poepquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:06 schreef Mauskoekwaus het volgende:
De cast is wel gewoon geweldig, maar ben benieuwd wat het verhaal gaat worden
Volgens mij welquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:41 schreef .Cake. het volgende:
Chie van Persona 4 The Animation
Die chick van Bodacious Space Pirates
En is die ene vent niet Koizumi van Haruhi? Die onder die chick van Bodacious Space Pirates.
jwz swaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:06 schreef .Cake. het volgende:
Kokoro Connect 13 recensie. Animees. Jwz.
Ik heb de aflevering nog niet gekeken, las de beschrijving en dacht: "Oh god"quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:06 schreef .Cake. het volgende:
Kokoro Connect 13 recensie. Animees. Jwz.
Het is echt... dit gevoel:quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb de aflevering nog niet gekeken, las de beschrijving en dacht: "Oh god"
Ben benieuwd.
hai gvd moet een fucking langzame windows 7 laptop fixenquote:
Remove ALL the things. Is het een netbook? In dat geval sowieso zoveel mogelijk geheugen erin proppen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:43 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
hai gvd moet een fucking langzame windows 7 laptop fixen
Nee die man heeft fucking 4 toolbars in IE, en een shitload aan bagger programma's die niks doenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:43 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Remove ALL the things. Is het een netbook? In dat geval sowieso zoveel mogelijk geheugen erin proppen.
he? windows 7 en traag?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:43 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
hai gvd moet een fucking langzame windows 7 laptop fixen
ochnee, niet zo'n gebruikerquote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:45 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Nee die man heeft fucking 4 toolbars in IE, en een shitload aan bagger programma's die niks doen
En en er staat AVG en Mcafee opquote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:48 schreef mschol het volgende:
[..]
he? windows 7 en traag?
[..]
ochnee, niet zo'n gebruiker
Ik gebruik ook AVG, tot ik in December weer een betaalde virus scanner samen doe met mijn oomquote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:49 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
En en er staat AVG en Mcafee op
Ha haha. Dat soort mensen verdienen die slome computer gewoon.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:45 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Nee die man heeft fucking 4 toolbars in IE, en een shitload aan bagger programma's die niks doen
Nee, mensen verdienen verlichting!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ha haha. Dat soort mensen verdienen die slome computer gewoon.
NOD32 of Microsoft Security Essentials.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:26 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik gebruik ook AVG, tot ik in December weer een betaalde virus scanner samen doe met mijn oomWelke raad je me aan?
Nee. Ze moeten de gevolgen van hun acties ondergaan.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:27 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Nee, mensen verdienen verlichting!
Verwijder nu meteen avg het is een beun programma wat alleen maar bloatware heeft reclame en shit installeer meteen MSEquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:26 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik gebruik ook AVG, tot ik in December weer een betaalde virus scanner samen doe met mijn oomWelke raad je me aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |