IPHONEquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:44 schreef Kyubey het volgende:
[ afbeelding ]
Moe moe moethebbengrqslfxshvFtjbqvjjfv
Inderdaad. Plus een prutlaptopje.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:44 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
IPHONE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Boeiend. Als hoofdpersoon is ze het minst geliefdquote:
Ik bedoel de Mami laptop.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:44 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
IPHONE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik vond de OP morquote:
Het heeft 2 endings hquote:
Eigenlijk niet nee hoewel ik eerst vel tegen zulke series wasquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:55 schreef robin007bond het volgende:
Hebben jullie nooit genoeg van dat soort series?
En die waarin ze die roos kapot schiet dan?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:51 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Het heeft 2 endings h
Dit is de Lite ending de vorige is de echte ending
Pulp is het beste waar je naar kunt kijken. Geef me meer! Geef me namen! Geef me de grootste onzin!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:55 schreef robin007bond het volgende:
Hebben jullie nooit genoeg van dat soort series?
Kies maarquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:02 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Pulp is het beste waar je naar kunt kijken. Geef me meer! Geef me namen! Geef me de grootste onzin!
Wat vond je er van?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:32 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik. Wieso?
Net Metal Gear Solid 2 uitgespeeld. Was even vergeten dat je op het eind eigenlijk alleen maar zit te kijken en niet zit te spelen. Gelukkig ben ik getraind in het kijken van rare anime einden, waardoor ik niet eens zo heel erg opkijk van het einde van MGS 2.
Computer > School > Anime.quote:
Die Externe HDD was origineel voor school bedoeld en het is toch 1tb dus waarom nietquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:39 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Computer > School > Anime.
Hmm.. een anime folder in je school folder..
Rood = aan begonnen, moet ik nog afmaken.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:40 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Die Externe HDD was origineel voor school bedoeld en het is toch 1tb dus waarom niet![]()
[ afbeelding ]
SYD, K-ON, Chuunibyou Mah niggaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:45 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Rood = aan begonnen, moet ik nog afmaken.
Heb net een backlog van 500GB weg gewerkt
Fall season = Chuunibyou, Shinsekai Yori en Tonari no Kaibutsu-kun.
[ afbeelding ]
Dan lijk je verdacht veel op mij. Creepy ;_;quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:52 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Gif dump time? Gif dump time.
[ afbeelding ]
Te laat.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:04 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[ afbeelding ]
De laatste, anders wordt Keekisan boos
Deden we ook, gomen gomen yo!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:25 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Te laat.
En als je toch gifs gaat dumpen, kies dan een thema ofzo. Nu lijkt het net of jullie gewoon random brainfarts in een vorm gieten en die hier achterlaten.
Welke serie?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:04 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[ afbeelding ]
De laatste, anders wordt Keekisan boos
Via torent zeker?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 01:15 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Oh golly. Heb nu echt ALLES van de Naruto anime binnen!Naruto 2002 (1-220) en de eerste 11 seizoenen van Shippuuden. Ook alle Films van Naruto en Naruto Shippuuden.
En dan te bedenken dat de anime al 14.5 jaar(sinds april 1998!) bestaat en nog steeds loopt,niet slecht voor een kodomo serie.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 07:07 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
$16 miljard dollar in 16 jaar tijd voor Pokemon(pocket monters) franchise![]()
Dat is dus $1 miljard per jaar sinds 1996![]()
Nintendo is wel goed bezig
Dit.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 07:55 schreef Arashimashou het volgende:
Alleen de anime valt daar misschien onder. De games zijn voor iedereen hoor
Dat schrijf ik toch,Pokemon anime is kodomo serie!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 07:55 schreef Arashimashou het volgende:
Alleen de anime valt daar misschien onder. De games zijn voor iedereen hoor
Leafgreen?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:43 schreef De_Dakgoot het volgende:
Pokemon speel ik aleen op vakantie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |