Bandrep + PSV.quote:
gefeliciteerd! ga je nu ook naar de camping en om de haverklap ontploffingen veroorzaken??quote:
Ik ga voor de opblaaskrokodil.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gefeliciteerd! ga je nu ook naar de camping en om de haverklap ontploffingen veroorzaken??
Sjonge ga je nu ook al bezuinigen op tijd die je zwanger mag zijn?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:14 schreef henkde_j het volgende:
Wel 3 weken te vroeg. Dus moet nu in alle haast een cadeau in elkaar knallen
Dit.quote:
Dit nietquote:lang slapen,
Dit.quote:morgen dagje niets doen
Dit nietquote:en dan hoop ik fit genoeg te zijn om mijn vaste vrijdagavond weer door te kunnen halen
Dit.quote:trusten
goed bezig met mijn quote pino!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit.
[..]
Dit niet.
[..]
Dit.
[..]
Dit niet
[..]
Dit.
Zit op het werk jonguh, dat kan toch helemaal niet?!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ga je zelf ff lekker fingerpoppen!!!1
Volgens het internet wel.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Zit op het werk jonguh, dat kan toch helemaal niet?!
Je wordt dan hoogstens wat drukker. Kan die ADHD'ers toch niets schelen johquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Zit op het werk jonguh, dat kan toch helemaal niet?!
Nah, ik vind dat geen goed ideequote:
Die slapen allemaal al, de boefjesquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je wordt dan hoogstens wat drukker. Kan die ADHD'ers toch niets schelen joh
Mr. Blue?quote:
Die plaat is raar. En leuk. En raar.quote:
En oud! Ik voel me er op alle mogelijke manieren mee verbondenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die plaat is raar. En leuk. En raar.
Ik niet, want dat past juist niet.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:56 schreef minthy het volgende:
[..]
En oud! Ik voel me er op alle mogelijke manieren mee verbonden
Trustuh jong!!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:56 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ga nog effe gauw de Seizoen 8 premiere vanSupernatural
kijken en dan slapen
LAT0R
Nee, we moeten het niet teveel met elkaar eens worden. dat komt gewoon niet goedquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik niet, want dat past juist niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |