Ze zouden ooit eens een goed nummer MegaHit makenquote:
Waarvoor?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, op naar het centrum van Eindhoven.
en ter bevestiging:quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:16 schreef Pino112 het volgende:
Morgen en maandag Michiel ipv Giel!
Komt mooi uit morgen, wekker staat vroeg
twitter:giel3fm twitterde op donderdag 04-10-2012 om 21:11:02Ik ben heerlijk een weekendje weg. Morgen en maandag word je lekker wakker met @michielveenstra op @3FM! Gewoon lekker luisteren dus...
reageer retweet
Nice!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:16 schreef Pino112 het volgende:
Morgen en maandag Michiel ipv Giel!
Komt mooi uit morgen, wekker staat vroeg
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Goed punt, kan je heel ver mee komen in het leven als vrouw, toch Minthy?
Jep!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:32 schreef Evertjan het volgende:
dus ook weer Venema in de freaknacht?
twitter:michielveenstra twitterde op donderdag 04-10-2012 om 22:04:02Ik piep mijn bandjes, morgen invallen voor @giel3fm dus ochtendshow, @ekstraweekend en #Freaknacht! #3FM reageer retweet
Heyquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jep!twitter:michielveenstra twitterde op donderdag 04-10-2012 om 22:04:02Ik piep mijn bandjes, morgen invallen voor @giel3fm dus ochtendshow, @ekstraweekend en #Freaknacht! #3FM reageer retweet
twitter:michielveenstra twitterde op donderdag 04-10-2012 om 22:04:02Ik piep mijn bandjes, morgen invallen voor @giel3fm dus ochtendshow, @ekstraweekend en #Freaknacht! #3FM reageer retweet
FELI !quote:
Hehe leuk is datquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:14 schreef henkde_j het volgende:
Wel 3 weken te vroeg. Dus moet nu in alle haast een cadeau in elkaar knallen
quote:
quote:
is toch leuk een feestje van onze centenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:50 schreef borisz het volgende:
http://www.radiofreak.nl/(...)Soul-en-Jazz-Awards/
Hadden ze in het najaar nog geen inteeltprijzenshow staan?
Ik hoop zo dat bondfilm meevalt. De laatste bondfilm was het zonde van het bioskaartje.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:07 schreef Evertjan het volgende:
[..]
is toch leuk een feestje van onze centen
Denk dat je de verkeerde quotetquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat bondfilm meevalt. De laatste bondfilm was het zonde van het bioskaartje.
Waar Quote Evertjan staat moet Quote Timo20 zijn.quote:
Bandrep + PSV.quote:
gefeliciteerd! ga je nu ook naar de camping en om de haverklap ontploffingen veroorzaken??quote:
Ik ga voor de opblaaskrokodil.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gefeliciteerd! ga je nu ook naar de camping en om de haverklap ontploffingen veroorzaken??
Sjonge ga je nu ook al bezuinigen op tijd die je zwanger mag zijn?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:14 schreef henkde_j het volgende:
Wel 3 weken te vroeg. Dus moet nu in alle haast een cadeau in elkaar knallen
Dit.quote:
Dit nietquote:lang slapen,
Dit.quote:morgen dagje niets doen
Dit nietquote:en dan hoop ik fit genoeg te zijn om mijn vaste vrijdagavond weer door te kunnen halen
Dit.quote:trusten
goed bezig met mijn quote pino!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit.
[..]
Dit niet.
[..]
Dit.
[..]
Dit niet
[..]
Dit.
Forum Opties | |
---|---|