Jij gooit alles op al je social media, volgens mij hoef je er maar één van jou te volgenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik gebruik 't allemaal. Op G+ meer niet-Nederlandse volgers.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jij gooit alles op al je social media, volgens mij hoef je er maar één van jou te volgen
Wat is dat ook al weer?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:24 schreef minthy het volgende:
Google+, is er uberhaupt nog iemand die het gebruikt? Kijk er zelf helemaal niet meer naar om
Ik heb er amper volgers en volg ook nauwelijks iemand. Veel mensen uit dit topic, maar als ik de tl zo bekijk ben jij idd zowat de enige van die club die nog iets postquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik gebruik 't allemaal. Op G+ meer niet-Nederlandse volgers.
Dat moesten we toen op stel en sprong hebben, social mediajunkies dat we zijnquote:
Vaak zat dat Rob niet ziek was en Kane ook 'unaniem' MH was, zeggen ze gewoon altijd.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:29 schreef Againzender het volgende:
tja, Rob was ziek. zo kan ik het ook anoniem noemen.
Overigens op radio 2 is het ook al de hele week kane soft kane dat.
Misschien vinden ze het wat te extreem? Alhoewel, volgens mij is Sail ook MH geweest...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:51 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat vinden ze allemaal ook unaniem te gek....
Nee Sail is geen MH geweest. Ik denk dat ze het pas over twee weken aandurven, Blof zal ook nog wel even moeten.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Misschien vinden ze het wat te extreem? Alhoewel, volgens mij is Sail ook MH geweest...
Tja. Maar Kane is Nederlands en nog niet zo bekend, dus die kan het best hebben om MH te zijn.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:51 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat vinden ze allemaal ook unaniem te gek....
Oh, dat dacht ik...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:57 schreef alors het volgende:
[..]
Nee Sail is geen MH geweest. Ik denk dat ze het pas over twee weken aandurven, Blof zal ook nog wel even moeten.
Wiehoe!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:59 schreef Evertjan het volgende:
wat zijn we weer lekker zuur vandaag, wees blij het is WEEEKEEENDD!!!!!!
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:59 schreef Evertjan het volgende:
wat zijn we weer lekker zuur vandaag, wees blij het is WEEEKEEENDD!!!!!!
vast welquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Wiehoe!
Lekker een vrij weekend ook![]()
Ps; bestaan de maandeend, de dageend en de jaareend ook?
Wat is een weekeend?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Wiehoe!
Lekker een vrij weekend ook![]()
Ps; bestaan de maandeend, de dageend en de jaareend ook?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:11 schreef 3rdRock het volgende:
geniale terugpakactie idd![]()
[..]
ik heb kaartjes voor zijn nieuwe show, ergens in het voorjaar![]()
![]()
![]()
en ik en ziek thuis. hoef gelukkig niet temaar verder is het algehele malaise.
mais oui!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:06 schreef Qunix het volgende:
Hoorde ik nou Party Animals in de Hi reclame?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |