Geen idee, Claudia sloot er mee af. Sander had wel getweet dat hij dit weekend 6 shows heeftquote:
Idd, maar dat is dan opeens een guilty pleasure en dit een kneiter van een hitquote:
Dit is al vet oud gekquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:27 schreef SilentChaos het volgende:
Jack White brengt wat uit met Alicia Keys () en opeens is het wel vet
Wordt dan weinig overdag gedraaid denk ikquote:
Was de titeltrack van de vorige Bond filmquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wordt dan weinig overdag gedraaid denk ikHeb hem nooit gehoord
Ah, ik en James Bond gaan niet samenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:31 schreef alors het volgende:
[..]
Was de titeltrack van de vorige Bond film
Eigenlijk hadden ze een echt riool moeten tekenen, met drijvende drollen en ratten enzoquote:
mmm, op tijd naar bed komt mij ook wel redelijk goed uit. beetje ziekjes en Stenders zou een reden zijn het naar bed gaan uit te stellen....quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:43 schreef Qunix het volgende:
Ik denk dat ik iets anders opzet. Geen Stenders vanavond dus ook vroeg naar bed (komt ook goed uit).
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:38 schreef minthy het volgende:
Oh echt jongens, ga aan de drank, antidepressiva, drugs en ga naar Sky Radio luisteren!
Manmanman, geen wonder dat mensen niet meer meeposten hier, wat een negatief gedoe
Ja fijn hequote:
"De hond in de pot vinden is nooit grappig".quote:
Das bij mij een wekelijks "kut, gemist...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:58 schreef alors het volgende:
Die originele aflevering moet je echt zien als je dat nog niet gedaan hebt, EPIC!
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
"De hond in de pot vinden is nooit grappig".
Pot natuurlijk als in de Amerikaanse naam voor wiet
Het is al een oudje, een echte klassieker inmiddels, compleet met gifjes en remixen op youtubequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Das bij mij een wekelijks "kut, gemist..."-momentje
Tof, dank je!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:04 schreef alors het volgende:
[..]
Het is al een oudje, een echte klassieker inmiddels, compleet met gifjes en remixen op youtube
http://www.ncrv.nl/ncrvgemist/rijdende-rechter-8
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |