poepquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:06 schreef Mauskoekwaus het volgende:
De cast is wel gewoon geweldig, maar ben benieuwd wat het verhaal gaat worden
Volgens mij welquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:41 schreef .Cake. het volgende:
Chie van Persona 4 The Animation
Die chick van Bodacious Space Pirates
En is die ene vent niet Koizumi van Haruhi? Die onder die chick van Bodacious Space Pirates.
jwz swaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:06 schreef .Cake. het volgende:
Kokoro Connect 13 recensie. Animees. Jwz.
Ik heb de aflevering nog niet gekeken, las de beschrijving en dacht: "Oh god"quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:06 schreef .Cake. het volgende:
Kokoro Connect 13 recensie. Animees. Jwz.
Het is echt... dit gevoel:quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb de aflevering nog niet gekeken, las de beschrijving en dacht: "Oh god"
Ben benieuwd.
hai gvd moet een fucking langzame windows 7 laptop fixenquote:
Remove ALL the things. Is het een netbook? In dat geval sowieso zoveel mogelijk geheugen erin proppen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:43 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
hai gvd moet een fucking langzame windows 7 laptop fixen
Nee die man heeft fucking 4 toolbars in IE, en een shitload aan bagger programma's die niks doenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:43 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Remove ALL the things. Is het een netbook? In dat geval sowieso zoveel mogelijk geheugen erin proppen.
he? windows 7 en traag?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:43 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
hai gvd moet een fucking langzame windows 7 laptop fixen
ochnee, niet zo'n gebruikerquote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:45 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Nee die man heeft fucking 4 toolbars in IE, en een shitload aan bagger programma's die niks doen
En en er staat AVG en Mcafee opquote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:48 schreef mschol het volgende:
[..]
he? windows 7 en traag?
[..]
ochnee, niet zo'n gebruiker
Ik gebruik ook AVG, tot ik in December weer een betaalde virus scanner samen doe met mijn oomquote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:49 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
En en er staat AVG en Mcafee op
Ha haha. Dat soort mensen verdienen die slome computer gewoon.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:45 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Nee die man heeft fucking 4 toolbars in IE, en een shitload aan bagger programma's die niks doen
Nee, mensen verdienen verlichting!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ha haha. Dat soort mensen verdienen die slome computer gewoon.
NOD32 of Microsoft Security Essentials.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:26 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik gebruik ook AVG, tot ik in December weer een betaalde virus scanner samen doe met mijn oomWelke raad je me aan?
Nee. Ze moeten de gevolgen van hun acties ondergaan.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:27 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Nee, mensen verdienen verlichting!
Verwijder nu meteen avg het is een beun programma wat alleen maar bloatware heeft reclame en shit installeer meteen MSEquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:26 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik gebruik ook AVG, tot ik in December weer een betaalde virus scanner samen doe met mijn oomWelke raad je me aan?
Sadist. Help de zwakkeren in de samenleving.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee. Ze moeten de gevolgen van hun acties ondergaan.
Wajong inc.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:31 schreef De_Dakgoot het volgende:
He blue panther wat van bedrijf heb je eigenlijk?
quote:
Hey ,ik heb 2.5 jaar wajongquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:28 schreef mschol het volgende:
[..]
wajong...
hoewel ik niet mensen over 1 kam wil scheren doe ik het nu toch even:
luie jongeren die vinden dat ze niet hoeven te werken en zichzelf maar in de wajong zetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anime series kijken??quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Het is niet waar, jong.
HAHAHAHAAAAAA SNAP JE WAAR JONG -> WAJONG!??!?!
Goeoeoed, nu effies serieus:
One Piece bevalt goed, maar Naruto was eerder dus geen succes. Die kutfillers en het feit dat de helft van elke aflevering een herhaling van de vorige is is gewoon mooi waardeloos.
Is dit bij series als Bleach en Fairy Tale/Tail die mij aangeraden werden ook het geval? Of valt dat daar wel mee? Ik heb er een godse hekel aan om op de helft te stoppen omdat het zo erg word/t
De meeste grote shonen series hebben daar last van.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Het is niet waar, jong.
HAHAHAHAAAAAA SNAP JE WAAR JONG -> WAJONG!??!?!
Goeoeoed, nu effies serieus:
One Piece bevalt goed, maar Naruto was eerder dus geen succes. Die kutfillers en het feit dat de helft van elke aflevering een herhaling van de vorige is is gewoon mooi waardeloos.
Is dit bij series als Bleach en Fairy Tale/Tail die mij aangeraden werden ook het geval? Of valt dat daar wel mee? Ik heb er een godse hekel aan om op de helft te stoppen omdat het zo erg word/t
De regeling werkt vaak inderdaad een beetje contraproductief.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:28 schreef mschol het volgende:
[..]
wajong...
hoewel ik niet mensen over 1 kam wil scheren doe ik het nu toch even:
luie jongeren die vinden dat ze niet hoeven te werken en zichzelf maar in de wajong zetten
Ik kan het weten,want ik heb het al 2.5 jaarquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De regeling werkt vaak inderdaad een beetje contraproductief.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:18 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Hey ,ik heb 2.5 jaar wajong![]()
als ik een ouder van je was had ik je onder je reet geschopt naar werk///SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmmmmm nope, staat wel in mijn to do-lijstje zie ik netquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De meeste grote shonen series hebben daar last van.
Fullmetal Alchemist gezien?
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:28 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik een ouder van je was had ik je onder je reet geschopt naar werk///
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doen! Erg tof.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hmmmmm nope, staat wel in mijn to do-lijstje zie ik net
Gewoon je kinderen HTML, CSS, Javascript, PHP, Java en zooi leren. BVtje oprichten, klanten zoeken en je kinderen websites laten programmeren hele dagen tegen een karig loontje.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:28 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik een ouder van je was had ik je onder je reet geschopt naar werk///
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:31 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]gelukkig gaat ook DAT veel te makkelijk..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
men wordt veels te makkelijk afgekeurd en als 'afwijkend' gezien...
als dat echt zo was zou ik ook WAjong hebben kunnen ontvangen..
ik heb een tijd recht gehad op bijstand i.v.m. werkloosheid..
call me crazy maar dit heb ik bewust afgeslagen...
Goede mentaliteit.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:42 schreef mschol het volgende:
[..]
gelukkig gaat ook DAT veel te makkelijk..
men wordt veels te makkelijk afgekeurd en als 'afwijkend' gezien...
als dat echt zo was zou ik ook WAjong hebben kunnen ontvangen..
ik heb een tijd recht gehad op bijstand i.v.m. werkloosheid..
call me crazy maar dit heb ik bewust afgeslagen...
Ken ik en doe ik alquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gewoon je kinderen HTML, CSS, Javascript, PHP, Java en zooi leren. BVtje oprichten, klanten zoeken en je kinderen websites laten programmeren hele dagen tegen een karig loontje.
Eerst afkijken wat je in je watching hebt staan?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:53 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ken ik en doe ik al
Series die ik moet toevoegen? via fanzub!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |