Jajah,ik doe het via stream,kom ruimte tekortquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Eerst afkijken wat je in je watching hebt staan?
Huh, je kunt verschillende nieuwsgroepdownloads gewoon combineren tot een nzb hoor?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:01 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Jajah,ik het via stream,kom ruimte tekort
Bleach 1-366(720P) kan je downloaden!! alleen losse nzb
in 1 map of los??quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Huh, je kunt verschillende nieuwsgroepdownloads gewoon combineren tot een nzb hoor?
Je kunt ze bij binsearch gewoon aanvinken en bij Fanzub gewoon selecteren door op het witte gedeelte te klikken. Hierdoor wordt de download oranje en kun je helemaal onder op Get NZB drukken als je klaar bent.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:02 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
in 1 map of los??
Hoe dan ??
Aha,weer wat erbij geleerdquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je kunt ze bij binsearch gewoon aanvinken en bij Fanzub gewoon selecteren door op het witte gedeelte te klikken. Hierdoor wordt de download oranje en kun je helemaal onder op Get NZB drukken als je klaar bent.
Zonde. H ga Dekinai was een pareltje.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:02 schreef Qunix het volgende:
Ik heb trouwens geen enkele anime van het nieuwe seizoen gezien.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:08 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Zonde. H ga Dekinai was een pareltje.
Ha, je bent bij.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:36 schreef robin007bond het volgende:
Hihi, Iori haar moeder heeft dezelfde moedervlek.
Jup.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eindelijk nog iemand die oda nobuna kijktquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:50 schreef wdn het volgende:
Hayata s3 e1
Nisemonogatari![]()
Oda Nobuna no Yabou is leuk BPN
Vriend, ik kijk ook?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:42 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Eindelijk nog iemand die oda nobuna kijkt
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jup.
Ben het trouwens wel met Qunix eens. Het lijkt echt verdacht veel op een laatste episode. Hopelijk gaat de laatste arc niet alleen maar over:Idd... Dan is het een drop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ookquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:46 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Moet nog wel de laatste 2 eps kijken
Goemon is fucking kawaii desu~quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jup.
Ben het trouwens wel met Qunix eens. Het lijkt echt verdacht veel op een laatste episode. Hopelijk gaat de laatste arc niet alleen maar over:Het zal wel weer een Love Triangle worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hup Inaban.Helemaal super.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:48 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Goemon is fucking kawaii desu~
Ik vond deze episode wel erg afgeraffeld voelen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:48 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Het zal wel weer een Love Triangle worden.
Hup Inaban.
Geil man, zo'n geestelijk gehandicapte chick.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:49 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Het feit dat ze geen lange zinnen kan zeggen, waifu material right there.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Geil man, zo'n geestelijk gehandicapte chick.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal super.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Geil man, zo'n geestelijk gehandicapte chick.''You're a strange little man, and you have my pity'' ~ Buzz Lightyear.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
Leuk man.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vond deze episode wel erg afgeraffeld voelen.
"Oh shit, we moeten nog de problemen van Iori aankaarten en dit en dat en dit en dat". egnfoaWNGAERNGHOPAERNGHOAERAIGNO
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:51 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
''You're a strange little man, and you have my pity'' ~ Buzz Lightyear.puur waifu materiaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
Wow die staartenquote:
En dan wel lopen haten op Muv luvquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:29 schreef robin007bond het volgende:
Vragen jullie jezelf soms ook wel eens af: "Waarom kijk ik dit eigenlijk?"
Bij de laatste Kokoro had ik even zo'n moment.
Overigens vind ik de animatie bij Kokoro nog steeds erg matig. Erg normaal, geen eigen stijl. Ook soms een beetje low-budget. Ik weet niet
Duh. Dat is een zooitje bij elkaar geraapte clichés.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:31 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
En dan wel lopen haten op Muv luv![]()
Ik. Wieso?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:18 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Iemand hier die Howl's Moving Castle heeft gezien?
SAO!~quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:29 schreef robin007bond het volgende:
Overigens vind ik de animatie bij Kokoro nog steeds erg matig. Erg normaal, geen eigen stijl. Ook soms een beetje low-budget. Ik weet niet
Die moet ik ook nog doenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:32 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik. Wieso?
Net Metal Gear Solid 2 uitgespeeld. Was even vergeten dat je op het eind eigenlijk alleen maar zit te kijken en niet zit te spelen. Gelukkig ben ik getraind in het kijken van rare anime einden, waardoor ik niet eens zo heel erg opkijk van het einde van MGS 2.
DIe nieuwe director doet het wel goed opzichquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Duh. Dat is een zooitje bij elkaar geraapte clichés.
Haha, heb je mijn recensie al gelezen dan?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:29 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb de review inderdaad gelezen en even een reactie achtergelaten. Goede review!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:37 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Haha, heb je mijn recensie al gelezen dan?
Animatie is matig ja. Ik heb het niet echt heel erg aangekaart, behalve dan die verneukte benen van Iori aan het begin, maar als het zelfs mij opvalt dan is het zo
Binnenkort aan MGS 3 beginnen. Of Tales of Vesperia. Volgende week paar dagen vrij... hmmm. En Ergo Proxy moet nog af. En paar films die ik nog wil zien. Boek van Murakami wat ik nog wil uitlezen. Plus de reguliere anime en Animees.
Damn ik ben druk in mijn vrije tijd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |