abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 23:17:35 #1
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_117529383

Welkom in het FOK! anime en manga topic!

Laat je niet afschrikken door de slowchat, als je vragen hebt kun je die hier altijd kwijt. ;)

Anime(aa-ni-mee) is de Japanse variant (dus Japanse uitspraak op het Engels animation) op onze Westerse tekenfilm. Het mag dan wel getekend zijn, maar anime gaan vaak veel dieper dan de tekenfilms die je hier op TV ziet. Hetzelfde geldt voor Manga (wat o.a. "onbeheerste of willekeurige kwaststreken" betekend).
Door veel mensen die niet bekend worden deze termen echter in verband gebracht met seksueel getinte onderwerpen(hentai, wat eigenlijk pervers betekent in het Japans) of onze (kinderlijke, dus kodomo) series.
Hierdoor heeft dit onderwerp een slechte reputatie bij een aantal mensen.

Anime en manga kun je onderverdelen in verschillende leeftijd categorie. De twee grootste zijn "Shonen" en "Shoujo".
Hiernaast heb je meerdere kleine (sub-)genres, zoals "Josei", "Seinen". Elk (sub-)genre snijd een ander onderwerp aan, dus er zou in principe voor iedereen iets tussen moeten zitten.

Gericht op jonge jongens (Shonen,leeftijd ~12-20/25 jaar): dit is over het algemeen het meest bekeken genre. De meeste mensen beginnen met de bekende series uit dit gedeelte.
De series zijn meestal gericht op actie en humor. De bekende series Bleach, Naruto en Fullmetal Alchemist vallen bijvoorbeeld in dit gedeelte.

Gericht op jonge meisjes (Shoujo,leeftijd ~12-20/25 jaar): dit onderdeel behandelt meestal het (meer) dramatische gedeelte, en bevat veel romantiek.
Meestal is het hoofdpersoon in een van deze series een vrouw (of meisje natuurlijk). Een aantal voorbeelden zijn Sailor Moon, Cardcaptor Sakura en Fruits Basket.

Gericht op de volwassen vrouw (Josei,leeftijd ~20/23/25-70/80+ jaar): deze bevatten globaal dezelfde thema's als de "Shoujo"-series, maar dan iets serieuzer en realistischer uitgevoerd.
Onder andere de series Nana, Paradise Kiss en Honey and Clover zijn voorbeelden hiervan

Gericht op de volwassen man (Seinen,leeftijd ~20/23/25-70/80+ jaar): dit genre is heel divers en er zit veel afwisseling in, van avant-garde tot erotiek. Deze series hebben vaak een serieuze ondertoon.
Een aantal populaire series zijn Elfen Lied, Ghost in the Shell en Black Lagoon.

Gericht op jonge kinderen (Kodomo,leeftijd 0-12 jaar): Hello Kitty, Pokemon en Hamtaro - dit spreekt voor zich.

Gericht op de jong volwassen vrouw (Yaoi/shounen-ai): dit genre gaat over homoseksuele relaties tussen mannelijke figuren. Een aantal voorbeelden hiervan zijn Junjou Romantica en Gravitation.

De makkelijkste manier is de taal leren door middel van een cursus of ervaring. Als je daar geen zin in hebt (of daartoe niet in staat bent) kun je fansubs kijken. Fansub-groepen (zoals Dattebayo) nemen "raw"-versies op van de Japanse TV, vertalen deze en voegen ondertitelingen toe. Vaak geven de groepen extra informatie zodat het voor de kijker beter te begrijpen is (typische Japanse dingen worden uitgelegd).

Er zijn verschillende soorten groepen die animes ondertitelen, daarom zijn er verschillende in de gebruikte lettertypen, tekstopmaak of vertalingen. Verder zijn er twee soorten, de "speedsubbers" en de "qualitysubbers".
Zoals de namen doen vermoeden brengen de "speedsubbers" snel hun aflevering (of hoofdstuk) uit (waardoor het kan zijn dat deze van mindere kwaliteit is), en de "quality-subbers" nemen de tijd en leveren vaak beter werk af.

Het verschil tussen speedsubbers en qualitysubbers wordt steeds kleiner. Vaak hebben de meeste speedsubbers ook kwaliteit die niet onder doet voor die van qualitysubbers. Dit onderscheid is eigenlijk meer iets van vroeger en wordt tegenwoordig niet meer zo gemaakt.

Fansubs worden uitgebracht op verschillende sites, om deze te vinden kun je altijd even Googelen of op (de grotere) P2P-sites zoeken. Ook kun je via IRC downloaden. Een guide daarvoor is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.

Links vragen doen we niet in dit topic (omdat het niet in alle gevallen legaal is), maar als je er echt niet uit komt kun je altijd een van de mensen hier een PM/DM sturen.

Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.

Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen. Het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer deze eerst te downloaden.
VLC speelt ook nog eens alles af(ook Blu-Ray Disk/BD)! :D
Let er wel op dat deze speler achterloopt op het CCCP Codec Pack en niet speciaal is ontwikkeld met anime in het achterhoofd.

Huidig seizoen
Klik voor de vergroting!
Fall 2012

2007 | Winter | Spring | Summer | Fall
2008 | Winter | Spring | Summer | Fall
2009 | Winter | Spring | Summer | Fall
2010 | Winter | Spring | Summer | Fall
2011 | Winter | Spring | Summer | Fall
2012 | Winter | Spring | Summer | Fall

Aziatische drama's Deel 2
Een topic over Aziatische drama series, voornamelijk over J-drama. Als je een keer geen zin hebt in anime moet je het hier een keer proberen.

Japans. [Deel 2]
Altijd al een beetje Japans willen leren? Dan is dit hét topic voor jou

Japanse cultuur enzo :D
Vragen over de Japanse Cultuur? Stel ze hier!

Japan #24
Dingen die je echt moet doen (mocht je naar Japan gaan).

Zelf sushi maken deel VII
Gerechten

[Animé] Meld hier dat er een nieuwe EP uit is 3
Hier word het gemeld als er nieuwe afleveringen uitgebracht worden.

Anime/mangaseries verkiezingstopic 2008 - Deel 4
Je wil iets nieuws zien maar weet niet wat? In dit topic vind je welke series het populairst waren op FOK!

Het grote anime/manga Meet topic 2012
Een anime/manga meet.

[Anime] Bleach #9: Bankai. Senbonzakura Kageyoshi
[Anime&Manga] Naruto #19
[ANIME] One Piece

Animees
Nederlandstalig blog met reviews over lopende animeseries en (soms) meer!

Anime News Network (ANN)
Nieuws over anime, hier staan ook beschrijvingen van series en handige lijstjes van goede anime.

Animeinfo.com
Hier vind je alle informatie over een anime die jij zoekt.

Anidb.net
De anime-database.

Anime Planet
Hier kun je een aantal aanraders zoeken (anime).

Anime Recommendations
Een wiki vol met aanraders. Er zit altijd wel wat tussen!

My Anime List (MAL)
Houd je eigen anime- en mangalijst bij! Bekijk andere lijsten en geef je oordeel over anime en manga! Er is zelfs een FOK! groep op MAL, deze vind je hier!

Sommige topicmeubels hebben hun eigen MyAnimeLists (MALs), waar je kunt zien wat zij gekeken hebben en wat ze leuk vinden! De links staan hieronder:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen :)

Voorgaande delen

Topicreeks: Het grote anime/manga topic

------------------------------------------------------------

Over hotlinken en ander gespui:

Veel mensen plaatsen lukraak afbeeldingen en illustraties in dit topic om hun powerlevel te tonen. Aangezien dit de laatste tijd nogal wat problemen oplevert hier een kleine guide, waarvan de basis is ontsprongen aan het intellect van outcast_within.

1. Plak niet zomaar lukraak de directe URL van de afbeelding. Dit heet hotlinking en kost bandbreedte aan de kant van de host. Sommige sites als Random Curiosity worden veel gehotlinked en hebben besloten om dit tegen te gaan. Het gevolg voor jouw afbeelding is dat wij slechts een placeholder te zien krijgen met de boodschap dat hotlinken niet toegestaan is.

2. Om ons wel jouw gevatheid te tonen is het beter om de afbeelding te rehosten. Dat wil zoveel zeggen als upload jouw afbeelding naar een andere site of database en link vanaf die locatie. Kost de originele host van de afbeelding minder bandbreedte en garandeert dat wij jouw afbeelding kunnen zien. Er bestaan een aantal van dergelijke sites, zoals Imgur of Photobucket. Als je een eigen site hebt kan je natuurlijk ook vanaf die locatie rehosten.

IRC Slowchat
#fokanime op irc.tweakers.net
Download Mirc of xchat

Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 23:17:51 #2
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_117529398
Gr gr cake
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 23:18:14 #3
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117529413
:')
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
pi_117529420
:') oke oke, pinkie pinkie. Ik moet me inderdaad wel wat inhouden. :')

edit: leest de TT nog een keer...

WTH? echt?!
pi_117529482
HOLY SHIT ITS HAPPENING!!!!!!!!!!!
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 23:20:34 #6
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117529534
pi_117529621
Keekisama. Ik zal tot de start van G&P geen animepanzers, animesenkan en animemilitaryweetikveel plaatsen.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 23:22:40 #8
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_117529633
Zit er wel over te denken, speciaal voor jullie. Maar verwacht niet dat ik er net zo lyrisch over zal zijn, áls ik het ga doen. Moet namelijk ff kijken wat Kokoro Connect gaat doen.
ANIMEES.
- Scamp
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 23:23:17 #9
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117529665
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 23:22 schreef .Cake. het volgende:
Zit er wel over te denken, speciaal voor jullie. Maar verwacht niet dat ik er net zo lyrisch over zal zijn, áls ik het ga doen. Moet namelijk ff kijken wat Kokoro Connect gaat doen.
13 eps en 4 OVA's, als je dat soms bedoelde.
pi_117529674
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 23:22 schreef .Cake. het volgende:
Nee natuurlijk. Kijk, ik hou van tanks en ik hou van meisjes in tanks. Eerlijk gezegd verwacht ik nou niet bepaald een meesterwerk, deze serie. :')
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 23:24:09 #11
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117529707
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 23:23 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Nee natuurlijk. Kijk, ik hou van tanks en ik hou van meisjes in tanks. Eerlijk gezegd verwacht ik nou niet bepaald een meesterwerk, deze serie. :')
>serie.
pi_117529749
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 23:24 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

>serie.
...are.... are... heb ik iets doms gedaan? :'(

Maar goed... laatste tijd kan ik mij niet brengen tot het kijken van nieuwe dingen... misschien die suggestie uit de vorige topic eens bekijken.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 23:25:41 #13
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117529769
quote:
11s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 23:25 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

...are.... are... heb ik iets doms gedaan? :'(
Nee, maar noem het voortaan gewoon een anime :D
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 23:50:53 #14
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117530861
Ending van shinsekai is wel goed
pi_117532269
Tonari no Kaibutsukun ga ik wel volgen :Y
pi_117534419
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 23:25 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Nee, maar noem het voortaan gewoon een anime :D
doet dat geen afbreuk aan het genre anime? :+
pi_117535061
oh gut :+
pi_117535190
Nu op hbreboot.com, Batman:TAS(Shadow of the Bat)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:9

*hey yo*

[ Bericht 5% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 03-10-2012 06:35:16 ]
  woensdag 3 oktober 2012 @ 07:24:17 #19
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_117535503
Welke series gaat Animees nu allemaal doen?
Helemaal super.
pi_117535787
quote:
10s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 07:24 schreef Kyubey het volgende:
Op website lezen :P
pi_117536123
OHAYO!!!
pi_117536243
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 23:13 schreef .Cake. het volgende:
Oké, nu is het wel weer goed met die tank shit. Alleen jullie twee vinden het interessant, mij kan het echt gigantisch jeuken.

[..]

De anime is daarentegen echt slecht en naar. De enige anime die ik bewust heb afgezet en nooit meer verder ben gaan kijken.
Dat heb ik gehoord, inderdaad. ;(

Net las ik hem in de trein. Ik wist: "Nu komt het stuk met die naakte meid aan.", dus stopte ik maar met lezen om me niet te hoeven schamen. ;(

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 03-10-2012 08:55:57 ]
pi_117536279
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 08:55 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Dat heb ik gehoord, inderdaad. ;(

Net las ik hem in de trein. Ik wist: "Nu komt het stuk met die naakte meid aan.", dus stopte ik maar met lezen om me niet te hoeven schamen. ;(
Niet 2 stoelen voor je zelf hebben :')
pi_117536297
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 08:57 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Niet 2 stoelen voor je zelf hebben :')
Trein was vol.

Gelukkig doen mensen altijd voor mij hun tas opzij. Weet ook niet hoe het komt. Ik denk dat het de aura is die ik uitstraal.
pi_117536329
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 08:59 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Trein was vol.

Gelukkig doen mensen altijd voor mij hun tas opzij. Weet ook niet hoe het komt. Ik denk dat het de aura is die ik uitstraal.
Chill toch ik moet meestal die tassen zelf weghalen en anders sta ik gewoon de hele rit op het balkon of zit op de deur
pi_117536359
quote:

[..]

Trein was vol.

Cruciaal voor een toekomstig almachtige dictator :')
pi_117536439
[UTW]_Nisemonogatari_-_01_[BD][h264-720p_AC3][6376A085].mkv
pi_117536543
quote:

[..]

Trein was vol.

Voor voor aura?? :P
pi_117536727
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 09:15 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Voor voor aura?? :P
Geen idee.

Meestal staar ik diegene die de tweede plek bezet houdt een beetje vreemd aan, waarna ze hun tas weghalen. Of ik vraag netjes: "Zou u het erg vinden als ik hier kom zitten?" Niemand maakt er een probleem van.
pi_117536751
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 09:24 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Geen idee.

Meestal staar ik diegene die de tweede plek bezet houdt een beetje vreemd aan, waarna ze hun tas weghalen. Of ik vraag netjes: "Zou u het erg vinden als ik hier kom zitten?" Niemand maakt er een probleem van.
ik bedoelde dus "wat voor aura". _O-

Geen lekkere chick?

[ Bericht 0% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 03-10-2012 09:43:02 ]
pi_117538589
Een goedemorgen, het is in dit topicreeks volgens mij al vaker ter spraken gekomen. Maar wat zijn goede/betrouwbare webwinkels om manga's te bestellen?

Bol.com en verwanten hebben zeer beperkt aanbod.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 10:42:09 #32
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_117538683
quote:
K, Psycho Pass en die nieuwe over post-apocalyptische psychic kinderen.

En mogelijk Girls und Panzer dus.
ANIMEES.
- Scamp
pi_117538764
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 10:38 schreef VTB het volgende:
Een goedemorgen, het is in dit topicreeks volgens mij al vaker ter spraken gekomen. Maar wat zijn goede/betrouwbare webwinkels om manga's te bestellen?

Bol.com en verwanten hebben zeer beperkt aanbod.
http://www.bookdepository.com/
pi_117539056
quote:
Daar staan inderdaad oa de series op die ik zocht en tevens goedkoper. Mijn dank
pi_117539132
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 10:55 schreef VTB het volgende:

[..]

Daar staan inderdaad oa de series op die ik zocht en tevens goedkoper. Mijn dank
En ook nog eens geen verzendkosten. :P
  woensdag 3 oktober 2012 @ 11:34:28 #36
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_117540167
Bookdepository heb ik goed ervaringen mee! Levertijd is wel 2 weken overigens
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_117540988
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 11:34 schreef Frag_adder het volgende:
Bookdepository heb ik goed ervaringen mee! Levertijd is wel 2 weken overigens
waar? :P
  woensdag 3 oktober 2012 @ 12:19:42 #38
383398 Kyubey
pi_117541616
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 10:42 schreef .Cake. het volgende:

[..]

K, Psycho Pass en die nieuwe over post-apocalyptische psychic kinderen.

Mooi!

Heb je daar wel tijd voor? Aangezien je ook Kokoro Connect doet.
Helemaal super.
pi_117541767
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 10:42 schreef .Cake. het volgende:

[..]

heb je iets gebruikt?
  woensdag 3 oktober 2012 @ 12:47:49 #40
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117542507
quote:
Verloedering.
pi_117542590
quote:
99s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 12:47 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Verloedering.
Ze moeten de taal eens leren.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 12:52:29 #42
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_117542657
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 12:19 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Mooi!

Heb je daar wel tijd voor? Aangezien je ook Kokoro Connect doet.
Ja, zelfs als Kokoro Connect nog vier weken doorloopt dan heb ik na vier weken slechts die twee series.
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 12:24 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

heb je iets gebruikt?
Nee. Maar ik dacht dat het wel interessant zou zijn om eens iets te recenseren waar ik totaal niets van weet, achter sta of enthousiast van wordt op voorhand. Meestal ga ik series in met torenhoge verwachtingen en bij deze serie heb ik dat niet. Kan interessant worden.

Overigens wordt het wel het korte format.
ANIMEES.
- Scamp
  woensdag 3 oktober 2012 @ 12:52:36 #43
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117542662
Juist! JIBUN WOOOOOOOO. Ben weer helemaal in de ban van Code Geass :') ..
pi_117542715
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 12:52 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Nee. Maar ik dacht dat het wel interessant zou zijn om eens iets te recenseren waar ik totaal niets van weet, achter sta of enthousiast van wordt op voorhand. Meestal ga ik series in met torenhoge verwachtingen en bij deze serie heb ik dat niet. Kan interessant worden.
Uhu, Klopt wel dat series met hoge verwachtingen een flop kunnen worden en de series met amper verwachtingen kunnen best wat worden.
pi_117542721
quote:
99s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 12:52 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Juist! JIBUN WOOOOOOOO. Ben weer helemaal in de ban van Code Geass :') ..
Hail lelouch v britannia
  woensdag 3 oktober 2012 @ 12:54:56 #46
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117542742
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 12:54 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Hail lelouch v britannia
RURUSHUUUUUU
  woensdag 3 oktober 2012 @ 12:55:50 #47
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117542793
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 12:54 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Uhu, Klopt wel dat series met hoge verwachtingen een flop kunnen worden en de series met amper verwachtingen kunnen best wat worden.
Klopt, K kan ook een giga flop worden. De cast is wel glorious.
pi_117542811
quote:
99s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 12:55 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Klopt, K kan ook een giga flop worden. De cast is wel glorious.
[ afbeelding ]
de enige 3 die ik zo herken is die van yugioh, chitanda, lelouch
  woensdag 3 oktober 2012 @ 12:58:10 #49
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117542871
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 12:56 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

de enige 3 die ik zo herken is die van yugioh, chitanda, lelouch
Links van Lelouch; Suzaku?
Shu van Guilty Crown
Chitanda van Hyouka
Waver Velvet van Fate/Zero
Die kerel van Gintama
Die kerel van Stardriver.
pi_117543134
quote:
99s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 12:58 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Links van Lelouch; Suzaku?
Shu van Guilty Crown
Chitanda van Hyouka
Waver Velvet van Fate/Zero
Die kerel van Gintama
Die kerel van Stardriver.
oja suzaku zit er inderdaad ook tussen, GC en gintama en stardriver nooit gekekn :P
  woensdag 3 oktober 2012 @ 13:06:22 #51
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117543157
De cast is wel gewoon geweldig, maar ben benieuwd wat het verhaal gaat worden :P
pi_117543187
quote:
99s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 13:06 schreef Mauskoekwaus het volgende:
De cast is wel gewoon geweldig, maar ben benieuwd wat het verhaal gaat worden :P
poep
  woensdag 3 oktober 2012 @ 13:08:39 #53
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117543241
JIJ BENT POEP GEÏNCARNEERD!
pi_117543507
quote:
99s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 13:08 schreef Mauskoekwaus het volgende:
JIJ BENT POEP GEÏNCARNEERD!
Moe moe kyun
  woensdag 3 oktober 2012 @ 13:41:57 #55
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_117544432
Chie van Persona 4 The Animation
Die chick van Bodacious Space Pirates
En is die ene vent niet Koizumi van Haruhi? Die onder die chick van Bodacious Space Pirates.
ANIMEES.
- Scamp
  woensdag 3 oktober 2012 @ 13:50:01 #56
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117544743
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 13:41 schreef .Cake. het volgende:
Chie van Persona 4 The Animation
Die chick van Bodacious Space Pirates
En is die ene vent niet Koizumi van Haruhi? Die onder die chick van Bodacious Space Pirates.
Volgens mij wel :P !
  woensdag 3 oktober 2012 @ 14:06:56 #57
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_117545390
Kokoro Connect 13 recensie. Animees. Jwz.
ANIMEES.
- Scamp
pi_117545398
quote:
15s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 14:06 schreef .Cake. het volgende:
jwz swa
pi_117545428
quote:
15s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 14:06 schreef .Cake. het volgende:
Ik heb de aflevering nog niet gekeken, las de beschrijving en dacht: "Oh god"

Ben benieuwd. :P
pi_117546630
Het is dat ik al 2, 3 afleveringen achterloop met Kokoro Connect...
  woensdag 3 oktober 2012 @ 14:36:29 #61
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_117546659
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 14:07 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ik heb de aflevering nog niet gekeken, las de beschrijving en dacht: "Oh god"

Ben benieuwd. :P
Het is echt... dit gevoel:
ANIMEES.
- Scamp
pi_117546866
ono
pi_117546903
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 14:41 schreef De_Dakgoot het volgende:
ono
Hai?
pi_117546927
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 14:42 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Hai?
[ afbeelding ]
hai gvd moet een fucking langzame windows 7 laptop fixen :')
pi_117546955
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 14:43 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Remove ALL the things. Is het een netbook? In dat geval sowieso zoveel mogelijk geheugen erin proppen.
pi_117547015
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 14:43 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Remove ALL the things. Is het een netbook? In dat geval sowieso zoveel mogelijk geheugen erin proppen.
Nee die man heeft fucking 4 toolbars in IE, en een shitload aan bagger programma's die niks doen
pi_117547138
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 14:43 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

he? windows 7 en traag? :X

quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 14:45 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Nee die man heeft fucking 4 toolbars in IE, en een shitload aan bagger programma's die niks doen
ochnee, niet zo'n gebruiker ;(
pi_117547147
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 14:48 schreef mschol het volgende:

[..]

he? windows 7 en traag? :X

[..]

ochnee, niet zo'n gebruiker ;(
En en er staat AVG en Mcafee op :')
  woensdag 3 oktober 2012 @ 15:26:37 #69
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117548541
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 14:49 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

En en er staat AVG en Mcafee op :')
Ik gebruik ook AVG, tot ik in December weer een betaalde virus scanner samen doe met mijn oom :P Welke raad je me aan?
pi_117548557
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 14:45 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Ha haha. Dat soort mensen verdienen die slome computer gewoon. :P
pi_117548577
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 15:27 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ha haha. Dat soort mensen verdienen die slome computer gewoon. :P
Nee, mensen verdienen verlichting! ;(
pi_117548581
quote:
99s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 15:26 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Ik gebruik ook AVG, tot ik in December weer een betaalde virus scanner samen doe met mijn oom :P Welke raad je me aan?
NOD32 of Microsoft Security Essentials.
pi_117548606
quote:
99s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 15:27 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Nee, mensen verdienen verlichting! ;(
Nee. Ze moeten de gevolgen van hun acties ondergaan.
pi_117548782
quote:
99s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 15:26 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Verwijder nu meteen avg het is een beun programma wat alleen maar bloatware heeft reclame en shit installeer meteen MSE
pi_117549630
Ga je in loggen op LOI studenten account,is het helemaal leeg(op welkom en help na) _O- 8)7
  woensdag 3 oktober 2012 @ 16:24:23 #76
383398 Kyubey
pi_117550701
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 15:28 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Nee. Ze moeten de gevolgen van hun acties ondergaan.
Sadist. Help de zwakkeren in de samenleving.

Wat ben ik blij dat jij geen dictator wordt.
Helemaal super.
pi_117550970
He blue panther wat van bedrijf heb je eigenlijk?
pi_117551493
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 16:31 schreef De_Dakgoot het volgende:
He blue panther wat van bedrijf heb je eigenlijk?
Wajong inc.
pi_117551809
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 16:44 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Wajong inc.
pi_117551911
quote:

[..]

Wajong inc.
pi_117553065
* Blue_Panther_Ninja zit nu opleiding introductie te lezen van LOI

:P
pi_117553218
quote:

[..]

Wajong inc.

wajong...
hoewel ik niet mensen over 1 kam wil scheren doe ik het nu toch even:
luie jongeren die vinden dat ze niet hoeven te werken en zichzelf maar in de wajong zetten :r
pi_117554776
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 17:28 schreef mschol het volgende:

[..]

wajong...
luie jongeren die vinden dat ze niet hoeven te werken en zichzelf maar in de wajong zetten :r
Hey ,ik heb 2.5 jaar wajong o|O :*

SPOILER
pi_117554879
Het is niet waar, jong.

HAHAHAHAAAAAA SNAP JE WAAR JONG -> WAJONG!??!?!

Goeoeoed, nu effies serieus:
One Piece bevalt goed, maar Naruto was eerder dus geen succes. Die kutfillers en het feit dat de helft van elke aflevering een herhaling van de vorige is is gewoon mooi waardeloos.

Is dit bij series als Bleach en Fairy Tale/Tail die mij aangeraden werden ook het geval? Of valt dat daar wel mee? Ik heb er een godse hekel aan om op de helft te stoppen omdat het zo erg word/t :r
pi_117554967
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 18:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Het is niet waar, jong.

One Piece bevalt goed, maar Naruto was eerder dus geen succes. Die kutfillers en het feit dat de helft van elke aflevering een herhaling van de vorige is is gewoon mooi waardeloos.

Is dit bij series als Bleach en Fairy Tale/Tail die mij aangeraden werden ook het geval? Of valt dat daar wel mee? Ik heb er een godse hekel aan om op de helft te stoppen omdat het zo erg word/t :r
Anime series kijken?? :{w

Manga lezen :Y)
pi_117554986
Ja ga geen boekjes lezen kom op zeg :{w
pi_117555000
Kost alleen maar geld, die fratsen
pi_117555062
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 18:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Het is niet waar, jong.

De meeste grote shonen series hebben daar last van.

Fullmetal Alchemist gezien?
pi_117555073
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 17:28 schreef mschol het volgende:

[..]

wajong...
De regeling werkt vaak inderdaad een beetje contraproductief. :P
pi_117555084
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 18:27 schreef robin007bond het volgende:

[..]

De regeling werkt vaak inderdaad een beetje contraproductief. :P
Ik kan het weten,want ik heb het al 2.5 jaar :*
pi_117555124
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 18:18 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Hey ,ik heb 2.5 jaar wajong o|O :*

SPOILER
als ik een ouder van je was had ik je onder je reet geschopt naar werk///
pi_117555213
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 18:26 schreef robin007bond het volgende:

[..]

De meeste grote shonen series hebben daar last van.

Fullmetal Alchemist gezien?
Hmmmmm nope, staat wel in mijn to do-lijstje zie ik net
pi_117555218
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 18:28 schreef mschol het volgende:

[..]

SPOILER
:+
pi_117555233
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 18:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Hmmmmm nope, staat wel in mijn to do-lijstje zie ik net
Doen! Erg tof. :P

Fullmetal Alchemist Brotherhood is wel beter, maar stiekem is het toch wel leuk om het origineel ook te hebben gezien.
pi_117555244
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 18:28 schreef mschol het volgende:

[..]

Gewoon je kinderen HTML, CSS, Javascript, PHP, Java en zooi leren. BVtje oprichten, klanten zoeken en je kinderen websites laten programmeren hele dagen tegen een karig loontje.
pi_117555312
Maken jullie wel eens keuzes waarvoor je je tien minuten later voor je kop kunt meppen?
pi_117555593
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 18:31 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

SPOILER
:+
gelukkig gaat ook DAT veel te makkelijk..
men wordt veels te makkelijk afgekeurd en als 'afwijkend' gezien...

als dat echt zo was zou ik ook WAjong hebben kunnen ontvangen.. :Y

ik heb een tijd recht gehad op bijstand i.v.m. werkloosheid..
call me crazy maar dit heb ik bewust afgeslagen...
pi_117555849
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 18:42 schreef mschol het volgende:

[..]

gelukkig gaat ook DAT veel te makkelijk..
men wordt veels te makkelijk afgekeurd en als 'afwijkend' gezien...

als dat echt zo was zou ik ook WAjong hebben kunnen ontvangen.. :Y

ik heb een tijd recht gehad op bijstand i.v.m. werkloosheid..
call me crazy maar dit heb ik bewust afgeslagen...
Goede mentaliteit. ^O^
pi_117556024
quote:
6s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 18:32 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Gewoon je kinderen HTML, CSS, Javascript, PHP, Java en zooi leren. BVtje oprichten, klanten zoeken en je kinderen websites laten programmeren hele dagen tegen een karig loontje.
Ken ik en doe ik al :+

Series die ik moet toevoegen? via fanzub!! :9
pi_117556336
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 18:53 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Ken ik en doe ik al :+

Series die ik moet toevoegen? via fanzub!! :9
Eerst afkijken wat je in je watching hebt staan? :P
pi_117556371
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 19:00 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Eerst afkijken wat je in je watching hebt staan? :P
Jajah,ik doe het via stream,kom ruimte tekort :*

Bleach 1-366(720P) kan je downloaden!! alleen losse nzb :')
pi_117556391
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 19:01 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Jajah,ik het via stream,kom ruimte tekort :*

Bleach 1-366(720P) kan je downloaden!! alleen losse nzb :')
Huh, je kunt verschillende nieuwsgroepdownloads gewoon combineren tot een nzb hoor?
pi_117556412
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 19:01 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Huh, je kunt verschillende nieuwsgroepdownloads gewoon combineren tot een nzb hoor?
in 1 map of los??

Hoe dan ?? :@

FFF Oda Nobuna no Yabou - 01 en 2 BD 720p-AAC heb ik :P
pi_117556516
quote:
11s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 19:02 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

in 1 map of los??

Hoe dan ?? :@
Je kunt ze bij binsearch gewoon aanvinken en bij Fanzub gewoon selecteren door op het witte gedeelte te klikken. Hierdoor wordt de download oranje en kun je helemaal onder op Get NZB drukken als je klaar bent.
pi_117556605
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 19:04 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Je kunt ze bij binsearch gewoon aanvinken en bij Fanzub gewoon selecteren door op het witte gedeelte te klikken. Hierdoor wordt de download oranje en kun je helemaal onder op Get NZB drukken als je klaar bent.
Aha,weer wat erbij geleerd :9!

wel gecheckt maar nooit gedaan! :+
  woensdag 3 oktober 2012 @ 20:50:20 #106
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_117562009
Hayata s3 e1 *O*
Nisemonogatari *O*

Oda Nobuna no Yabou is leuk BPN
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_117562711
Kokoro Connect voelde als een einde.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 21:02:41 #108
383398 Kyubey
pi_117562738
quote:
14s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 21:02 schreef Qunix het volgende:
Kokoro Connect voelde als een einde.
Nein. Nog een arc.
Helemaal super.
pi_117562745
Ik heb trouwens geen enkele anime van het nieuwe seizoen gezien.
pi_117562755
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 21:02 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Nein. Nog een arc.
Weet ik. Maar het voelde wel erg als een einde.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 21:08:41 #111
383398 Kyubey
pi_117563065
quote:
3s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 21:02 schreef Qunix het volgende:
Ik heb trouwens geen enkele anime van het nieuwe seizoen gezien.
Zonde. H ga Dekinai was een pareltje.
Helemaal super.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 21:18:50 #112
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117563663
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 21:08 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Zonde. H ga Dekinai was een pareltje.

Ja, Dakara Boku wa H ga Dekinai! was fucking wreeeeeeeeeeeeed.
Iemand hier die Howl's Moving Castle heeft gezien?
pi_117564983
Hihi, Iori haar moeder heeft dezelfde moedervlek.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 21:39:25 #114
383398 Kyubey
pi_117565188
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 21:36 schreef robin007bond het volgende:
Hihi, Iori haar moeder heeft dezelfde moedervlek.
Ha, je bent bij.
Helemaal super.
pi_117565387
quote:
10s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 21:39 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Ha, je bent bij.
Jup.

Ben het trouwens wel met Qunix eens. Het lijkt echt verdacht veel op een laatste episode. Hopelijk gaat de laatste arc niet alleen maar over:

SPOILER
  woensdag 3 oktober 2012 @ 21:42:48 #116
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117565427
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 20:50 schreef wdn het volgende:
Hayata s3 e1 *O*
Nisemonogatari *O*

Oda Nobuna no Yabou is leuk BPN
Eindelijk nog iemand die oda nobuna kijkt _O_
  woensdag 3 oktober 2012 @ 21:43:28 #117
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117565481
Aanstaande SOA episode is een Recap :')!
  woensdag 3 oktober 2012 @ 21:44:01 #118
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117565520
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 21:42 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Vriend, ik kijk ook? :P
  woensdag 3 oktober 2012 @ 21:45:34 #119
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117565652
quote:
99s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 21:44 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Vriend, ik kijk ook? :P
Mah Goemonnigga B-)
  woensdag 3 oktober 2012 @ 21:46:09 #120
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117565697
Moet nog wel de laatste 2 eps kijken :@
pi_117565730
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 21:42 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Jup.

Ben het trouwens wel met Qunix eens. Het lijkt echt verdacht veel op een laatste episode. Hopelijk gaat de laatste arc niet alleen maar over:

SPOILER
Idd... Dan is het een drop.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 21:46:40 #122
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117565748
quote:
99s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 21:46 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Moet nog wel de laatste 2 eps kijken :@
ik ook
  woensdag 3 oktober 2012 @ 21:48:01 #123
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117565853
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 21:46 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

ik ook
Goemon is fucking kawaii desu~
  woensdag 3 oktober 2012 @ 21:48:24 #124
383398 Kyubey
pi_117565880
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 21:42 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Jup.

SPOILER
Het zal wel weer een Love Triangle worden.

Hup Inaban.
Helemaal super.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 21:48:48 #125
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117565909
quote:
99s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 21:48 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Goemon is fucking kawaii desu~
pi_117565964
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 21:48 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Het zal wel weer een Love Triangle worden.

Hup Inaban.
Ik vond deze episode wel erg afgeraffeld voelen.

"Oh shit, we moeten nog de problemen van Iori aankaarten en dit en dat en dit en dat". egnfoaWNGAERNGHOPAERNGHOAERAIGNO
  woensdag 3 oktober 2012 @ 21:49:34 #127
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117566005
Het feit dat ze geen lange zinnen kan zeggen, waifu material right there.
pi_117566056
quote:
99s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 21:49 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Het feit dat ze geen lange zinnen kan zeggen, waifu material right there.
Geil man, zo'n geestelijk gehandicapte chick. :@

SPOILER
  woensdag 3 oktober 2012 @ 21:50:58 #129
383398 Kyubey
pi_117566149
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 21:50 schreef robin007bond het volgende:

[..]

SPOILER
Helemaal super.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 21:51:44 #130
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117566216
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 21:50 schreef robin007bond het volgende:

[..]

SPOILER
''You're a strange little man, and you have my pity'' ~ Buzz Lightyear.
SPOILER
  woensdag 3 oktober 2012 @ 21:52:35 #131
383398 Kyubey
pi_117566293
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 21:49 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ik vond deze episode wel erg afgeraffeld voelen.

"Oh shit, we moeten nog de problemen van Iori aankaarten en dit en dat en dit en dat". egnfoaWNGAERNGHOPAERNGHOAERAIGNO
Leuk man.
Helemaal super.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 21:54:46 #132
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117566454
quote:
99s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 21:51 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

''You're a strange little man, and you have my pity'' ~ Buzz Lightyear.
SPOILER
puur waifu materiaal
pi_117566615
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 21:52 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Leuk man.
_O_ _O-
  woensdag 3 oktober 2012 @ 21:57:37 #134
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117566674
quote:
SPOILER
  woensdag 3 oktober 2012 @ 21:59:57 #135
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
  woensdag 3 oktober 2012 @ 22:17:11 #136
383398 Kyubey
  woensdag 3 oktober 2012 @ 22:18:15 #137
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117568096
quote:
11s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 22:17 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Wow die staarten
Heb nu al een shitload aan gifs :')
  woensdag 3 oktober 2012 @ 22:24:13 #138
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117568573
  woensdag 3 oktober 2012 @ 22:27:14 #139
383398 Kyubey
pi_117568774
quote:
Dit moet ik kijken.
Helemaal super.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 22:29:26 #140
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117568910
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 22:27 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Dit moet ik kijken.
Mah nigga :7

pi_117568925
Vragen jullie jezelf soms ook wel eens af: "Waarom kijk ik dit eigenlijk?"

Bij de laatste Kokoro had ik even zo'n moment. ;(

Overigens vind ik de animatie bij Kokoro nog steeds erg matig. Erg normaal, geen eigen stijl. Ook soms een beetje low-budget. Ik weet niet ;(

[ Bericht 35% gewijzigd door #ANONIEM op 03-10-2012 22:30:36 ]
  woensdag 3 oktober 2012 @ 22:31:02 #142
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117569019
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 22:29 schreef robin007bond het volgende:

Overigens vind ik de animatie bij Kokoro nog steeds erg matig. Erg normaal, geen eigen stijl. Ook soms een beetje low-budget. Ik weet niet ;(
En dan wel lopen haten op Muv luv ;(
pi_117569085
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 22:31 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

En dan wel lopen haten op Muv luv ;(
Duh. Dat is een zooitje bij elkaar geraapte clichés. :P
  woensdag 3 oktober 2012 @ 22:32:10 #144
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_117569107
quote:
99s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 21:18 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Iemand hier die Howl's Moving Castle heeft gezien?
Ik. Wieso?

Net Metal Gear Solid 2 uitgespeeld. Was even vergeten dat je op het eind eigenlijk alleen maar zit te kijken en niet zit te spelen. Gelukkig ben ik getraind in het kijken van rare anime einden, waardoor ik niet eens zo heel erg opkijk van het einde van MGS 2.
ANIMEES.
- Scamp
pi_117569155
quote:

SAO!~
pi_117569179
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 22:32 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Ik. Wieso?

Net Metal Gear Solid 2 uitgespeeld. Was even vergeten dat je op het eind eigenlijk alleen maar zit te kijken en niet zit te spelen. Gelukkig ben ik getraind in het kijken van rare anime einden, waardoor ik niet eens zo heel erg opkijk van het einde van MGS 2.
Die moet ik ook nog doen _O_

MGS 4 vond ik echt geweldig.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 22:33:49 #147
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117569228
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 22:31 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Duh. Dat is een zooitje bij elkaar geraapte clichés. :P
DIe nieuwe director doet het wel goed opzich
  woensdag 3 oktober 2012 @ 22:37:25 #148
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_117569491
quote:

Haha, heb je mijn recensie al gelezen dan?

Animatie is matig ja. Ik heb het niet echt heel erg aangekaart, behalve dan die verneukte benen van Iori aan het begin, maar als het zelfs mij opvalt dan is het zo ;)

Binnenkort aan MGS 3 beginnen. Of Tales of Vesperia. Volgende week paar dagen vrij... hmmm. En Ergo Proxy moet nog af. En paar films die ik nog wil zien. Boek van Murakami wat ik nog wil uitlezen. Plus de reguliere anime en Animees.

Damn ik ben druk in mijn vrije tijd! :o
ANIMEES.
- Scamp
pi_117569599
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 22:37 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Haha, heb je mijn recensie al gelezen dan?

Animatie is matig ja. Ik heb het niet echt heel erg aangekaart, behalve dan die verneukte benen van Iori aan het begin, maar als het zelfs mij opvalt dan is het zo ;)

Binnenkort aan MGS 3 beginnen. Of Tales of Vesperia. Volgende week paar dagen vrij... hmmm. En Ergo Proxy moet nog af. En paar films die ik nog wil zien. Boek van Murakami wat ik nog wil uitlezen. Plus de reguliere anime en Animees.

Damn ik ben druk in mijn vrije tijd! :o
Ik heb de review inderdaad gelezen en even een reactie achtergelaten. Goede review!

En ja, de animatie is inderdaad matig. Slecht durf ik het ook niet te noemen, maar het heeft zo zijn momentjes. Ook niet echt veel bijzonders. Het is allemaal heel steriel. :P

De anime krijgt van mij denk ik een 7,5 tot nu toe. Tenzij ze nog echt gaan knallen met de laatste arc.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 03-10-2012 22:42:06 ]
  woensdag 3 oktober 2012 @ 22:44:13 #150
383398 Kyubey
pi_117569926

Moe moe moethebbengrqslfxshvFtjbqvjjfv
Helemaal super.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 22:44:33 #151
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117569950
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 22:44 schreef Kyubey het volgende:
[ afbeelding ]
Moe moe moethebbengrqslfxshvFtjbqvjjfv
IPHONE :')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_117570059
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 22:44 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Inderdaad. Plus een prutlaptopje.

Deze man brengt de Mami-fanbase in diskrediet.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 22:47:46 #153
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117570168
Madoka is jarig
  woensdag 3 oktober 2012 @ 22:49:24 #154
383398 Kyubey
pi_117570266
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 22:47 schreef De_Dakgoot het volgende:
Madoka is jarig
Boeiend. Als hoofdpersoon is ze het minst geliefd :')
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 22:44 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Ik bedoel de Mami laptop.
Helemaal super.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 22:49:50 #155
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117570287
  woensdag 3 oktober 2012 @ 22:50:36 #156
383398 Kyubey
pi_117570335
Helemaal super.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 22:51:50 #157
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117570408
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 22:50 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Ik vond de OP moër
Het heeft 2 endings hé
Dit is de Lite ending de vorige is de echte ending
  woensdag 3 oktober 2012 @ 22:52:36 #158
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117570461
Eerste ending lijkt overigens erg veel op de K-ON endings
pi_117570622
Hebben jullie nooit genoeg van dat soort series? ;(
  woensdag 3 oktober 2012 @ 22:55:29 #160
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117570638
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 22:55 schreef robin007bond het volgende:
Eigenlijk niet nee hoewel ik eerst vel tegen zulke series was
  woensdag 3 oktober 2012 @ 22:59:24 #161
383398 Kyubey
pi_117570829
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 22:51 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Het heeft 2 endings hé
Dit is de Lite ending de vorige is de echte ending
En die waarin ze die roos kapot schiet dan?

Kyubey-Gollum _O_
Helemaal super.
pi_117570965
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 22:55 schreef robin007bond het volgende:
Pulp is het beste waar je naar kunt kijken. Geef me meer! Geef me namen! Geef me de grootste onzin!
  woensdag 3 oktober 2012 @ 23:12:28 #163
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117571560
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 23:02 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Pulp is het beste waar je naar kunt kijken. Geef me meer! Geef me namen! Geef me de grootste onzin!
Kies maar
  woensdag 3 oktober 2012 @ 23:18:27 #164
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_117571872
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 23:12 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Kies maar
[ afbeelding ]
Aparte titels voor pornofilms
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  woensdag 3 oktober 2012 @ 23:26:29 #165
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117572258
quote:
15s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 23:18 schreef gniffie het volgende:

[..]

Aparte titels voor pornofilms
pi_117572358
quote:

[..]

Kies maar
[ afbeelding ]
Goed, goed. :9
  woensdag 3 oktober 2012 @ 23:37:55 #167
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117572792
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 22:32 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Ik. Wieso?

Wat vond je er van?
  woensdag 3 oktober 2012 @ 23:39:36 #168
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117572862
quote:

[..]

Kies maar
[ afbeelding ]
Computer > School > Anime.
Hmm.. een anime folder in je school folder.. :')
  woensdag 3 oktober 2012 @ 23:40:44 #169
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117572901
quote:
99s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 23:39 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Computer > School > Anime.
Hmm.. een anime folder in je school folder.. :')
Die Externe HDD was origineel voor school bedoeld en het is toch 1tb dus waarom niet :P :')
  woensdag 3 oktober 2012 @ 23:44:37 #170
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117573069
  woensdag 3 oktober 2012 @ 23:45:54 #171
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117573121
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 23:40 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Die Externe HDD was origineel voor school bedoeld en het is toch 1tb dus waarom niet :P :')
[ afbeelding ]
Rood = aan begonnen, moet ik nog afmaken.
Heb net een backlog van 500GB weg gewerkt :P
Fall season = Chuunibyou, Shinsekai Yori en Tonari no Kaibutsu-kun.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 23:47:08 #172
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117573173
quote:
99s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 23:45 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Rood = aan begonnen, moet ik nog afmaken.
Heb net een backlog van 500GB weg gewerkt :P
Fall season = Chuunibyou, Shinsekai Yori en Tonari no Kaibutsu-kun.
[ afbeelding ]
SYD, K-ON, Chuunibyou Mah nigga :7
pi_117573176

Dit ben ik.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 23:47:23 #174
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117573185
  woensdag 3 oktober 2012 @ 23:47:49 #175
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117573202
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 23:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]

Dit ben ik.
Dan lijk je verdacht veel op mij. Creepy ;_;
  woensdag 3 oktober 2012 @ 23:47:56 #176
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117573209
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 23:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]

Dit ben ik.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 23:48:50 #177
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117573244
  woensdag 3 oktober 2012 @ 23:49:44 #178
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117573280
  woensdag 3 oktober 2012 @ 23:49:58 #179
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117573290
quote:
  woensdag 3 oktober 2012 @ 23:52:30 #180
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117573378
Gif dump time? Gif dump time.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 23:53:57 #181
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117573435
quote:
99s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 23:52 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Gif dump time? Gif dump time.
[ afbeelding ]
  woensdag 3 oktober 2012 @ 23:54:29 #182
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117573460
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 23:53 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
  woensdag 3 oktober 2012 @ 23:56:23 #183
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117573531
quote:
99s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 23:54 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
  woensdag 3 oktober 2012 @ 23:56:42 #184
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117573545
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 23:56 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
  woensdag 3 oktober 2012 @ 23:58:25 #185
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117573606
quote:
99s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 23:56 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
  woensdag 3 oktober 2012 @ 23:58:57 #186
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117573620
  woensdag 3 oktober 2012 @ 23:59:40 #187
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117573647
quote:
  donderdag 4 oktober 2012 @ 00:04:29 #188
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117573804

De laatste, anders wordt Keekisan boos :@
  donderdag 4 oktober 2012 @ 00:25:56 #189
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_117574421
quote:
99s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 00:04 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[ afbeelding ]
Te laat. :(

En als je toch gifs gaat dumpen, kies dan een thema ofzo. Nu lijkt het net of jullie gewoon random brainfarts in een vorm gieten en die hier achterlaten.
ANIMEES.
- Scamp
  donderdag 4 oktober 2012 @ 01:10:07 #190
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117575442
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 00:25 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Te laat. :(

En als je toch gifs gaat dumpen, kies dan een thema ofzo. Nu lijkt het net of jullie gewoon random brainfarts in een vorm gieten en die hier achterlaten.
Deden we ook, gomen gomen yo!
  donderdag 4 oktober 2012 @ 01:15:07 #191
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117575536
Oh golly. Heb nu echt ALLES van de Naruto anime binnen! :@ Naruto 2002 (1-220) en de eerste 11 seizoenen van Shippuuden. Ook alle Films van Naruto en Naruto Shippuuden. :D
pi_117576634
*ohayo*

quote:
99s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 00:04 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[ afbeelding ]
Welke serie? :9

quote:
99s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 01:15 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Oh golly. Heb nu echt ALLES van de Naruto anime binnen! :@ Naruto 2002 (1-220) en de eerste 11 seizoenen van Shippuuden. Ook alle Films van Naruto en Naruto Shippuuden. :D
Via torent zeker? :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 04-10-2012 06:49:54 ]
pi_117576791
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 07:07 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
$16 miljard dollar in 16 jaar tijd voor Pokemon(pocket monters) franchise :o

Dat is dus $1 miljard per jaar sinds 1996 8)7

Nintendo is wel goed bezig ;(
En dan te bedenken dat de anime al 14.5 jaar(sinds april 1998!) bestaat en nog steeds loopt,niet slecht voor een kodomo serie. _O-
pi_117577035
Alleen de anime valt daar misschien onder. De games zijn voor iedereen hoor :(
pi_117577073
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 07:55 schreef Arashimashou het volgende:
Dit. _O_
pi_117577086
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 07:59 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Dit. _O_
Maar de 5de generatie ben ik nooit echt aan begonnen. Misschien ooit nog.
pi_117577370
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 07:55 schreef Arashimashou het volgende:
Dat schrijf ik toch,Pokemon anime is kodomo serie! :*

* Blue_Panther_Ninja is keuken aan het schoonmaken O-)
Net klaar met oven,al tijdje niet schoon gemaakt :')
  donderdag 4 oktober 2012 @ 08:43:55 #198
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117577599
Pokemon speel ik aleen op vakantie :')
pi_117578043
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 08:43 schreef De_Dakgoot het volgende:
Pokemon speel ik aleen op vakantie :')
Leafgreen? :P
  donderdag 4 oktober 2012 @ 09:08:18 #200
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117578054
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 09:07 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Leafgreen? :P
Fire red, deze vakantie was het pokemon black en nu wordt het black 2 :P
pi_117578363
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 09:08 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

oh gut :+
  donderdag 4 oktober 2012 @ 09:42:56 #202
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117578779
Het begint alweer tijd te worden voor een winterjas
pi_117579846
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 09:42 schreef De_Dakgoot het volgende:
Het begint alweer tijd te worden voor een winterjas
Nieuwe kopen?? :P
  donderdag 4 oktober 2012 @ 11:35:49 #204
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_117581911
quote:

[..]

Kijkt? Die is afgelopen :+
pi_117582921
quote:

[..]

*;

quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 11:35 schreef wdn het volgende:

[..]

Kijkt? Die is afgelopen :+
Hoeveel eps? :P

* luistert naar Anime Academy Radio*
  donderdag 4 oktober 2012 @ 15:10:50 #206
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_117589228
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 12:08 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

*;

[..]

Hoeveel eps? :P

* luistert naar Anime Academy Radio*
13
  donderdag 4 oktober 2012 @ 15:53:38 #207
383398 Kyubey
pi_117590909
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 09:08 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Ik begon zondag weer met FireRed op de emulator.
Mijn Squirtle heet Lautner. Gr gr
Helemaal super.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 16:22:05 #208
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117591989
quote:
10s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 06:29 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*ohayo*

[..]

Welke serie? :9

[..]

Via torent zeker? :')
De gif kwam uit Oda Nobuna no Yabou, en ja ik heb alles binnen via torrents. Is daar iets mis mee, is het te min ofzo? :')
pi_117593014
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 15:53 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Ik begon zondag weer met FireRed op de emulator.
Mijn Squirtle heet Lautner. Gr gr
Firered op de emulator spelen terug in 2004 met de semi english patch over de Japanse versie omdat ik niet kon wachten.... jaaaa...
  donderdag 4 oktober 2012 @ 16:51:14 #210
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117593047
kan niet wachten op die doos die ik verwacht :D
  donderdag 4 oktober 2012 @ 17:09:31 #211
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_117593662
Zo, mijn backlog weer een beetje kleiner gemaakt. Jinrui wa Suitai Shimashita (Humanity has declined) afgekeken, wat een toffe en bizarre serie! Samen met Binbougami ga! de beste series van dit seizoen, naar mijn mening.
ANIMEES.
- Scamp
  donderdag 4 oktober 2012 @ 17:22:56 #212
383398 Kyubey
pi_117594029
Welke subgroep is beter?
Doremi, gg, rori, of URW?
Helemaal super.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 17:25:39 #213
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117594109
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 17:22 schreef Kyubey het volgende:
Welke subgroep is beter?
URW = UTWOOTS+ RORI
  donderdag 4 oktober 2012 @ 17:26:19 #214
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117594138
nog half uurtje werken :D
  donderdag 4 oktober 2012 @ 17:26:40 #215
383398 Kyubey
pi_117594150
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 17:25 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

URW = UTWOOTS+ RORI
Ok. Dan download ik die.
Helemaal super.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 17:27:24 #216
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117594179
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 17:26 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Ok. Dan download ik die.
Heb ik ook gedaan
  donderdag 4 oktober 2012 @ 17:35:38 #217
383398 Kyubey
pi_117594426
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 17:27 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Heb ik ook gedaan
Be engulfed by the flames of darkness and begone!
Helemaal super.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 17:38:01 #218
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_117594504
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 17:22 schreef Kyubey het volgende:
Welke subgroep is beter?
Voor welke serie?

Doremi ken ik niet, maar ik zou kiezen voor gg of URW in dit geval.
ANIMEES.
- Scamp
pi_117594551
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 17:26 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Ok. Dan download ik die.
^O^
  donderdag 4 oktober 2012 @ 17:42:09 #220
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117594624
quote:
8s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 17:35 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Be engulfed by the flames of darkness and begone!
IK KREEG GEWOON ZOWAAR EEN HARTAANVAL HET IS ZO MOE DAT KYOANI DE LINE CROSSED!!!!
  donderdag 4 oktober 2012 @ 17:44:50 #221
383398 Kyubey
pi_117594691
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 17:38 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Voor welke serie?

Doremi ken ik niet, maar ik zou kiezen voor gg of URW in dit geval.
Voor Chuunibyou.
quote:
9s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 17:42 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

IK KREEG GEWOON ZOWAAR EEN HARTAANVAL HET IS ZO MOE DAT KYOANI DE LINE CROSSED!!!!
MEE EENS. IK HEB WERKELIJK NOG NOOIT ZO'N MOESHIT GEZIEN.
BUT I LOVE IT!!!!!!!!!!!!!!
Helemaal super.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 17:45:46 #222
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117594715
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 17:44 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Voor Chuunibyou.

[..]

MEE EENS. IK HEB WERKELIJK NOG NOOIT ZO'N MOESHIT GEZIEN.
BUT I LOVE IT!!!!!!!!!!!!!!
MOESHIT :{w
MOEBLOB :Y
  donderdag 4 oktober 2012 @ 17:49:15 #223
383398 Kyubey
pi_117594800
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 17:45 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

MOESHIT :{w
MOEBLOB :Y
DIT IS FUCKING GEWELDIG
Helemaal super.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 17:49:53 #224
383398 Kyubey
pi_117594816

OMG OMG
Helemaal super.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 17:50:13 #225
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117594825
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 17:49 schreef Kyubey het volgende:

[..]

DIT IS FUCKING GEWELDIG
[ afbeelding ]
Ik dump over een 20 minuten al mijn gifjes wel
pi_117594884
  donderdag 4 oktober 2012 @ 17:54:26 #227
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117594923
quote:
Gaat toch lekker fappen op Asuka :')
  donderdag 4 oktober 2012 @ 17:54:54 #228
383398 Kyubey
pi_117594934
quote:
Moehaat :')
Deze anime is nog hoger dan het toppunt van moe. Dit overschrijft alles.

WHAT DOES THE SCOUTER SAY ABOUT YOUR MOELEVEL?

IT'S OVER 90000
Helemaal super.
pi_117595002
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 17:54 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Moehaat :')
Deze anime is nog hoger dan het toppunt van moe. Dit overschrijft alles.

WHAT DOES THE SCOUTER SAY ABOUT YOUR MOELEVEL?

IT'S OVER 90000
[ afbeelding ]
Het toppunt. Oké, alleen omdat het 't toppunt is ga ik het ook overwegen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2012 17:58:26 ]
  donderdag 4 oktober 2012 @ 18:05:09 #230
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_117595226
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 17:50 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Ik dump over een 20 minuten al mijn gifjes wel
Doe maar niet.
ANIMEES.
- Scamp
  donderdag 4 oktober 2012 @ 18:10:25 #231
383398 Kyubey
pi_117595399
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 17:57 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Het toppunt. Oké, alleen omdat het 't toppunt is ga ik het ook overwegen.
Kijk eens 10 minuten. Je komt niet meer bij van de moe.

K-ON lijkt wel een depressieve seinen vergeleken met dit.
Helemaal super.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 18:33:03 #232
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117596025
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 18:10 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Kijk eens 10 minuten. Je komt niet meer bij van de moe.

K-ON lijkt wel een depressieve seinen vergeleken met dit.
HET IS VEELSTE MOE!

donderdag 4 oktober 2012 @ 18:34:36 #233
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117596082
Eindelijk is mijn koptelefoon binnen *O*
  donderdag 4 oktober 2012 @ 18:35:48 #234
383398 Kyubey
pi_117596138
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 18:33 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

HET IS VEELSTE MOE!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Te moe om waar te zijn.
Helemaal super.
pi_117596158
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 18:34 schreef De_Dakgoot het volgende:
Eindelijk is mijn koptelefoon binnen *O*
Welke?
  donderdag 4 oktober 2012 @ 18:37:33 #236
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117596207
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 18:36 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Welke?
AKG K512
pi_117596231
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 18:37 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

AKG K512
[ afbeelding ]
^O^
  donderdag 4 oktober 2012 @ 18:45:39 #238
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117596483
Tijd voor anime :7
  donderdag 4 oktober 2012 @ 18:47:26 #239
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117596545
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 18:35 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Te moe om waar te zijn.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 18:58:05 #240
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117596877
Contract?
  donderdag 4 oktober 2012 @ 19:09:24 #241
383398 Kyubey
pi_117597310
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 18:58 schreef De_Dakgoot het volgende:
Contract?
[ afbeelding ]
Ah, ik was niet de enige.
Helemaal super.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 19:10:07 #242
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117597327
quote:
10s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 19:09 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Ah, ik was niet de enige.
Dit was een goede aflevering nu wachten op de volgende ;(
  donderdag 4 oktober 2012 @ 19:21:28 #243
383398 Kyubey
pi_117597792
quote:
10s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 19:10 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Dit was een goede aflevering nu wachten op de volgende ;(
Ik kan niet meer wachten.

Check haar telekinetische krachten.
Helemaal super.
pi_117598287
Vandaag Death note op de FTP van m'n klas gezet.
2 klasgenoten gaan het kijken ^O^
pi_117598350
quote:
10s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 19:32 schreef AnimeFan het volgende:
Vandaag Death note op de FTP van m'n klas gezet.
2 klasgenoten gaan het kijken ^O^
Tof! :P
  donderdag 4 oktober 2012 @ 19:50:10 #246
383398 Kyubey
pi_117599240
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 19:33 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Tof! :P
Helemaal super.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 20:18:01 #247
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117600817
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 19:50 schreef Kyubey het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
pi_117601256
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 20:18 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hoe heet dit? New purpose of living might have been found?
  donderdag 4 oktober 2012 @ 20:29:13 #249
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
  donderdag 4 oktober 2012 @ 20:53:52 #250
383398 Kyubey
pi_117602588
quote:
According to the "Chuunibyou User Manual" (中二病取扱説明書, Chuunibyou Toriatsukai Setsumei Sho), there are three types of people who have chuunibyou traits:

DQN (DQN系, dokyun kei)
Pretends to be anti-social or acts like a delinquent when in fact he or she is not or cannot become like either one. Tells made up stories about gang fights or crimes, or boasts and pretends to know about that subculture. "DQN" is slang for "antisocial person" or "annoying delinquent".

Subcultural/Hipster (サブカル系, SubCul kei)
Prefers non-mainstream or minor trends and establishes themselves as being special. People of this type do not really love the subculture itself but rather strive to obtain the "cool" factor by not having the same interests as others.

Evil Eye (邪気眼系, Jyakigan kei)
Admires mystical powers and thinks that he or she has a hidden power within them as well. It is this trait that they create an alias specifically for said power. This is also known as the delusional type.
HOUOUOUIN KYOUUMAAA

En als je Hipster bent lijd je kennelijk ook aan Chuunibyou.
Helemaal super.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 21:04:21 #251
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117603241
Waarom is chuunibyou maar 12 episodes lang
  donderdag 4 oktober 2012 @ 21:09:25 #252
383398 Kyubey
pi_117603572
quote:
8s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 21:04 schreef De_Dakgoot het volgende:
Waarom is chuunibyou maar 12 episodes lang
Ah, jij ook al een nieuwe UI.
Bij succes zal het wel een tweede seizoen krijgen.

Helemaal super.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 21:11:34 #253
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117603719
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 21:09 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Ah, jij ook al een nieuwe UI.
Bij succes zal het wel een tweede seizoen krijgen.

[ afbeelding ]
Tuurlijk ene nieuwe UI, en het is nu al een succes als je op /a/ keek overdags alleen maar chuunibyou topics
pi_117603998
al die nieuwe UI's... waarvan?!?!?!
pi_117604065
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 21:17 schreef mschol het volgende:
Zie de post die voor je is gemaakt.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 21:18:20 #256
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117604082
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 21:17 schreef mschol het volgende:
Chuunibyou Kyoani's Nieuwe Moe Meesterwerk
pi_117604148
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 21:18 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Chuunibyou Kyoani's Nieuwe Moe Meesterwerk
Dat dacht ik van Hyouka ook. ;( :')
  donderdag 4 oktober 2012 @ 21:19:53 #258
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117604175
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 21:19 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Dat dacht ik van Hyouka ook. ;( :')
zo moe was hyouka niet enige wat daar moe was was Chitanda en in mindere mate dat andere wijf.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 21:20:30 #259
383398 Kyubey
pi_117604217
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 21:19 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

zo moe was hyouka niet enige wat daar moe was was Chitanda en in mindere mate dat andere wijf.
Je zou er moe van worden.
Een Kyouko om te compenseren.

Haar Pocky verdwijnt tijdens de transformatie, wat een heldin.
Helemaal super.
pi_117604254
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 21:20 schreef Kyubey het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:r

Kyouko :r

Overigens lijkt het in Dakgoot zijn UI net of ze aan het hakken is. ;(
  donderdag 4 oktober 2012 @ 21:22:17 #261
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117604323
quote:
donderdag 4 oktober 2012 21:21 schreef robin007bond het volgende:[/b]

[..]

Dat is niet goed ;(
Dan maar wachten tot volgende week tot er meer gifjes beschikbaar zijn :D
quote:

[..]

[ afbeelding ]
[quote]0s.gif [b]Op
  donderdag 4 oktober 2012 @ 21:22:53 #262
383398 Kyubey
pi_117604364
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 21:21 schreef robin007bond het volgende:

[..]

BEGONE!
Helemaal super.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 21:24:02 #263
383398 Kyubey
pi_117604459
Helemaal super.
pi_117604607
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 21:21 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Robin :r

Wat, die arme Kyouko kan zich hier niet verdedigen. Jij wel. *)
  donderdag 4 oktober 2012 @ 21:26:06 #265
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117604637
ZETSUEN NO TEMPEST 720P
  donderdag 4 oktober 2012 @ 21:26:35 #266
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_117604665
quote:
10s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 17:09 schreef .Cake. het volgende:
Zo, mijn backlog weer een beetje kleiner gemaakt. Jinrui wa Suitai Shimashita (Humanity has declined) afgekeken, wat een toffe en bizarre serie! Samen met Binbougami ga! de beste series van dit seizoen, naar mijn mening.
Heb je can't play H niet gezien?

Dat Binbougami was apart zeg _O-
  donderdag 4 oktober 2012 @ 21:26:37 #267
383398 Kyubey
pi_117604671
quote:
99s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 21:26 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Hier stond een link
Geef een argument waarom we Zetsuen no Tempest moeten kijken ;)
Helemaal super.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 21:27:30 #268
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_117604734
maus+kyubey geen links plaatsen want je krijg ruzie met mods ;)
  donderdag 4 oktober 2012 @ 21:27:44 #269
383398 Kyubey
pi_117604752

Moe moe.

Vaarwel vrienden, ik ga.
Helemaal super.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 21:30:10 #271
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117604884
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 21:26 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat je het moet kijken, ik deel alleen mee aan jullie dat de episode uit is? Misschien zijn er liefhebbers.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 21:30:35 #272
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117604908
quote:
5s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 21:29 schreef Qunix het volgende:

[..]

Issie leuk?
Geen idee, PV's waren wel vet. Ik download hem iig.
pi_117605022
quote:
99s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 16:22 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

De gif kwam uit Oda Nobuna no Yabou, en ja ik heb alles binnen via torrents. Is daar iets mis mee, is het te min ofzo? :')
Hoe lang duurde het? :P
  donderdag 4 oktober 2012 @ 21:33:33 #274
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117605078
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 21:32 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Hoe lang duurde het? :P
Alleen Naruto 1-220 duurde best lang, maar dat is al zo'n oude torrent. Die andere heb ik gewoon via BakaBT binnen gehaald, dat gaat wel snel.
pi_117605115
quote:
99s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 21:33 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Alleen Naruto 1-220 duurde best lang, maar dat is al zo'n oude torrent. Die andere heb ik gewoon via BakaBT binnen gehaald, dat gaat wel snel.
2 weken of zo :*
  donderdag 4 oktober 2012 @ 21:35:30 #276
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117605183
11 uur.
pi_117605314
quote:
99s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 21:35 schreef Mauskoekwaus het volgende:
11 uur.
Hoeveel gig??

Waarom kan ik niet zomaar quoten? bij andere topics? 8)7
  donderdag 4 oktober 2012 @ 21:39:44 #278
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_117605414
quote:
99s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 21:33 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Die staan op een externe disc bij mij. Bleach ook.
Alleen maar omdat downloaden haast onmogelijk is geworden _O-

dattabayo was ooit mijn bleach/naturo backup :(
  donderdag 4 oktober 2012 @ 21:40:11 #279
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117605442
33gb
  donderdag 4 oktober 2012 @ 21:46:53 #280
383398 Kyubey
pi_117605757
Kijk uit voor spoilers!
Helemaal super.
pi_117605761
quote:
99s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 21:40 schreef Mauskoekwaus het volgende:
33gb
33 GiB in 11 uur??

23.5 GiB in 1u:15m...met Usenet :P

quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 15:10 schreef wdn het volgende:

[..]

13
Valt best wel mee :*

quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 18:33 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

HET IS VEELSTE MOE!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wil ik wel zien,als uitzondering!! O-) >:)
pi_117605919
quote:
14s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 21:46 schreef Kyubey het volgende:
Kijk uit voor spoilers!
Ik wacht wel.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 22:01:29 #283
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_117606487
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Haar Pocky verdwijnt tijdens de transformatie, wat een heldin.
Of transformeert haar Pocky in die speer?
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 21:26 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Geef een argument waarom we dat nieuwe Chuubiyinbuu200 weet ik veel hoe het heet moeten kijken ;)
ANIMEES.
- Scamp
  donderdag 4 oktober 2012 @ 22:03:38 #284
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_117606603
naruto 282 was weer goed *O*
  donderdag 4 oktober 2012 @ 22:04:47 #285
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117606670
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 22:01 schreef .Cake. het volgende:

Geef een argument waarom we dat nieuwe Chuubiyinbuu200 weet ik veel hoe het heet moeten kijken ;)
Dit zou je eigenlijk bij elke anime kunnen zeggen :')
pi_117606675
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 22:03 schreef wdn het volgende:
naruto 282 was weer goed *O*
Ok. Dan download ik die.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 22:06:04 #287
383398 Kyubey
pi_117606756
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 22:01 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Of transformeert haar Pocky in die speer?

[..]

Omg Pockyspeer :o

En Chuunibyou moet je kijken als je van moe houdt. Moe x 1000. K-On is er niets bij.
Helemaal super.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 22:06:52 #288
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_117606812
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 22:06 schreef Kyubey het volgende:

[..]

En Chuunibyou moet je kijken als je van moe houdt. Moe x 1000. K-On is er niets bij.
:|W
pi_117606850
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 22:04 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Dit zou je eigenlijk bij elke anime kunnen zeggen :')
Duh. En bij elke goede anime zou je daar ook argumenten bij kunnen geven.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 22:14:58 #290
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_117607347
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 22:07 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Duh. En bij elke goede anime zou je daar ook argumenten bij kunnen geven.
Hoe moet ik na 1 episode oordelen of een anime goed is dan.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 22:19:42 #291
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_117607640
quote:
99s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 22:14 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Bij de meeste romcoms, slice of life kun je na 1 eps al zien of het goed is.
Sommige anime pas na 1 seizoen (bijvoorbeeld omdat er een plot is dat je uitgewerkt moet zien) maar series als death note, bleach, durarara (Celty O+ ), blood+ wist ik al na eps 1 van dat dit goed zat. Dennou coil, lovely complex, k-on, Saki, Shion no Ou zijn er nog een paar.

Nee, het kan wel bij 1 eps maar ik zou uit gaan van minimaal 3 eps.
pi_117607705
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 22:06 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Omg Pockyspeer :o

Chuu2byou is dus vermoeiend? Of zijn de lij'ers die vermoeien? Wie houdt er nu weer van om moe te zijn? Yui is altijd moe en ik kan me best goed voorstellen dat ze daar moe van wordt.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_117607707
quote:
99s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 22:14 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

2/3(serie van 12/13)afl. of 5(serie van 24/25/26)eps zijn voldoende om te oordelen :+

quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 22:19 schreef wdn het volgende:

[..]

Bij de meeste romcoms, slice of life kun je na 1 eps al zien of het goed is.
Sommige anime pas na 1 seizoen (bijvoorbeeld omdat er een plot is dat je uitgewerkt moet zien) maar series als death note, bleach, durarara (Celty O+ ), blood+ wist ik al na eps 1 van dat dit goed zat. Dennou coil, lovely complex, k-on, Saki, Shion no Ou zijn er nog een paar.

Nee, het kan wel bij 1 eps maar ik zou uit gaan van minimaal 3 eps.
Doe ik altijd :P
  donderdag 4 oktober 2012 @ 22:22:41 #294
383398 Kyubey
pi_117607817
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 22:06 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

:|W
Ik bedoel, de moeheid. K-ON zat vol moe, vooral Azunyan, maar deze episode was nog moer dan alles van K-ON bij elkaar. Zelfs de zusjes, moeder, en lerares waren moé.

Misschien wordt het wel te over the top moé, dat ik er een afkeer van krijg. Maar in tegenstelling tot Idolm@ster is de moe hier wel goed uitgevoerd.
Helemaal super.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 22:23:35 #295
383398 Kyubey
pi_117607867
quote:
5s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 22:21 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Chuu2byou is dus vermoeiend? Of zijn de lij'ers die vermoeien? Wie houdt er nu weer van om moe te zijn? Yui is altijd moe en ik kan me best goed voorstellen dat ze daar moe van wordt.
Helemaal super.
pi_117607880
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 22:22 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Ik bedoel, de moeheid. K-ON zat vol moe, vooral Azunyan, maar deze episode was nog moer dan alles van K-ON bij elkaar. Zelfs de zusjes, moeder, en lerares waren moé.

Misschien wordt het wel te over the top moé, dat ik er een afkeer van krijg. Maar in tegenstelling tot Idolm@ster is de moe hier wel goed uitgevoerd.
Idolm@ster is dan ook vooral bedoeld voor de mensen die de game hebben gespeeld. :P
pi_117607922
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 22:23 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Idolm@ster is dan ook vooral bedoeld voor de mensen die de game hebben gespeeld. :P
Ik heb heel wat afleveringen. :D
  donderdag 4 oktober 2012 @ 22:25:10 #298
383398 Kyubey
pi_117607951
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 22:23 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ok dan drop ik hem.
Ami en Mami :r
Helemaal super.
pi_117607957
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 22:23 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Die huillach is tsundere. :')
“An interesting thing is a good thing.”
pi_117607968
quote: