olaquote:
bijna eet ze!quote:
dankje, smaakt primaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:14 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
bijna eet ze!
Ik heb de snacks net op
Domien is de vaste vervanger van Venemaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:23 schreef alors het volgende:
Wie gaat dan MetMichiel doen? Barend???plz
Ja maar volgens mij zeiden ze dat hij ook C&S al overnam. Dus dan lijkt me niet dat hij ook nog MM doet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:25 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Domien is de vaste vervanger van Venema
ik hoop op Jimquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:26 schreef alors het volgende:
[..]
Ja maar volgens mij zeiden ze dat hij ook C&S al overnam. Dus dan lijkt me niet dat hij ook nog MM doet.
nee, die doet het sowieso niet. die heeft ma-avond seks met mij :quote:
lekker liedje jaquote:
quote:
bij pino en mij wel.....quote:
twitter:michielveenstra twitterde op vrijdag 05-10-2012 om 19:30:12Puik plan, wat jij @Domien? RT @RSpliet: Hihi... 't zou wel 'n stunt zijn :-) http://t.co/NHjymrii reageer retweet
Daar dacht ik net zo over, alleen heb ik bier vervangen door tukje op de bank dat ietwat uit de hand liep.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:31 schreef Againzender het volgende:
nou, ophouden met gezeik over de MH en iets met bier ofzo.
En Giel doet 16-19 ook beter dan 6-10.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:35 schreef TradeMarkie het volgende:
Als Michiel de ochtendshow doet vind ik hem goed, stukken beter dan z'n eigen avondprogram
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |