Ze zouden ooit eens een goed nummer MegaHit makenquote:
Waarvoor?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, op naar het centrum van Eindhoven.
en ter bevestiging:quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:16 schreef Pino112 het volgende:
Morgen en maandag Michiel ipv Giel!
Komt mooi uit morgen, wekker staat vroeg
twitter:giel3fm twitterde op donderdag 04-10-2012 om 21:11:02Ik ben heerlijk een weekendje weg. Morgen en maandag word je lekker wakker met @michielveenstra op @3FM! Gewoon lekker luisteren dus...
reageer retweet
Nice!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:16 schreef Pino112 het volgende:
Morgen en maandag Michiel ipv Giel!
Komt mooi uit morgen, wekker staat vroeg
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Goed punt, kan je heel ver mee komen in het leven als vrouw, toch Minthy?
Jep!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:32 schreef Evertjan het volgende:
dus ook weer Venema in de freaknacht?
twitter:michielveenstra twitterde op donderdag 04-10-2012 om 22:04:02Ik piep mijn bandjes, morgen invallen voor @giel3fm dus ochtendshow, @ekstraweekend en #Freaknacht! #3FM reageer retweet
Heyquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jep!twitter:michielveenstra twitterde op donderdag 04-10-2012 om 22:04:02Ik piep mijn bandjes, morgen invallen voor @giel3fm dus ochtendshow, @ekstraweekend en #Freaknacht! #3FM reageer retweet
twitter:michielveenstra twitterde op donderdag 04-10-2012 om 22:04:02Ik piep mijn bandjes, morgen invallen voor @giel3fm dus ochtendshow, @ekstraweekend en #Freaknacht! #3FM reageer retweet
FELI !quote:
Hehe leuk is datquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:14 schreef henkde_j het volgende:
Wel 3 weken te vroeg. Dus moet nu in alle haast een cadeau in elkaar knallen
quote:
quote:
is toch leuk een feestje van onze centenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:50 schreef borisz het volgende:
http://www.radiofreak.nl/(...)Soul-en-Jazz-Awards/
Hadden ze in het najaar nog geen inteeltprijzenshow staan?
Ik hoop zo dat bondfilm meevalt. De laatste bondfilm was het zonde van het bioskaartje.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:07 schreef Evertjan het volgende:
[..]
is toch leuk een feestje van onze centen
Denk dat je de verkeerde quotetquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat bondfilm meevalt. De laatste bondfilm was het zonde van het bioskaartje.
Waar Quote Evertjan staat moet Quote Timo20 zijn.quote:
Bandrep + PSV.quote:
gefeliciteerd! ga je nu ook naar de camping en om de haverklap ontploffingen veroorzaken??quote:
Ik ga voor de opblaaskrokodil.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gefeliciteerd! ga je nu ook naar de camping en om de haverklap ontploffingen veroorzaken??
Sjonge ga je nu ook al bezuinigen op tijd die je zwanger mag zijn?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:14 schreef henkde_j het volgende:
Wel 3 weken te vroeg. Dus moet nu in alle haast een cadeau in elkaar knallen
Dit.quote:
Dit nietquote:lang slapen,
Dit.quote:morgen dagje niets doen
Dit nietquote:en dan hoop ik fit genoeg te zijn om mijn vaste vrijdagavond weer door te kunnen halen
Dit.quote:trusten
goed bezig met mijn quote pino!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit.
[..]
Dit niet.
[..]
Dit.
[..]
Dit niet
[..]
Dit.
Zit op het werk jonguh, dat kan toch helemaal niet?!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ga je zelf ff lekker fingerpoppen!!!1
Volgens het internet wel.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Zit op het werk jonguh, dat kan toch helemaal niet?!
Je wordt dan hoogstens wat drukker. Kan die ADHD'ers toch niets schelen johquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Zit op het werk jonguh, dat kan toch helemaal niet?!
Nah, ik vind dat geen goed ideequote:
Die slapen allemaal al, de boefjesquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je wordt dan hoogstens wat drukker. Kan die ADHD'ers toch niets schelen joh
Mr. Blue?quote:
Die plaat is raar. En leuk. En raar.quote:
En oud! Ik voel me er op alle mogelijke manieren mee verbondenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die plaat is raar. En leuk. En raar.
Ik niet, want dat past juist niet.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:56 schreef minthy het volgende:
[..]
En oud! Ik voel me er op alle mogelijke manieren mee verbonden
Trustuh jong!!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:56 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ga nog effe gauw de Seizoen 8 premiere vanSupernatural
kijken en dan slapen
LAT0R
Nee, we moeten het niet teveel met elkaar eens worden. dat komt gewoon niet goedquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik niet, want dat past juist niet.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, we moeten het niet teveel met elkaar eens worden. dat komt gewoon niet goed
"Lief dagboek..."quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:09 schreef DaMook het volgende:
Mijn droomvakantie samenstellen kost me nu al 2 uur, en ik heb eigenlijk nog niets. Heb iig de helft al laten vallen uit kosten overweging
. Wilde eerst california en hawaii, nu allee nog maar california, hawaii komt een andere keer wel. Nu de helft die ik wel wil zo leuk (en goedkoop) mogelijk plannen. Hoop dat het er komend jaar dan toch van komt
.
Gemist, was ff douchen. Fijn zo onder werktijdquote:
Ja, en het systeem op 3fm.nl faalt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Gemist, was ff douchen. Fijn zo onder werktijd
Geen Shazam? Werkt aardig goedquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, en het systeem op 3fm.nl faalt.
Ben het plaatje alweer vergeten.quote:
quote:
quote:
Slaap lekker, jongens!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik dacht Before I Fall To Pieces.En die hoor ik een stuk liever dan de grootste zaadplaat van de afgelopen 15 jaar.
Dus dan ook maar vervroegd slapen.
Hier ook. Mensen vertikken het om op te staanquote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 07:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Godverju, gemist!![]()
Nou ja, dan maar iPodtify.
Is niet erg, ook de onmenselijken mogen op hun tijd verblijd worden met dit prachtige nummer.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 07:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]Het was eigenlijk ook op een onmenselijk tijdstip
True that. En het doet me meteen aan kerst, SR en jou denken, omdat ik hem daardoor ken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 07:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Is niet erg, ook de onmenselijken mogen op hun tijd verblijd worden met dit prachtige nummer.
Klopt. Ik ben er wat verdrietig van, maar net niet genoeg om ervan te gaan brullen. Want komop, het is vrijdag!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 07:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zie enige tegenstrijdigheid qua PI en emoticon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |