quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:11 schreef 3rdRock het volgende:
geniale terugpakactie idd![]()
[..]
ik heb kaartjes voor zijn nieuwe show, ergens in het voorjaar![]()
![]()
![]()
en ik en ziek thuis. hoef gelukkig niet temaar verder is het algehele malaise.
mais oui!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:06 schreef Qunix het volgende:
Hoorde ik nou Party Animals in de Hi reclame?
olaquote:
bijna eet ze!quote:
dankje, smaakt primaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:14 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
bijna eet ze!
Ik heb de snacks net op
Domien is de vaste vervanger van Venemaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:23 schreef alors het volgende:
Wie gaat dan MetMichiel doen? Barend???plz
Ja maar volgens mij zeiden ze dat hij ook C&S al overnam. Dus dan lijkt me niet dat hij ook nog MM doet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:25 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Domien is de vaste vervanger van Venema
ik hoop op Jimquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:26 schreef alors het volgende:
[..]
Ja maar volgens mij zeiden ze dat hij ook C&S al overnam. Dus dan lijkt me niet dat hij ook nog MM doet.
nee, die doet het sowieso niet. die heeft ma-avond seks met mij :quote:
lekker liedje jaquote:
quote:
bij pino en mij wel.....quote:
twitter:michielveenstra twitterde op vrijdag 05-10-2012 om 19:30:12Puik plan, wat jij @Domien? RT @RSpliet: Hihi... 't zou wel 'n stunt zijn :-) http://t.co/NHjymrii reageer retweet
Daar dacht ik net zo over, alleen heb ik bier vervangen door tukje op de bank dat ietwat uit de hand liep.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:31 schreef Againzender het volgende:
nou, ophouden met gezeik over de MH en iets met bier ofzo.
En Giel doet 16-19 ook beter dan 6-10.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:35 schreef TradeMarkie het volgende:
Als Michiel de ochtendshow doet vind ik hem goed, stukken beter dan z'n eigen avondprogram
zullen we weer gaan roepen wie waar moet? doen we ong eens per half jaar welquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En Giel doet 16-19 ook beter dan 6-10.
Dat riekt naar het hele schema omgooien
komt het al uit je speakerS?quote:
insert Maurice de hondquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En Giel doet 16-19 ook beter dan 6-10.
Dat riekt naar het hele schema omgooien
moet die een show op 3fm??? nee, lijkt me niet zo'n goed planquote:
Bij die opmerking krijg ik heel nare gedachten...quote:
i kzie het nu ook voor me....quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Bij die opmerking krijg ik heel nare gedachten...
Ik voel me vies nu, ik ga me zondag maar eens douchenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |