moeten.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Misschien vinden ze het wat te extreem? Alhoewel, volgens mij is Sail ook MH geweest...
Tja. Maar Kane is Nederlands en nog niet zo bekend, dus die kan het best hebben om MH te zijn.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:51 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat vinden ze allemaal ook unaniem te gek....
Oh, dat dacht ik...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:57 schreef alors het volgende:
[..]
Nee Sail is geen MH geweest. Ik denk dat ze het pas over twee weken aandurven, Blof zal ook nog wel even moeten.
Wiehoe!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:59 schreef Evertjan het volgende:
wat zijn we weer lekker zuur vandaag, wees blij het is WEEEKEEENDD!!!!!!
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:59 schreef Evertjan het volgende:
wat zijn we weer lekker zuur vandaag, wees blij het is WEEEKEEENDD!!!!!!
vast welquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Wiehoe!
Lekker een vrij weekend ook![]()
Ps; bestaan de maandeend, de dageend en de jaareend ook?
Wat is een weekeend?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Wiehoe!
Lekker een vrij weekend ook![]()
Ps; bestaan de maandeend, de dageend en de jaareend ook?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:11 schreef 3rdRock het volgende:
geniale terugpakactie idd![]()
[..]
ik heb kaartjes voor zijn nieuwe show, ergens in het voorjaar![]()
![]()
![]()
en ik en ziek thuis. hoef gelukkig niet temaar verder is het algehele malaise.
mais oui!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:06 schreef Qunix het volgende:
Hoorde ik nou Party Animals in de Hi reclame?
olaquote:
bijna eet ze!quote:
dankje, smaakt primaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:14 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
bijna eet ze!
Ik heb de snacks net op
Domien is de vaste vervanger van Venemaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:23 schreef alors het volgende:
Wie gaat dan MetMichiel doen? Barend???plz
Ja maar volgens mij zeiden ze dat hij ook C&S al overnam. Dus dan lijkt me niet dat hij ook nog MM doet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:25 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Domien is de vaste vervanger van Venema
ik hoop op Jimquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:26 schreef alors het volgende:
[..]
Ja maar volgens mij zeiden ze dat hij ook C&S al overnam. Dus dan lijkt me niet dat hij ook nog MM doet.
nee, die doet het sowieso niet. die heeft ma-avond seks met mij :quote:
lekker liedje jaquote:
quote:
bij pino en mij wel.....quote:
twitter:michielveenstra twitterde op vrijdag 05-10-2012 om 19:30:12Puik plan, wat jij @Domien? RT @RSpliet: Hihi... 't zou wel 'n stunt zijn :-) http://t.co/NHjymrii reageer retweet
Daar dacht ik net zo over, alleen heb ik bier vervangen door tukje op de bank dat ietwat uit de hand liep.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:31 schreef Againzender het volgende:
nou, ophouden met gezeik over de MH en iets met bier ofzo.
En Giel doet 16-19 ook beter dan 6-10.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:35 schreef TradeMarkie het volgende:
Als Michiel de ochtendshow doet vind ik hem goed, stukken beter dan z'n eigen avondprogram
zullen we weer gaan roepen wie waar moet? doen we ong eens per half jaar welquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En Giel doet 16-19 ook beter dan 6-10.
Dat riekt naar het hele schema omgooien
komt het al uit je speakerS?quote:
insert Maurice de hondquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En Giel doet 16-19 ook beter dan 6-10.
Dat riekt naar het hele schema omgooien
moet die een show op 3fm??? nee, lijkt me niet zo'n goed planquote:
Bij die opmerking krijg ik heel nare gedachten...quote:
i kzie het nu ook voor me....quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Bij die opmerking krijg ik heel nare gedachten...
Ik voel me vies nu, ik ga me zondag maar eens douchenquote:
06.00-10.00 Michiel Veenstraquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zullen we weer gaan roepen wie waar moet? doen we ong eens per half jaar wel
ik zeg doen!quote:
primaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:46 schreef Evertjan het volgende:
[..]
06.00-10.00 Michiel Veenstra
10.00-12.00 Sander Hoogendoorn
12.00-14.00 Coen Swijnenberg
14.00-16.00 Paul Rabbering
16.00-19.00 Gerard Ekdom
19.00-21.00 Giel Belelen
21.00-00.00 Eric Corton
![]()
Hier kan ik het wel mee eens zijnquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:46 schreef Evertjan het volgende:
[..]
06.00-10.00 Michiel Veenstra
10.00-12.00 Sander Hoogendoorn
12.00-14.00 Coen Swijnenberg
14.00-16.00 Paul Rabbering
16.00-19.00 Gerard Ekdom
19.00-21.00 Giel Belelen
21.00-00.00 Eric Corton
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kutlijf
![]()
prima. want dan luister ikquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hier kan ik het wel mee eens zijn![]()
.
En dan Timur en Ramon in het weekend ergens
Zaterdag zondagquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:49 schreef Evertjan het volgende:
zaterdag zondag
06.00-10.00 Domien Verschuuren
10.00-12.00 Annemieke
12.00-15.00 Timur Open radio
15.00-18.00 Barend en Wijnand
Maar Toetertijd was rond 3.15 toch?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:51 schreef Qunix het volgende:
06:00 - 09:00 - Morning JEM! met Jeroen Nieuwehuize, Erik-jan Rosendahl en Michiel Veenstra
00:00 - 03:00 - MiddenInDeNachtRick
2:15quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar Toetertijd was rond 3.15 toch?
06.00-09.00 Evers staat op!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:51 schreef Qunix het volgende:
06:00 - 09:00 - Morning JEM! met Jeroen Nieuwehuize, Erik-jan Rosendahl en Michiel Veenstra
als het gebeurt dan met Michiel. Ekdom zit dan bij de televizierringquote:
Tof, volgens mij gaan die twee elkaar de hele uitzending trollen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als het gebeurt dan met Michiel. Ekdom zit dan bij de televizierring
Lijkt me geweldig, hoop dat ik er dan iets van mee kan pikkenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als het gebeurt dan met Michiel. Ekdom zit dan bij de televizierring
maar t gaat alleen door als Roos niet naar Adam Dance event moet. en de kans is groot dat ze daar wel heen moet. zegt Tjibbe...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Tof, volgens mij gaan die twee elkaar de hele uitzending trollen.
GOOD GOD!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:04 schreef 3rdRock het volgende:
ekdom die zn eigen nominatie moet aankondigen![]()
die was ook cool ja! is ook al weer zo'n anderhalf jaar geledenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:05 schreef Evertjan het volgende:
gewoon Eric Corton weer uitnodigen bij EW
Hmm, lijkt me wel tof, maar we gaat dat weekend met de muziek naar Warstein ( ja die bierfabriekquote:
ben ik ook ooit geweest! toen voor, ik geloof, 10mark rondleiding gehad met 4 consumpties. het Warsteinerglas mocht je mee naar huis nemen en mocht je de 4 consumpties niet opmaken kreeg je het restant in blikjes fris en bier mee naar huisquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hmm, lijkt me wel tof, maar we gaat dat weekend met de muziek naar Warstein ( ja die bierfabriek), dus zaterdag vroeg op..
Whehehequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ben ik ook ooit geweest! toen voor, ik geloof, 10mark rondleiding gehad met 4 consumpties. het Warsteinerglas mocht je mee naar huis nemen en mocht je de 4 consumpties niet opmaken kreeg je het restant in blikjes fris en bier mee naar huis![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |