Ik, dagelijks meermaals.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:24 schreef minthy het volgende:
Google+, is er uberhaupt nog iemand die het gebruikt? Kijk er zelf helemaal niet meer naar om
Je klinkt als m'n vriendinquote:
Het is jammer dat Stenders nooit de MH aankondigtquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:27 schreef Marcoss het volgende:
Haha, "unaniem besloten", maar door de manier waarop Domien het zei, heb ik het idee dat hij het er echt niet mee eens is
Liever een uptempo nummer van Kane dan een depri plaat van Blofquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:26 schreef miieejj het volgende:
ik kom even kijken hoe vrolijk jullie nou zijn ..
Positief denkenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Liever een uptempo nummer van Kane dan een depri plaat van Blof
Die vindt het een goede plaat. Zegt ie ten minste.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Unaniem.".
.
.
Wie vraagt Venema ff naar z'n mening?
Oh, geloof ik graag! Merk bij mezelf dat ik toch meer op FB zit. Zag het als een aanvulling (delen in kringen vond ik handig) maar sinds FB hetzelfde heeft gebruik ik G+ nooit meerquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb op G+ meer volgers dan op Twitter, dus blijkbaar is het toch niet zo'n echoput...
Het is exact wat Domien net zei, je schijnt Kane kut te moeten vinden. Net zoals je moet jubelen als de Stones, de Beatles of Queen gedraaid worden.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:28 schreef miieejj het volgende:
ik vraag me toch af of iedereen zo blij is... in het algemeen met de megahit.. niet iedereen vind kane leuk ..
Ik gebruik 't allemaalquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, geloof ik graag! Merk bij mezelf dat ik toch meer op FB zit. Zag het als een aanvulling (delen in kringen vond ik handig) maar sinds FB hetzelfde heeft gebruik ik G+ nooit meer
Dat hoort ook zo.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het is exact wat Domien net zei, je schijnt Kane kut te moeten vinden. Net zoals je moet jubelen als de Stones, de Beatles of Queen gedraaid worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |