"Natte Noesjepoesje in de morgen"quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Wolf kennende had hij een variant van "Noesie in de ochtend" verzonnen
Kijk, daar gebeurt het al... Je kan er ook niks tegen doenquote:
hoeraquote:
In andere programma's vind ik hem juist erg tof (net als bijv in EW)quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:11 schreef 3rdRock het volgende:
geniale terugpakactie idd![]()
[..]
ik heb kaartjes voor zijn nieuwe show, ergens in het voorjaar![]()
![]()
![]()
en ik en ziek thuis. hoef gelukkig niet temaar verder is het algehele malaise.
Waar gaat de reis naar toe?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh.
Naja, ik ben toch een weekendje weg
Leuk, veel plezierquote:
Ik denken aan een of andere oude kolonie. Blijkt het gewoon Zeeland te zijnquote:
Zuid-Holland.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:27 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik denken aan een of andere oude kolonie. Blijkt het gewoon Zeeland te zijn
Ik vind het Zeelandquote:
Gastquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:36 schreef SilentChaos het volgende:
Justin Timberlake
Wat ben ik vroeger uit m'n plaat gegaan op dit nummer in discothekenHad zo'n naam opgebouwd in Den Haag en omgeving dat ik vervolgens 6 jaar vrijgezel ben gebleven
Je hebt duidelijk dat dansje nooit gezienquote:
Jouw dansje of dat dansje in de clipquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk dat dansje nooit geziendan snap je het wel
Mijn dansjequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Jouw dansje of dat dansje in de clipEn het is een heerlijk nummer trouwens
Doe maar dansen, filmpje maken, op YouTube posten, linkje posten en dan kijk ik wel evenquote:
Wat een enorm slecht planquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Doe maar dansen, filmpje maken, op YouTube posten, linkje posten en dan kijk ik wel even
Nee hoor, het regent pijpensteel, dus de deur hoef je niet uit met dit weer. En als je aan het werk/op school bent: zien je collega's/klasgenoten ook eens iets interessants. Alleen maar pluspunten!quote:
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee hoor, het regent pijpensteel, dus de deur hoef je niet uit met dit weer. En als je aan het werk/op school bent: zien je collega's/klasgenoten ook eens iets interessants. Alleen maar pluspunten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |