oh gutquote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:08 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Fire red, deze vakantie was het pokemon black en nu wordt het black 2
Nieuwe kopen??quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:42 schreef De_Dakgoot het volgende:
Het begint alweer tijd te worden voor een winterjas
Kijkt? Die is afgelopenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:42 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Eindelijk nog iemand die oda nobuna kijkt
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:42 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Eindelijk nog iemand die oda nobuna kijkt
Hoeveel eps?quote:
13quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:08 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
[..]
Hoeveel eps?
* luistert naar Anime Academy Radio*
Ik begon zondag weer met FireRed op de emulator.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:08 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Fire red, deze vakantie was het pokemon black en nu wordt het black 2
De gif kwam uit Oda Nobuna no Yabou, en ja ik heb alles binnen via torrents. Is daar iets mis mee, is het te min ofzo?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 06:29 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*ohayo*
[..]
Welke serie?
[..]
Via torent zeker?
Firered op de emulator spelen terug in 2004 met de semi english patch over de Japanse versie omdat ik niet kon wachten.... jaaaa...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:53 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik begon zondag weer met FireRed op de emulator.
Mijn Squirtle heet Lautner. Gr gr
URW = UTWOOTS+ RORIquote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:22 schreef Kyubey het volgende:
Welke subgroep is beter?
Doremi, gg, rori, of URW?
Voor welke serie?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:22 schreef Kyubey het volgende:
Welke subgroep is beter?
Doremi, gg, rori, of URW?
IK KREEG GEWOON ZOWAAR EEN HARTAANVAL HET IS ZO MOE DAT KYOANI DE LINE CROSSED!!!!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:35 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Be engulfed by the flames of darkness and begone!
Voor Chuunibyou.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:38 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Voor welke serie?
Doremi ken ik niet, maar ik zou kiezen voor gg of URW in dit geval.
MEE EENS. IK HEB WERKELIJK NOG NOOIT ZO'N MOESHIT GEZIEN.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:42 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
IK KREEG GEWOON ZOWAAR EEN HARTAANVAL HET IS ZO MOE DAT KYOANI DE LINE CROSSED!!!!
MOESHITquote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:44 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Voor Chuunibyou.
[..]
MEE EENS. IK HEB WERKELIJK NOG NOOIT ZO'N MOESHIT GEZIEN.
BUT I LOVE IT!!!!!!!!!!!!!!
Ik dump over een 20 minuten al mijn gifjes welquote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:49 schreef Kyubey het volgende:
[..]
DIT IS FUCKING GEWELDIG
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |