SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen
Voorgaande delen
Topicreeks: Het grote anime/manga topic
------------------------------------------------------------
Over hotlinken en ander gespui:
Veel mensen plaatsen lukraak afbeeldingen en illustraties in dit topic om hun powerlevel te tonen. Aangezien dit de laatste tijd nogal wat problemen oplevert hier een kleine guide, waarvan de basis is ontsprongen aan het intellect van outcast_within.
1. Plak niet zomaar lukraak de directe URL van de afbeelding. Dit heet hotlinking en kost bandbreedte aan de kant van de host. Sommige sites als Random Curiosity worden veel gehotlinked en hebben besloten om dit tegen te gaan. Het gevolg voor jouw afbeelding is dat wij slechts een placeholder te zien krijgen met de boodschap dat hotlinken niet toegestaan is.
2. Om ons wel jouw gevatheid te tonen is het beter om de afbeelding te rehosten. Dat wil zoveel zeggen als upload jouw afbeelding naar een andere site of database en link vanaf die locatie. Kost de originele host van de afbeelding minder bandbreedte en garandeert dat wij jouw afbeelding kunnen zien. Er bestaan een aantal van dergelijke sites, zoals Imgur of Photobucket. Als je een eigen site hebt kan je natuurlijk ook vanaf die locatie rehosten.
IRC Slowchat
#fokanime op irc.tweakers.net
Download Mirc of xchat
Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
13 eps en 4 OVA's, als je dat soms bedoelde.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:22 schreef .Cake. het volgende:
Zit er wel over te denken, speciaal voor jullie. Maar verwacht niet dat ik er net zo lyrisch over zal zijn, áls ik het ga doen. Moet namelijk ff kijken wat Kokoro Connect gaat doen.
Nee natuurlijk. Kijk, ik hou van tanks en ik hou van meisjes in tanks. Eerlijk gezegd verwacht ik nou niet bepaald een meesterwerk, deze serie.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:22 schreef .Cake. het volgende:
Zit er wel over te denken, speciaal voor jullie. Maar verwacht niet dat ik er net zo lyrisch over zal zijn, áls ik het ga doen. Moet namelijk ff kijken wat Kokoro Connect gaat doen.
>serie.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:23 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Nee natuurlijk. Kijk, ik hou van tanks en ik hou van meisjes in tanks. Eerlijk gezegd verwacht ik nou niet bepaald een meesterwerk, deze serie.
...are.... are... heb ik iets doms gedaan?quote:
Nee, maar noem het voortaan gewoon een animequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:25 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
...are.... are... heb ik iets doms gedaan?
doet dat geen afbreuk aan het genre anime?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:25 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Nee, maar noem het voortaan gewoon een anime
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*hey yo*
[ Bericht 5% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 03-10-2012 06:35:16 ]
Op website lezenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 07:24 schreef Kyubey het volgende:
Welke series gaat Animees nu allemaal doen?
Dat heb ik gehoord, inderdaad.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:13 schreef .Cake. het volgende:
Oké, nu is het wel weer goed met die tank shit. Alleen jullie twee vinden het interessant, mij kan het echt gigantisch jeuken.
[..]
De anime is daarentegen echt slecht en naar. De enige anime die ik bewust heb afgezet en nooit meer verder ben gaan kijken.
Niet 2 stoelen voor je zelf hebbenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 08:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat heb ik gehoord, inderdaad.
Net las ik hem in de trein. Ik wist: "Nu komt het stuk met die naakte meid aan.", dus stopte ik maar met lezen om me niet te hoeven schamen.
Trein was vol.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 08:57 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Niet 2 stoelen voor je zelf hebben
Chill toch ik moet meestal die tassen zelf weghalen en anders sta ik gewoon de hele rit op het balkon of zit op de deurquote:Op woensdag 3 oktober 2012 08:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Trein was vol.
Gelukkig doen mensen altijd voor mij hun tas opzij. Weet ook niet hoe het komt. Ik denk dat het de aura is die ik uitstraal.
Cruciaal voor een toekomstig almachtige dictatorquote:Op woensdag 3 oktober 2012 08:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Trein was vol.
Gelukkig doen mensen altijd voor mij hun tas opzij. Weet ook niet hoe het komt. Ik denk dat het de aura is die ik uitstraal.
Voor voor aura??quote:Op woensdag 3 oktober 2012 08:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Trein was vol.
Geen idee.quote:
ik bedoelde dus "wat voor aura".quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Geen idee.
Meestal staar ik diegene die de tweede plek bezet houdt een beetje vreemd aan, waarna ze hun tas weghalen. Of ik vraag netjes: "Zou u het erg vinden als ik hier kom zitten?" Niemand maakt er een probleem van.
K, Psycho Pass en die nieuwe over post-apocalyptische psychic kinderen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 07:24 schreef Kyubey het volgende:
http://www.bookdepository.com/quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:38 schreef VTB het volgende:
Een goedemorgen, het is in dit topicreeks volgens mij al vaker ter spraken gekomen. Maar wat zijn goede/betrouwbare webwinkels om manga's te bestellen?
Bol.com en verwanten hebben zeer beperkt aanbod.
Daar staan inderdaad oa de series op die ik zocht en tevens goedkoper. Mijn dankquote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
http://www.bookdepository.com/
En ook nog eens geen verzendkosten.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:55 schreef VTB het volgende:
[..]
Daar staan inderdaad oa de series op die ik zocht en tevens goedkoper. Mijn dank
waar?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:34 schreef Frag_adder het volgende:
Bookdepository heb ik goed ervaringen mee! Levertijd is wel 2 weken overigens
Mooi!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:42 schreef .Cake. het volgende:
[..]
K, Psycho Pass en die nieuwe over post-apocalyptische psychic kinderen.
En mogelijk Girls und Panzer dus.
Verloedering.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 07:24 schreef Kyubey het volgende:
Ja, zelfs als Kokoro Connect nog vier weken doorloopt dan heb ik na vier weken slechts die twee series.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:19 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Mooi!
Heb je daar wel tijd voor? Aangezien je ook Kokoro Connect doet.
Nee. Maar ik dacht dat het wel interessant zou zijn om eens iets te recenseren waar ik totaal niets van weet, achter sta of enthousiast van wordt op voorhand. Meestal ga ik series in met torenhoge verwachtingen en bij deze serie heb ik dat niet. Kan interessant worden.quote:
Uhu, Klopt wel dat series met hoge verwachtingen een flop kunnen worden en de series met amper verwachtingen kunnen best wat worden.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:52 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Nee. Maar ik dacht dat het wel interessant zou zijn om eens iets te recenseren waar ik totaal niets van weet, achter sta of enthousiast van wordt op voorhand. Meestal ga ik series in met torenhoge verwachtingen en bij deze serie heb ik dat niet. Kan interessant worden.
Hail lelouch v britanniaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:52 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Juist! JIBUN WOOOOOOOO. Ben weer helemaal in de ban van Code Geass..
Klopt, K kan ook een giga flop worden. De cast is wel glorious.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:54 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Uhu, Klopt wel dat series met hoge verwachtingen een flop kunnen worden en de series met amper verwachtingen kunnen best wat worden.
de enige 3 die ik zo herken is die van yugioh, chitanda, lelouchquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:55 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Klopt, K kan ook een giga flop worden. De cast is wel glorious.
[ afbeelding ]
Links van Lelouch; Suzaku?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:56 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
de enige 3 die ik zo herken is die van yugioh, chitanda, lelouch
oja suzaku zit er inderdaad ook tussen, GC en gintama en stardriver nooit gekeknquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:58 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Links van Lelouch; Suzaku?
Shu van Guilty Crown
Chitanda van Hyouka
Waver Velvet van Fate/Zero
Die kerel van Gintama
Die kerel van Stardriver.
poepquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:06 schreef Mauskoekwaus het volgende:
De cast is wel gewoon geweldig, maar ben benieuwd wat het verhaal gaat worden
Volgens mij welquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:41 schreef .Cake. het volgende:
Chie van Persona 4 The Animation
Die chick van Bodacious Space Pirates
En is die ene vent niet Koizumi van Haruhi? Die onder die chick van Bodacious Space Pirates.
jwz swaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:06 schreef .Cake. het volgende:
Kokoro Connect 13 recensie. Animees. Jwz.
Ik heb de aflevering nog niet gekeken, las de beschrijving en dacht: "Oh god"quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:06 schreef .Cake. het volgende:
Kokoro Connect 13 recensie. Animees. Jwz.
Het is echt... dit gevoel:quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb de aflevering nog niet gekeken, las de beschrijving en dacht: "Oh god"
Ben benieuwd.
hai gvd moet een fucking langzame windows 7 laptop fixenquote:
Remove ALL the things. Is het een netbook? In dat geval sowieso zoveel mogelijk geheugen erin proppen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:43 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
hai gvd moet een fucking langzame windows 7 laptop fixen
Nee die man heeft fucking 4 toolbars in IE, en een shitload aan bagger programma's die niks doenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:43 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Remove ALL the things. Is het een netbook? In dat geval sowieso zoveel mogelijk geheugen erin proppen.
he? windows 7 en traag?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:43 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
hai gvd moet een fucking langzame windows 7 laptop fixen
ochnee, niet zo'n gebruikerquote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:45 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Nee die man heeft fucking 4 toolbars in IE, en een shitload aan bagger programma's die niks doen
En en er staat AVG en Mcafee opquote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:48 schreef mschol het volgende:
[..]
he? windows 7 en traag?
[..]
ochnee, niet zo'n gebruiker
Ik gebruik ook AVG, tot ik in December weer een betaalde virus scanner samen doe met mijn oomquote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:49 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
En en er staat AVG en Mcafee op
Ha haha. Dat soort mensen verdienen die slome computer gewoon.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:45 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Nee die man heeft fucking 4 toolbars in IE, en een shitload aan bagger programma's die niks doen
Nee, mensen verdienen verlichting!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ha haha. Dat soort mensen verdienen die slome computer gewoon.
NOD32 of Microsoft Security Essentials.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:26 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik gebruik ook AVG, tot ik in December weer een betaalde virus scanner samen doe met mijn oomWelke raad je me aan?
Nee. Ze moeten de gevolgen van hun acties ondergaan.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:27 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Nee, mensen verdienen verlichting!
Verwijder nu meteen avg het is een beun programma wat alleen maar bloatware heeft reclame en shit installeer meteen MSEquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:26 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik gebruik ook AVG, tot ik in December weer een betaalde virus scanner samen doe met mijn oomWelke raad je me aan?
Sadist. Help de zwakkeren in de samenleving.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee. Ze moeten de gevolgen van hun acties ondergaan.
Wajong inc.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:31 schreef De_Dakgoot het volgende:
He blue panther wat van bedrijf heb je eigenlijk?
quote:
Hey ,ik heb 2.5 jaar wajongquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:28 schreef mschol het volgende:
[..]
wajong...
hoewel ik niet mensen over 1 kam wil scheren doe ik het nu toch even:
luie jongeren die vinden dat ze niet hoeven te werken en zichzelf maar in de wajong zetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anime series kijken??quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Het is niet waar, jong.
HAHAHAHAAAAAA SNAP JE WAAR JONG -> WAJONG!??!?!
Goeoeoed, nu effies serieus:
One Piece bevalt goed, maar Naruto was eerder dus geen succes. Die kutfillers en het feit dat de helft van elke aflevering een herhaling van de vorige is is gewoon mooi waardeloos.
Is dit bij series als Bleach en Fairy Tale/Tail die mij aangeraden werden ook het geval? Of valt dat daar wel mee? Ik heb er een godse hekel aan om op de helft te stoppen omdat het zo erg word/t
De meeste grote shonen series hebben daar last van.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Het is niet waar, jong.
HAHAHAHAAAAAA SNAP JE WAAR JONG -> WAJONG!??!?!
Goeoeoed, nu effies serieus:
One Piece bevalt goed, maar Naruto was eerder dus geen succes. Die kutfillers en het feit dat de helft van elke aflevering een herhaling van de vorige is is gewoon mooi waardeloos.
Is dit bij series als Bleach en Fairy Tale/Tail die mij aangeraden werden ook het geval? Of valt dat daar wel mee? Ik heb er een godse hekel aan om op de helft te stoppen omdat het zo erg word/t
De regeling werkt vaak inderdaad een beetje contraproductief.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:28 schreef mschol het volgende:
[..]
wajong...
hoewel ik niet mensen over 1 kam wil scheren doe ik het nu toch even:
luie jongeren die vinden dat ze niet hoeven te werken en zichzelf maar in de wajong zetten
Ik kan het weten,want ik heb het al 2.5 jaarquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De regeling werkt vaak inderdaad een beetje contraproductief.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:18 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Hey ,ik heb 2.5 jaar wajong![]()
als ik een ouder van je was had ik je onder je reet geschopt naar werk///SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmmmmm nope, staat wel in mijn to do-lijstje zie ik netquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De meeste grote shonen series hebben daar last van.
Fullmetal Alchemist gezien?
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:28 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik een ouder van je was had ik je onder je reet geschopt naar werk///
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doen! Erg tof.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hmmmmm nope, staat wel in mijn to do-lijstje zie ik net
Gewoon je kinderen HTML, CSS, Javascript, PHP, Java en zooi leren. BVtje oprichten, klanten zoeken en je kinderen websites laten programmeren hele dagen tegen een karig loontje.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:28 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik een ouder van je was had ik je onder je reet geschopt naar werk///
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:31 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]gelukkig gaat ook DAT veel te makkelijk..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
men wordt veels te makkelijk afgekeurd en als 'afwijkend' gezien...
als dat echt zo was zou ik ook WAjong hebben kunnen ontvangen..
ik heb een tijd recht gehad op bijstand i.v.m. werkloosheid..
call me crazy maar dit heb ik bewust afgeslagen...
Goede mentaliteit.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:42 schreef mschol het volgende:
[..]
gelukkig gaat ook DAT veel te makkelijk..
men wordt veels te makkelijk afgekeurd en als 'afwijkend' gezien...
als dat echt zo was zou ik ook WAjong hebben kunnen ontvangen..
ik heb een tijd recht gehad op bijstand i.v.m. werkloosheid..
call me crazy maar dit heb ik bewust afgeslagen...
Ken ik en doe ik alquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gewoon je kinderen HTML, CSS, Javascript, PHP, Java en zooi leren. BVtje oprichten, klanten zoeken en je kinderen websites laten programmeren hele dagen tegen een karig loontje.
Eerst afkijken wat je in je watching hebt staan?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:53 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ken ik en doe ik al
Series die ik moet toevoegen? via fanzub!!
Jajah,ik doe het via stream,kom ruimte tekortquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Eerst afkijken wat je in je watching hebt staan?
Huh, je kunt verschillende nieuwsgroepdownloads gewoon combineren tot een nzb hoor?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:01 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Jajah,ik het via stream,kom ruimte tekort
Bleach 1-366(720P) kan je downloaden!! alleen losse nzb
in 1 map of los??quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Huh, je kunt verschillende nieuwsgroepdownloads gewoon combineren tot een nzb hoor?
Je kunt ze bij binsearch gewoon aanvinken en bij Fanzub gewoon selecteren door op het witte gedeelte te klikken. Hierdoor wordt de download oranje en kun je helemaal onder op Get NZB drukken als je klaar bent.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:02 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
in 1 map of los??
Hoe dan ??
Aha,weer wat erbij geleerdquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je kunt ze bij binsearch gewoon aanvinken en bij Fanzub gewoon selecteren door op het witte gedeelte te klikken. Hierdoor wordt de download oranje en kun je helemaal onder op Get NZB drukken als je klaar bent.
Zonde. H ga Dekinai was een pareltje.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:02 schreef Qunix het volgende:
Ik heb trouwens geen enkele anime van het nieuwe seizoen gezien.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:08 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Zonde. H ga Dekinai was een pareltje.
Ha, je bent bij.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:36 schreef robin007bond het volgende:
Hihi, Iori haar moeder heeft dezelfde moedervlek.
Jup.quote:
Eindelijk nog iemand die oda nobuna kijktquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:50 schreef wdn het volgende:
Hayata s3 e1
Nisemonogatari![]()
Oda Nobuna no Yabou is leuk BPN
Vriend, ik kijk ook?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:42 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Eindelijk nog iemand die oda nobuna kijkt
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jup.
Ben het trouwens wel met Qunix eens. Het lijkt echt verdacht veel op een laatste episode. Hopelijk gaat de laatste arc niet alleen maar over:Idd... Dan is het een drop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ookquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:46 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Moet nog wel de laatste 2 eps kijken
Goemon is fucking kawaii desu~quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jup.
Ben het trouwens wel met Qunix eens. Het lijkt echt verdacht veel op een laatste episode. Hopelijk gaat de laatste arc niet alleen maar over:Het zal wel weer een Love Triangle worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hup Inaban.Helemaal super.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:48 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Goemon is fucking kawaii desu~
Ik vond deze episode wel erg afgeraffeld voelen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:48 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Het zal wel weer een Love Triangle worden.
Hup Inaban.
Geil man, zo'n geestelijk gehandicapte chick.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:49 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Het feit dat ze geen lange zinnen kan zeggen, waifu material right there.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Geil man, zo'n geestelijk gehandicapte chick.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal super.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Geil man, zo'n geestelijk gehandicapte chick.''You're a strange little man, and you have my pity'' ~ Buzz Lightyear.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
Leuk man.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vond deze episode wel erg afgeraffeld voelen.
"Oh shit, we moeten nog de problemen van Iori aankaarten en dit en dat en dit en dat". egnfoaWNGAERNGHOPAERNGHOAERAIGNO
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:51 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
''You're a strange little man, and you have my pity'' ~ Buzz Lightyear.puur waifu materiaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
Wow die staartenquote:
En dan wel lopen haten op Muv luvquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:29 schreef robin007bond het volgende:
Vragen jullie jezelf soms ook wel eens af: "Waarom kijk ik dit eigenlijk?"
Bij de laatste Kokoro had ik even zo'n moment.
Overigens vind ik de animatie bij Kokoro nog steeds erg matig. Erg normaal, geen eigen stijl. Ook soms een beetje low-budget. Ik weet niet
Duh. Dat is een zooitje bij elkaar geraapte clichés.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:31 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
En dan wel lopen haten op Muv luv![]()
Ik. Wieso?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:18 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Iemand hier die Howl's Moving Castle heeft gezien?
SAO!~quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:29 schreef robin007bond het volgende:
Overigens vind ik de animatie bij Kokoro nog steeds erg matig. Erg normaal, geen eigen stijl. Ook soms een beetje low-budget. Ik weet niet
Die moet ik ook nog doenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:32 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik. Wieso?
Net Metal Gear Solid 2 uitgespeeld. Was even vergeten dat je op het eind eigenlijk alleen maar zit te kijken en niet zit te spelen. Gelukkig ben ik getraind in het kijken van rare anime einden, waardoor ik niet eens zo heel erg opkijk van het einde van MGS 2.
DIe nieuwe director doet het wel goed opzichquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Duh. Dat is een zooitje bij elkaar geraapte clichés.
Haha, heb je mijn recensie al gelezen dan?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:29 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb de review inderdaad gelezen en even een reactie achtergelaten. Goede review!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:37 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Haha, heb je mijn recensie al gelezen dan?
Animatie is matig ja. Ik heb het niet echt heel erg aangekaart, behalve dan die verneukte benen van Iori aan het begin, maar als het zelfs mij opvalt dan is het zo
Binnenkort aan MGS 3 beginnen. Of Tales of Vesperia. Volgende week paar dagen vrij... hmmm. En Ergo Proxy moet nog af. En paar films die ik nog wil zien. Boek van Murakami wat ik nog wil uitlezen. Plus de reguliere anime en Animees.
Damn ik ben druk in mijn vrije tijd!
IPHONEquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:44 schreef Kyubey het volgende:
[ afbeelding ]
Moe moe moethebbengrqslfxshvFtjbqvjjfv
Inderdaad. Plus een prutlaptopje.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:44 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
IPHONE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Boeiend. Als hoofdpersoon is ze het minst geliefdquote:
Ik bedoel de Mami laptop.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:44 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
IPHONE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik vond de OP moërquote:
Het heeft 2 endings héquote:
Eigenlijk niet nee hoewel ik eerst vel tegen zulke series wasquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:55 schreef robin007bond het volgende:
Hebben jullie nooit genoeg van dat soort series?
En die waarin ze die roos kapot schiet dan?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:51 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Het heeft 2 endings hé
Dit is de Lite ending de vorige is de echte ending
Pulp is het beste waar je naar kunt kijken. Geef me meer! Geef me namen! Geef me de grootste onzin!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:55 schreef robin007bond het volgende:
Hebben jullie nooit genoeg van dat soort series?
Kies maarquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:02 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Pulp is het beste waar je naar kunt kijken. Geef me meer! Geef me namen! Geef me de grootste onzin!
Wat vond je er van?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:32 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik. Wieso?
Net Metal Gear Solid 2 uitgespeeld. Was even vergeten dat je op het eind eigenlijk alleen maar zit te kijken en niet zit te spelen. Gelukkig ben ik getraind in het kijken van rare anime einden, waardoor ik niet eens zo heel erg opkijk van het einde van MGS 2.
Computer > School > Anime.quote:
Die Externe HDD was origineel voor school bedoeld en het is toch 1tb dus waarom nietquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:39 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Computer > School > Anime.
Hmm.. een anime folder in je school folder..
Rood = aan begonnen, moet ik nog afmaken.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:40 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Die Externe HDD was origineel voor school bedoeld en het is toch 1tb dus waarom niet![]()
[ afbeelding ]
SYD, K-ON, Chuunibyou Mah niggaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:45 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Rood = aan begonnen, moet ik nog afmaken.
Heb net een backlog van 500GB weg gewerkt
Fall season = Chuunibyou, Shinsekai Yori en Tonari no Kaibutsu-kun.
[ afbeelding ]
Dan lijk je verdacht veel op mij. Creepy ;_;quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:52 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Gif dump time? Gif dump time.
[ afbeelding ]
Te laat.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:04 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[ afbeelding ]
De laatste, anders wordt Keekisan boos
Deden we ook, gomen gomen yo!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:25 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Te laat.
En als je toch gifs gaat dumpen, kies dan een thema ofzo. Nu lijkt het net of jullie gewoon random brainfarts in een vorm gieten en die hier achterlaten.
Welke serie?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:04 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[ afbeelding ]
De laatste, anders wordt Keekisan boos
Via torent zeker?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 01:15 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Oh golly. Heb nu echt ALLES van de Naruto anime binnen!Naruto 2002 (1-220) en de eerste 11 seizoenen van Shippuuden. Ook alle Films van Naruto en Naruto Shippuuden.
En dan te bedenken dat de anime al 14.5 jaar(sinds april 1998!) bestaat en nog steeds loopt,niet slecht voor een kodomo serie.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 07:07 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
$16 miljard dollar in 16 jaar tijd voor Pokemon(pocket monters) franchise![]()
Dat is dus $1 miljard per jaar sinds 1996![]()
Nintendo is wel goed bezig
Dit.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 07:55 schreef Arashimashou het volgende:
Alleen de anime valt daar misschien onder. De games zijn voor iedereen hoor
Dat schrijf ik toch,Pokemon anime is kodomo serie!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 07:55 schreef Arashimashou het volgende:
Alleen de anime valt daar misschien onder. De games zijn voor iedereen hoor
Leafgreen?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:43 schreef De_Dakgoot het volgende:
Pokemon speel ik aleen op vakantie
Fire red, deze vakantie was het pokemon black en nu wordt het black 2quote:
oh gutquote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:08 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Fire red, deze vakantie was het pokemon black en nu wordt het black 2
Nieuwe kopen??quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:42 schreef De_Dakgoot het volgende:
Het begint alweer tijd te worden voor een winterjas
Kijkt? Die is afgelopenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:42 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:42 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Hoeveel eps?quote:
13quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:08 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
[..]
Hoeveel eps?
* luistert naar Anime Academy Radio*
Ik begon zondag weer met FireRed op de emulator.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:08 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Fire red, deze vakantie was het pokemon black en nu wordt het black 2
De gif kwam uit Oda Nobuna no Yabou, en ja ik heb alles binnen via torrents. Is daar iets mis mee, is het te min ofzo?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 06:29 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*ohayo*
[..]
Welke serie?
[..]
Via torent zeker?
Firered op de emulator spelen terug in 2004 met de semi english patch over de Japanse versie omdat ik niet kon wachten.... jaaaa...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:53 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik begon zondag weer met FireRed op de emulator.
Mijn Squirtle heet Lautner. Gr gr
URW = UTWOOTS+ RORIquote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:22 schreef Kyubey het volgende:
Welke subgroep is beter?
Doremi, gg, rori, of URW?
Voor welke serie?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:22 schreef Kyubey het volgende:
Welke subgroep is beter?
Doremi, gg, rori, of URW?
IK KREEG GEWOON ZOWAAR EEN HARTAANVAL HET IS ZO MOE DAT KYOANI DE LINE CROSSED!!!!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:35 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Be engulfed by the flames of darkness and begone!
Voor Chuunibyou.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:38 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Voor welke serie?
Doremi ken ik niet, maar ik zou kiezen voor gg of URW in dit geval.
MEE EENS. IK HEB WERKELIJK NOG NOOIT ZO'N MOESHIT GEZIEN.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:42 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
IK KREEG GEWOON ZOWAAR EEN HARTAANVAL HET IS ZO MOE DAT KYOANI DE LINE CROSSED!!!!
MOESHITquote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:44 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Voor Chuunibyou.
[..]
MEE EENS. IK HEB WERKELIJK NOG NOOIT ZO'N MOESHIT GEZIEN.
BUT I LOVE IT!!!!!!!!!!!!!!
Ik dump over een 20 minuten al mijn gifjes welquote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:49 schreef Kyubey het volgende:
[..]
DIT IS FUCKING GEWELDIG
[ afbeelding ]
Moehaatquote:
Het toppunt. Oké, alleen omdat het 't toppunt is ga ik het ook overwegen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:54 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Moehaat
Deze anime is nog hoger dan het toppunt van moe. Dit overschrijft alles.
WHAT DOES THE SCOUTER SAY ABOUT YOUR MOELEVEL?
IT'S OVER 90000
[ afbeelding ]
Doe maar niet.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:50 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ik dump over een 20 minuten al mijn gifjes wel
Kijk eens 10 minuten. Je komt niet meer bij van de moe.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het toppunt. Oké, alleen omdat het 't toppunt is ga ik het ook overwegen.
HET IS VEELSTE MOE!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:10 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Kijk eens 10 minuten. Je komt niet meer bij van de moe.
K-ON lijkt wel een depressieve seinen vergeleken met dit.
Te moe om waar te zijn.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:33 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
HET IS VEELSTE MOE!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:34 schreef De_Dakgoot het volgende:
Eindelijk is mijn koptelefoon binnen
Dit was een goede aflevering nu wachten op de volgendequote:
Ik kan niet meer wachten.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:10 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Dit was een goede aflevering nu wachten op de volgende
Tof!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:32 schreef AnimeFan het volgende:
Vandaag Death note op de FTP van m'n klas gezet.
2 klasgenoten gaan het kijken
Chuunibyou demo Koi ga Shitai!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:26 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hoe heet dit? New purpose of living might have been found?
HOUOUOUIN KYOUUMAAAquote:According to the "Chuunibyou User Manual" (中二病取扱説明書, Chuunibyou Toriatsukai Setsumei Sho), there are three types of people who have chuunibyou traits:
DQN (DQN系, dokyun kei)
Pretends to be anti-social or acts like a delinquent when in fact he or she is not or cannot become like either one. Tells made up stories about gang fights or crimes, or boasts and pretends to know about that subculture. "DQN" is slang for "antisocial person" or "annoying delinquent".
Subcultural/Hipster (サブカル系, SubCul kei)
Prefers non-mainstream or minor trends and establishes themselves as being special. People of this type do not really love the subculture itself but rather strive to obtain the "cool" factor by not having the same interests as others.
Evil Eye (邪気眼系, Jyakigan kei)
Admires mystical powers and thinks that he or she has a hidden power within them as well. It is this trait that they create an alias specifically for said power. This is also known as the delusional type.
Ah, jij ook al een nieuwe UI.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:04 schreef De_Dakgoot het volgende:
Waarom is chuunibyou maar 12 episodes lang
Tuurlijk ene nieuwe UI, en het is nu al een succes als je op /a/ keek overdags alleen maar chuunibyou topicsquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:09 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ah, jij ook al een nieuwe UI.
Bij succes zal het wel een tweede seizoen krijgen.
[ afbeelding ]
Dat dacht ik van Hyouka ook.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:18 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Chuunibyou Kyoani's Nieuwe Moe Meesterwerk
zo moe was hyouka niet enige wat daar moe was was Chitanda en in mindere mate dat andere wijf.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat dacht ik van Hyouka ook.![]()
Je zou er moe van worden.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:19 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
zo moe was hyouka niet enige wat daar moe was was Chitanda en in mindere mate dat andere wijf.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:20 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Je zou er moe van worden.
Een Kyouko om te compenseren.
[ afbeelding ]
Dat is niet goedquote:donderdag 4 oktober 2012 21:21 schreef robin007bond het volgende:[/b]
[..]
Kyouko
Overigens lijkt het in Dakgoot zijn UI net of ze aan het hakken is.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:20 schreef Kyubey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Kyouko
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Kyouko
Heb je can't play H niet gezien?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:09 schreef .Cake. het volgende:
Zo, mijn backlog weer een beetje kleiner gemaakt. Jinrui wa Suitai Shimashita (Humanity has declined) afgekeken, wat een toffe en bizarre serie! Samen met Binbougami ga! de beste series van dit seizoen, naar mijn mening.
Issie leuk?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:26 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[HorribleSubs] Zetsuen no Tempest - 01 [720p].mkv
Ik zeg niet dat je het moet kijken, ik deel alleen mee aan jullie dat de episode uit is? Misschien zijn er liefhebbers.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:26 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Geef een argument waarom we Zetsuen no Tempest moeten kijken
Geen idee, PV's waren wel vet. Ik download hem iig.quote:
Hoe lang duurde het?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:22 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
De gif kwam uit Oda Nobuna no Yabou, en ja ik heb alles binnen via torrents. Is daar iets mis mee, is het te min ofzo?
Alleen Naruto 1-220 duurde best lang, maar dat is al zo'n oude torrent. Die andere heb ik gewoon via BakaBT binnen gehaald, dat gaat wel snel.quote:
2 weken of zoquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:33 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Alleen Naruto 1-220 duurde best lang, maar dat is al zo'n oude torrent. Die andere heb ik gewoon via BakaBT binnen gehaald, dat gaat wel snel.
Die staan op een externe disc bij mij. Bleach ook.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:33 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Alleen Naruto 1-220 duurde best lang, maar dat is al zo'n oude torrent. Die andere heb ik gewoon via BakaBT binnen gehaald, dat gaat wel snel.
33 GiB in 11 uur??quote:
Valt best wel meequote:
Wil ik wel zien,als uitzondering!!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:33 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
HET IS VEELSTE MOE!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wacht wel.quote:
Of transformeert haar Pocky in die speer?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:20 schreef Kyubey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haar Pocky verdwijnt tijdens de transformatie, wat een heldin.
Geef een argument waarom we dat nieuwe Chuubiyinbuu200 weet ik veel hoe het heet moeten kijkenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:26 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Geef een argument waarom we Zetsuen no Tempest moeten kijken
Dit zou je eigenlijk bij elke anime kunnen zeggenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:01 schreef .Cake. het volgende:
Geef een argument waarom we dat nieuwe Chuubiyinbuu200 weet ik veel hoe het heet moeten kijken
Omg Pockyspeerquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:01 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Of transformeert haar Pocky in die speer?
[..]
Geef een argument waarom we dat nieuwe Chuubiyinbuu200 weet ik veel hoe het heet moeten kijken
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:06 schreef Kyubey het volgende:
[..]
En Chuunibyou moet je kijken als je van moe houdt. Moe x 1000. K-On is er niets bij.
Duh. En bij elke goede anime zou je daar ook argumenten bij kunnen geven.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:04 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Dit zou je eigenlijk bij elke anime kunnen zeggen
Hoe moet ik na 1 episode oordelen of een anime goed is dan.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Duh. En bij elke goede anime zou je daar ook argumenten bij kunnen geven.
Bij de meeste romcoms, slice of life kun je na 1 eps al zien of het goed is.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:14 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Hoe moet ik na 1 episode oordelen of een anime goed is dan.
Chuu2byou is dus vermoeiend? Of zijn de lij'ers die vermoeien? Wie houdt er nu weer van om moe te zijn? Yui is altijd moe en ik kan me best goed voorstellen dat ze daar moe van wordt.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:06 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Omg Pockyspeer
En Chuunibyou moet je kijken als je van moe houdt. Moe x 1000. K-On is er niets bij.
2/3(serie van 12/13)afl. of 5(serie van 24/25/26)eps zijn voldoende om te oordelenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:14 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Hoe moet ik na 1 episode oordelen of een anime goed is dan.
Doe ik altijdquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:19 schreef wdn het volgende:
[..]
Bij de meeste romcoms, slice of life kun je na 1 eps al zien of het goed is.
Sommige anime pas na 1 seizoen (bijvoorbeeld omdat er een plot is dat je uitgewerkt moet zien) maar series als death note, bleach, durarara (Celty), blood+ wist ik al na eps 1 van dat dit goed zat. Dennou coil, lovely complex, k-on, Saki, Shion no Ou zijn er nog een paar.
Nee, het kan wel bij 1 eps maar ik zou uit gaan van minimaal 3 eps.
Ik bedoel, de moeheid. K-ON zat vol moe, vooral Azunyan, maar deze episode was nog moer dan alles van K-ON bij elkaar. Zelfs de zusjes, moeder, en lerares waren moé.quote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:21 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Chuu2byou is dus vermoeiend? Of zijn de lij'ers die vermoeien? Wie houdt er nu weer van om moe te zijn? Yui is altijd moe en ik kan me best goed voorstellen dat ze daar moe van wordt.
Idolm@ster is dan ook vooral bedoeld voor de mensen die de game hebben gespeeld.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:22 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik bedoel, de moeheid. K-ON zat vol moe, vooral Azunyan, maar deze episode was nog moer dan alles van K-ON bij elkaar. Zelfs de zusjes, moeder, en lerares waren moé.
Misschien wordt het wel te over the top moé, dat ik er een afkeer van krijg. Maar in tegenstelling tot Idolm@ster is de moe hier wel goed uitgevoerd.
Ik heb heel wat afleveringen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Idolm@ster is dan ook vooral bedoeld voor de mensen die de game hebben gespeeld.
Ok dan drop ik hem.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Idolm@ster is dan ook vooral bedoeld voor de mensen die de game hebben gespeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |