oh gutquote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:08 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Fire red, deze vakantie was het pokemon black en nu wordt het black 2
Nieuwe kopen??quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:42 schreef De_Dakgoot het volgende:
Het begint alweer tijd te worden voor een winterjas
Kijkt? Die is afgelopenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:42 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Eindelijk nog iemand die oda nobuna kijkt
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:42 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Eindelijk nog iemand die oda nobuna kijkt
Hoeveel eps?quote:
13quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:08 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
[..]
Hoeveel eps?
* luistert naar Anime Academy Radio*
Ik begon zondag weer met FireRed op de emulator.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:08 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Fire red, deze vakantie was het pokemon black en nu wordt het black 2
De gif kwam uit Oda Nobuna no Yabou, en ja ik heb alles binnen via torrents. Is daar iets mis mee, is het te min ofzo?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 06:29 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*ohayo*
[..]
Welke serie?
[..]
Via torent zeker?
Firered op de emulator spelen terug in 2004 met de semi english patch over de Japanse versie omdat ik niet kon wachten.... jaaaa...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:53 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik begon zondag weer met FireRed op de emulator.
Mijn Squirtle heet Lautner. Gr gr
URW = UTWOOTS+ RORIquote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:22 schreef Kyubey het volgende:
Welke subgroep is beter?
Doremi, gg, rori, of URW?
Voor welke serie?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:22 schreef Kyubey het volgende:
Welke subgroep is beter?
Doremi, gg, rori, of URW?
IK KREEG GEWOON ZOWAAR EEN HARTAANVAL HET IS ZO MOE DAT KYOANI DE LINE CROSSED!!!!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:35 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Be engulfed by the flames of darkness and begone!
Voor Chuunibyou.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:38 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Voor welke serie?
Doremi ken ik niet, maar ik zou kiezen voor gg of URW in dit geval.
MEE EENS. IK HEB WERKELIJK NOG NOOIT ZO'N MOESHIT GEZIEN.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:42 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
IK KREEG GEWOON ZOWAAR EEN HARTAANVAL HET IS ZO MOE DAT KYOANI DE LINE CROSSED!!!!
MOESHITquote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:44 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Voor Chuunibyou.
[..]
MEE EENS. IK HEB WERKELIJK NOG NOOIT ZO'N MOESHIT GEZIEN.
BUT I LOVE IT!!!!!!!!!!!!!!
Ik dump over een 20 minuten al mijn gifjes welquote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:49 schreef Kyubey het volgende:
[..]
DIT IS FUCKING GEWELDIG
[ afbeelding ]
Moehaatquote:
Het toppunt. Oké, alleen omdat het 't toppunt is ga ik het ook overwegen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:54 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Moehaat
Deze anime is nog hoger dan het toppunt van moe. Dit overschrijft alles.
WHAT DOES THE SCOUTER SAY ABOUT YOUR MOELEVEL?
IT'S OVER 90000
[ afbeelding ]
Doe maar niet.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:50 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ik dump over een 20 minuten al mijn gifjes wel
Kijk eens 10 minuten. Je komt niet meer bij van de moe.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het toppunt. Oké, alleen omdat het 't toppunt is ga ik het ook overwegen.
HET IS VEELSTE MOE!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:10 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Kijk eens 10 minuten. Je komt niet meer bij van de moe.
K-ON lijkt wel een depressieve seinen vergeleken met dit.
Te moe om waar te zijn.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:33 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
HET IS VEELSTE MOE!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:34 schreef De_Dakgoot het volgende:
Eindelijk is mijn koptelefoon binnen
Dit was een goede aflevering nu wachten op de volgendequote:
Ik kan niet meer wachten.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:10 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Dit was een goede aflevering nu wachten op de volgende
Tof!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:32 schreef AnimeFan het volgende:
Vandaag Death note op de FTP van m'n klas gezet.
2 klasgenoten gaan het kijken
Chuunibyou demo Koi ga Shitai!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:26 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hoe heet dit? New purpose of living might have been found?
HOUOUOUIN KYOUUMAAAquote:According to the "Chuunibyou User Manual" (中二病取扱説明書, Chuunibyou Toriatsukai Setsumei Sho), there are three types of people who have chuunibyou traits:
DQN (DQN系, dokyun kei)
Pretends to be anti-social or acts like a delinquent when in fact he or she is not or cannot become like either one. Tells made up stories about gang fights or crimes, or boasts and pretends to know about that subculture. "DQN" is slang for "antisocial person" or "annoying delinquent".
Subcultural/Hipster (サブカル系, SubCul kei)
Prefers non-mainstream or minor trends and establishes themselves as being special. People of this type do not really love the subculture itself but rather strive to obtain the "cool" factor by not having the same interests as others.
Evil Eye (邪気眼系, Jyakigan kei)
Admires mystical powers and thinks that he or she has a hidden power within them as well. It is this trait that they create an alias specifically for said power. This is also known as the delusional type.
Ah, jij ook al een nieuwe UI.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:04 schreef De_Dakgoot het volgende:
Waarom is chuunibyou maar 12 episodes lang
Tuurlijk ene nieuwe UI, en het is nu al een succes als je op /a/ keek overdags alleen maar chuunibyou topicsquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:09 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ah, jij ook al een nieuwe UI.
Bij succes zal het wel een tweede seizoen krijgen.
[ afbeelding ]
Dat dacht ik van Hyouka ook.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:18 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Chuunibyou Kyoani's Nieuwe Moe Meesterwerk
zo moe was hyouka niet enige wat daar moe was was Chitanda en in mindere mate dat andere wijf.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat dacht ik van Hyouka ook.![]()
Je zou er moe van worden.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:19 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
zo moe was hyouka niet enige wat daar moe was was Chitanda en in mindere mate dat andere wijf.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:20 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Je zou er moe van worden.
Een Kyouko om te compenseren.
[ afbeelding ]
Dat is niet goedquote:donderdag 4 oktober 2012 21:21 schreef robin007bond het volgende:[/b]
[..]
Kyouko
Overigens lijkt het in Dakgoot zijn UI net of ze aan het hakken is.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:20 schreef Kyubey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[b]Op
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Kyouko
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Kyouko
Heb je can't play H niet gezien?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:09 schreef .Cake. het volgende:
Zo, mijn backlog weer een beetje kleiner gemaakt. Jinrui wa Suitai Shimashita (Humanity has declined) afgekeken, wat een toffe en bizarre serie! Samen met Binbougami ga! de beste series van dit seizoen, naar mijn mening.
Issie leuk?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:26 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[HorribleSubs] Zetsuen no Tempest - 01 [720p].mkv
Ik zeg niet dat je het moet kijken, ik deel alleen mee aan jullie dat de episode uit is? Misschien zijn er liefhebbers.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:26 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Geef een argument waarom we Zetsuen no Tempest moeten kijken
Geen idee, PV's waren wel vet. Ik download hem iig.quote:
Hoe lang duurde het?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:22 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
De gif kwam uit Oda Nobuna no Yabou, en ja ik heb alles binnen via torrents. Is daar iets mis mee, is het te min ofzo?
Alleen Naruto 1-220 duurde best lang, maar dat is al zo'n oude torrent. Die andere heb ik gewoon via BakaBT binnen gehaald, dat gaat wel snel.quote:
2 weken of zoquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:33 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Alleen Naruto 1-220 duurde best lang, maar dat is al zo'n oude torrent. Die andere heb ik gewoon via BakaBT binnen gehaald, dat gaat wel snel.
Die staan op een externe disc bij mij. Bleach ook.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:33 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Alleen Naruto 1-220 duurde best lang, maar dat is al zo'n oude torrent. Die andere heb ik gewoon via BakaBT binnen gehaald, dat gaat wel snel.
33 GiB in 11 uur??quote:
Valt best wel meequote:
Wil ik wel zien,als uitzondering!!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:33 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
HET IS VEELSTE MOE!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wacht wel.quote:
Of transformeert haar Pocky in die speer?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:20 schreef Kyubey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haar Pocky verdwijnt tijdens de transformatie, wat een heldin.
Geef een argument waarom we dat nieuwe Chuubiyinbuu200 weet ik veel hoe het heet moeten kijkenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:26 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Geef een argument waarom we Zetsuen no Tempest moeten kijken
Dit zou je eigenlijk bij elke anime kunnen zeggenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:01 schreef .Cake. het volgende:
Geef een argument waarom we dat nieuwe Chuubiyinbuu200 weet ik veel hoe het heet moeten kijken
Omg Pockyspeerquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:01 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Of transformeert haar Pocky in die speer?
[..]
Geef een argument waarom we dat nieuwe Chuubiyinbuu200 weet ik veel hoe het heet moeten kijken
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:06 schreef Kyubey het volgende:
[..]
En Chuunibyou moet je kijken als je van moe houdt. Moe x 1000. K-On is er niets bij.
Duh. En bij elke goede anime zou je daar ook argumenten bij kunnen geven.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:04 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Dit zou je eigenlijk bij elke anime kunnen zeggen
Hoe moet ik na 1 episode oordelen of een anime goed is dan.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Duh. En bij elke goede anime zou je daar ook argumenten bij kunnen geven.
Bij de meeste romcoms, slice of life kun je na 1 eps al zien of het goed is.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:14 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Hoe moet ik na 1 episode oordelen of een anime goed is dan.
Chuu2byou is dus vermoeiend? Of zijn de lij'ers die vermoeien? Wie houdt er nu weer van om moe te zijn? Yui is altijd moe en ik kan me best goed voorstellen dat ze daar moe van wordt.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:06 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Omg Pockyspeer
En Chuunibyou moet je kijken als je van moe houdt. Moe x 1000. K-On is er niets bij.
2/3(serie van 12/13)afl. of 5(serie van 24/25/26)eps zijn voldoende om te oordelenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:14 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Hoe moet ik na 1 episode oordelen of een anime goed is dan.
Doe ik altijdquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:19 schreef wdn het volgende:
[..]
Bij de meeste romcoms, slice of life kun je na 1 eps al zien of het goed is.
Sommige anime pas na 1 seizoen (bijvoorbeeld omdat er een plot is dat je uitgewerkt moet zien) maar series als death note, bleach, durarara (Celty), blood+ wist ik al na eps 1 van dat dit goed zat. Dennou coil, lovely complex, k-on, Saki, Shion no Ou zijn er nog een paar.
Nee, het kan wel bij 1 eps maar ik zou uit gaan van minimaal 3 eps.
Ik bedoel, de moeheid. K-ON zat vol moe, vooral Azunyan, maar deze episode was nog moer dan alles van K-ON bij elkaar. Zelfs de zusjes, moeder, en lerares waren moé.quote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:21 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Chuu2byou is dus vermoeiend? Of zijn de lij'ers die vermoeien? Wie houdt er nu weer van om moe te zijn? Yui is altijd moe en ik kan me best goed voorstellen dat ze daar moe van wordt.
Idolm@ster is dan ook vooral bedoeld voor de mensen die de game hebben gespeeld.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:22 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik bedoel, de moeheid. K-ON zat vol moe, vooral Azunyan, maar deze episode was nog moer dan alles van K-ON bij elkaar. Zelfs de zusjes, moeder, en lerares waren moé.
Misschien wordt het wel te over the top moé, dat ik er een afkeer van krijg. Maar in tegenstelling tot Idolm@ster is de moe hier wel goed uitgevoerd.
Ik heb heel wat afleveringen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Idolm@ster is dan ook vooral bedoeld voor de mensen die de game hebben gespeeld.
Ok dan drop ik hem.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Idolm@ster is dan ook vooral bedoeld voor de mensen die de game hebben gespeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |