Ah, jij ook al een nieuwe UI.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:04 schreef De_Dakgoot het volgende:
Waarom is chuunibyou maar 12 episodes lang
Tuurlijk ene nieuwe UI, en het is nu al een succes als je op /a/ keek overdags alleen maar chuunibyou topicsquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:09 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ah, jij ook al een nieuwe UI.
Bij succes zal het wel een tweede seizoen krijgen.
[ afbeelding ]
Dat dacht ik van Hyouka ook.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:18 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Chuunibyou Kyoani's Nieuwe Moe Meesterwerk
zo moe was hyouka niet enige wat daar moe was was Chitanda en in mindere mate dat andere wijf.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat dacht ik van Hyouka ook.![]()
Je zou er moe van worden.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:19 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
zo moe was hyouka niet enige wat daar moe was was Chitanda en in mindere mate dat andere wijf.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:20 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Je zou er moe van worden.
Een Kyouko om te compenseren.
[ afbeelding ]
Dat is niet goedquote:donderdag 4 oktober 2012 21:21 schreef robin007bond het volgende:[/b]
[..]
Kyouko
Overigens lijkt het in Dakgoot zijn UI net of ze aan het hakken is.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:20 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Je zou er moe van worden.
Een Kyouko om te compenseren.
[ afbeelding ]
[b]Op
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Kyouko
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Kyouko
Heb je can't play H niet gezien?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:09 schreef .Cake. het volgende:
Zo, mijn backlog weer een beetje kleiner gemaakt. Jinrui wa Suitai Shimashita (Humanity has declined) afgekeken, wat een toffe en bizarre serie! Samen met Binbougami ga! de beste series van dit seizoen, naar mijn mening.
Issie leuk?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:26 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[HorribleSubs] Zetsuen no Tempest - 01 [720p].mkv
Ik zeg niet dat je het moet kijken, ik deel alleen mee aan jullie dat de episode uit is? Misschien zijn er liefhebbers.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:26 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Geef een argument waarom we Zetsuen no Tempest moeten kijken
Geen idee, PV's waren wel vet. Ik download hem iig.quote:
Hoe lang duurde het?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:22 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
De gif kwam uit Oda Nobuna no Yabou, en ja ik heb alles binnen via torrents. Is daar iets mis mee, is het te min ofzo?
Alleen Naruto 1-220 duurde best lang, maar dat is al zo'n oude torrent. Die andere heb ik gewoon via BakaBT binnen gehaald, dat gaat wel snel.quote:
2 weken of zoquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:33 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Alleen Naruto 1-220 duurde best lang, maar dat is al zo'n oude torrent. Die andere heb ik gewoon via BakaBT binnen gehaald, dat gaat wel snel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |