Zit op het werk jonguh, dat kan toch helemaal niet?!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ga je zelf ff lekker fingerpoppen!!!1
Volgens het internet wel.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Zit op het werk jonguh, dat kan toch helemaal niet?!
Je wordt dan hoogstens wat drukker. Kan die ADHD'ers toch niets schelen johquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Zit op het werk jonguh, dat kan toch helemaal niet?!
Nah, ik vind dat geen goed ideequote:
Die slapen allemaal al, de boefjesquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je wordt dan hoogstens wat drukker. Kan die ADHD'ers toch niets schelen joh
Mr. Blue?quote:
Die plaat is raar. En leuk. En raar.quote:
En oud! Ik voel me er op alle mogelijke manieren mee verbondenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die plaat is raar. En leuk. En raar.
Ik niet, want dat past juist niet.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:56 schreef minthy het volgende:
[..]
En oud! Ik voel me er op alle mogelijke manieren mee verbonden
Trustuh jong!!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:56 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ga nog effe gauw de Seizoen 8 premiere vanSupernatural
kijken en dan slapen
LAT0R
Nee, we moeten het niet teveel met elkaar eens worden. dat komt gewoon niet goedquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik niet, want dat past juist niet.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, we moeten het niet teveel met elkaar eens worden. dat komt gewoon niet goed
"Lief dagboek..."quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:09 schreef DaMook het volgende:
Mijn droomvakantie samenstellen kost me nu al 2 uur, en ik heb eigenlijk nog niets. Heb iig de helft al laten vallen uit kosten overweging
. Wilde eerst california en hawaii, nu allee nog maar california, hawaii komt een andere keer wel. Nu de helft die ik wel wil zo leuk (en goedkoop) mogelijk plannen. Hoop dat het er komend jaar dan toch van komt
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |