abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117426934

De extreme prestaties zijn overigens gewoon standaard
Bereid je maar voor; dat wordt browsen met de snelheid van het licht, gamen alsof je je zelf in de film bevindt en een beeldkwaliteit die sowieso op je netvlies brandt, allemaal dankzij de krachtige quad core processor Je valt geheid voor het strakke, minimalistische design. En je gaat je nog verbazen over de camera die ook bij weinig licht levendige en mooie foto’s weet te schieten.

Super camera
Met deze camera hoef je nooit een shot te missen. De camera start razendsnel op en is direct klaar voor gebruik: Houd de sluiterknop ingedrukt en maak razendsnel 4-5 foto’s per seconde. Daarbij hoef je eigenlijk niet eens te kiezen voor film of voor foto - met de Video Pic functie heb je het allebei tegelijk. En als de omstandigheden verre van ideaal zijn - denk aan weinig licht, of geen licht, de camera lost het voor je op.

Subliem geluid
Je raakt niet snel uitgepraat over de geluidskwaliteit van je nieuwe HTC One X. Beats Audio™ levert namelijk een totaal nieuwe geluidservaring. Muziek, games, films, video's... voortaan geniet je van de volle en rijke studiogeluid! Dankzij de muziek hub heb je al je muziek, je favoriete audio apps en internet radio voortaan onder één knop hebt; maakt het allemaal veel sneller toegankelijk.

Strak design
We hebben nogal wat aandacht besteed aan de details met de bedoeling de telefoon een strak design te geven maar ook sterker en lichter te maken. De unibody behuizing vervaardigd van polycorbonaat valt op door zijn 4,7 inch HD scherm, mooie rondingen, de glanzende zijkanten, en mat afgewerkte achterkant.

Besturingssysteem: Android™ 4.0 met HTC Sense™ 4.0
Processor: Tegra 3 1,5 GHz quad core + 500 MHz companion core
Geheugen: 32 GB intern geheugen, 1 GB RAM
Beeldscherm: 4,7 inch HD 720p touchscreen (resolutie 1280 x 720)
Afmetingen: 134,36 x 69,9 x 8,9 mm
Gewicht: 130 gram inclusief batterij
Camera: 8 MP lens F2.0, 1080p HD video-opnamen. 1,3 MP camera voorkant, 720p voor videochat
Geluid: Beats Audio™
Batterij: 1800 mAh

Androidcentral: "HTC easily has a winner in the One X."
Electricpig: "This is to my mind the best Android phone yet made."
Engadget: "Buying a One X is a lot like getting a unicorn -- it's wild, fast, white, beautiful, expensive and fickle."
Mobileburn: "The One X is the kind of phone that just leaves you breathless."
Modaco: "Is the HTC One X a triumphant return to form for HTC? I would have to say yes, it's a fantastic phone!"
Slashgear: "The One X is leagues ahead of where the Sensation series left off."
Techradar: "The next-generation Android platform, all rolled into one."
Tweakers: "De beste en meest vooruitstrevende Android-telefoon van dit moment."
The Verge: "It’s one of the best mobile devices I’ve ever used, period."
Wired: "One of the best smartphones on the market, and the best Android phone you can buy right now, period."
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_117428853
Hoe werkt unroot eigenlijk?
pi_117429839
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 17:24 schreef robertapeldoorn het volgende:
Hoe werkt unroot eigenlijk?
die had ik toen der tijd gebruikt
--- ҉ ---
pi_117429972
dont feel like rooting
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  maandag 1 oktober 2012 @ 08:44:48 #5
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_117454482
Gepost vanaf mijn HTC One X.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  maandag 1 oktober 2012 @ 11:10:46 #6
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_117457874
Gepost van mijn HTC desire :'(
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_117458042
quote:
7s.gif Op maandag 1 oktober 2012 08:44 schreef RockNijntje het volgende:
Gepost vanaf mijn HTC One X.
Gequote vanaf een schoolcomputer. ;( :')

Maar hoe bevalt 'ie? :P
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  maandag 1 oktober 2012 @ 12:36:54 #8
302898 RockNijntje
pi_117460623
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 11:16 schreef Rezania het volgende:

[..]

Gequote vanaf een schoolcomputer. ;( :')

Maar hoe bevalt 'ie? :P
Wat een vooruitgang vergeleken met mijn vorige telefoon. Heerlijk.
  maandag 1 oktober 2012 @ 15:24:41 #9
302898 RockNijntje
pi_117465935
Wat heeft dat ding een goed geluid vergeleken met de gemiddelde telefoon.
pi_117466011
Dat Beats is wel aids, is er een manier om dat permanent weg te krijgen? Rooten geen optie, ben ik te lui voor.
pi_117466313
Straks weer eens kijken hoeveel moeite het me kost op m'n One op te laten halen voor wifi-probleem.

Maar eerst 'ns kijken of ik de micro-sim in m'n Desire krijg met zo'n Ebay adapter; tot nu toe nog niet :% ...

EDIT: micro-sim in m'n adapter in m'n Desire gepropt, kan wel ermee bellen maar als ik naar m'n telefoon bel zegt ie dat m'n telefoon in gesprek is. Maar naderhand staat het wel in de oproeplijst:? |:(

EDIT #2: dat wordt 1 - 2 week zonder telefoon :') ...

[ Bericht 19% gewijzigd door Iemand91 op 01-10-2012 16:33:21 ]
pi_117468378
quote:
11s.gif Op maandag 1 oktober 2012 15:24 schreef RockNijntje het volgende:
Wat heeft dat ding een goed geluid vergeleken met de gemiddelde telefoon.
Bedoel je de box aan de achterkant of via oordopjes? Ik vind de box aan de achterkant namelijk erg matig, zeker vergeleken met die van een iPhone.
pi_117471930
Weet iemand trouwens waarom de one x ineens niet meer op de t-mobile site staat?
  maandag 1 oktober 2012 @ 17:52:13 #14
302898 RockNijntje
pi_117472009
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 15:34 schreef Iemand91 het volgende:
Straks weer eens kijken hoeveel moeite het me kost op m'n One op te laten halen voor wifi-probleem.

Maar eerst 'ns kijken of ik de micro-sim in m'n Desire krijg met zo'n Ebay adapter; tot nu toe nog niet :% ...

EDIT: micro-sim in m'n adapter in m'n Desire gepropt, kan wel ermee bellen maar als ik naar m'n telefoon bel zegt ie dat m'n telefoon in gesprek is. Maar naderhand staat het wel in de oproeplijst:? |:(

EDIT #2: dat wordt 1 - 2 week zonder telefoon :') ...
-O-

Heb je trouwens per se een micro-sim nodig? Mijn vader heeft namelijk gewoon wat stukjes van de 'gewone' sim afgesneden zodat de sim precies in dat dingetje past en alles werkt gewoon :').
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 16:26 schreef Rezania het volgende:

[..]

Bedoel je de box aan de achterkant of via oordopjes? Ik vind de box aan de achterkant namelijk erg matig, zeker vergeleken met die van een iPhone.
Nog niet met oordopjes geluisterd. Box is natuurlijk nooit geweldig, maar in vergelijking met telefoons die ik heb gehad/gezien/gehoord is dit erg goed.
pi_117472270
quote:
14s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:52 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

-O-

Heb je trouwens per se een micro-sim nodig? Mijn vader heeft namelijk gewoon wat stukjes van de 'gewone' sim afgesneden zodat de sim precies in dat dingetje past en alles werkt gewoon :').

[..]

Nog niet met oordopjes geluisterd. Box is natuurlijk nooit geweldig, maar in vergelijking met telefoons die ik heb gehad/gezien/gehoord is dit erg goed.
Dat kan ook gewoon. Maar micro-sim ondersteunt meer functies dan een gewone sim geloof ik.
  maandag 1 oktober 2012 @ 18:00:58 #16
302898 RockNijntje
pi_117472335
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:58 schreef Rezania het volgende:

[..]

Dat kan ook gewoon. Maar micro-sim ondersteunt meer functies dan een gewone sim geloof ik.
Geen idee wat SIM-toolkit is (staat bij apps), maar die werkt bij mij niet. Heeft dat er misschien iets mee te maken :D?
pi_117472559
De bedoeling was om de micro-sim welke in m'n One zit te gaan gebruiken in m'n Desire. Maar die slikt alleen normale sim dus daarvoor had ik een adaptertje van Ebay gehaald. Maar dat werkte/paste gewoon niet. Kon alleen bellen, niet gebeld worden...
pi_117486019
Rooten lukt niet (One X vodafone branded). Misschien dat door die kut vodafone branded komt?
pi_117488030
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 15:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dat Beats is wel aids, is er een manier om dat permanent weg te krijgen? Rooten geen optie, ben ik te lui voor.
Had het toevallig vanochtend opgezocht. Als je oordopjes er in doet, instellen of je Beats aan of uit wilt vervolgens doen wat hier onder staat en je hebt het rode ding niet meer in de balk :7
quote:
So happy I found this. I hate the icon. It takes up precious space. Plus I leave beats audio off at all times so why the hell do I need a quick access to turn it on/off? Here's how I got rid of the icon.

Settings ->Apps->All->HtcBeatsNotify->Disable.
Bron

quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 22:12 schreef robertapeldoorn het volgende:
Rooten lukt niet (One X vodafone branded). Misschien dat door die kut vodafone branded komt?
ook niet met HTC dev?
--- ҉ ---
pi_117488099
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 22:45 schreef Wells.p het volgende:

[..]

Had het toevallig vanochtend opgezocht. Als je oordopjes er in doet, instellen of je Beats aan of uit wilt vervolgens doen wat hier onder staat en je hebt het rode ding niet meer in de balk :7

[..]

Bron
Ah, bedankt! Helemaal tof, gelukt!
pi_117488205
quote:

[..]

[..]

Bron

[..]

ook niet met HTC dev?
Ik heb het geprobeerd via de guide op xda (als je zoekt op de one x)
Krijg deze foutmelding:

failed to copy 'busybox' to '/data/local/busybox': Permission denied
failed to copy 'su' to '/data/local/su': Permission denied
failed to copy 'Superuser.apk' to '/data/local/Superuser.apk': Permission denied

Unable to chmod /data/local/busybox: No such file or directory
Unable to chmod /data/local/su: No such file or directory
Unable to chmod /data/local/Superuser.apk: No such file or directory
failed on '/data/local/tmp' - Permission denied
link failed File exists
pi_117488723
Misschien een domme vraag, maar tot hoever zijn de geruchten van de One X+ waar? En als ze waar zijn, wanneer zal deze gereleased worden?
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_117488766
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 22:49 schreef robertapeldoorn het volgende:

[..]

Ik heb het geprobeerd via de guide op xda (als je zoekt op de one x)
Krijg deze foutmelding:

failed to copy 'busybox' to '/data/local/busybox': Permission denied
failed to copy 'su' to '/data/local/su': Permission denied
failed to copy 'Superuser.apk' to '/data/local/Superuser.apk': Permission denied

Unable to chmod /data/local/busybox: No such file or directory
Unable to chmod /data/local/su: No such file or directory
Unable to chmod /data/local/Superuser.apk: No such file or directory
failed on '/data/local/tmp' - Permission denied
link failed File exists
deze?
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 22:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
Misschien een domme vraag, maar tot hoever zijn de geruchten van de One X+ waar? En als ze waar zijn, wanneer zal deze gereleased worden?
Beslis zelf maar.

HTC ONE X+ feit?
http://www.gsmarena.com/h(...)chure_-news-4868.php
--- ҉ ---
pi_117488873
quote:

[..]

[..]

Bron

Bedankt hiervoor _O_
pi_117488990
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 22:59 schreef Wells.p het volgende:

[..]

deze?

[..]

Beslis zelf maar.

HTC ONE X+ feit?
http://www.gsmarena.com/h(...)chure_-news-4868.php
Nice, dan kan ik in februari (wanneer ik m'n abonnement kan vernieuwen) alsnog voor een gloednieuw toestel gaan :D
Ja, ik ben een materialist ;(

Hoe is de HTC one X trouwens met geluidsopnames tijdens het filmen? En doel voornamelijk bij zeer harde geluidsopnames zoals concerten, festivals en dat soort gelegenheden. Blijft het geluid zuiver, of moet ik niet al teveel van deze microfoon verwachten?
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_117489065
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 23:03 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Nice, dan kan ik in februari (wanneer ik m'n abonnement kan vernieuwen) alsnog voor een gloednieuw toestel gaan :D
Ja, ik ben een materialist ;(

Hoe is de HTC one X trouwens met geluidsopnames tijdens het filmen? En doel voornamelijk bij zeer harde geluidsopnames zoals concerten, festivals en dat soort gelegenheden. Blijft het geluid zuiver, of moet ik niet al teveel van deze microfoon verwachten?
Ik ook heur. Kan wel wat filmpjes op youtube zetten die ik op LowLands heb gemaakt als je even geduld hebt. PS (slecht camera werk trouwens)
--- ҉ ---
pi_117489098
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 23:05 schreef Wells.p het volgende:

[..]

Ik ook heur. Kan wel wat filmpjes op youtube zetten die ik op LowLands heb gemaakt als je even geduld hebt. PS (slecht camera werk trouwens)

Kwam deze tegen, moest huilen ;(
En dat lag niet aan de muziek. Volumeschommelingen waar je bang van wordt, hoe kan dat?
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_117489331
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 23:06 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Kwam deze tegen, moest huilen ;(
En dat lag niet aan de muziek. Volumeschommelingen waar je bang van wordt, hoe kan dat?
Hmmm daar word je niet blij van nee. Volumeschommelingen zal door de software komen, met andere software om te filmen is dit vast wel te voorkomen. Maar dan zal je waarschijnlijk gekraak krijgen als het echt te hard wordt.

De beste geluidsopname voor een telefoon: Nokia N900 _O_ _O_ _O_
pi_117490400
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 23:11 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Hmmm daar word je niet blij van nee. Volumeschommelingen zal door de software komen, met andere software om te filmen is dit vast wel te voorkomen. Maar dan zal je waarschijnlijk gekraak krijgen als het echt te hard wordt.

De beste geluidsopname voor een telefoon: Nokia N900 _O_ _O_ _O_
Niet om naar huis te schrijven inderdaad.

eerst Black Keys, Skrillex, F1 Classics.
--- ҉ ---
pi_117497372
http://www.theverge.com/2(...)-date-specs-features

Daar issie dan ^O^

Dus eerst komt dit ding en dáárna mogen wij nog afwachten of JB komt.
pi_117497716
Alleen in het zwart? Jammer... Hoop dat er ook een 32gb versie komt. 64gb zal schreeuwend duur zijn.

Edit: http://mobiel.nu.nl/pda/t(...)et-nieuwe-One-X.html

Verdomme, alleen een 64gb variant, geen witte :(
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_117498675
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 10:45 schreef Ireyon het volgende:

Daar issie dan ^O^

Oh boehoe, verkoop dat ding toch, je zit toch alleen maar te klagen. Iedereen hier vind het wel jammer dat HTC dit doet maar dat hoef je toch niet zo ongeveer elke dag mee te delen. Je wist wat je kocht.

Persoonlijk boeit me die + niets, enige wat daadwerkelijk verschil gaat maken is de grotere accu en opslagcapaciteit. De Beats dopjes heb ik geen ervaring mee verder maar die kun je zelf ook kopen (of alternatieve merken). Toestel kost ook nog eens zo'n ¤100 meer dan de One X.

En ja, JB komt als het goed is nog deze maand voor de One X. Sterker nog, voor de simlock-vrije telefoons binnen 2 weken.
pi_117501359
Sins vandaag zo nu en dan problemen met me muziek en YouTube geluid. Vast lopen en irritante tikken...
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 13:55:55 #35
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_117502881
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 10:45 schreef Ireyon het volgende:

Daar issie dan ^O^

Eigenlijk wel raar dat jij nog steeds in het One X-topic komt alleen om te zeiken :').
Ik zeik hier ook wel dat ze eerst een One X+ uitbrengen en daarom JB voor de normale One X maar even vertragen, maar jij blijft maar op alles zeiken zonder dat iemand er echt naar luistert - waarom? Snap je tijdverspilling niet echt.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_117507487
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 13:55 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Eigenlijk wel raar dat jij nog steeds in het One X-topic komt alleen om te zeiken :').
Ik zeik hier ook wel dat ze eerst een One X+ uitbrengen en daarom JB voor de normale One X maar even vertragen, maar jij blijft maar op alles zeiken zonder dat iemand er echt naar luistert - waarom? Snap je tijdverspilling niet echt.
Ik post alleen een link naar een nieuwsbericht met de mededeling dat JB dus nog later komt, waar maak je je druk om joh?
pi_117508021
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 19:59 schreef Holy_Goat het volgende:

[..]

is even puzzelen ja :P maar het werkt.
Kan het ook zo snel niet meer vinden waar het was alleeen, wellicht omdat ik die bar al aan heb staan. wacht ff,....

als je een nieuwe maakt, ondraan aanvinken: show in notif. bar.
Ik ben er nog steeds niet uit.Het lukt me wel om een widget op home scherm te maken maar niet in notif. bar Zou jij me alsjeblieft kunnen vertellen wat je bedoeld met een nieuwe maken. want als ik in de app kijk zie ik alleen deze opties.

Modify widgets (daar kan ik knoppen toevoegen en Style, Icon color, Indicator color veranderen)
Custom widget list (daar aangeven hoe groot mijn widget moet zijn)
Timer settings
Global settings (kan je per button instellen wat hij doet)
Custom icons
Clear Notification bar

backup
Restore
About
--- ҉ ---
pi_117537085
pi_117537449
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 10:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
Alleen in het zwart? Jammer... Hoop dat er ook een 32gb versie komt. 64gb zal schreeuwend duur zijn.

Edit: http://mobiel.nu.nl/pda/t(...)et-nieuwe-One-X.html

Verdomme, alleen een 64gb variant, geen witte :(
kan ik m nog inruilen of wat?
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_117538865
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 16:04 schreef Wells.p het volgende:

[..]

Ik ben er nog steeds niet uit.Het lukt me wel om een widget op home scherm te maken maar niet in notif. bar Zou jij me alsjeblieft kunnen vertellen wat je bedoeld met een nieuwe maken. want als ik in de app kijk zie ik alleen deze opties.

Modify widgets (daar kan ik knoppen toevoegen en Style, Icon color, Indicator color veranderen)
Custom widget list (daar aangeven hoe groot mijn widget moet zijn)
Timer settings
Global settings (kan je per button instellen wat hij doet)
Custom icons
Clear Notification bar

backup
Restore
About
als je nog geen widgets hebt van dat programma; houd vinger even op een plek in home screen. Dan voeg widget toe en kies bv 4x1. Je komt dan vanzelf in setupmenu van widget. Als je daar helemaal naar onderen scrolt , wat zie je daar, je kunt een vinkje zetten . Voila
pi_117546614
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 10:48 schreef Holy_Goat het volgende:

[..]

als je nog geen widgets hebt van dat programma; houd vinger even op een plek in home screen. Dan voeg widget toe en kies bv 4x1. Je komt dan vanzelf in setupmenu van widget. Als je daar helemaal naar onderen scrolt , wat zie je daar, je kunt een vinkje zetten . Voila
Bedankt voor je Jip en Janneke uitleg _O_ (begon me er namelijk aan te irriteren dat het me niet lukte )
--- ҉ ---
  woensdag 3 oktober 2012 @ 17:35:07 #42
160987 abruzzese
Veel geld veel vrijheid
pi_117553449
Ik was vandaag in Maastricht bij Phonehouse om de HTC One X even te testen .
Een medewerkster was niet te spreken over de HTC One X vanwege de slechte batterij ( duur ) en zij vond de Samsung Galaxy S III een veel betere batterij hebben .
Ik vond dat niet prettig om te horen omdat ik de HTC One X een heel mooie smartphone vind die ik 15-10-2012 kan aanschaffen met abonnement .
Is dat nu wel echt zo erg met die batterij duur tegenover ander smartphones ??????
Hardlopen is mijn grote passie en loop ongeveer 3000 KM per jaar
pi_117553946
In mijn ervaring niet, ik vind de accu heel goed presteren. Maar als ik jou was zou ik op de One X+ wachten, die heeft onder andere een grotere batterij :)
pi_117554010
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 17:35 schreef abruzzese het volgende:
Een medewerkster was niet te spreken over de HTC One X vanwege de slechte batterij ( duur ) en zij vond de Samsung Galaxy S III een veel betere batterij hebben .
Ik vond dat niet prettig om te horen omdat ik de HTC One X een heel mooie smartphone vind die ik 15-10-2012 kan aanschaffen met abonnement .
Is dat nu wel echt zo erg met die batterij duur tegenover ander smartphones ??????
Ja, de accu van de SIII is beter, maar dat is voor mij geen reden om de One X links te laten liggen. Zo groot is het verschil na de update niet meer.
pi_117554195
Inderdaad, het verschil is misschien enkele uren, geen dagen.
pi_117597526
quote:
Waarom neem je nu de HOX als de HOX+ binnenkort uitkomt? (zit oa betere accu in)
pi_117597595
quote:
Wat een dom gelul. Eventjes wat inside info: zij krijgen premie op het verkopen van Samsung toestellen, want er zit meer marge op.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_117621489
Ik heb gister mijn HOX binnengekregen en wat een toestel! En wat een verbluffend scherm zeg! Ook de vrijheid van Android valt in goede aarde bij mij als oud iphone gebruiker. Ik heb alleen bij elke App die ik opstart zo'n menu balk met 3 puntjes onderin mijn scherm. Ik heb begrepen dat je deze weg kan halen of dat ie anders is geïntegreerd, weet iemand hoe?

Oja heb alleen 1 dode pixel in mijn scherm, zit nog een beetje in twijfel wat ik ermee moet, is het niet zo dat je minimaal 4 dode pixels moet hebben ofzo voordat je recht hebt op garantie? Tsja tijdens gebruik zie ik er niks van, alleen als het scherm helemaal zwart is...
pi_117621535
Volgens mij kan dat sinds een update ergens in settings Kostyan.

Waar zit de dode pixel? Volgens mij kun je daar wel mee naar de winkel gaan.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_117622034
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 11:36 schreef Kostyan het volgende:
Ik heb gister mijn HOX binnengekregen en wat een toestel! En wat een verbluffend scherm zeg! Ook de vrijheid van Android valt in goede aarde bij mij als oud iphone gebruiker. Ik heb alleen bij elke App die ik opstart zo'n menu balk met 3 puntjes onderin mijn scherm. Ik heb begrepen dat je deze weg kan halen of dat ie anders is geïntegreerd, weet iemand hoe?

Oja heb alleen 1 dode pixel in mijn scherm, zit nog een beetje in twijfel wat ik ermee moet, is het niet zo dat je minimaal 4 dode pixels moet hebben ofzo voordat je recht hebt op garantie? Tsja tijdens gebruik zie ik er niks van, alleen als het scherm helemaal zwart is...
Je mag sowieso je toestel binnen twee weken omruilen. Na die twee weken geeft 1 dode pixel inderdaad geen recht op gratis reparatie..
pi_117624068
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 11:37 schreef drumstickNL het volgende:
Volgens mij kan dat sinds een update ergens in settings Kostyan.

Waar zit de dode pixel? Volgens mij kun je daar wel mee naar de winkel gaan.
Hij zit links in het midden, tegen de zijkant bijna, pff heb geen zin om hem nu alweer in te leveren.. vind het een geweldig toestel.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 14:10:43 #52
160987 abruzzese
Veel geld veel vrijheid
pi_117626462
Vanmorgen omstreeks 08:00 de HTC One X grey besteld bij Belsimpel.nl voor ¤470,00 .
Morgen tussen 11:00 en 16:00 zou TNT het pakketje bij mij thuisbezorgen en ik wil deze niet missen anders leveren ze hem Maandag weer ( als ik niet thuis ben ) .
Eindelijk na lang wachten krijg ik hem in bezit .
Nu een HTC Desire en dan naar een HTC One X , een wereld van verschil .
Alleen de TNT bezorger in de gaten houden .
pi_117627528
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 14:10 schreef abruzzese het volgende:
Vanmorgen omstreeks 08:00 de HTC One X grey besteld bij Belsimpel.nl voor ¤470,00 .
Morgen tussen 11:00 en 16:00 zou TNT het pakketje bij mij thuisbezorgen en ik wil deze niet missen anders leveren ze hem Maandag weer ( als ik niet thuis ben ) .
Eindelijk na lang wachten krijg ik hem in bezit .
Nu een HTC Desire en dan naar een HTC One X , een wereld van verschil .
Alleen de TNT bezorger in de gaten houden .
Je gaat er geen spijt van krijgen!
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 16:38:27 #54
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_117631845
Waarom niet 2 weken gewacht op de One X+ dan?
pi_117631911
True that; als ik nu een HOX moest bestellen had ik gewacht op de plus.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_117632138
Wellicht omdat hij 679 euro gaat kosten terwijl je de "normale" one x voor 543 euro kan kopen. Nogal een flink verschil.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 17:13:35 #57
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_117632963
De One X had eerst ook 599 euro ofzo als geadviseerde prijs maar was meteen bij webshops 520 euro.
Denk dat die 679 euro nog wel mee gaat vallen.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 17:16:34 #58
160987 abruzzese
Veel geld veel vrijheid
pi_117633031
quote:
5s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 16:38 schreef MacorgaZ het volgende:
Waarom niet 2 weken gewacht op de One X+ dan?
Ik vind ¤470,00 wel genoeg geld voor een Smartphone en ga geen ¤600,00 betalen .
Ik heb hem al velen malen in mijn handen gehad in de winkels en wilde eerts een HTC One S kopen vanwege de groote , maar door hem vaker te vergelijken en proberen hoe hij aanvoelt heb ik toch besloten om de HTC One X te kopen + betere proccesor + meer GB geheugen + beter helder scherm .
pi_117634503
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 17:16 schreef abruzzese het volgende:

[..]

Ik vind ¤470,00 wel genoeg geld voor een Smartphone en ga geen ¤600,00 betalen .
Ik heb hem al velen malen in mijn handen gehad in de winkels en wilde eerts een HTC One S kopen vanwege de groote , maar door hem vaker te vergelijken en proberen hoe hij aanvoelt heb ik toch besloten om de HTC One X te kopen + betere proccesor + meer GB geheugen + beter helder scherm .
Zelfde geld voor mij. Ook een paar dagen geleden een nieuw abonnement afgesloten, inclusief dus een one x.
Ik stap over van een galaxy s, wat in feite nog steeds een prima telefoon is, maar de one x is zo mooi :P
pi_117634514
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 12:58 schreef Kostyan het volgende:

[..]

Hij zit links in het midden, tegen de zijkant bijna, pff heb geen zin om hem nu alweer in te leveren.. vind het een geweldig toestel.
Weet je dat je binnen 1 week als je hem heb gekregen kan je hem meteen omruilen voor een spiksplinternieuwe? Als je langer wacht dan kunnen ze zeggen dat je 1 of 2 weken of zo moet wachten en wordt het ter reparatie aangeboden aan Dynafix of zo.

Welke versie heb je nu? S23 of 24 of 25 of hoger? (1e 3 letters/cijfer van serienr)
pi_117635835
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 18:02 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Weet je dat je binnen 1 week als je hem heb gekregen kan je hem meteen omruilen voor een spiksplinternieuwe? Als je langer wacht dan kunnen ze zeggen dat je 1 of 2 weken of zo moet wachten en wordt het ter reparatie aangeboden aan Dynafix of zo.

Welke versie heb je nu? S23 of 24 of 25 of hoger? (1e 3 letters/cijfer van serienr)
Bij mijn serienr staat HT243 in het begin. Er staat sense 4.0 op met Android 4.0.3, betekent dit dat ik een oud toestel heb? Wat gaan ze doen als ik hem opstuur vanwege die dode pixel? Hmm wat zal ik doen? Heeft het veel nadelen als het een oud toestel is, heb geen WiFi problemen... Nog niet tenminste.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 19:04:28 #62
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_117636429
Als je hem snel opstuurt krijg je meteen een nieuwe.
HT24 is een toestel uit week 24 van productie, week 23 begon de productie dus het is een "oud" toestel ja. Niet elk toestel heeft het WiFi-probleem, een paar procent waarschijnlijk maar, maar ik zou hem omruilen en hopen op een nieuwer model, ook omdat je je sowieso gaat ergeren aan die pixel als je hem nu al ziet.
pi_117636809
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 19:04 schreef MacorgaZ het volgende:
Als je hem snel opstuurt krijg je meteen een nieuwe.
HT24 is een toestel uit week 24 van productie, week 23 begon de productie dus het is een "oud" toestel ja. Niet elk toestel heeft het WiFi-probleem, een paar procent waarschijnlijk maar, maar ik zou hem omruilen en hopen op een nieuwer model, ook omdat je je sowieso gaat ergeren aan die pixel als je hem nu al ziet.
Oké dan gaan we dat maar doen dan :(

Wat is beter denken jullie, naar de winkel of gewoon direct op laten halen door HTC ?
pi_117642987
Nee joh, omdat je hem meteen komt terugbrengen is het DOA, je krijgt een nieuwe mee. Hij wordt niet opgestuurd. Ik heb begrepen dat als je in 1e week al terugkomt met een defect dat je meteen een nieuwe meekrijgt. Zit ik toch net uit te leggen?
pi_117643421
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 21:34 schreef Kloonhommel het volgende:
Nee joh, omdat je hem meteen komt terugbrengen is het DOA, je krijgt een nieuwe mee. Hij wordt niet opgestuurd. Ik heb begrepen dat als je in 1e week al terugkomt met een defect dat je meteen een nieuwe meekrijgt. Zit ik toch net uit te leggen?
Ik had het wel gelezen inderdaad, maar ik wist niet dat dit ook gegarandeerd zo zal zijn... Dat was me namelijk niet helemaal duidelijk. Heb slechte ervaringen met dit soort dingen.

Heb ook geen idee wat DOA betekent maar dat zal ik even opzoeken.

Bedankt voor je antwoord!
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 21:58:58 #66
333419 Convict
Like deja vu all over again.
pi_117643994
Dead on arival.

Maar weet iemand hoe ik kan zorgen dat gif plaatjes afspelen op mijn mobiel mogelijk is. Heb de laatste update en draag gewoon de standaard Android os
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
pi_117644892
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 21:46 schreef Kostyan het volgende:

[..]

Ik had het wel gelezen inderdaad, maar ik wist niet dat dit ook gegarandeerd zo zal zijn... Dat was me namelijk niet helemaal duidelijk. Heb slechte ervaringen met dit soort dingen.

Heb ook geen idee wat DOA betekent maar dat zal ik even opzoeken.

Bedankt voor je antwoord!
Dead On Arival. Je moet wel alles bij je hebben, de complete inhoud van het doosje en bonnetje.
pi_117651283
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 21:58 schreef Convict het volgende:
Dead on arival.

Maar weet iemand hoe ik kan zorgen dat gif plaatjes afspelen op mijn mobiel mogelijk is. Heb de laatste update en draag gewoon de standaard Android os
Flash had ik er op (voordat hij werd gerepareerd) maar nu ook niet meer en is ook niet te downloaden (had het graag als optie gezien die niet meer werd geüpdatet). Kan het misschien ook zo zijn met gifs?
--- ҉ ---
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 03:44:46 #69
364886 Rusty_Nail_
Roll The Dice..
pi_117651306
Kan iemand uitleggen hoeveel ouder de HTC one S is en of die goed is? Of is die een stuk minder dan de X?
Hoi...
pi_117652180
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 03:44 schreef Rusty_Nail_ het volgende:
Kan iemand uitleggen hoeveel ouder de HTC one S is en of die goed is? Of is die een stuk minder dan de X?
Zijn beide tegelijk uitgekomen. De One S is voor de mensen die een iets kleiner toestel willen. Ook heeft hij geen quadcore maar een dualcore. Dat merk je met de huidige apps niet zo erg, maar in de toekomst wellicht wel, omdat de apps zwaarder worden en meer rekenkracht nodig hebben.
De one X heeft verder een HD scherm, de one S heeft dat niet. En de One X heeft een betere en snellere camera.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_117652456
Ik weet niet of meer mensen dit hebben met de hox- jumpy gps. Niet te doen, in de auto.

Oplossing- check of je WiFi nog aan staat. Zo ja, zet uit. Tadaaaa
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 09:37:26 #72
87334 lekzzz
It's not easy being green
pi_117652653
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 09:17 schreef Holy_Goat het volgende:
Ik weet niet of meer mensen dit hebben met de hox- jumpy gps. Niet te doen, in de auto.

Oplossing- check of je WiFi nog aan staat. Zo ja, zet uit. Tadaaaa
Wifi staat altijd aan, heb nooit een jumpy gps. Misschien omdat ik Miui-Rom draai?
Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
pi_117652673
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 09:37 schreef lekzzz het volgende:

[..]

Wifi staat altijd aan, heb nooit een jumpy gps. Misschien omdat ik Miui-Rom draai?
Ik heb ook nooit jumpy gps, WiFi staat altijd aan. Fabrieksrom.
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 09:40:28 #74
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_117652680
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 09:39 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Ik heb ook nooit jumpy gps, WiFi staat altijd aan. Fabrieksrom.
Dit.
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_117654496
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 09:40 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Dit.
mooi voor jou :)
Maar bij mij was het HEL. Bij stoplicht sprong ie steeds 50-100m elke seconde. En op snelweg ineens op parallelweg en weer niet en weer wel en weer niet. Wifi uit: geen problemen meer. Raar
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 12:15:02 #76
239294 PierreTT
pi_117655061
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 11:49 schreef Holy_Goat het volgende:

[..]

Maar bij mij was het HEL. Bij stoplicht sprong ie steeds 50-100m elke seconde. En op snelweg ineens op parallelweg en weer niet en weer wel en weer niet. Wifi uit: geen problemen meer. Raar
Dat is wel erg vreemd ja,en doet me denken aan mijn Lumia 800,die had precies hetzelfde. Alleen moest je dan gewoon de Maps opnieuw starten :D
Als ik het zo lees in dit topic ben ik blij dat ik totaal geen problemen heb,nergens mee :)
pi_117656135
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 11:49 schreef Holy_Goat het volgende:

[..]

Is een bekende hardware fout, mocht je 'Wifi uit' (terecht) geen fatsoenlijke oplossing vinden, kun je 'm alleen laten opsturen voor reparatie.
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 14:32:29 #78
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_117658874
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 08:22 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Zijn beide tegelijk uitgekomen. De One S is voor de mensen die een iets kleiner toestel willen. Ook heeft hij geen quadcore maar een dualcore. Dat merk je met de huidige apps niet zo erg, maar in de toekomst wellicht wel, omdat de apps zwaarder worden en meer rekenkracht nodig hebben.
De one X heeft verder een HD scherm, de one S heeft dat niet. En de One X heeft een betere en snellere camera.
Het grootste voordeel is het scherm:
De processor uit de One S is trouwens even snel/soms iets sneller dan de One X omdat het een nieuwe architectuur Qualcomm is. Helaas zal er weinig quad-core support zijn naast de grafisch zware games juist omdat er maar enkele quad-core-telefoons zijn en de markt voor dualcore veel groter is. In de toekomst zal het vast wel iets verschuiven naarmate er meer quadcores zijn, maar net zoals bij de PC zal het merendeel niet geoptimaliseerd voor quadcores zijn, het ligt het altijd aan de inspanning van de developers.
De grootte van de One X wen je zo aan en elke normale 3,7"-telefoon ziet er dan als een mini-ding als de HTC Wildfire uit _O-
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 17:31:50 #79
160987 abruzzese
Veel geld veel vrijheid
pi_117663932
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 17:16 schreef abruzzese het volgende:

[..]

Wat een mooi toestel heb ik toch gekocht echt fantastisch in gebruik en zo enorm verschil met mijn oude HTC Desire .
ECHT een TOPPER van smartphone . :Y :Y ^O^ ^O^
pi_117679539
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 22:20 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Dead On Arival. Je moet wel alles bij je hebben, de complete inhoud van het doosje en bonnetje.
Ja heb alles nog, heb alleen het kartonnen dingetje waar de telefoon in lag in de verpakking, met dat gat in het midden niet meer. Zal dat een probleem zijn denk je?
pi_117681301
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2012 00:58 schreef Kostyan het volgende:

[..]

Ja heb alles nog, heb alleen het kartonnen dingetje waar de telefoon in lag in de verpakking, met dat gat in het midden niet meer. Zal dat een probleem zijn denk je?
Ik kon bij de Belcompany gewoon de telefoon ruilen terwijl ik de rest van de verpakking (en inhoud) hield, ik kan me moeilijk voorstellen dat ze moeilijk doen om dat dingetje.
pi_117682305
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 02:26 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Ik kon bij de Belcompany gewoon de telefoon ruilen terwijl ik de rest van de verpakking (en inhoud) hield, ik kan me moeilijk voorstellen dat ze moeilijk doen om dat dingetje.
Op de verpakking staat IMEInr. Lijkt me stug dat jij je verpakking mocht houden...

De winkel waar ik kwam eisde iig wel complete pakketinhoud, ik vond het ook overdreven maar ja, toch maar gewoon gedaan.
pi_117683014
FUCK.

Gister na een nachtje drinken even browsen buiten, wordt ik gebeld en ik schrik er zo erg van dat ik mijn One X liet vallen.

Barst in het scherm.

En nu? :'( :'( :'( :'(
pi_117687070
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 07:20 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Op de verpakking staat IMEInr. Lijkt me stug dat jij je verpakking mocht houden...

De winkel waar ik kwam eisde iig wel complete pakketinhoud, ik vond het ook overdreven maar ja, toch maar gewoon gedaan.
Sorry je hebt gelijk, de telefoon én dat witte hoesje :)

Het zou kunnen dat ik de eerste keer wel het hele doosje met inhoud moet geven, kan ik me niet goed herinneren, maar de laatste 3 keer was alleen de telefoon en het hoesje :P
pi_117687452
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 09:28 schreef Skillstorm het volgende:
FUCK.

Gister na een nachtje drinken even browsen buiten, wordt ik gebeld en ik schrik er zo erg van dat ik mijn One X liet vallen.

Barst in het scherm.

En nu? :'( :'( :'( :'(
Ik weet het fijne er niet van maar je inboedelverzekering schijnt je te kunnen helpen? Ik denk alleen dat je dat gedrink en je locatie ff weg moet laten in je verklaring.

Of zelf 150 (geloof ik?) neertellen voor de reparatie.

Iedereen laat tegenwoordig zijn phone vallen lijkt het wel, de 1 na andere bericht verschijnt erover. Ik heb de mijne godzijdank nog altijd niet laten vallen. Ik heb een cover met gaten erin, betere grip misschien?
pi_117689152
Ja het zal toch niet waar zijn dat door dat stomme kartonnen houdertje ik niks kan, zal morgen wel naar de winkel gaan en als zij hierom niks doen laat ik htc het toestel ophalen
pi_117689365
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 13:41 schreef Kostyan het volgende:
Ja het zal toch niet waar zijn dat door dat stomme kartonnen houdertje ik niks kan, zal morgen wel naar de winkel gaan en als zij hierom niks doen laat ik htc het toestel ophalen
Wat bedoel je? Heb je soms de doosje en wikkel weggegooid?

O ja, dat kartonnen houdertje voor de phone, zodat hij stabiel in de doos blijft liggen bij transport. Mjah, gaan ze niet heel erg moeilijk over doen hoor.
pi_117689536
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 13:46 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Wat bedoel je? Heb je soms de doosje en wikkel weggegooid?

O ja, dat kartonnen houdertje voor de phone, zodat hij stabiel in de doos blijft liggen bij transport. Mjah, gaan ze niet heel erg moeilijk over doen hoor.
Oké, hoop het.. heb voor de rest alles nog, de oordopjes zitten zelfs nog in het plastic. Moet rest ff slapen na me nachtdienst morgen, daarna ga ik naar de winkel zal jullie op de hoogte houden.
pi_117695008
Succes!
pi_117724375
Oooh. ervaar laatste paar dagen dat mijn telefoon uit het niets op/van stand-by gaat. Dan unlock ik mijn Telefoon start een app en gaat vervolgens op stand-by het kan met whatsapp, camera app en googlemaps zijn erg vreemd ineens. Ik wacht de jelly bean update af om te kijken of dat het oplost.
--- ҉ ---
  maandag 8 oktober 2012 @ 10:54:38 #91
239294 PierreTT
pi_117724511
Ah,na minder dan 2 maanden ook mijn eerste probleem. Automatisch draaien van het scherm werkt niet meer.
pi_117724855
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 10:54 schreef PierreTT het volgende:
Ah,na minder dan 2 maanden ook mijn eerste probleem. Automatisch draaien van het scherm werkt niet meer.
Hoop voor je dat je perongeluk met instellingen hebt zitten spelen en dat hij het daarom niet doet.
--- ҉ ---
  maandag 8 oktober 2012 @ 11:11:14 #93
239294 PierreTT
pi_117724937
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2012 11:07 schreef Wells.p het volgende:

[..]

Hoop voor je dat je perongeluk met instellingen hebt zitten spelen en dat hij het daarom niet doet.
Nee gecheckt al. Met Androsensor gekeken, alleen licht en proximity sensor werkt nog,de rest niet. Staat veel over op internet,ben dus gelukkig niet de enige. Straks HTC maar eens bellen.
  maandag 8 oktober 2012 @ 14:09:00 #94
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_117730539
Fabrieksinstellingen al hersteld? Alle apps (incl. energiebeheer/tweaks) al verwijderd?
Lijkt me raar dat je accelerometer zomaar kapot is zonder een val ofzo.
pi_117733169
Nou, 225 euro als ik het via een winkel hier in de buurt doe.

175 in Leiden, dat ga ik dus doen.

Ik heb mijn One X niet verzekerd, was wel dom van me.

Ik kan ook nog even proberen de fabrieksgarantie te gebruiken.
  maandag 8 oktober 2012 @ 15:21:21 #96
239294 PierreTT
pi_117733205
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 14:09 schreef MacorgaZ het volgende:
Fabrieksinstellingen al hersteld? Alle apps (incl. energiebeheer/tweaks) al verwijderd?
Lijkt me raar dat je accelerometer zomaar kapot is zonder een val ofzo.
Al gedaan,was het heel even terug,en toen deed ie het weer niet. Vage shit.
pi_117748548
Ik heb de HTC One X+ in handen gehad :D
Cuz I'm Mr. Brightside
  maandag 8 oktober 2012 @ 21:50:56 #98
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_117752463
Waar en hoe? Merkte je nog een verschil?
Heb zelf net een rom met One X+ basis op mijn One X geflasht, voelt wel lekker snel aan :D
pi_117753496
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 21:50 schreef MacorgaZ het volgende:
Waar en hoe? Merkte je nog een verschil?
Heb zelf net een rom met One X+ basis op mijn One X geflasht, voelt wel lekker snel aan :D
Feestje vanuit KPN georganiseerd (is het moederbedrijf van waar ik werk). HTC, Samsung, Blackberry, Nokia en andere grote merken hadden daar enkele zalen voor zichzelf waar je toestellen en andere zaken kon winnen en eveneens de nieuwste toestellen mocht uitproberen.

Er zit weinig verschil in, ik heb de One X en One X+ tegelijk in handen gehad en de + is een fractie sneller in de dingen die ik uit heb getest. Internet, websites laden, paar apps. Ik heb nagevraagd: de komende maanden alleen in het zwart te koop met 64gb.
Verder is het wel echt een geil design, ik vind rood/zwart sowieso een mooie kleurcombinatie en daarom was ik eerst ook fan van de HTC XE beats limited edition.

Je krijgt er trouwens wel Beats by Dre in ears bij, itt de gewone X :)
Cuz I'm Mr. Brightside
  maandag 8 oktober 2012 @ 22:09:09 #100
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_117753738
Klinkt wat matig dus, vooral dat je flink mag bijbetalen (verwerkt in de verkoopprijs) voor een re-branded Chinees setje oordopjes. Zelf vind ik dat rode niet echt wat, dat met die knoppen-backlight kan nog, maar weer dat grote Beats-logo achterop... :r
pi_117753951
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 22:09 schreef MacorgaZ het volgende:
Klinkt wat matig dus, vooral dat je flink mag bijbetalen (verwerkt in de verkoopprijs) voor een re-branded Chinees setje oordopjes. Zelf vind ik dat rode niet echt wat, dat met die knoppen-backlight kan nog, maar weer dat grote Beats-logo achterop... :r
Was te verwachten he. Er zijn nog nauwelijks apps die de One X en de S3 en dat soort toestellen tot het maximale testen, laat staan dat je verschil gaat merken tussen de X en de X+

Dat Beats logo staat inderdaad achterop, maar volgens mij was het bij de X prominenter (met "beats by Dre" erbij) bij de X dan bij de X+ (waar je alleen het logo ziet)
Cuz I'm Mr. Brightside
  maandag 8 oktober 2012 @ 22:15:00 #102
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_117754100
Ik vind het zelf wat opvallender omdat het een grote rode cirkel is ipv een klein stukje in kleiner lettertypeformaat.
De rode cirkel om de camera ook weer...
Maar als je rood mooi vindt is het wel vet natuurlijk.

pi_117754338
Kan iemand voorspellen wat ik voor mijn One X kan vangen tegen januari '13? Goede staat, wel unlocked.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_117754712

Betere foto's kon ik ff niet maken, was erg druk rondom de HTC stand
Cuz I'm Mr. Brightside
  maandag 8 oktober 2012 @ 22:38:32 #105
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_117755486
Vraag me af of HTC eindelijk een keer een goede reclame maakt in plaats van weer zo'n onduidelijke skydiving-reclame waarbij je de telefoon zowat niet ziet. Geen wonder dat HTC vandaag weer lagere wisten liet zien.
Voel me nu net als die Ireyon, alleen maar zeiken ;(
pi_117755906
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me wel stoor aan de Samsungfielen, de reden waarom Samsung het dus goed doet. Van die mensen die een telefoonwinkel binnenkomen en gelijk roepen 'Ja ik wil een Samsung'. Als je dat het woord HTC in de mond neemt roepen ze van "ja HTC ken ik niet goed, doe mij maar Samsung, hek altijd al gehad, ik had een e900 en die deed het 6 jaar, en ik hoor mensen alleen maar klagen over HTC".

De dommen onder ons :') een e900 vergelijken met een Samsung van nu :') Doen alsof HTC compleet anders is als Samsung :') De problemen die je met een HTC hebt heeft vaak niks met het merk te maken, maar met de software (Android).

edit: waarom ik hiermee kom? HTC moet zich inderdaad meer gaan richten op promotie en reclame. Samsung heeft die Samsungfielen gewoon door de jaren heen gebrainwashed. Vergelijkbaar met die Applefaboys. Iemand die voor een Android toestel in een winkel komt, zal hoogstwaarschijnlijk met een Samsung de deur uitgaan, hoe goed je ze als medewerker ook helpt. Zelfs al zou je aan kunnen tonen dat HTC of een ander toestel 100x beter is.

Reclame doet al het werk, zeker bij de dommere klanten die zeer shortminded zijn en nergens voor open staan. Daar zit helaas wel een hoop geld.

[ Bericht 24% gewijzigd door Neo-Mullen op 08-10-2012 22:55:45 ]
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_117759740
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 22:18 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Kan iemand voorspellen wat ik voor mijn One X kan vangen tegen januari '13? Goede staat, wel unlocked.
Tussen 200 en 250?
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 00:36:20 #108
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_117760125
@ NeoMullen: het feit is wel dat ze met de S1 blijkbaar een sterk toestel brachten die populair werd, met de S2 een degelijke opvolger hadden die echt heel populair is geworden, en vervolgens is de S3 er en dan zal de gemiddelde gebruiker uiteindelijk meerdere mensen kennen met een S2 en daar tevreden over zijn, dus is de keuze snel gemaakt.
Allebei hebben ze nog steeds mongolisch veel verschillende modellen, bij HTC de One X, S, V, Desire X, C, en bij Samsung de Galaxy Ace/S Plus/S Advance/etc, ook meteen het grootste fragmentatieprobleem van Android.
Je lijkt wel redelijk anti-Samsung in je post, terwijl Samsung ook gewoon goede producten levert, net als HTC, Samsung heeft alleen geen mongolische skydive als reclame maar wat feature-demo's, als gemiddelde consument blijft dat beter hangen natuurlijk.
Ik denk niet dat HTC nog terugkomt, wel raar aangezien de One X echt een erg goed topmodel is maar blijkbaar toch slecht verkoopt. Ze hadden eigenlijk eerder een S2-reputatie-model moeten hebben zodat ze daar de extra populariteit van zouden krijgen. Nu gaan ze inzetten op Windows Phone 8, mag hopen dat ze daarmee nog wat scoren want de One X heeft wel het mooiste design tot nu toe in 2012, wil later niet gedwongen zijn tot een S3-design...
pi_117760164
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 22:46 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me wel stoor aan de Samsungfielen, de reden waarom Samsung het dus goed doet. Van die mensen die een telefoonwinkel binnenkomen en gelijk roepen 'Ja ik wil een Samsung'. Als je dat het woord HTC in de mond neemt roepen ze van "ja HTC ken ik niet goed, doe mij maar Samsung, hek altijd al gehad, ik had een e900 en die deed het 6 jaar, en ik hoor mensen alleen maar klagen over HTC".

De dommen onder ons :') een e900 vergelijken met een Samsung van nu :') Doen alsof HTC compleet anders is als Samsung :') De problemen die je met een HTC hebt heeft vaak niks met het merk te maken, maar met de software (Android).

edit: waarom ik hiermee kom? HTC moet zich inderdaad meer gaan richten op promotie en reclame. Samsung heeft die Samsungfielen gewoon door de jaren heen gebrainwashed. Vergelijkbaar met die Applefaboys. Iemand die voor een Android toestel in een winkel komt, zal hoogstwaarschijnlijk met een Samsung de deur uitgaan, hoe goed je ze als medewerker ook helpt. Zelfs al zou je aan kunnen tonen dat HTC of een ander toestel 100x beter is.

Reclame doet al het werk, zeker bij de dommere klanten die zeer shortminded zijn en nergens voor open staan. Daar zit helaas wel een hoop geld.
Je hebt een punt wat betreft het blindstaren op het merk. Maar hoezo zou promotie en reklame verandering brengen in wat men denkt als ze al goede ervaring hebben met een bepaald merk? Ik ging van HTC naar HTC en de meeste S3 nezitters komen vanaf een ouder samsungtoestel.
pi_117760180
Nou, hopelijk krijg ik morgen m'n X'je weer terug. 't is net zo spannend als toen ik 'm nieuw binnen kreeg; alleen nu of ik nu wel goed wifi ontvangst heb...de vorige keer is dat niet goed gerepareerd (toen was moederbord vervangen....nu 'onderdeel vervangen'). We'll see...
pi_117760316
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 00:36 schreef MacorgaZ het volgende:
@ NeoMullen: het feit is wel dat ze met de S1 blijkbaar een sterk toestel brachten die populair werd, met de S2 een degelijke opvolger hadden die echt heel populair is geworden, en vervolgens is de S3 er en dan zal de gemiddelde gebruiker uiteindelijk meerdere mensen kennen met een S2 en daar tevreden over zijn, dus is de keuze snel gemaakt.
Allebei hebben ze nog steeds mongolisch veel verschillende modellen, bij HTC de One X, S, V, Desire X, C, en bij Samsung de Galaxy Ace/S Plus/S Advance/etc, ook meteen het grootste fragmentatieprobleem van Android.
Je lijkt wel redelijk anti-Samsung in je post, terwijl Samsung ook gewoon goede producten levert, net als HTC, Samsung heeft alleen geen mongolische skydive als reclame maar wat feature-demo's, als gemiddelde consument blijft dat beter hangen natuurlijk.
Ik denk niet dat HTC nog terugkomt, wel raar aangezien de One X echt een erg goed topmodel is maar blijkbaar toch slecht verkoopt. Ze hadden eigenlijk eerder een S2-reputatie-model moeten hebben zodat ze daar de extra populariteit van zouden krijgen. Nu gaan ze inzetten op Windows Phone 8, mag hopen dat ze daarmee nog wat scoren want de One X is wel het mooiste design tot nu toe in 2012.
Ik denk niet dat ik ooit een WP8 toestel zal nemen. Ik denk dat zij die strijd zullen verliezen met Android en Apple.
pi_117760325
Ik heb niets tegen Samsung, alleen al vanwege hun grote weerstand tegen Apple :D
Maar ik heb meer iets tegen de simpele zielen die met enorm domme argumenten komen waarom ze een Samsung willen. Ze zijn kortzichtig en kijken totaal niet verder dan hun eigen neus.
En grotendeels komt dat door hun grote naam wat ze via vooral reclame ooit hebben waargemaakt. HTC heeft op dat gebied gefaald en dat komt ze nu duur te staan. Heel erg jammer, want ik zou toch liever wat meer HTC-kopers zien, zodat HTC meer bestaansrecht blijft behouden en hun bazentoestellen op de markt blijft houden.

Dat Windows 8 gebeuren vind ik al helemaal niks :r
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_117760504
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 00:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik heb niets tegen Samsung, alleen al vanwege hun grote weerstand tegen Apple :D
Maar ik heb meer iets tegen de simpele zielen die met enorm domme argumenten komen waarom ze een Samsung willen. Ze zijn kortzichtig en kijken totaal niet verder dan hun eigen neus.
En grotendeels komt dat door hun grote naam wat ze via vooral reclame ooit hebben waargemaakt. HTC heeft op dat gebied gefaald en dat komt ze nu duur te staan. Heel erg jammer, want ik zou toch liever wat meer HTC-kopers zien, zodat HTC meer bestaansrecht blijft behouden en hun bazentoestellen op de markt blijft houden.

Beetje kort door de bocht. Wel eens bij stilgestaan dat het gros van de telefoongebruikers geen zin heb om een uitgebreid vergelijkend onderzoek doen, maar gewoon hun gevoel bij een product zwaar te laten wegen?

Dan ben je niet meteen een simpele ziel, maar heb je gewoon andere prioriteiten.
pi_117760505
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 00:42 schreef Neo-Mullen het volgende:

Heeft Samsung zoveel reklame gemaakt dan? Dat valt toch wel weer mee? Eerder mond tot mond reklame. Ik heb zelf ook de S2 aangeraden aan diverse mensen. Onlangs vroeg een vriend van mij advies om een toptoestel voor weinig geld en adviseerde ik hem de S2 aangezien S3 en HOX te duur zijn en de rest niet goed genoeg is vergeleken met de S2.
pi_117760598
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 00:49 schreef Banaanensuiker het volgende:

[..]

Beetje kort door de bocht. Wel eens bij stilgestaan dat het gros van de telefoongebruikers geen zin heb om een uitgebreid vergelijkend onderzoek doen, maar gewoon hun gevoel bij een product zwaar te laten wegen?

Dan ben je niet meteen een simpele ziel, maar heb je gewoon andere prioriteiten.
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 00:49 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Heeft Samsung zoveel reklame gemaakt dan? Dat valt toch wel weer mee? Eerder mond tot mond reklame. Ik heb zelf ook de S2 aangeraden aan diverse mensen. Onlangs vroeg een vriend van mij advies om een toptoestel voor weinig geld en adviseerde ik hem de S2 aangezien S3 en HOX te duur zijn en de rest niet goed genoeg is vergeleken met de S2.
Hmm naja ik zie die Samsungfiguren direct voor me, simpelweg omdat ik ze tegenover me heb zien staan. Misschien dat mijn beeld over hen daarom wat anders is ;) Het is moeilijk te verwoorden wat me nou exact aan ze stoort.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_117762365
Ben gister terug gegaan naar cool blue, de winkel waar ik mijn hox had gekocht. En inderdaad zonder vragen of kijken meteen een nieuwe.. goede service.

Heb nu trouwens weer een toestel met serienummer HT24..
pi_117764080
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 07:16 schreef Kostyan het volgende:
Ben gister terug gegaan naar cool blue, de winkel waar ik mijn hox had gekocht. En inderdaad zonder vragen of kijken meteen een nieuwe.. goede service.

Heb nu trouwens weer een toestel met serienummer HT24..
Die heb ik ook, hoop dat alles nu goed is met je toestel :)
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 09:44:18 #118
239294 PierreTT
pi_117764301
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2012 15:21 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Al gedaan,was het heel even terug,en toen deed ie het weer niet. Vage shit.
Ok,uit het niet werkt het nu weer. Hopen dat het zo blijft :D
pi_117765675
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 00:22 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Tussen 200 en 250?
Poeh, zakt hard dan. Thanks voor de info. ^O^
pi_117766178
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 10:35 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

puntgaaf wel iets meer mogelijk
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_117770262
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 22:38 schreef MacorgaZ het volgende:
Vraag me af of HTC eindelijk een keer een goede reclame maakt in plaats van weer zo'n onduidelijke skydiving-reclame waarbij je de telefoon zowat niet ziet. Geen wonder dat HTC vandaag weer lagere wisten liet zien.
Voel me nu net als die Ireyon, alleen maar zeiken ;(
:')

't Blijkt toch wederom niet geheel ongegrond te zijn. Als ze nou bij HTC eens zouden luisteren naar mijn gezeik ging het misschien een keer de goede kant op.

Dat Samsung een betere marketing zou hebben, vind ik toch zo'n quatsch. De One X heeft in zo'n beetje elke telecomwinkel gigagroot in de etalages gestaan, lijkt me sterk dat men daar overheen heeft gekeken.
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 13:02:18 #122
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_117770538
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 10:35 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Denk dat het op zich wel iets meer zal zijn, de S2 (toevallig even weer Samsung :') ) is echt heel lang (maanden na One X-introductie al) tweedehands zo goed als nieuw/nieuw in doos 300 á 320 euro geweest, zelfs als je nu nog kijkt is die nog 250 á 275 euro op Marktplaats.
Voor de One X zou je dus wel ook op de 300 euro moeten zitten lijkt me, of er moeten in de komende maanden echt veel andere toestellen bijkomen die qua prijs ook laag zitten, maar denk het niet echt.
pi_117770552
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 12:54 schreef Ireyon het volgende:

[..]

't Blijkt toch wederom niet geheel ongegrond te zijn. Als ze nou bij HTC eens zouden luisteren naar mijn gezeik ging het misschien een keer de goede kant op.

Dat Samsung een betere marketing zou hebben, vind ik toch zo'n quatsch. De One X heeft in zo'n beetje elke telecomwinkel gigagroot in de etalages gestaan, lijkt me sterk dat men daar overheen heeft gekeken.
Volgens mij heb je een emmer stront in je ogen zitten.

Je kunt NU wel in elke etalage een HTC one X neerzetten, maar daar kijkt geen hond naar als je de naam niet mee hebt zitten. Samsung heeft een veel grotere naam en die hebben ze ooit eens gekregen doormiddel van marketing.
Niemand weet (behalve de kenners) dat HTC op telefoongebied net zo goed bezig is als Samsung.
Cuz I'm Mr. Brightside
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 13:04:50 #124
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_117770667
Dat is trouwens ook het algemene voordeel van Samsung he, mensen kunnen ook heel blij zijn met hun Samsung koelkast en hun Samsung magnetron en daardoor de S2/S3-telefoon van Samsung nemen, ook weer mede omdat "wat mensen die ik ken die ook hebben". Samsung zit in zoveel verschillende markten dat elk positief product voor de andere lijn ook weer wat helpt :P.
pi_117770676
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 13:02 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Volgens mij heb je een emmer stront in je ogen zitten.

Je kunt NU wel in elke etalage een HTC one X neerzetten, maar daar kijkt geen hond naar als je de naam niet mee hebt zitten. Samsung heeft een veel grotere naam en die hebben ze ooit eens gekregen doormiddel van marketing.
Niemand weet (behalve de kenners) dat HTC op telefoongebied net zo goed bezig is als Samsung.
Misschien moet HTC dan eens met goed nieuws in the picture verschijnen in plaats van de zoveelste geannuleerde update of hardwarefout :W . Genoeg mensen kennen HTC hoor en, blijkbaar teveel mensen, weten dat ze niet zo goed bezig zijn als Samsung.
pi_117770926
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 13:05 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Misschien moet HTC dan eens met goed nieuws in the picture verschijnen in plaats van de zoveelste geannuleerde update of hardwarefout :W . Genoeg mensen kennen HTC hoor en, blijkbaar teveel mensen, weten dat ze niet zo goed bezig zijn als Samsung.
Samsung gooit er gewoon een idiote bak geld tegenaan als er iets fout dreigt te gaan. Het is een van de grootste bedrijven die er bestaat en zij kunnen zich geen gezichtsverlies permitteren. HTC is minder groot in die markt en beschikt over minder middelen om fouten uit de wereld te helpen.

De voordelen van HTC ten opzichte van Samsung zijn voor mij: HTC sense, design van de telefoons, goedkoper qua prijs, zelfde prestaties.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_117780463
Ik denk ook dat het kwestie is van naambekendheid. Samsung maakt van alles en daar kennen mensen Samsung ook al van, bewust of onbewust speelt dat mee en ik denk bij het grootste deel van de mensen onbewust. Daarnaast winnen ze denk ik ook veel klanten door die rechtzaken met Apple, en dat geld in deze ook voor Apple. Dat hele mediaspektakel is er om mensen telefoons te laten kopen. Je hebt een groep Apple mensen en een groep Samsung mensen hierdoor. Mensen kiezen graag partij en horen graag bij een groep, Samsung of Apple. Aandacht is aandacht en meestal doen bedrijven dat met reclame maar nu met rechtzaken, negatief of positief naakt niet uit.

Persoonlijk vind ik dat htc veel meer eigen identiteit heeft dan Samsung. Ook touchwizz spreekt je totaal niet aan en het htc design is naar mijn mening stukken mooier
pi_117780730
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 12:54 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Ff de zaak omdraaien. Samsung heeft al jaren slechte updatemethode, gelukkig is er Odin en nog 1 ander programma (weet de naam niet meer). Samsung heeft tot op heden (als ik het goed heb?) nog geen waterdichte updatemethode voor alle samsungtoestellen gemaakt. Soms herkent windows geeneens het toestel waardoor je moet gaan googlen op bijv x64 drivers en die staan dan op 1 of andere vage website, waarom staan die niet op samsung hun eigen website?

Ff recht voor zijn raap: luistert Samsung dan wel naar hun klanten? Of hebben ze 1 goeie klapper gemaakt met S2 en nu een beetje met S3 en daar profiteren ze vooral van?
pi_117781481
Widgetlocker gedownload. Nu is het als ik aan het bellen ben, dat widgetlocker me telefoon vergrendeld... erg irritant. Iemand tips?
pi_117781741
Mijn problemen so far:
Wifi-probleem
Bluetooth heeft een bereik van 50cm ofzo :')
Af en toe krijg ik een hele kapotte geluid tijdens het bellen. Het speakertje is niet goed meer.
Telefoon valt uit tijdens het bellen (2x gebeurt tijdens de zelfde conversatie, verder nooit weer)
Scherm reageert niet goed (zoals het unlock-pattern, dan voer ik mijn pattern in, registreert de X elke bolletje één voor één)

Maarja verder doet 'ie t gewoon.. oO<

[ Bericht 8% gewijzigd door Gkhn op 09-10-2012 19:47:11 ]
Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 18:31:37 #131
305516 Stink-ui
Rood, groen, geel, paars
pi_117783119
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 17:47 schreef robertapeldoorn het volgende:
Widgetlocker gedownload. Nu is het als ik aan het bellen ben, dat widgetlocker me telefoon vergrendeld... erg irritant. Iemand tips?
daardoor heb ik hem verwijderd echt spuug irritant heb geen oplossing kunnen vinden daarvoor
Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Ga anders ff jullie feestje in de DM vieren ofzo, misschien kan stinkui dan aan mavo uitleggen hoe dat neuken via Tinder precies werkt.
pi_117784824
Weet iemand of het mogelijk is om ingekomen whatsapp berichten op mijn lockscreen weer te geven? Ook agenda meldingen blijven de hele dag op mijn lockscreen staan, dat wil ik niet. Weet iemand waar en hoe ik dit kan adjusten ?
pi_117786291
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 19:10 schreef Kostyan het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is om ingekomen whatsapp berichten op mijn lockscreen weer te geven? Ook agenda meldingen blijven de hele dag op mijn lockscreen staan, dat wil ik niet. Weet iemand waar en hoe ik dit kan adjusten ?
Whatsapp geeft hij bij mij al standaard weer op de lockscreen. Maar ik zie ook zo geen instelling waar je dat kunt aanpassen.

Vandaag m'n X weer terug gekregen; verpakking van Dynafix wordt wel steeds schaarser :

Bij een beetje ruwe bezorger was de telefoon dubbel geweest :{ ...wel weer een extra schermdoekje erbij. :P

En m'n wifi? Die is gelukkig helemaal opgelost nu. Prima bereik; heb zelfs bereik van de buren (we wonen vrijstaand en eerst had ik - soms zelfs met moeite - alleen bereik van ons eigen netwerk.)
Op een pietepeuterige beschadiging bij de volumeknop - waar ik zelf schuldig aan ben - ben ik weer een gelukkige eigenaar van een One X. :Y
pi_117786993
Hoe lang duurt dat nou? ik denk erover om het tijdens de herfstvakantie op te sturen.
pi_117787023
Heb ik nou gewoon mazzel of kan dat WiFi probleem ook later op de proppen komen?

Begin Android steeds vetter te vinden, kan gewoon met torrents downloaden. Hoop niet dat 32gb te weinig zal zijn.
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 20:04:10 #136
371602 xSouL
kaak dicht
pi_117788205
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 19:46 schreef Kostyan het volgende:
Heb ik nou gewoon mazzel of kan dat WiFi probleem ook later op de proppen komen?

Begin Android steeds vetter te vinden, kan gewoon met torrents downloaden. Hoop niet dat 32gb te weinig zal zijn.
Ik download zelfs met Nieuwsgroepen.
Fucking baas! _O_
pi_117788293
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 19:45 schreef Gkhn het volgende:
Hoe lang duurt dat nou? ik denk erover om het tijdens de herfstvakantie op te sturen.
Vorige week maandag afspraak gemaakt via de chat, dinsdagmorgen opgehaald en vanmiddag weer bezorgd. Precies een week dus.

Klote is alleen dat ik nu weer alles opnieuw mag instellen. Ik gebruik meerdere telefoons hier (backup telefoons e.d.) en ben dus meerdere keren bezig met opnieuw instellen. Hoevaak ik de api-keys van m'n download spul op de NAS al niet heb lopen overtypen :O :') ...

[ Bericht 0% gewijzigd door Iemand91 op 10-10-2012 18:53:05 ]
pi_117789443
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 20:04 schreef xSouL het volgende:

[..]

Ik download zelfs met Nieuwsgroepen.
Fucking baas! _O_
Dat is helemaal netjes, welke app gebruik je daarvoor? Heb nu muziek gedownload maar hijzegt dat ie het op mn sd kaart (?) heeft gezet maar ik kan de muziek niet terug vinden. Heb nu trouwens bijna 23 uur met de accu gedaan na eerste keer opladen, waarvan 7 uur intensiefgebruik denk ik... Is dat normaal voor deze telefoon?
pi_117795316
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 20:23 schreef Kostyan het volgende:

[..]

Dat is helemaal netjes, welke app gebruik je daarvoor? Heb nu muziek gedownload maar hijzegt dat ie het op mn sd kaart (?) heeft gezet maar ik kan de muziek niet terug vinden. Heb nu trouwens bijna 23 uur met de accu gedaan na eerste keer opladen, waarvan 7 uur intensiefgebruik denk ik... Is dat normaal voor deze telefoon?
hoe doe dat dat? Hier is hij binnen 14 uur wel leeg?!
pi_117797312
Geen idee? Het was na de eerste keer dat ik hem volledig opgeladen had. Op mijn werk heb ik geen bereik voor WiFi dus heb ik 8 uur lang WiFi uit gehad, verder heb ik 7 uur geslapen duw heeft ie in totaal 15 uur standby gestaan. De rest van de tijd heb ik veel zitten rommelen ermee.. heb wel me scheen helderheid heel laag staan.
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 22:58:04 #141
239294 PierreTT
pi_117797458
Op standby zonder iets te doen gaat ie erg lang mee heb gemerkt. Een nacht slapen kostte me misschien net 5% a 10%. Het scherm is de grote killer.
pi_117804512
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 22:58 schreef PierreTT het volgende:
Op standby zonder iets te doen gaat ie erg lang mee heb gemerkt. Een nacht slapen kostte me misschien net 5% a 10%. Het scherm is de grote killer.
Dan gebruikt hij ook maar de 5de core op 500mhz. Geen wonder dat ie dan zuinig is :)
pi_117804919
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 09:14 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Dan gebruikt hij ook maar de 5de core op 500mhz. Geen wonder dat ie dan zuinig is :)
5e? Leg uit? Het is toch een quadcore, oftewel 4 cores? :?
pi_117806752
1 extra core die gebruikt wordt als de telefoon in standby staat.
Afgelopen nacht heeft mijn telefoon maar 1% batterij gebruikt. 8)7
pi_117811536
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 10:52 schreef Banaanensuiker het volgende:
1 extra core die gebruikt wordt als de telefoon in standby staat.
Afgelopen nacht heeft mijn telefoon maar 1% batterij gebruikt. 8)7
1% is weinig zeg, heb afgelopen nacht 23% verbruikt.. hoe kan ik dar omlaag krijgen?
pi_117820430
Ik twijfel om mijn HTC Desire te vervangen voor een HTC One X, maar ik ben gewend om mijn Desire bijna altijd met 1 hand te bedienen. Hardware matig vind ik de One X echt top, maar ik ben bang dat ik het toestel uiteindelijk te groot ga vinden.

Ik kan me voorstellen dat meer gebruikers hierom hebben getwijfeld, hoe is dit achteraf uitgevallen? Zou je willen dat het toestel toch een tikkeltje kleiner was, of juist niet?
BlaBlaBla
  woensdag 10 oktober 2012 @ 17:42:33 #147
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_117821151
Het gaat niet altijd even soepel met 1 hand, maar als je er eenmaal aan gewend bent wil je niet terug ;).
pi_117821511
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 17:25 schreef Soldier2000 het volgende:
Ik twijfel om mijn HTC Desire te vervangen voor een HTC One X, maar ik ben gewend om mijn Desire bijna altijd met 1 hand te bedienen. Hardware matig vind ik de One X echt top, maar ik ben bang dat ik het toestel uiteindelijk te groot ga vinden.

Ik kan me voorstellen dat meer gebruikers hierom hebben getwijfeld, hoe is dit achteraf uitgevallen? Zou je willen dat het toestel toch een tikkeltje kleiner was, of juist niet?
Ik kijk nu terug naar m'n Desire en vraag me af hoe ik daar ooit mee rond mee kunnen lopen. Als je 'm in je rechterhand houdt, zal je de linkerbovenhoek niet gaan halen met je duim, maar verder is alles op het scherm nog prima bereikbaar hoor. Ik ben 'm eigenlijk wel meer in landscape gaan bedienen, maar dat is tijdens browsen e.d. toch sowieso fijner.

Het enige wat echt uitsluitsel biedt is natuurlijk de eerste de beste telecomwinkel binnenlopen en het ding zelf even vasthouden. Voor mij persoonlijk is het in ieder geval zeer onwaarschijnlijk dat ik ooit een kleiner scherm zal willen.
pi_117825464
Ik kom van een iPhone 4 af met een 3,5 inch scherm. Ik heb absoluut geen spijt van mn One x met 4,7 inch scherm nu. Het is groot, maar ik kan hem nog makkelijk met 1 hand bedienen en ik heb geen grote handen. Dit bericht heb ik ook op mn hox getypt met 1 hand. Voor filmpjes etc is het scherm echt fenomenaal. Het enige minpuntje wat ik zou kunnen verzinnen is als ik op straat loop en hem uit mijn broekzak haal dan gaat dat een beetje angstig omdat het lastiger is om met 1 hand zo'n groot ding comfortabel in je hand te krijgen. Misschien is het omdat ie nieuw is en ik niet wil dat ie op straat valt :p
pi_117829473
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 19:35 schreef Kostyan het volgende:
Ik kom van een iPhone 4 af met een 3,5 inch scherm. Ik heb absoluut geen spijt van mn One x met 4,7 inch scherm nu. Het is groot, maar ik kan hem nog makkelijk met 1 hand bedienen en ik heb geen grote handen. Dit bericht heb ik ook op mn hox getypt met 1 hand. Voor filmpjes etc is het scherm echt fenomenaal. Het enige minpuntje wat ik zou kunnen verzinnen is als ik op straat loop en hem uit mijn broekzak haal dan gaat dat een beetje angstig omdat het lastiger is om met 1 hand zo'n groot ding comfortabel in je hand te krijgen. Misschien is het omdat ie nieuw is en ik niet wil dat ie op straat valt :p
Koop een goede tpu hoes. Ik heb er 1 van Nillkin. Geeft veel meer grip en ook goede bescherming voor o.a. de cameralens.
pi_117832743
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 20:52 schreef Gkhn het volgende:

[..]

Koop een goede tpu hoes. Ik heb er 1 van Nillkin. Geeft veel meer grip en ook goede bescherming voor o.a. de cameralens.
Heb je soms deze:
Ik heb de witte die op deze afbeelding staat. Bevalt mij goed en krijg er vaak complimenten over: http://www.kloegcom.nl/bi(...)je_Cover_HC-C704.jpg
pi_117833977
Nee dat is de hardcase.
HTC One X #6: Welk hoesje heb jij?
pi_117834738
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:49 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Heb je soms deze:
Ik heb de witte die op deze afbeelding staat. Bevalt mij goed en krijg er vaak complimenten over: http://www.kloegcom.nl/bi(...)je_Cover_HC-C704.jpg
Wat ik mij afvraag bij dat hoesje: hoe beschermd die het scherm? Ik weet dat veel hoesjes net een klein randje hebben bij het scherm, zodat hij dus nooit echt fysiek op het scherm kan vallen. Aangezien dit hoesje dat randje niet heeft, vraag ik me af tot in hoeverre hij het scherm beschermd.
Wel erg mooi hoesje, dat dan weer wel _O_
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_117836426
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:22 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Wat ik mij afvraag bij dat hoesje: hoe beschermd die het scherm? Ik weet dat veel hoesjes net een klein randje hebben bij het scherm, zodat hij dus nooit echt fysiek op het scherm kan vallen. Aangezien dit hoesje dat randje niet heeft, vraag ik me af tot in hoeverre hij het scherm beschermd.
Wel erg mooi hoesje, dat dan weer wel _O_
Dat is 'm juist met die hardcase. Die is heel mooi, maar niet echt veilig. De TPU biedt veel betere bescherming. Zou niet de witte TPU nemen van Nillkin. Mijn vriendin heeft die en die is doorzichtig, niet wit. Nu is die daarom dus bruinachtig :') eerst had 'ie een paarse gloed.
pi_117836848
edit, dom van mij :')
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_117839094
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:49 schreef Gkhn het volgende:

[..]

Dat is 'm juist met die hardcase. Die is heel mooi, maar niet echt veilig. De TPU biedt veel betere bescherming. Zou niet de witte TPU nemen van Nillkin. Mijn vriendin heeft die en die is doorzichtig, niet wit. Nu is die daarom dus bruinachtig :') eerst had 'ie een paarse gloed.
Die van mij is net zo wit als bij aankoop. Tis geen imitatie maar origineel HTC (C704)

En nee, hij beschermt de voorkant niet,hij steekt ook niet uit. Hij is meer om de achterkant te beschermen waar echt heel erg makkelijk krasjes opkomen en verder ligt hij lekker in de hand en heb ik grip door de kuiltjesstructuur. Helaas beschermt hij de cameralens ook niet omdat de cover erg dun is.

Ik had hiervoor een siliconen cover (geen idee of dat tpu was) maar die verkleurde idd na een tijdje...
pi_117996743
Iemand al een update binnen. We zitten op de helft van de maand.
--- ҉ ---
pi_117999979
Nee nog niet. Vanavond ga ik zelf jb flashen, ben benieuwd.
pi_118000327
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 15:30 schreef Banaanensuiker het volgende:
Nee nog niet. Vanavond ga ik zelf jb flashen, ben benieuwd.
denk er ook over om het te doen en dan Android JB Stock er op te zetten.
--- ҉ ---
  maandag 15 oktober 2012 @ 15:45:51 #160
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_118000607
Mijn HTC one X is weer onderweg naar huis *O*
pi_118002902
iemand een fix voor krakelend geluid?
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_118003211
Iemand een fix voor kleine krasjes op het scherm? :') ;(
  maandag 15 oktober 2012 @ 17:40:44 #163
333419 Convict
pi_118005033
hoezo kan Simcity niet op de HTC one x!!......... hier baal ik best van :P
pi_118005752
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 17:40 schreef Convict het volgende:
hoezo kan Simcity niet op de HTC one x!!......... hier baal ik best van :P
Ik ook ;( Al is dat een slechte versie als ik de reviews mag geloven.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 00:29:51 #165
333419 Convict
pi_118025578
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2012 18:02 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Ik ook ;( Al is dat een slechte versie als ik de reviews mag geloven.
Voor een mobile game is hij zwaar vet voor als je je verveelt. Heb er zat uren mee vermaakt op me iphone. Maarja dan maar hopen dat de nieuwe simcity een Port krijgt naar de One x. :7
pi_118025966
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 16:47 schreef lkb9000 het volgende:
Iemand een fix voor kleine krasjes op het scherm? :') ;(
Wat je ook doet, geen polijstmiddel of krasweg gebruiken. Dat beinvloed de werking van de touhcscreen op een nadelige manier. (heb ik ook weer ergens gelezen).
pi_118026050
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 00:50 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Wat je ook doet, geen polijstmiddel of krasweg gebruiken. Dat beinvloed de werking van de touhcscreen op een nadelige manier. (heb ik ook weer ergens gelezen).
Ik las na een beetje googlen dat dat soort spul kan werken, maar het leek me al te riskant. Ik ben zo voorzichtig ermee en vervolgens laat ik hem op de meest lompe manier vallen (ik schudde iets van m'n t-shirt af waardoor ik m'n arm raakte, telefoon de lucht in :') )

quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 00:29 schreef Convict het volgende:

[..]

Voor een mobile game is hij zwaar vet voor als je je verveelt. Heb er zat uren mee vermaakt op me iphone. Maarja dan maar hopen dat de nieuwe simcity een Port krijgt naar de One x. :7
Laat me nou in de waan dat het een kutversie is ;( :P
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 18:28:55 #168
160987 abruzzese
Veel geld veel vrijheid
pi_118047438
Ik heb vandaag eens foto's gemaakt met mijn HTC One X en ook dezelfde foto's gemaakt met mijn compact camera Nikon Coolpix S6300 .
Heb deze foto's bekeken met programma Irfanview op mijn laptop .
Ik stond verbaasd te kijken naar de vergelijkingen tussen deze twee maar de HTC One X doet echt niet onder voor deze compact camera .
En het verschil tussen mijn vorige HTC Desire en de HTC One X is zeker groot te noemen .
Ik ben zeer en zeker tevreden met de camera kwaliteit en dat bewijst maar HTC goed hun best hebben gedaan in deze nieuwe One serie's .
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 18:49:42 #169
87334 lekzzz
pi_118048110
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 18:28 schreef abruzzese het volgende:
Ik heb vandaag eens foto's gemaakt met mijn HTC One X en ook dezelfde foto's gemaakt met mijn compact camera Nikon Coolpix S6300 .
Heb deze foto's bekeken met programma Irfanview op mijn laptop .
Ik stond verbaasd te kijken naar de vergelijkingen tussen deze twee maar de HTC One X doet echt niet onder voor deze compact camera .
En het verschil tussen mijn vorige HTC Desire en de HTC One X is zeker groot te noemen .
Ik ben zeer en zeker tevreden met de camera kwaliteit en dat bewijst maar HTC goed hun best hebben gedaan in deze nieuwe One serie's .
Ik herken dat ook. Heb foto's met een Canon s50 gemaakt en ook die vergelijkingen zijn leuk. Mensen zien niet eens het verschil in een fotoalbum wat ik heb laten maken :)
  woensdag 17 oktober 2012 @ 14:37:34 #170
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_118081733
En ik kan mijn telefoon weer terugsturen naar Dynafix.. wat een klere prutsers zeg }:| :')
pi_118083642
Ik heb maar ook even een afspraak gemaakt voor reparatie.

Bluetooth
Wifi
Kraakgeluid bij uitgaande gesprekken
Led lampje zit niet meer goed op zijn plaats
Patroon wordt niet goed herkend
Telefoon is een keer uitgevallen bij inkomend oproep.

Leuk lijstje dus.

Heb net even de skinomi screenprotector eraf gehaald. Man wat een scherm.

quote:
8s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 14:37 schreef bokkepoot het volgende:
En ik kan mijn telefoon weer terugsturen naar Dynafix.. wat een klere prutsers zeg }:| :')
Watskeburt?
  woensdag 17 oktober 2012 @ 15:27:53 #172
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_118083858
Mijn 3,5 mm audiouitgang geeft storingen,enorm irritant maar je moet maar net weten dat het er zit ...
Ik had hem al opgestuurd en duidelijk vermeld hoe het te vinden was. Hebben ze er dus gewoon niks aan gedaan :(

Ik heb net met HTC gebeld en die vertelden dat ik beter naar een servicepoint kon gaan was veel sneller..
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 15:23 schreef Gkhn het volgende:
Ik heb maar ook even een afspraak gemaakt voor reparatie.

Bluetooth
Wifi
Kraakgeluid bij uitgaande gesprekken
Led lampje zit niet meer goed op zijn plaats
Patroon wordt niet goed herkend
Telefoon is een keer uitgevallen bij inkomend oproep.

Leuk lijstje dus.

Heb net even de skinomi screenprotector eraf gehaald. Man wat een scherm.

[..]

Watskeburt?
Das wel een dik lijstje zeg, wat voor een heb je dan ? een HT23 ?
pi_118084017
quote:
8s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 15:27 schreef bokkepoot het volgende:
Mijn 3,5 mm audiouitgang geeft storingen,enorm irritant maar je moet maar net weten dat het er zit ...
Ik had hem al opgestuurd en duidelijk vermeld hoe het te vinden was. Hebben ze er dus gewoon niks aan gedaan :(

Ik heb net met HTC gebeld en die vertelden dat ik beter naar een servicepoint kon gaan was veel sneller..

[..]

Das wel een dik lijstje zeg, wat voor een heb je dan ? een HT23 ?
Jep. Ik heb deze problemen al wel een tijdje. Stoor me er niet mateloos aan maar zal wel leuk zijn als het een keer gefixt wordt.
  woensdag 17 oktober 2012 @ 16:02:22 #174
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_118085310
Ja ik had ook zo'n klein stoor dingetje.. En heb hem daarom en om dat jack probleem laten maken.
Blijkt dat ze dat kleine dingetje wel gefixed hebben en die jack niet :(
pi_118085470
Ik vraag me af hoe het komt dat hier zoveel meldingen zijn van dingen die kapot zijn. Wat doen jullie in vredesnaam met die dingen?
Ik heb een HTC Desire Z, ja dat uitschuifbare barrel waarmee het printplaatje telkens vrijkomt en ik heb nog nooit echt problemen gehad.
Cuz I'm Mr. Brightside
  woensdag 17 oktober 2012 @ 16:09:49 #176
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_118085572
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 16:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik vraag me af hoe het komt dat hier zoveel meldingen zijn van dingen die kapot zijn. Wat doen jullie in vredesnaam met die dingen?
Ik heb een HTC Desire Z, ja dat uitschuifbare barrel waarmee het printplaatje telkens vrijkomt en ik heb nog nooit echt problemen gehad.
Geen idee, mijn desire die als oude vervanger fungeert heeft nog geen enkel probleem op dat punt.
Maar daarvan werken ook de volumeknoppen en de aanuitknop niet meer :')
pi_118085586
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 16:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
Heb hiervoor ook een Z gehad.

Er is niks kapot aan mijn toestel. Alles doet het gewoon. Alleen niet zoals het hoort :+ .
Ik zit letterlijk 2 meter van mijn router en ik krijg maar 1 balkje ontvangst.
pi_118085589
accu valt er bij mij telkens uit

vervelend
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  woensdag 17 oktober 2012 @ 17:44:01 #179
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_118089340
Mijn microSD-kaart wordt steeds niet herkend ;(
  woensdag 17 oktober 2012 @ 17:51:08 #180
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_118089647
Maar het draadloos laden werkt wel perfect :)
pi_118121868
Vandaag wordt mijn X opgehaald. Ben bang dat mijn telefoon beschadigd terugkomt. :{
Hij is nu namelijk volledig kras- en schade vrij. Hoe hebben jullie je X verpakt bij het opsturen?
pi_118122462
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 12:47 schreef Gkhn het volgende:
Vandaag wordt mijn X opgehaald. Ben bang dat mijn telefoon beschadigd terugkomt. :{
Hij is nu namelijk volledig kras- en schade vrij. Hoe hebben jullie je X verpakt bij het opsturen?
Niet.

Bij het ophalen wordt hij door de 'ophaler' in een envelop gestopt. Ook alleen het toestel, dus geen simcard, oordopjes, doosjes of wat dan ook. Tenzij het met het probleem te maken heeft.
pi_118132784
Aaand it's gone

pi_118134050
quote:
10s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 16:09 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Geen idee, mijn desire die als oude vervanger fungeert heeft nog geen enkel probleem op dat punt.
Maar daarvan werken ook de volumeknoppen en de aanuitknop niet meer :')
Met mijn Desire was er ook helemaal niets mis mee, ook nooit opgestuurd voor reparatie. Heb hem werkend en al verkocht toen ik mijn HOX kreeg. Ook nu gebruik ik geen hoesje. Wel een backcover om de achterkant te beschermen. Bij de Desire kon je de backcover gewoon vervangen.
pi_118138440

Met m'n homescreen aan 't kutten :)
pi_118163405
Je homescherm ziet er goed uit. (alleen lijkt je achtergrond dat het regent maar het weer zegt cloudy :P

Dit is wel duidelijk de opvolger/nieuw vlaggen schip.

http://blog.gsmarena.com/(...)ff-the-1080p-screen/

[ Bericht 9% gewijzigd door Wells.p op 19-10-2012 11:12:02 ]
--- ҉ ---
pi_118164827
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 19:24 schreef lkb9000 het volgende:
[ afbeelding ]

nice; wat heb je veranderd? Hoe maak je trouwens een screen van je mobiel? :')
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_118165324
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 11:43 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

vol down + powerbutton tegelijk indrukken. Dan de betreffende afbeelding opzoeken via een verkenner (ES explorer of zo) of als je dropboxaccount hebt komt ie automatisch online te staan. (je kan bij een dropboxurl geen imagetag eromheen zetten zoals bij tinypic bijv wel kan)
pi_118165403
Thanks.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_118173492
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 11:05 schreef Wells.p het volgende:
Je homescherm ziet er goed uit. (alleen lijkt je achtergrond dat het regent maar het weer zegt cloudy :P

Haha ja dat is gewoon een statische foto :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 11:43 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Zelf icons gemaakt en zonder tekst op de homescreen gezet (Met Desktop VisualizeR), en zelf de klok gemaakt met UCCW :)
pi_118202314
Even een tip; jet pack joyride. Awsome spel!
pi_118203450

Van de week toch CM10 op me one x gooien.

Volgens mij het nog over een preview versie dus ondertussen is er al een veel betere versie uit.
--- ҉ ---
pi_118205194
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 11:35 schreef Wells.p het volgende:

Van de week toch CM10 op me one x gooien.

Volgens mij het nog over een preview versie dus ondertussen is er al een veel betere versie uit.
Ik zie zoveel Pocketnow videos en weet nog steeds de naam van die kerel niet. "Hey guys its Brandaminimum .." of iets dergelijks :+ ?
pi_118205323
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 12:52 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Ik zie zoveel Pocketnow videos en weet nog steeds de naam van die kerel niet. "Hey guys its Brandaminimum .." of iets dergelijks :+ ?
Brandon Miniman
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  zondag 21 oktober 2012 @ 21:30:32 #195
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_118257671
Zeg, die zwarte balk onderin was weg na update android toch? Hij is er weer / nog :s
pi_118260442
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 21:30 schreef Holy_Goat het volgende:
Zeg, die zwarte balk onderin was weg na update android toch? Hij is er weer / nog :s
Als jij 4.0.4 hebt wel ja. Check ff je versie?

O wacht, ik snap het al. Hij is niet standaard verdwenen in 4.0.4 , moet je ff instellen in je instellingen dat je die zwarte balk niet (meer) wilt zien.
pi_118261511
Instellingen => weergave, gebaren en knoppen => knop recente toepassingen
--- ҉ ---
  zondag 21 oktober 2012 @ 22:31:20 #198
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_118261524
Waar is die setting?
pi_118262280
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 22:31 schreef Holy_Goat het volgende:
Waar is die setting?
Instellingen => weergave, gebaren en knoppen => knop recente toepassingen
--- ҉ ---
pi_118276674
Ik had net bijna een hartstilstand. Liep de trap af en ik weet niet hoe maar hij vloog gewoon uit mijn hand. 4 meter verder stopte z'n eerste vlucht (die onderbroken werd door een aantal traptredes die hem steeds verder lanceerden).

Niets, geen krasje, geen deukje en geen barst.

_O_
pi_118276736
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 12:38 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik had net bijna een hartstilstand. Liep de trap af en ik weet niet hoe maar hij vloog gewoon uit mijn hand. 4 meter verder stopte z'n eerste vlucht (die onderbroken werd door een aantal traptredes die hem steeds verder lanceerden).

_O_
De tering zeg... _O-
  maandag 22 oktober 2012 @ 16:08:37 #202
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_118285370
Ja, ik liet hem laatst ook vallen, gelukkig op zo'n linoleumvloer en niet op stoeptegels, maar alsnog geen enkel deukje/krasje/wat dan ook _O_
Vannacht wel voor de 2e keer gedroomd dat ik hem liet vallen en het scherm kapot was, twijfel nu weer om zo'n verzekering af te sluiten :')
Heeft iemand zo'n verzekering voor 7 euro per maand, dat je hem bij schade gewoon meteen kan omruilen zonder eigen risico e.d.?
  maandag 22 oktober 2012 @ 16:11:46 #203
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_118285521
Ik heb gewoon een hoesje, stuk goedkoper dan 7 euro p/m :P
Please sir. When moon? When Mustang?
  maandag 22 oktober 2012 @ 16:49:28 #204
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_118287647
Ja, ik heb ook zo'n hip Valenta-namaakhoesje, maar als je hem eruit hebt is die alsnog niet beschermd, en zo'n plastic of siliconen hoesje eromheen ziet er ook niet uit, hele design weg.
Het enige zou dan zo'n hoesje zijn die ook om het scherm heen gaat, maar dat verneukt ook het design, dan kan je net zo goed een lelijk dik ding hebben...
pi_118288132
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 12:38 schreef house_is_a_feeling het volgende:

_O_
Dat gevoel heb ik al bij m'n desire Z :'( :')
Ik voel je...

OT: verzekering zonder eigen risico van 7eu p/m? Waar?
Cuz I'm Mr. Brightside
  maandag 22 oktober 2012 @ 17:46:30 #206
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_118290113
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 16:57 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Dat gevoel heb ik al bij m'n desire Z :'( :')
Ik voel je...

OT: verzekering zonder eigen risico van 7eu p/m? Waar?
gewoon goed vasthouden. Scheelt weer 84eu/jaar :(
pi_118291115
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 16:08 schreef MacorgaZ het volgende:
Ja, ik liet hem laatst ook vallen, gelukkig op zo'n linoleumvloer en niet op stoeptegels, maar alsnog geen enkel deukje/krasje/wat dan ook _O_
Vannacht wel voor de 2e keer gedroomd dat ik hem liet vallen en het scherm kapot was, twijfel nu weer om zo'n verzekering af te sluiten :')
Heeft iemand zo'n verzekering voor 7 euro per maand, dat je hem bij schade gewoon meteen kan omruilen zonder eigen risico e.d.?
Lees maar eerst de hele kleine lettertjes. Het lijkt me stug dat ze iedereen een nieuwe toestel meegeven voor slechts 7 euro p mnd zonder eigen risico.

Ik zou zelf geen verzekering afsluiten. Ik heb hem al sinds April en nog 0 keren laten vallen.
pi_118291208
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 18:13 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Lees maar eerst de hele kleine lettertjes. Het lijkt me stug dat ze iedereen een nieuwe toestel meegeven voor slechts 7 euro p mnd zonder eigen risico.

Ik zou zelf geen verzekering afsluiten. Ik heb hem al sinds April en nog 0 keren laten vallen.
Eigen risico bij pro assist is 30 eur, valt opzich mee.
  maandag 22 oktober 2012 @ 18:37:20 #209
87334 lekzzz
pi_118292121
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 18:13 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Ga eens na hoeveel winst die lui hierop maken, de kans dat iemand zijn telefoon laat vallen is erg klein. Dus ieder persoon die 7,- per maand betaald verdienen ze verhoudingsgewijs dik op 8)7
  maandag 22 oktober 2012 @ 19:12:06 #210
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_118293657
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2012 18:15 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Eigen risico bij pro assist is 30 eur, valt opzich mee.
Jep, keek net bij een andere waar het als je onder 25 jaar bent (trieste shitregels....) max 25%/65 euro eigen risico was bij een plan van 6 euro per maand, en aangezien zo'n scherm al makkelijk op 160 euro voor de onderdelen zit is het toch wel aantrekkelijk eigenlijk...
pi_118295269
Keek net dit filmpje, gewoon omdat het kan

Toch heerlijk om te zien hoeveel voordelen _O_ Android _O_ biedt boven Apple.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_118295349
Sinds kort bewegen de smileys op FOK! niet meer in de mobiele browser, ook wil het geen gifjes van andere sites meer afspelen. Iemand weet hoe dit komt en hoe het is op te lossen?
pi_118303794
Nog helemaal niemand met update naar JB. Komt zeker in allerlaatste minuut van deze maand uit zoals destijds de 2.3 bij de Desire? Snap ik niet, HTC One X+ is toch al uitgekomen met 4.2., welke nagenoeg gelijk is aan de One X, waarom hebben ze de setup dan nog altijd aangeboden voor de HOX bezitters? Waar wachten ze op? Testen, deden ze dat al niet met de HOX+ dan?
pi_118304179
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 22:06 schreef Kloonhommel het volgende:
Nog helemaal niemand met update naar JB. Komt zeker in allerlaatste minuut van deze maand uit zoals destijds de 2.3 bij de Desire? Snap ik niet, HTC One X+ is toch al uitgekomen met 4.2., welke nagenoeg gelijk is aan de One X, waarom hebben ze de setup dan nog altijd aangeboden voor de HOX bezitters? Waar wachten ze op? Testen, deden ze dat al niet met de HOX+ dan?
Wat zijn de hoofdzakelijke verschillen tussen 4.0 4.1 en 4.2?
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_118304400
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 22:11 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Wat zijn de hoofdzakelijke verschillen tussen 4.0 4.1 en 4.2?
4.1 is een stuk sneller vooral dan 4.0 (Project Butter) en heeft Google Voice Search (concurrent van Siri).
4.2 is nog niet officieel aangekondigd, en we zullen wel zien wat daar precies aan gaat veranderen. Volgens mij vrij veel 'kleine' updates, waaronder verbeterde beveiliging, aangepaste Play Store etc.
“I'm not about caring; I'm about winning.”
- Harvey Specter
“Take a step back, look at the bigger picture.”
pi_118305279
Met sms'en of een mail tikken heb ik nog wel eens dat mijn cursor zich verplaatst naar de regel daaronder. Ik wil dus een aantal letters van het woord wat ik nu aan het typen ben verwijderen, maar dan haalt hij de letters van een woord in de volgende regel weg. Of de cursor springt ineens helemaal naar boven. Iemand enig idee waar dit door komt en hoe ik dat kan fixen?
pi_118305370
Ah sorrie, mijn fout. 8)7 Ik bedoelde dus de HOX+ heeft 4.1, waarom is deze nu nog altijd niet beschikbaar gesteld voor de gewone HOX aangezien ze qua hardware nauwelijks verschillen.
pi_118305525
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 22:29 schreef Kloonhommel het volgende:
Ah sorrie, mijn fout. 8)7 Ik bedoelde dus de HOX+ heeft 4.1, waarom is deze nu nog altijd niet beschikbaar gesteld voor de gewone HOX aangezien ze qua hardware nauwelijks verschillen.
Zodat jij een + koopt.
pi_118305706
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 22:14 schreef PowerData het volgende:

[..]

4.1 is een stuk sneller vooral dan 4.0 (Project Butter) en heeft Google Voice Search (concurrent van Siri).
4.2 is nog niet officieel aangekondigd, en we zullen wel zien wat daar precies aan gaat veranderen. Volgens mij vrij veel 'kleine' updates, waaronder verbeterde beveiliging, aangepaste Play Store etc.
Voice Search bestaat al ff, je bedoelt Google Now.
pi_118305708
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2012 22:31 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Zodat jij een + koopt.
Alsof iemand dat zou doen (overstappen van HOX naar HOX+ bedoel ik). De verschillen zijn niet denderend genoeg.
  maandag 22 oktober 2012 @ 22:47:23 #221
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_118306602
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 22:34 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Alsof iemand dat zou doen (overstappen van HOX naar HOX+ bedoel ik). De verschillen zijn niet denderend genoeg.
Zijn vast wel wat mensen die zo specs-geil zijn dat ze "upgraden", maar het gaat er vooral om dat mensen die nu een ouder toestel hebben voor de duurdere, "moet je eigenlijk nieuw kopen dus direct geld naar HTC" Plus gaan in plaats van tweedehands een One X halen (geen extra winst voor HTC).
pi_118307702
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 22:47 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Zijn vast wel wat mensen die zo specs-geil zijn dat ze "upgraden", maar het gaat er vooral om dat mensen die nu een ouder toestel hebben voor de duurdere, "moet je eigenlijk nieuw kopen dus direct geld naar HTC" Plus gaan in plaats van tweedehands een One X halen (geen extra winst voor HTC).
Ik voel me daarin wel aangesproken :P
In februari kan ik mijn contract verlengen, waarschijnlijk stap ik over van KPN naar Telfort.

Dat doe ik omdat ik in februari 2011 voor een HTC dezire Z ging, en nu met een oud barrel rondloop. Als ik in februari weer voor een 2-jarig abonnement ga, (1-jarig is maandelijks onbetaalbaar :P ) en dan voor het nieuwste/snelste toestel ga, hoef ik me anderhalf jaar later niet zo heel erg te ergeren
Cuz I'm Mr. Brightside
  maandag 22 oktober 2012 @ 23:10:50 #223
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_118307977
In februari heb je hopelijk de Europese versie van de HTC J/een 5" HTC flagship, denk dat dat een betere keuze zal zijn. Qua grootte is die trouwens maar 1mm breder en 2mm hoger ofzo dan de One X met 4,7" dus lekker kleine bezels.
pi_118308514
quote:
2s.gif Op maandag 22 oktober 2012 22:34 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Voice Search bestaat al ff, je bedoelt Google Now.
Excusez-moi, je hebt helemaal gelijk.
“I'm not about caring; I'm about winning.”
- Harvey Specter
“Take a step back, look at the bigger picture.”
pi_118309031
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 23:10 schreef MacorgaZ het volgende:
In februari heb je hopelijk de Europese versie van de HTC J/een 5" HTC flagship, denk dat dat een betere keuze zal zijn. Qua grootte is die trouwens maar 1mm breder en 2mm hoger ofzo dan de One X met 4,7" dus lekker kleine bezels.
Dat zou natuurlijk erg gewenst zijn :D ben benieuwd. Ik hoop dat je gelijk hebt.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_118337650
Opnieuw me telefoon geroot. Dit wel de makkelijkste manier trouwens. nu CM10 er op!

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1604439

Download nu de rom

http://get.cm/?device=endeavoru&type=

Deze had ik nog nodig. (Flash Your Kernel With This Commend) i.p.v. stap 8 en 9
http://pocketnow.com/2012(...)cyanogenmod-10-video

Gelukt!

Voor de google apps
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1811028

[ Bericht 16% gewijzigd door Wells.p op 23-10-2012 19:51:47 ]
--- ҉ ---
pi_118364767
Ik kan thuis geen internet krijgen via WiFi. Er staat dat hij wel is verbonden maar krijg geen internet. Bij onbeveiligde wifi punten krijg ik echter probleemloos wifi.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_118368729
Toch maar eens mijn HOX rooten.. maar ben altijd bang dat er iets mis gaat :P
pi_118375582
Niemand dus die hetzelfde probleem als ik heb dat gifjes niet langer bewegen?
pi_118376976
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 12:02 schreef lvw88 het volgende:
Toch maar eens mijn HOX rooten.. maar ben altijd bang dat er iets mis gaat :P
Ik heb geen 3g meer :P en de camera geeft maximaal 5mp met CM10
maar weet niet of het 3g probleem voor iedereen van toepassing is.
--- ҉ ---
pi_118377610
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 15:56 schreef Wells.p het volgende:

[..]

Ik heb geen 3g meer :P en de camera geeft maximaal 5mp met CM10
maar weet niet of het 3g probleem voor iedereen van toepassing is.
Heb hem toch maar geroot, helaas niet goed genoeg een backup gemaakt (alleen bestanden en fotos) waardoor wel mijn hele telefoon factory reset heeft gehad. Hij is nu wel geroot, alleen nog geen nieuwe ROM erop aangezien ik ook de (negatieve) verhalen over CM10 heb gelezen. Kan ik nu trouwens nog wel een OTA update naar JB ontvangen van HTC binnenkort? Of moet ik hiervoor weer eerst unrooten?
pi_118377814
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 16:12 schreef lvw88 het volgende:

[..]

Heb hem toch maar geroot, helaas niet goed genoeg een backup gemaakt (alleen bestanden en fotos) waardoor wel mijn hele telefoon factory reset heeft gehad. Hij is nu wel geroot, alleen nog geen nieuwe ROM erop aangezien ik ook de (negatieve) verhalen over CM10 heb gelezen. Kan ik nu trouwens nog wel een OTA update naar JB ontvangen van HTC binnenkort? Of moet ik hiervoor weer eerst unrooten?
CM10 problemen klopt het is ook nog maar een NIGHTLY build maar ik merk nu wel al dat hij wel sneller is.(mooier ook maar dat is smaak) Weet het niet 100% zeker maar nee je kan geen OTA meer krijgen tenzij je hem weer RELOCKED. Maar kijk eens naar http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1562603 is altijd wel interessant maar je moet wel even uitkijken met htc sense 4+ want dat kan alleen met bepaalde CID's
--- ҉ ---
pi_118385907
Mijn HOX moeten worden gerepareerd (audio-ingang is te ruim), maar mijn mobiel heeft een custom rom. Kan ik hem nu zonder problemen opsturen naar HTC of moet ik eerst weer de officiële rom erop zetten?
pi_118386017
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 20:03 schreef Rezania het volgende:
Mijn HOX moeten worden gerepareerd (audio-ingang is te ruim), maar mijn mobiel heeft een custom rom. Kan ik hem nu zonder problemen opsturen naar HTC of moet ik eerst weer de officiële rom erop zetten?
Hihi, gapend gat.
Oh the ironie.

Oh btw, Samsung is dus echt HELEMAAL DE SHIT HE!
pi_118386030
Nee joh, geintje, dat van samsung dan. :D
pi_118386037
pi_118393539
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 20:03 schreef Rezania het volgende:
Ik denk dat als het een hardware probleem is dat het geen probleem is dat je aan de software hebt gezeten. Mijn telefoon was geroot en costum rom er op gezet toen ik ook het wifi probleem kreeg gerelocked weliswaar maar geen problemen mee gekregen. Aangezien ik hem heb geroot met HTC-dev zijn ze er wel van op de hoogte dat ik hem geroot hebt.
--- ҉ ---
pi_118393862
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 22:08 schreef Wells.p het volgende:

[..]

Ik denk dat als het een hardware probleem is dat het geen probleem is dat je aan de software hebt gezeten. Mijn telefoon was geroot en costum rom er op gezet toen ik ook het wifi probleem kreeg gerelocked weliswaar maar geen problemen mee gekregen. Aangezien ik hem heb geroot met HTC-dev zijn ze er wel van op de hoogte dat ik hem geroot hebt.
Ah oké. Dan stuur ik hem binnenkort wel even op.
pi_118394428
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 22:11 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ah oké. Dan stuur ik hem binnenkort wel even op.
Je kan altijd voor de zekerheid hem terug naar origineel zo gedaan het zeker voor het onzekere denk ik dan. Weet namelijk niet hoe diep ze kijken en of ze überhaupt wel kijken.
--- ҉ ---
pi_118394612
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 22:17 schreef Wells.p het volgende:

[..]

Je kan altijd voor de zekerheid hem terug naar origineel zo gedaan het zeker voor het onzekere denk ik dan. Weet namelijk niet hoe diep ze kijken en of ze überhaupt wel kijken.
Ik wist niet of dat simpel kon of niet, maar dan kan ik net zo goed even daar naar kijken ja, zo gedaan. :Y
pi_118394911
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 16:12 schreef lvw88 het volgende:

[..]

kijk is wat ik heb gevonden. Ben al die threads aan het afgaan want heb nog steeds geen 3G.
http://forum.xda-develope(...)606676&highlight=rom

quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 22:19 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ik wist niet of dat simpel kon of niet, maar dan kan ik net zo goed even daar naar kijken ja, zo gedaan. :Y
Ach in een uurtje is het wel gedaan toen der tijd deze tut gebruikt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Wells.p op 24-10-2012 22:31:20 ]
--- ҉ ---
pi_118402912
Opzich wil ik de One X + wel, kunnen ze niet iets regelen waardoor we onze toestellen kunnen inruilen +bijbetalen voor een One X + als hij uit komt? :P
pi_118403450
Ik heb hem sinds vandaag in bezit

Heerlijk toestel O+
pi_118403531
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 19:24 schreef lkb9000 het volgende:
[ afbeelding ]

Hoe ben je aan die icons gekomen?
pi_118403619
quote:
11s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 01:31 schreef kensei het volgende:

[..]

Hoe ben je aan die icons gekomen?
Zelf gemaakt :)
pi_118440519
Jaaaaaaaaa hoor. Telefoon terug van Dynafix en mijn scherm zit onder de krassen. Één hele grote en paar kleine. Het is maar goed dat ik foto's heb gemaakt voordat ik het had verzonden.
pi_118442099
Telefoon laten maken, kost 225 euro maar dit ding is mijn baby, worth it.
pi_118443155
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 01:28 schreef kensei het volgende:
Ik heb hem sinds vandaag in bezit

Heerlijk toestel O+
waarom niet gewacht op de one x plus?
pi_118443367
Mogelijk omdat die 100 euro duurder is?
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_118444283
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 23:46 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

waarom niet gewacht op de one x plus?
Omdat ik een nieuwe, simlockvrije One X kon krijgen voor 300 euro

Wachten om nieuwe telefoons is sowieso dwijlen met de kraan open, er komen altijd nieuwe dingen uit. Ik wil er nu van genieten niet over een maand :P
pi_118456062
Zo CM 10 erop gezet...maar ook het probleem van geen 3G. zit er zelfs aan te denken om terug te zetten naar stock ROM, nu nog uitzoeken waar precies want niet alles werkt nu even soepel. Heb nu al spijt van wat ik deed (en alleen maar voor JB :X )
pi_118463986
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 13:13 schreef lvw88 het volgende:
Zo CM 10 erop gezet...maar ook het probleem van geen 3G. zit er zelfs aan te denken om terug te zetten naar stock ROM, nu nog uitzoeken waar precies want niet alles werkt nu even soepel. Heb nu al spijt van wat ik deed (en alleen maar voor JB :X )
Haha dat probleem had ik ook, zo opgelost. Je moet naar je providers website en dan internet instellingen opnieuw invullen en het werkt.

CM10 zet de instellingen niet goed.

Instellingen -> DRAADLOOS & NETWERKEN -> Meer -> Mobiele netwerken -> Namen toegangspunten -> (bij mij) Vodafone live! - daar alles invullen

ik zelf vind het wel lekker werken

info
http://onexroot.com/

[ Bericht 5% gewijzigd door Wells.p op 26-10-2012 17:06:49 ]
--- ҉ ---
pi_118466026
Dat is vervelend, de speaker mode doet het niet meer op mijn One X.

Misschien hebben ze iets gedaan tijdens de reparatie waardoor het zo is...

Wtf, zelfs muziek en andere geluiden van videos doen het niet meer tenzij oortjes.

Ik ga morgen even terug, dit slaat nergens op natuurlijk.

Oh en bij bellen val ik ook steeds weg.

[ Bericht 20% gewijzigd door Skillstorm op 26-10-2012 17:49:34 ]
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 20:30:12 #254
87334 lekzzz
pi_118472549
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 17:34 schreef Skillstorm het volgende:
Dat is vervelend, de speaker mode doet het niet meer op mijn One X.

Misschien hebben ze iets gedaan tijdens de reparatie waardoor het zo is...

Wtf, zelfs muziek en andere geluiden van videos doen het niet meer tenzij oortjes.

Ik ga morgen even terug, dit slaat nergens op natuurlijk.

Oh en bij bellen val ik ook steeds weg.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zeg inderdaad even terug om na te laten kijken die OneX
pi_118472736
Ja, had hem net terug gebracht, die man ging naar Amsterdam met een aantal mobieltjes waaronder die van mij om ze te laten maken.

Bleek een kabeltje in mijn One X gescheurd te zijn.

Mag hem zo weer bellen.
pi_118485379
Mijn One X is weer helemaal gemaakt.
pi_118487940
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 01:10 schreef Skillstorm het volgende:
Mijn One X is weer helemaal gemaakt.
toch wel snel!
--- ҉ ---
pi_118487973
Ben aan het kijken naar een nieuwe Android telefoon, ik maak alleen gebruik van een agenda, mail en wat social apps. is dit toestel dan overkil?
pi_118487991
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 04:13 schreef igottagun het volgende:
Ben aan het kijken naar een nieuwe Android telefoon, ik maak alleen gebruik van een agenda, mail en wat social apps. is dit toestel dan overkil?
uhm ja denk het eigenlijk wel. ondanks natuurlijk wel ook sociale apps wel sneller worden geladen. Je kan exact het zelfde met een mindere telefoon alleen is het met een one x allemaal iets sneller meer niet.

Qua beeldscherm valt eigenlijk ook wel wat te zeggen. Met de one x zie je geen pixels wat wel erg mooi is en wat je bij een mindere telefoon wel hebt.

heb je die extra ¤'s er voor over?
--- ҉ ---
pi_118488244
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 04:21 schreef Wells.p het volgende:

[..]

uhm ja denk het eigenlijk wel. ondanks natuurlijk wel ook sociale apps wel sneller worden geladen. Je kan exact het zelfde met een mindere telefoon alleen is het met een one x allemaal iets sneller meer niet.

Qua beeldscherm valt eigenlijk ook wel wat te zeggen. Met de one x zie je geen pixels wat wel erg mooi is en wat je bij een mindere telefoon wel hebt.

heb je die extra ¤'s er voor over?
vergeet niet dat het scherm briljant goed te lezen is in volle zon
pi_118489347
Nog steeds geen Jelly Bean?
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_118489414
quote:
15s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 10:09 schreef Albert86 het volgende:
Best sneu he? Ze hebben hem al klaar maar kozen ervoor om een opgefokte HOX deze maand nog op markt te brengen en te wachten met de update van de originele HOX.
pi_118491685
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 10:14 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Best sneu he? Ze hebben hem al klaar maar kozen ervoor om een opgefokte HOX deze maand nog op markt te brengen en te wachten met de update van de originele HOX.
Beetje jammer idd.
pi_118494821
quote:
15s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 10:09 schreef Albert86 het volgende:
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 10:14 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 12:02 schreef Albert86 het volgende:

[..]

Beetje jammer idd.
Toeval? :P
HTC begint uitrol Android Jelly Bean voor One X
quote:
HTC is gestart met de beloofde update die Android-versie 4.1.1 uit de Jelly Bean-serie naar de One X brengt. De uitrol is inmiddels begonnen in Azië, maar het is de verwachting dat de software ook snel naar andere werelddelen komt.

De software, die over-the-air binnenkomt draagt versienummer 3.14 en bevat naast Android 4.1.1 ook een nieuwe versie van HTC's eigen interface Sense. Deze wordt aangeduid met versie 4+. Overigens is de update alleen geschikt voor versies van de One X die geen branding hebben; daardoor moeten varianten die van providers komen waarschijnlijk langer wachten op een update. Dit kan soms weken tot maanden langer duren.

Ontwikkelaars van het forum XDA Developers hebben het installatiebestand voor de Android 4.1-update al in handen. Daardoor kunnen gebruikers die nog geen update van HTC hebben gekregen deze handmatig flashen. Ook kan de software verwerkt worden in custom roms die ook door Nederlandse gebruikers geïnstalleerd kunnen worden.

HTC had eerder aangegeven dat het zijn Android 4.1-update nog in oktober zou uitbrengen voor de One X. Het is vooralsnog onduidelijk of de uitrol nog deze maand kan beginnen in Europa. Overigens moet er ook nog een update verschijnen voor de One S, maar het is nog niet bekend wanneer deze volgt.

Android 4.1 uit de Jelly Bean-serie moet onder andere de prestaties opschroeven. Daarnaast heeft Google de mogelijkheden voor de notificatiebalk uitgebreid en wordt het zoek- en informatiesysteem Google Now meegeleverd. Verder zijn er nog enkele andere, kleinere verbeteringen.
Ok, de kans is dat de update voor ons niet voor november er is, maar ze beginnen in ieder geval al wel. Inclusief Sense update.

[ Bericht 16% gewijzigd door Iemand91 op 27-10-2012 14:19:53 ]
pi_118495373
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 13:48 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ehm? :? :

[..]

Ok, de kans is dat de update voor ons niet voor november er is, maar ze beginnen in ieder geval al wel. Inclusief Sense update.
Waarom "Ehm :?"? Als je onze tijden en die van het artikel checkt zie je toch dat we het niet geweten konden hebben?

Daarnaast had HTC zoals eerder gezegd de update al eerder kunnen uitrollen aangezien hij al klaar was ipv op het allerlaatste stukje van de maand. Nu is er zelfs een kans dat het pas in November gaat gebeuren.

Hoe dan ook, ik moest lachen om 1 van de reacties op dat artikel, een S2 bezitter beklaagt zich over Samsung en had liever een HTC gehad omdat Samsung altijd zo traag is met updaten. Hier in dit forum wordt juist het tegenovergestelde gezegd... 8)7
pi_118495781
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 14:06 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Waarom "Ehm :?"? Als je onze tijden en die van het artikel checkt zie je toch dat we het niet geweten konden hebben?

Daarnaast had HTC zoals eerder gezegd de update al eerder kunnen uitrollen aangezien hij al klaar was ipv op het allerlaatste stukje van de maand. Nu is er zelfs een kans dat het pas in November gaat gebeuren.

Hoe dan ook, ik moest lachen om 1 van de reacties op dat artikel, een S2 bezitter beklaagt zich over Samsung en had liever een HTC gehad omdat Samsung altijd zo traag is met updaten. Hier in dit forum wordt juist het tegenovergestelde gezegd... 8)7
Je hebt gelijk, iets verkeerde woordkeuze; verbeterd. Hopelijk komt de update snel; bijvoorbeeld Google Now heb ik op m'n Desire ook wel eens geprobeerd en dat is toch wel geinig.

Maar verder niet zo'n haast; 't is niet alsof het toestel nu niet goed genoeg is ofzo...
pi_118497041
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 14:20 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, iets verkeerde woordkeuze; verbeterd. Hopelijk komt de update snel; bijvoorbeeld Google Now heb ik op m'n Desire ook wel eens geprobeerd en dat is toch wel geinig.

Maar verder niet zo'n haast; 't is niet alsof het toestel nu niet goed genoeg is ofzo...
Klopt, 4.0.4 is een update dat mij heel erg goed is bevallen en mij erg tevreden maakt met mijn HOX. Maar het maandenlange gepraat over GN heeft me wel nieuwsgierig gemaakt, vandaar dat ik nu denk van kom maar op met die update.

Enne... thnxs voor de attentie van dat nieuwsbericht. :) ^O^
pi_118502078
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 13:48 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

[..]

[..]

Toeval? :P

[..]

Mocht ook tijd worden. Ben blij dat ik een simlock vrije HOX heb. Anders kun je dus nog langer wachten.
pi_118502386
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 17:40 schreef Albert86 het volgende:

[..]

Mocht ook tijd worden. Ben blij dat ik een simlock vrije HOX heb. Anders kun je dus nog langer wachten.
Het leuke is dat toen ik mijn 1e unbranded HOX DOA terugbracht, ze mij bij 2e+3e toestel die wel branded was volhielden dat er alleen maar kleine uiterlijke verschillen waren zoals opstartlogootje en ergens in play ook een VF logo stond en dat dat alles was en niks voorstelde. Toen ik hun uitlegde dat unbranded versies veel eerder androidversieupdates krijgen dan de branded sleten ze me voor gek. Toen heb ik gezegd: prima, dan ben ik gek, ik wil een unbranded toestel en daarmee uit. Toen kreeg ik een unbranded toestel en ik heb idd veel eerder 4.0.4 binnengekregen dan anderen met VFbranded HOX en ben benieuwd hoe snel zij nu de JBversie krijgen.
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 23:11:54 #270
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_118514576
ff vraagje;

kan er een SD-kaart in de One X+
en is de batterij te verwisselen?
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 23:28:49 #271
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_118515328
Ja, microSD tot 64GB en de batterij is alleen te verwisselen met de officiele HTC-accu's.
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 23:31:34 #272
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_118515451
Thx
Wat houd dat in alleen officiele HTC? (wat is er dan anders dan een kloon?)

Heeft iemand de + al btw.?
Ik heb hem besteld.

[ Bericht 27% gewijzigd door HiDiHo op 27-10-2012 23:41:31 ]
pi_118516067
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 23:28 schreef MacorgaZ het volgende:
Ja, microSD tot 64GB en de batterij is alleen te verwisselen met de officiele HTC-accu's.
:?

Nee, er kan geen microSD in en nee, je kan de batterij niet verwisselen. Wat bazel je nou.
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 23:48:37 #274
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_118516240
hmmm, ik moet het even zeker weten. ik kan hem nog annuleren.
Ik begrijp echt niet waarom ze zoiets doen. geen SD is nog te begrijpen met 64GB intern, maar geen verwisselbare accu is geen optie voor mij. Dus na 2 jaar kun je de tel weggooien?
  zondag 28 oktober 2012 @ 00:04:55 #275
87334 lekzzz
pi_118517099
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 23:48 schreef HiDiHo het volgende:
hmmm, ik moet het even zeker weten. ik kan hem nog annuleren.
Ik begrijp echt niet waarom ze zoiets doen. geen SD is nog te begrijpen met 64GB intern, maar geen verwisselbare accu is geen optie voor mij. Dus na 2 jaar kun je de tel weggooien?
batterij kan je niet vervangen, wel laten doen. Heb een aantal filmpjes gezien waarin ze dat doen. Je mag altijd zelf proberen :) 64gb is zat, ik krijg m'n OneX al niet eens vol.
  zondag 28 oktober 2012 @ 00:07:23 #276
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_118517194
Waar is in gods naam mijn quote-knop gebleven? :(

Jij hebt hem al?
pi_118524876
Baal nu met me vf branded toestel... ik wil jb.
pi_118538388
quote:
HTC is begonnen met de uitrol van Android 4.1 Jelly Bean voor de Europese One X. Omdat HTC de update per Customer ID (CID) uitrolt, kan het zijn dat Nederland nog een (geruime) tijd niet aan de beurt is. De eerste CID-nummers waar de update naar wordt uigerold zijn CID htc__612 en htc__044. HTC meldt echter wel dat Android 4.1 naar de Europese One X-toestellen wordt gestuurd. Helaas zijn er nog geen meldingen hiervan binnengekomen. Met de applicatie Cid Getter kun je checken welk CID-nummer jouw One X heeft. Naast Android 4.1 Jelly Bean brengt de update ook HTC’s nieuwe Sense 4+ skin, twee nieuwe fotogalerij-apps, een vernieuwde HTC Watch-app en natuurlijk: Google Now.

HTC beloofde al eerder dat het de Jelly Bean-update voor de One X deze maand nog zou uitrollen. Hoewel HTC zich aan deze belofte houdt, is het nog maar de vraag wanneer de eerste Nederlandse toestellen de update mogen ontvangen.
http://www.androidplanet.(...)voor-europese-one-x/
--- ҉ ---
  zondag 28 oktober 2012 @ 15:34:47 #279
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_118538821
Eind oktober nemen ze lekker letterlijk, geweldig HTC.
Ik heb JB al een paar weken maar zoveel merk je er toch niet van trouwens.
pi_118541328
Weet iemand misschien hoe ik een normale scherpe wallpaper op mijn One X kan krijgen? Ik heb een aantal wallpapers gedownload uit apps. Als ik ze dan instel moet ik het formaat aangeven en dan gaat ie hem bijsnijden, vervolgens ziet het er niet uit op mijn scherm. Helemaal ingezoomed zowat en de kwaliteit is ook slecht van de wallpaper. Weet iemand nog een methode om wel mooie scherpe wallpapers erop te krijgen?
pi_118542421
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 16:29 schreef Kostyan het volgende:
Weet iemand misschien hoe ik een normale scherpe wallpaper op mijn One X kan krijgen? Ik heb een aantal wallpapers gedownload uit apps. Als ik ze dan instel moet ik het formaat aangeven en dan gaat ie hem bijsnijden, vervolgens ziet het er niet uit op mijn scherm. Helemaal ingezoomed zowat en de kwaliteit is ook slecht van de wallpaper. Weet iemand nog een methode om wel mooie scherpe wallpapers erop te krijgen?
Afbeeldingen van minimaal 1280x1280 gebruiken :)
  maandag 29 oktober 2012 @ 10:26:57 #282
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_118568662
Kent iemand mooie widgets waarmee ik die van HTC kan vervangen?
Ik wil een andere launcher installeren maar dan raak je automatisch al je widgets kwijt :(
pi_118570198
Heeft er iemand een idee wat nieuw glas voor een HOX moet kosten? En zijn er goedkopere alternatieven (ik neem aan dat via HTC meteen de hoofdprijs neergelegd mag worden?).
  maandag 29 oktober 2012 @ 11:21:54 #284
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_118570425
Geen drol , moet je wel even geduld hebben

http://www.ebay.com/itm/T(...)&hash=item1e70e1247f

Deze zal je wrs sneller hebben
http://www.ebay.com/itm/U(...)p=true&forceRpt=true
pi_118589517
quote:
7s.gif Op maandag 29 oktober 2012 10:26 schreef bokkepoot het volgende:
Kent iemand mooie widgets waarmee ik die van HTC kan vervangen?
Ik wil een andere launcher installeren maar dan raak je automatisch al je widgets kwijt :(
Beautiful Widgets.

quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 11:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Heeft er iemand een idee wat nieuw glas voor een HOX moet kosten? En zijn er goedkopere alternatieven (ik neem aan dat via HTC meteen de hoofdprijs neergelegd mag worden?).
HTC is sowieso duur qua reparaties, KPN bussines center zal hem vervangen voor 125 euro.
pi_118600188
Deze test laat wel zien hoe veel JB uitmaakt op de one x.

http://www.gsmarena.com/j(...)rmance-news-5010.php

cm10 eraf en de nieuwe met sense proberen dan maar.

[ Bericht 25% gewijzigd door Wells.p op 29-10-2012 22:11:15 ]
--- ҉ ---
pi_118638708
Iemand een idee wat te doen als de wifi t niet doet?
Dwz: toestel blijft steeds maar ipadres opvragen maar krijgt er geen

nee, t is niet de router want andere apparaten en telefoons zoals desire hd doen t gewoon wel
&lt;a href="http://whatpulse.org/ref/164249/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Typ mee, met FOK! naar de top&lt;/a&gt;
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 21:57:56 #288
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_118643837
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 20:42 schreef commentator het volgende:
Iemand een idee wat te doen als de wifi t niet doet?
Dwz: toestel blijft steeds maar ipadres opvragen maar krijgt er geen

nee, t is niet de router want andere apparaten en telefoons zoals desire hd doen t gewoon wel
Handmatig instellen?
Wifi ff uit lijstje verwijderen?
Fabrieks reset doen
pi_118655961
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 15:34 schreef MacorgaZ het volgende:
Eind oktober nemen ze lekker letterlijk, geweldig HTC.
Ik heb JB al een paar weken maar zoveel merk je er toch niet van trouwens.
'k Ben benieuwd, ze hebben hier nog maar 15 uur om zich aan hun belofte te houden.
  woensdag 31 oktober 2012 @ 13:18:54 #290
178487 jappy-b
a whistle of a penny
pi_118663821
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 11:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
via oplaten sturen via HTC kost een slordige 230 euro. dan word de behuizing ook meteen vervangen
sex is just like hacking; you get in, you get out and you pray you've left nothing behind!
pi_118667480
De S3 krijgt vanaf vandaag de update naar JB volgens nu.nl. Hopelijk schiet HTC ook op.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_118676747
Weten jullie toevallig een site waar ik android apps/games kan downloaden? Ik heb op een HTC one X een appstore staan, maar daar moet ik voor betalen. Kan iemand mij uitleggen hoe het precies zit?
pi_118677051
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 18:36 schreef koekii het volgende:
Weten jullie toevallig een site waar ik android apps/games kan downloaden? Ik heb op een HTC one X een appstore staan, maar daar moet ik voor betalen. Kan iemand mij uitleggen hoe het precies zit?
Torrents, nieuwsgroepen, websites, alternatieve stores, het kan op zoveel manieren. Via google kom je ook een heel eind ;)
pi_118677100
Voor de Play Store hoef je ook niet te betalen?
pi_118677933
Weet iemand hoe je het uiterlijk van de onderste snelstartbalk kan aanpassen? Eigenlijk wil ik alleen de icoontjes zonder achtergrond :Y
pi_118683708
quote:
Kan je eens duidelijker formuleren wat je precies wilt? Want ik heb het idee dat je niet doorhebt dat ook op Google Play gratis games en apps te vinden zijn?
pi_118683774
quote:
5s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 19:07 schreef lkb9000 het volgende:
Weet iemand hoe je het uiterlijk van de onderste snelstartbalk kan aanpassen? Eigenlijk wil ik alleen de icoontjes zonder achtergrond :Y
Andere launcher installeren? 1tje met glass of aero theme of zo?
pi_118683778
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 22:27 schreef Xa1pt het volgende:
Met sms'en of een mail tikken heb ik nog wel eens dat mijn cursor zich verplaatst naar de regel daaronder. Ik wil dus een aantal letters van het woord wat ik nu aan het typen ben verwijderen, maar dan haalt hij de letters van een woord in de volgende regel weg. Of de cursor springt ineens helemaal naar boven. Iemand enig idee waar dit door komt en hoe ik dat kan fixen?
pi_118684222
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 20:53 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Andere launcher installeren? 1tje met glass of aero theme of zo?
Dat is mogelijk ja, maar het enige wat ik wil veranderen is dat balkje, en daarvoor heb ik geen zin in de moeite van een andere launcher waar ik m'n widgets en indeling etc. weer mee kwijt raak :P
pi_118687003
quote:
|:(
pi_118687050
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 18:44 schreef kensei het volgende:

[..]

Torrents, nieuwsgroepen, websites, alternatieve stores, het kan op zoveel manieren. Via google kom je ook een heel eind ;)
En later weer klagen dat er veel malware in Android zit? :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')