als het gebeurt dan met Michiel. Ekdom zit dan bij de televizierringquote:
Tof, volgens mij gaan die twee elkaar de hele uitzending trollen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als het gebeurt dan met Michiel. Ekdom zit dan bij de televizierring
Lijkt me geweldig, hoop dat ik er dan iets van mee kan pikkenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als het gebeurt dan met Michiel. Ekdom zit dan bij de televizierring
maar t gaat alleen door als Roos niet naar Adam Dance event moet. en de kans is groot dat ze daar wel heen moet. zegt Tjibbe...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Tof, volgens mij gaan die twee elkaar de hele uitzending trollen.
GOOD GOD!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:04 schreef 3rdRock het volgende:
ekdom die zn eigen nominatie moet aankondigen![]()
die was ook cool ja! is ook al weer zo'n anderhalf jaar geledenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:05 schreef Evertjan het volgende:
gewoon Eric Corton weer uitnodigen bij EW
Hmm, lijkt me wel tof, maar we gaat dat weekend met de muziek naar Warstein ( ja die bierfabriekquote:
ben ik ook ooit geweest! toen voor, ik geloof, 10mark rondleiding gehad met 4 consumpties. het Warsteinerglas mocht je mee naar huis nemen en mocht je de 4 consumpties niet opmaken kreeg je het restant in blikjes fris en bier mee naar huisquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hmm, lijkt me wel tof, maar we gaat dat weekend met de muziek naar Warstein ( ja die bierfabriek), dus zaterdag vroeg op..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |