Gequote vanaf een schoolcomputer.quote:
Wat een vooruitgang vergeleken met mijn vorige telefoon. Heerlijk.quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gequote vanaf een schoolcomputer.![]()
Maar hoe bevalt 'ie?
Bedoel je de box aan de achterkant of via oordopjes? Ik vind de box aan de achterkant namelijk erg matig, zeker vergeleken met die van een iPhone.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:24 schreef RockNijntje het volgende:
Wat heeft dat ding een goed geluid vergeleken met de gemiddelde telefoon.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:34 schreef Iemand91 het volgende:
Straks weer eens kijken hoeveel moeite het me kost op m'n One op te laten halen voor wifi-probleem.
Maar eerst 'ns kijken of ik de micro-sim in m'n Desire krijg met zo'n Ebay adapter; tot nu toe nog niet...
EDIT: micro-sim in m'n adapter in m'n Desire gepropt, kan wel ermee bellen maar als ik naar m'n telefoon bel zegt ie dat m'n telefoon in gesprek is. Maar naderhand staat het wel in de oproeplijst:?![]()
EDIT #2: dat wordt 1 - 2 week zonder telefoon...
Nog niet met oordopjes geluisterd. Box is natuurlijk nooit geweldig, maar in vergelijking met telefoons die ik heb gehad/gezien/gehoord is dit erg goed.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bedoel je de box aan de achterkant of via oordopjes? Ik vind de box aan de achterkant namelijk erg matig, zeker vergeleken met die van een iPhone.
Dat kan ook gewoon. Maar micro-sim ondersteunt meer functies dan een gewone sim geloof ik.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heb je trouwens per se een micro-sim nodig? Mijn vader heeft namelijk gewoon wat stukjes van de 'gewone' sim afgesneden zodat de sim precies in dat dingetje past en alles werkt gewoon.
[..]
Nog niet met oordopjes geluisterd. Box is natuurlijk nooit geweldig, maar in vergelijking met telefoons die ik heb gehad/gezien/gehoord is dit erg goed.
Geen idee wat SIM-toolkit is (staat bij apps), maar die werkt bij mij niet. Heeft dat er misschien iets mee te makenquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat kan ook gewoon. Maar micro-sim ondersteunt meer functies dan een gewone sim geloof ik.
Had het toevallig vanochtend opgezocht. Als je oordopjes er in doet, instellen of je Beats aan of uit wilt vervolgens doen wat hier onder staat en je hebt het rode ding niet meer in de balkquote:Op maandag 1 oktober 2012 15:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dat Beats is wel aids, is er een manier om dat permanent weg te krijgen? Rooten geen optie, ben ik te lui voor.
Bronquote:So happy I found this. I hate the icon. It takes up precious space. Plus I leave beats audio off at all times so why the hell do I need a quick access to turn it on/off? Here's how I got rid of the icon.
Settings ->Apps->All->HtcBeatsNotify->Disable.
ook niet met HTC dev?quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:12 schreef robertapeldoorn het volgende:
Rooten lukt niet (One X vodafone branded). Misschien dat door die kut vodafone branded komt?
Ah, bedankt! Helemaal tof, gelukt!quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:45 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Had het toevallig vanochtend opgezocht. Als je oordopjes er in doet, instellen of je Beats aan of uit wilt vervolgens doen wat hier onder staat en je hebt het rode ding niet meer in de balk
[..]
Bron
Ik heb het geprobeerd via de guide op xda (als je zoekt op de one x)quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:45 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Had het toevallig vanochtend opgezocht. Als je oordopjes er in doet, instellen of je Beats aan of uit wilt vervolgens doen wat hier onder staat en je hebt het rode ding niet meer in de balk
[..]
Bron
[..]
ook niet met HTC dev?
deze?quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:49 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd via de guide op xda (als je zoekt op de one x)
Krijg deze foutmelding:
failed to copy 'busybox' to '/data/local/busybox': Permission denied
failed to copy 'su' to '/data/local/su': Permission denied
failed to copy 'Superuser.apk' to '/data/local/Superuser.apk': Permission denied
Unable to chmod /data/local/busybox: No such file or directory
Unable to chmod /data/local/su: No such file or directory
Unable to chmod /data/local/Superuser.apk: No such file or directory
failed on '/data/local/tmp' - Permission denied
link failed File exists
Beslis zelf maar.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
Misschien een domme vraag, maar tot hoever zijn de geruchten van de One X+ waar? En als ze waar zijn, wanneer zal deze gereleased worden?
Bedankt hiervoorquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:45 schreef Wells.p het volgende:
[..]
[..]
Bron
Nice, dan kan ik in februari (wanneer ik m'n abonnement kan vernieuwen) alsnog voor een gloednieuw toestel gaanquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:59 schreef Wells.p het volgende:
[..]
deze?
[..]
Beslis zelf maar.
HTC ONE X+ feit?
http://www.gsmarena.com/h(...)chure_-news-4868.php
Ik ook heur. Kan wel wat filmpjes op youtube zetten die ik op LowLands heb gemaakt als je even geduld hebt. PS (slecht camera werk trouwens)quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:03 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nice, dan kan ik in februari (wanneer ik m'n abonnement kan vernieuwen) alsnog voor een gloednieuw toestel gaan
Ja, ik ben een materialist
Hoe is de HTC one X trouwens met geluidsopnames tijdens het filmen? En doel voornamelijk bij zeer harde geluidsopnames zoals concerten, festivals en dat soort gelegenheden. Blijft het geluid zuiver, of moet ik niet al teveel van deze microfoon verwachten?
quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:05 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Ik ook heur. Kan wel wat filmpjes op youtube zetten die ik op LowLands heb gemaakt als je even geduld hebt. PS (slecht camera werk trouwens)
Hmmm daar word je niet blij van nee. Volumeschommelingen zal door de software komen, met andere software om te filmen is dit vast wel te voorkomen. Maar dan zal je waarschijnlijk gekraak krijgen als het echt te hard wordt.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Kwam deze tegen, moest huilen
En dat lag niet aan de muziek. Volumeschommelingen waar je bang van wordt, hoe kan dat?
Niet om naar huis te schrijven inderdaad.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:11 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Hmmm daar word je niet blij van nee. Volumeschommelingen zal door de software komen, met andere software om te filmen is dit vast wel te voorkomen. Maar dan zal je waarschijnlijk gekraak krijgen als het echt te hard wordt.
De beste geluidsopname voor een telefoon: Nokia N900![]()
![]()
Oh boehoe, verkoop dat ding toch, je zit toch alleen maar te klagen. Iedereen hier vind het wel jammer dat HTC dit doet maar dat hoef je toch niet zo ongeveer elke dag mee te delen. Je wist wat je kocht.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:45 schreef Ireyon het volgende:
http://www.theverge.com/2(...)-date-specs-features
Daar issie dan
Dus eerst komt dit ding en dáárna mogen wij nog afwachten of JB komt.
Eigenlijk wel raar dat jij nog steeds in het One X-topic komt alleen om te zeikenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:45 schreef Ireyon het volgende:
http://www.theverge.com/2(...)-date-specs-features
Daar issie dan
Dus eerst komt dit ding en dáárna mogen wij nog afwachten of JB komt.
Ik post alleen een link naar een nieuwsbericht met de mededeling dat JB dus nog later komt, waar maak je je druk om joh?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:55 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Eigenlijk wel raar dat jij nog steeds in het One X-topic komt alleen om te zeiken.
Ik zeik hier ook wel dat ze eerst een One X+ uitbrengen en daarom JB voor de normale One X maar even vertragen, maar jij blijft maar op alles zeiken zonder dat iemand er echt naar luistert - waarom? Snap je tijdverspilling niet echt.
Ik ben er nog steeds niet uit.Het lukt me wel om een widget op home scherm te maken maar niet in notif. bar Zou jij me alsjeblieft kunnen vertellen wat je bedoeld met een nieuwe maken. want als ik in de app kijk zie ik alleen deze opties.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:59 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
is even puzzelen jamaar het werkt.
Kan het ook zo snel niet meer vinden waar het was alleeen, wellicht omdat ik die bar al aan heb staan. wacht ff,....
als je een nieuwe maakt, ondraan aanvinken: show in notif. bar.
kan ik m nog inruilen of wat?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
Alleen in het zwart? Jammer... Hoop dat er ook een 32gb versie komt. 64gb zal schreeuwend duur zijn.
Edit: http://mobiel.nu.nl/pda/t(...)et-nieuwe-One-X.html
Verdomme, alleen een 64gb variant, geen witte
als je nog geen widgets hebt van dat programma; houd vinger even op een plek in home screen. Dan voeg widget toe en kies bv 4x1. Je komt dan vanzelf in setupmenu van widget. Als je daar helemaal naar onderen scrolt , wat zie je daar, je kunt een vinkje zetten . Voilaquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:04 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds niet uit.Het lukt me wel om een widget op home scherm te maken maar niet in notif. bar Zou jij me alsjeblieft kunnen vertellen wat je bedoeld met een nieuwe maken. want als ik in de app kijk zie ik alleen deze opties.
Modify widgets (daar kan ik knoppen toevoegen en Style, Icon color, Indicator color veranderen)
Custom widget list (daar aangeven hoe groot mijn widget moet zijn)
Timer settings
Global settings (kan je per button instellen wat hij doet)
Custom icons
Clear Notification bar
backup
Restore
About
Bedankt voor je Jip en Janneke uitlegquote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:48 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
als je nog geen widgets hebt van dat programma; houd vinger even op een plek in home screen. Dan voeg widget toe en kies bv 4x1. Je komt dan vanzelf in setupmenu van widget. Als je daar helemaal naar onderen scrolt , wat zie je daar, je kunt een vinkje zetten . Voila
Ja, de accu van de SIII is beter, maar dat is voor mij geen reden om de One X links te laten liggen. Zo groot is het verschil na de update niet meer.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:35 schreef abruzzese het volgende:
Ik was vandaag in Maastricht bij Phonehouse om de HTC One X even te testen .
Een medewerkster was niet te spreken over de HTC One X vanwege de slechte batterij ( duur ) en zij vond de Samsung Galaxy S III een veel betere batterij hebben .
Ik vond dat niet prettig om te horen omdat ik de HTC One X een heel mooie smartphone vind die ik 15-10-2012 kan aanschaffen met abonnement .
Is dat nu wel echt zo erg met die batterij duur tegenover ander smartphones ??????
Waarom neem je nu de HOX als de HOX+ binnenkort uitkomt? (zit oa betere accu in)quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:35 schreef abruzzese het volgende:
Een medewerkster was niet te spreken over de HTC One X vanwege de slechte batterij ( duur ) en zij vond de Samsung Galaxy S III een veel betere batterij hebben .
Ik vond dat niet prettig om te horen omdat ik de HTC One X een heel mooie smartphone vind die ik 15-10-2012 kan aanschaffen met abonnement .
Is dat nu wel echt zo erg met die batterij duur tegenover ander smartphones ??????
Wat een dom gelul. Eventjes wat inside info: zij krijgen premie op het verkopen van Samsung toestellen, want er zit meer marge op.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:35 schreef abruzzese het volgende:
Je mag sowieso je toestel binnen twee weken omruilen. Na die twee weken geeft 1 dode pixel inderdaad geen recht op gratis reparatie..quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:36 schreef Kostyan het volgende:
Ik heb gister mijn HOX binnengekregen en wat een toestel! En wat een verbluffend scherm zeg! Ook de vrijheid van Android valt in goede aarde bij mij als oud iphone gebruiker. Ik heb alleen bij elke App die ik opstart zo'n menu balk met 3 puntjes onderin mijn scherm. Ik heb begrepen dat je deze weg kan halen of dat ie anders is geïntegreerd, weet iemand hoe?
Oja heb alleen 1 dode pixel in mijn scherm, zit nog een beetje in twijfel wat ik ermee moet, is het niet zo dat je minimaal 4 dode pixels moet hebben ofzo voordat je recht hebt op garantie? Tsja tijdens gebruik zie ik er niks van, alleen als het scherm helemaal zwart is...
Hij zit links in het midden, tegen de zijkant bijna, pff heb geen zin om hem nu alweer in te leveren.. vind het een geweldig toestel.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:37 schreef drumstickNL het volgende:
Volgens mij kan dat sinds een update ergens in settings Kostyan.
Waar zit de dode pixel? Volgens mij kun je daar wel mee naar de winkel gaan.
Je gaat er geen spijt van krijgen!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:10 schreef abruzzese het volgende:
Vanmorgen omstreeks 08:00 de HTC One X grey besteld bij Belsimpel.nl voor ¤470,00 .
Morgen tussen 11:00 en 16:00 zou TNT het pakketje bij mij thuisbezorgen en ik wil deze niet missen anders leveren ze hem Maandag weer ( als ik niet thuis ben ) .
Eindelijk na lang wachten krijg ik hem in bezit .
Nu een HTC Desire en dan naar een HTC One X , een wereld van verschil .
Alleen de TNT bezorger in de gaten houden .
Ik vind ¤470,00 wel genoeg geld voor een Smartphone en ga geen ¤600,00 betalen .quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:38 schreef MacorgaZ het volgende:
Waarom niet 2 weken gewacht op de One X+ dan?
Zelfde geld voor mij. Ook een paar dagen geleden een nieuw abonnement afgesloten, inclusief dus een one x.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:16 schreef abruzzese het volgende:
[..]
Ik vind ¤470,00 wel genoeg geld voor een Smartphone en ga geen ¤600,00 betalen .
Ik heb hem al velen malen in mijn handen gehad in de winkels en wilde eerts een HTC One S kopen vanwege de groote , maar door hem vaker te vergelijken en proberen hoe hij aanvoelt heb ik toch besloten om de HTC One X te kopen + betere proccesor + meer GB geheugen + beter helder scherm .
Weet je dat je binnen 1 week als je hem heb gekregen kan je hem meteen omruilen voor een spiksplinternieuwe? Als je langer wacht dan kunnen ze zeggen dat je 1 of 2 weken of zo moet wachten en wordt het ter reparatie aangeboden aan Dynafix of zo.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:58 schreef Kostyan het volgende:
[..]
Hij zit links in het midden, tegen de zijkant bijna, pff heb geen zin om hem nu alweer in te leveren.. vind het een geweldig toestel.
Bij mijn serienr staat HT243 in het begin. Er staat sense 4.0 op met Android 4.0.3, betekent dit dat ik een oud toestel heb? Wat gaan ze doen als ik hem opstuur vanwege die dode pixel? Hmm wat zal ik doen? Heeft het veel nadelen als het een oud toestel is, heb geen WiFi problemen... Nog niet tenminste.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:02 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Weet je dat je binnen 1 week als je hem heb gekregen kan je hem meteen omruilen voor een spiksplinternieuwe? Als je langer wacht dan kunnen ze zeggen dat je 1 of 2 weken of zo moet wachten en wordt het ter reparatie aangeboden aan Dynafix of zo.
Welke versie heb je nu? S23 of 24 of 25 of hoger? (1e 3 letters/cijfer van serienr)
Oké dan gaan we dat maar doen danquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:04 schreef MacorgaZ het volgende:
Als je hem snel opstuurt krijg je meteen een nieuwe.
HT24 is een toestel uit week 24 van productie, week 23 begon de productie dus het is een "oud" toestel ja. Niet elk toestel heeft het WiFi-probleem, een paar procent waarschijnlijk maar, maar ik zou hem omruilen en hopen op een nieuwer model, ook omdat je je sowieso gaat ergeren aan die pixel als je hem nu al ziet.
Ik had het wel gelezen inderdaad, maar ik wist niet dat dit ook gegarandeerd zo zal zijn... Dat was me namelijk niet helemaal duidelijk. Heb slechte ervaringen met dit soort dingen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:34 schreef Kloonhommel het volgende:
Nee joh, omdat je hem meteen komt terugbrengen is het DOA, je krijgt een nieuwe mee. Hij wordt niet opgestuurd. Ik heb begrepen dat als je in 1e week al terugkomt met een defect dat je meteen een nieuwe meekrijgt. Zit ik toch net uit te leggen?
Dead On Arival. Je moet wel alles bij je hebben, de complete inhoud van het doosje en bonnetje.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:46 schreef Kostyan het volgende:
[..]
Ik had het wel gelezen inderdaad, maar ik wist niet dat dit ook gegarandeerd zo zal zijn... Dat was me namelijk niet helemaal duidelijk. Heb slechte ervaringen met dit soort dingen.
Heb ook geen idee wat DOA betekent maar dat zal ik even opzoeken.
Bedankt voor je antwoord!
Flash had ik er op (voordat hij werd gerepareerd) maar nu ook niet meer en is ook niet te downloaden (had het graag als optie gezien die niet meer werd geüpdatet). Kan het misschien ook zo zijn met gifs?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:58 schreef Convict het volgende:
Dead on arival.
Maar weet iemand hoe ik kan zorgen dat gif plaatjes afspelen op mijn mobiel mogelijk is. Heb de laatste update en draag gewoon de standaard Android os
Zijn beide tegelijk uitgekomen. De One S is voor de mensen die een iets kleiner toestel willen. Ook heeft hij geen quadcore maar een dualcore. Dat merk je met de huidige apps niet zo erg, maar in de toekomst wellicht wel, omdat de apps zwaarder worden en meer rekenkracht nodig hebben.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 03:44 schreef Rusty_Nail_ het volgende:
Kan iemand uitleggen hoeveel ouder de HTC one S is en of die goed is? Of is die een stuk minder dan de X?
Wifi staat altijd aan, heb nooit een jumpy gps. Misschien omdat ik Miui-Rom draai?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 09:17 schreef Holy_Goat het volgende:
Ik weet niet of meer mensen dit hebben met de hox- jumpy gps. Niet te doen, in de auto.
Oplossing- check of je WiFi nog aan staat. Zo ja, zet uit. Tadaaaa
Ik heb ook nooit jumpy gps, WiFi staat altijd aan. Fabrieksrom.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 09:37 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Wifi staat altijd aan, heb nooit een jumpy gps. Misschien omdat ik Miui-Rom draai?
Dit.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 09:39 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit jumpy gps, WiFi staat altijd aan. Fabrieksrom.
mooi voor jouquote:
Dat is wel erg vreemd ja,en doet me denken aan mijn Lumia 800,die had precies hetzelfde. Alleen moest je dan gewoon de Maps opnieuw startenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:49 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
mooi voor jou
Maar bij mij was het HEL. Bij stoplicht sprong ie steeds 50-100m elke seconde. En op snelweg ineens op parallelweg en weer niet en weer wel en weer niet. Wifi uit: geen problemen meer. Raar
Is een bekende hardware fout, mocht je 'Wifi uit' (terecht) geen fatsoenlijke oplossing vinden, kun je 'm alleen laten opsturen voor reparatie.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:49 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
mooi voor jou
Maar bij mij was het HEL. Bij stoplicht sprong ie steeds 50-100m elke seconde. En op snelweg ineens op parallelweg en weer niet en weer wel en weer niet. Wifi uit: geen problemen meer. Raar
Het grootste voordeel is het scherm:quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 08:22 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Zijn beide tegelijk uitgekomen. De One S is voor de mensen die een iets kleiner toestel willen. Ook heeft hij geen quadcore maar een dualcore. Dat merk je met de huidige apps niet zo erg, maar in de toekomst wellicht wel, omdat de apps zwaarder worden en meer rekenkracht nodig hebben.
De one X heeft verder een HD scherm, de one S heeft dat niet. En de One X heeft een betere en snellere camera.
Wat een mooi toestel heb ik toch gekocht echt fantastisch in gebruik en zo enorm verschil met mijn oude HTC Desire .quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:16 schreef abruzzese het volgende:
[..]
Ik vind ¤470,00 wel genoeg geld voor een Smartphone en ga geen ¤600,00 betalen .
Ik heb hem al velen malen in mijn handen gehad in de winkels en wilde eerts een HTC One S kopen vanwege de groote , maar door hem vaker te vergelijken en proberen hoe hij aanvoelt heb ik toch besloten om de HTC One X te kopen + betere proccesor + meer GB geheugen + beter helder scherm .
Ja heb alles nog, heb alleen het kartonnen dingetje waar de telefoon in lag in de verpakking, met dat gat in het midden niet meer. Zal dat een probleem zijn denk je?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:20 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dead On Arival. Je moet wel alles bij je hebben, de complete inhoud van het doosje en bonnetje.
Ik kon bij de Belcompany gewoon de telefoon ruilen terwijl ik de rest van de verpakking (en inhoud) hield, ik kan me moeilijk voorstellen dat ze moeilijk doen om dat dingetje.quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:58 schreef Kostyan het volgende:
[..]
Ja heb alles nog, heb alleen het kartonnen dingetje waar de telefoon in lag in de verpakking, met dat gat in het midden niet meer. Zal dat een probleem zijn denk je?
Op de verpakking staat IMEInr. Lijkt me stug dat jij je verpakking mocht houden...quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:26 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik kon bij de Belcompany gewoon de telefoon ruilen terwijl ik de rest van de verpakking (en inhoud) hield, ik kan me moeilijk voorstellen dat ze moeilijk doen om dat dingetje.
Sorry je hebt gelijk, de telefoon én dat witte hoesjequote:Op zondag 7 oktober 2012 07:20 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Op de verpakking staat IMEInr. Lijkt me stug dat jij je verpakking mocht houden...
De winkel waar ik kwam eisde iig wel complete pakketinhoud, ik vond het ook overdreven maar ja, toch maar gewoon gedaan.
Ik weet het fijne er niet van maar je inboedelverzekering schijnt je te kunnen helpen? Ik denk alleen dat je dat gedrink en je locatie ff weg moet laten in je verklaring.quote:Op zondag 7 oktober 2012 09:28 schreef Skillstorm het volgende:
FUCK.
Gister na een nachtje drinken even browsen buiten, wordt ik gebeld en ik schrik er zo erg van dat ik mijn One X liet vallen.
Barst in het scherm.
En nu?![]()
![]()
![]()
Wat bedoel je? Heb je soms de doosje en wikkel weggegooid?quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:41 schreef Kostyan het volgende:
Ja het zal toch niet waar zijn dat door dat stomme kartonnen houdertje ik niks kan, zal morgen wel naar de winkel gaan en als zij hierom niks doen laat ik htc het toestel ophalen
Oké, hoop het.. heb voor de rest alles nog, de oordopjes zitten zelfs nog in het plastic. Moet rest ff slapen na me nachtdienst morgen, daarna ga ik naar de winkel zal jullie op de hoogte houden.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:46 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Heb je soms de doosje en wikkel weggegooid?
O ja, dat kartonnen houdertje voor de phone, zodat hij stabiel in de doos blijft liggen bij transport. Mjah, gaan ze niet heel erg moeilijk over doen hoor.
Hoop voor je dat je perongeluk met instellingen hebt zitten spelen en dat hij het daarom niet doet.quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:54 schreef PierreTT het volgende:
Ah,na minder dan 2 maanden ook mijn eerste probleem. Automatisch draaien van het scherm werkt niet meer.
Nee gecheckt al. Met Androsensor gekeken, alleen licht en proximity sensor werkt nog,de rest niet. Staat veel over op internet,ben dus gelukkig niet de enige. Straks HTC maar eens bellen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:07 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Hoop voor je dat je perongeluk met instellingen hebt zitten spelen en dat hij het daarom niet doet.
Al gedaan,was het heel even terug,en toen deed ie het weer niet. Vage shit.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:09 schreef MacorgaZ het volgende:
Fabrieksinstellingen al hersteld? Alle apps (incl. energiebeheer/tweaks) al verwijderd?
Lijkt me raar dat je accelerometer zomaar kapot is zonder een val ofzo.
Feestje vanuit KPN georganiseerd (is het moederbedrijf van waar ik werk). HTC, Samsung, Blackberry, Nokia en andere grote merken hadden daar enkele zalen voor zichzelf waar je toestellen en andere zaken kon winnen en eveneens de nieuwste toestellen mocht uitproberen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:50 schreef MacorgaZ het volgende:
Waar en hoe? Merkte je nog een verschil?
Heb zelf net een rom met One X+ basis op mijn One X geflasht, voelt wel lekker snel aan
Was te verwachten he. Er zijn nog nauwelijks apps die de One X en de S3 en dat soort toestellen tot het maximale testen, laat staan dat je verschil gaat merken tussen de X en de X+quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:09 schreef MacorgaZ het volgende:
Klinkt wat matig dus, vooral dat je flink mag bijbetalen (verwerkt in de verkoopprijs) voor een re-branded Chinees setje oordopjes. Zelf vind ik dat rode niet echt wat, dat met die knoppen-backlight kan nog, maar weer dat grote Beats-logo achterop...
Tussen 200 en 250?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:18 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Kan iemand voorspellen wat ik voor mijn One X kan vangen tegen januari '13? Goede staat, wel unlocked.
Je hebt een punt wat betreft het blindstaren op het merk. Maar hoezo zou promotie en reklame verandering brengen in wat men denkt als ze al goede ervaring hebben met een bepaald merk? Ik ging van HTC naar HTC en de meeste S3 nezitters komen vanaf een ouder samsungtoestel.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:46 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me wel stoor aan de Samsungfielen, de reden waarom Samsung het dus goed doet. Van die mensen die een telefoonwinkel binnenkomen en gelijk roepen 'Ja ik wil een Samsung'. Als je dat het woord HTC in de mond neemt roepen ze van "ja HTC ken ik niet goed, doe mij maar Samsung, hek altijd al gehad, ik had een e900 en die deed het 6 jaar, en ik hoor mensen alleen maar klagen over HTC".
De dommen onder onseen e900 vergelijken met een Samsung van nu
Doen alsof HTC compleet anders is als Samsung
De problemen die je met een HTC hebt heeft vaak niks met het merk te maken, maar met de software (Android).
edit: waarom ik hiermee kom? HTC moet zich inderdaad meer gaan richten op promotie en reclame. Samsung heeft die Samsungfielen gewoon door de jaren heen gebrainwashed. Vergelijkbaar met die Applefaboys. Iemand die voor een Android toestel in een winkel komt, zal hoogstwaarschijnlijk met een Samsung de deur uitgaan, hoe goed je ze als medewerker ook helpt. Zelfs al zou je aan kunnen tonen dat HTC of een ander toestel 100x beter is.
Reclame doet al het werk, zeker bij de dommere klanten die zeer shortminded zijn en nergens voor open staan. Daar zit helaas wel een hoop geld.
Ik denk niet dat ik ooit een WP8 toestel zal nemen. Ik denk dat zij die strijd zullen verliezen met Android en Apple.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:36 schreef MacorgaZ het volgende:
@ NeoMullen: het feit is wel dat ze met de S1 blijkbaar een sterk toestel brachten die populair werd, met de S2 een degelijke opvolger hadden die echt heel populair is geworden, en vervolgens is de S3 er en dan zal de gemiddelde gebruiker uiteindelijk meerdere mensen kennen met een S2 en daar tevreden over zijn, dus is de keuze snel gemaakt.
Allebei hebben ze nog steeds mongolisch veel verschillende modellen, bij HTC de One X, S, V, Desire X, C, en bij Samsung de Galaxy Ace/S Plus/S Advance/etc, ook meteen het grootste fragmentatieprobleem van Android.
Je lijkt wel redelijk anti-Samsung in je post, terwijl Samsung ook gewoon goede producten levert, net als HTC, Samsung heeft alleen geen mongolische skydive als reclame maar wat feature-demo's, als gemiddelde consument blijft dat beter hangen natuurlijk.
Ik denk niet dat HTC nog terugkomt, wel raar aangezien de One X echt een erg goed topmodel is maar blijkbaar toch slecht verkoopt. Ze hadden eigenlijk eerder een S2-reputatie-model moeten hebben zodat ze daar de extra populariteit van zouden krijgen. Nu gaan ze inzetten op Windows Phone 8, mag hopen dat ze daarmee nog wat scoren want de One X is wel het mooiste design tot nu toe in 2012.
Beetje kort door de bocht. Wel eens bij stilgestaan dat het gros van de telefoongebruikers geen zin heb om een uitgebreid vergelijkend onderzoek doen, maar gewoon hun gevoel bij een product zwaar te laten wegen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik heb niets tegen Samsung, alleen al vanwege hun grote weerstand tegen Apple
Maar ik heb meer iets tegen de simpele zielen die met enorm domme argumenten komen waarom ze een Samsung willen. Ze zijn kortzichtig en kijken totaal niet verder dan hun eigen neus.
En grotendeels komt dat door hun grote naam wat ze via vooral reclame ooit hebben waargemaakt. HTC heeft op dat gebied gefaald en dat komt ze nu duur te staan. Heel erg jammer, want ik zou toch liever wat meer HTC-kopers zien, zodat HTC meer bestaansrecht blijft behouden en hun bazentoestellen op de markt blijft houden.
Dat Windows 8 gebeuren vind ik al helemaal niks
Heeft Samsung zoveel reklame gemaakt dan? Dat valt toch wel weer mee? Eerder mond tot mond reklame. Ik heb zelf ook de S2 aangeraden aan diverse mensen. Onlangs vroeg een vriend van mij advies om een toptoestel voor weinig geld en adviseerde ik hem de S2 aangezien S3 en HOX te duur zijn en de rest niet goed genoeg is vergeleken met de S2.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik heb niets tegen Samsung, alleen al vanwege hun grote weerstand tegen Apple
Maar ik heb meer iets tegen de simpele zielen die met enorm domme argumenten komen waarom ze een Samsung willen. Ze zijn kortzichtig en kijken totaal niet verder dan hun eigen neus.
En grotendeels komt dat door hun grote naam wat ze via vooral reclame ooit hebben waargemaakt. HTC heeft op dat gebied gefaald en dat komt ze nu duur te staan. Heel erg jammer, want ik zou toch liever wat meer HTC-kopers zien, zodat HTC meer bestaansrecht blijft behouden en hun bazentoestellen op de markt blijft houden.
Dat Windows 8 gebeuren vind ik al helemaal niks
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:49 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Beetje kort door de bocht. Wel eens bij stilgestaan dat het gros van de telefoongebruikers geen zin heb om een uitgebreid vergelijkend onderzoek doen, maar gewoon hun gevoel bij een product zwaar te laten wegen?
Dan ben je niet meteen een simpele ziel, maar heb je gewoon andere prioriteiten.
Hmm naja ik zie die Samsungfiguren direct voor me, simpelweg omdat ik ze tegenover me heb zien staan. Misschien dat mijn beeld over hen daarom wat anders isquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:49 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Heeft Samsung zoveel reklame gemaakt dan? Dat valt toch wel weer mee? Eerder mond tot mond reklame. Ik heb zelf ook de S2 aangeraden aan diverse mensen. Onlangs vroeg een vriend van mij advies om een toptoestel voor weinig geld en adviseerde ik hem de S2 aangezien S3 en HOX te duur zijn en de rest niet goed genoeg is vergeleken met de S2.
Die heb ik ook, hoop dat alles nu goed is met je toestelquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 07:16 schreef Kostyan het volgende:
Ben gister terug gegaan naar cool blue, de winkel waar ik mijn hox had gekocht. En inderdaad zonder vragen of kijken meteen een nieuwe.. goede service.
Heb nu trouwens weer een toestel met serienummer HT24..
Ok,uit het niet werkt het nu weer. Hopen dat het zo blijftquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:21 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Al gedaan,was het heel even terug,en toen deed ie het weer niet. Vage shit.
Poeh, zakt hard dan. Thanks voor de info.quote:
puntgaaf wel iets meer mogelijkquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:35 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Poeh, zakt hard dan. Thanks voor de info.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:38 schreef MacorgaZ het volgende:
Vraag me af of HTC eindelijk een keer een goede reclame maakt in plaats van weer zo'n onduidelijke skydiving-reclame waarbij je de telefoon zowat niet ziet. Geen wonder dat HTC vandaag weer lagere wisten liet zien.
Voel me nu net als die Ireyon, alleen maar zeiken
Denk dat het op zich wel iets meer zal zijn, de S2 (toevallig even weer Samsungquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:35 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Poeh, zakt hard dan. Thanks voor de info.
Volgens mij heb je een emmer stront in je ogen zitten.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:54 schreef Ireyon het volgende:
[..]![]()
't Blijkt toch wederom niet geheel ongegrond te zijn. Als ze nou bij HTC eens zouden luisteren naar mijn gezeik ging het misschien een keer de goede kant op.
Dat Samsung een betere marketing zou hebben, vind ik toch zo'n quatsch. De One X heeft in zo'n beetje elke telecomwinkel gigagroot in de etalages gestaan, lijkt me sterk dat men daar overheen heeft gekeken.
Misschien moet HTC dan eens met goed nieuws in the picture verschijnen in plaats van de zoveelste geannuleerde update of hardwarefoutquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:02 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Volgens mij heb je een emmer stront in je ogen zitten.
Je kunt NU wel in elke etalage een HTC one X neerzetten, maar daar kijkt geen hond naar als je de naam niet mee hebt zitten. Samsung heeft een veel grotere naam en die hebben ze ooit eens gekregen doormiddel van marketing.
Niemand weet (behalve de kenners) dat HTC op telefoongebied net zo goed bezig is als Samsung.
Samsung gooit er gewoon een idiote bak geld tegenaan als er iets fout dreigt te gaan. Het is een van de grootste bedrijven die er bestaat en zij kunnen zich geen gezichtsverlies permitteren. HTC is minder groot in die markt en beschikt over minder middelen om fouten uit de wereld te helpen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:05 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Misschien moet HTC dan eens met goed nieuws in the picture verschijnen in plaats van de zoveelste geannuleerde update of hardwarefout. Genoeg mensen kennen HTC hoor en, blijkbaar teveel mensen, weten dat ze niet zo goed bezig zijn als Samsung.
Ff de zaak omdraaien. Samsung heeft al jaren slechte updatemethode, gelukkig is er Odin en nog 1 ander programma (weet de naam niet meer). Samsung heeft tot op heden (als ik het goed heb?) nog geen waterdichte updatemethode voor alle samsungtoestellen gemaakt. Soms herkent windows geeneens het toestel waardoor je moet gaan googlen op bijv x64 drivers en die staan dan op 1 of andere vage website, waarom staan die niet op samsung hun eigen website?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:54 schreef Ireyon het volgende:
[..]![]()
't Blijkt toch wederom niet geheel ongegrond te zijn. Als ze nou bij HTC eens zouden luisteren naar mijn gezeik ging het misschien een keer de goede kant op.
daardoor heb ik hem verwijderd echt spuug irritant heb geen oplossing kunnen vinden daarvoorquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:47 schreef robertapeldoorn het volgende:
Widgetlocker gedownload. Nu is het als ik aan het bellen ben, dat widgetlocker me telefoon vergrendeld... erg irritant. Iemand tips?
Whatsapp geeft hij bij mij al standaard weer op de lockscreen. Maar ik zie ook zo geen instelling waar je dat kunt aanpassen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:10 schreef Kostyan het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is om ingekomen whatsapp berichten op mijn lockscreen weer te geven? Ook agenda meldingen blijven de hele dag op mijn lockscreen staan, dat wil ik niet. Weet iemand waar en hoe ik dit kan adjusten ?
Ik download zelfs met Nieuwsgroepen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:46 schreef Kostyan het volgende:
Heb ik nou gewoon mazzel of kan dat WiFi probleem ook later op de proppen komen?
Begin Android steeds vetter te vinden, kan gewoon met torrents downloaden. Hoop niet dat 32gb te weinig zal zijn.
Vorige week maandag afspraak gemaakt via de chat, dinsdagmorgen opgehaald en vanmiddag weer bezorgd. Precies een week dus.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:45 schreef Gkhn het volgende:
Hoe lang duurt dat nou? ik denk erover om het tijdens de herfstvakantie op te sturen.
Dat is helemaal netjes, welke app gebruik je daarvoor? Heb nu muziek gedownload maar hijzegt dat ie het op mn sd kaart (?) heeft gezet maar ik kan de muziek niet terug vinden. Heb nu trouwens bijna 23 uur met de accu gedaan na eerste keer opladen, waarvan 7 uur intensiefgebruik denk ik... Is dat normaal voor deze telefoon?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:04 schreef xSouL het volgende:
[..]
Ik download zelfs met Nieuwsgroepen.
Fucking baas!
hoe doe dat dat? Hier is hij binnen 14 uur wel leeg?!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:23 schreef Kostyan het volgende:
[..]
Dat is helemaal netjes, welke app gebruik je daarvoor? Heb nu muziek gedownload maar hijzegt dat ie het op mn sd kaart (?) heeft gezet maar ik kan de muziek niet terug vinden. Heb nu trouwens bijna 23 uur met de accu gedaan na eerste keer opladen, waarvan 7 uur intensiefgebruik denk ik... Is dat normaal voor deze telefoon?
Dan gebruikt hij ook maar de 5de core op 500mhz. Geen wonder dat ie dan zuinig isquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:58 schreef PierreTT het volgende:
Op standby zonder iets te doen gaat ie erg lang mee heb gemerkt. Een nacht slapen kostte me misschien net 5% a 10%. Het scherm is de grote killer.
5e? Leg uit? Het is toch een quadcore, oftewel 4 cores?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:14 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Dan gebruikt hij ook maar de 5de core op 500mhz. Geen wonder dat ie dan zuinig is
1% is weinig zeg, heb afgelopen nacht 23% verbruikt.. hoe kan ik dar omlaag krijgen?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:52 schreef Banaanensuiker het volgende:
1 extra core die gebruikt wordt als de telefoon in standby staat.
Afgelopen nacht heeft mijn telefoon maar 1% batterij gebruikt.
Ik kijk nu terug naar m'n Desire en vraag me af hoe ik daar ooit mee rond mee kunnen lopen. Als je 'm in je rechterhand houdt, zal je de linkerbovenhoek niet gaan halen met je duim, maar verder is alles op het scherm nog prima bereikbaar hoor. Ik ben 'm eigenlijk wel meer in landscape gaan bedienen, maar dat is tijdens browsen e.d. toch sowieso fijner.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:25 schreef Soldier2000 het volgende:
Ik twijfel om mijn HTC Desire te vervangen voor een HTC One X, maar ik ben gewend om mijn Desire bijna altijd met 1 hand te bedienen. Hardware matig vind ik de One X echt top, maar ik ben bang dat ik het toestel uiteindelijk te groot ga vinden.
Ik kan me voorstellen dat meer gebruikers hierom hebben getwijfeld, hoe is dit achteraf uitgevallen? Zou je willen dat het toestel toch een tikkeltje kleiner was, of juist niet?
Koop een goede tpu hoes. Ik heb er 1 van Nillkin. Geeft veel meer grip en ook goede bescherming voor o.a. de cameralens.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:35 schreef Kostyan het volgende:
Ik kom van een iPhone 4 af met een 3,5 inch scherm. Ik heb absoluut geen spijt van mn One x met 4,7 inch scherm nu. Het is groot, maar ik kan hem nog makkelijk met 1 hand bedienen en ik heb geen grote handen. Dit bericht heb ik ook op mn hox getypt met 1 hand. Voor filmpjes etc is het scherm echt fenomenaal. Het enige minpuntje wat ik zou kunnen verzinnen is als ik op straat loop en hem uit mijn broekzak haal dan gaat dat een beetje angstig omdat het lastiger is om met 1 hand zo'n groot ding comfortabel in je hand te krijgen. Misschien is het omdat ie nieuw is en ik niet wil dat ie op straat valt :p
Heb je soms deze:quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:52 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Koop een goede tpu hoes. Ik heb er 1 van Nillkin. Geeft veel meer grip en ook goede bescherming voor o.a. de cameralens.
Wat ik mij afvraag bij dat hoesje: hoe beschermd die het scherm? Ik weet dat veel hoesjes net een klein randje hebben bij het scherm, zodat hij dus nooit echt fysiek op het scherm kan vallen. Aangezien dit hoesje dat randje niet heeft, vraag ik me af tot in hoeverre hij het scherm beschermd.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:49 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Heb je soms deze:
Ik heb de witte die op deze afbeelding staat. Bevalt mij goed en krijg er vaak complimenten over: http://www.kloegcom.nl/bi(...)je_Cover_HC-C704.jpg
Dat is 'm juist met die hardcase. Die is heel mooi, maar niet echt veilig. De TPU biedt veel betere bescherming. Zou niet de witte TPU nemen van Nillkin. Mijn vriendin heeft die en die is doorzichtig, niet wit. Nu is die daarom dus bruinachtigquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:22 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Wat ik mij afvraag bij dat hoesje: hoe beschermd die het scherm? Ik weet dat veel hoesjes net een klein randje hebben bij het scherm, zodat hij dus nooit echt fysiek op het scherm kan vallen. Aangezien dit hoesje dat randje niet heeft, vraag ik me af tot in hoeverre hij het scherm beschermd.
Wel erg mooi hoesje, dat dan weer wel
Die van mij is net zo wit als bij aankoop. Tis geen imitatie maar origineel HTC (C704)quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:49 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Dat is 'm juist met die hardcase. Die is heel mooi, maar niet echt veilig. De TPU biedt veel betere bescherming. Zou niet de witte TPU nemen van Nillkin. Mijn vriendin heeft die en die is doorzichtig, niet wit. Nu is die daarom dus bruinachtigeerst had 'ie een paarse gloed.
denk er ook over om het te doen en dan Android JB Stock er op te zetten.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:30 schreef Banaanensuiker het volgende:
Nee nog niet. Vanavond ga ik zelf jb flashen, ben benieuwd.
Ik ookquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:40 schreef Convict het volgende:
hoezo kan Simcity niet op de HTC one x!!......... hier baal ik best van
Voor een mobile game is hij zwaar vet voor als je je verveelt. Heb er zat uren mee vermaakt op me iphone. Maarja dan maar hopen dat de nieuwe simcity een Port krijgt naar de One x.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:02 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik ookAl is dat een slechte versie als ik de reviews mag geloven.
Wat je ook doet, geen polijstmiddel of krasweg gebruiken. Dat beinvloed de werking van de touhcscreen op een nadelige manier. (heb ik ook weer ergens gelezen).quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:47 schreef lkb9000 het volgende:
Iemand een fix voor kleine krasjes op het scherm?![]()
Ik las na een beetje googlen dat dat soort spul kan werken, maar het leek me al te riskant. Ik ben zo voorzichtig ermee en vervolgens laat ik hem op de meest lompe manier vallen (ik schudde iets van m'n t-shirt af waardoor ik m'n arm raakte, telefoon de lucht inquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:50 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wat je ook doet, geen polijstmiddel of krasweg gebruiken. Dat beinvloed de werking van de touhcscreen op een nadelige manier. (heb ik ook weer ergens gelezen).
Laat me nou in de waan dat het een kutversie isquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:29 schreef Convict het volgende:
[..]
Voor een mobile game is hij zwaar vet voor als je je verveelt. Heb er zat uren mee vermaakt op me iphone. Maarja dan maar hopen dat de nieuwe simcity een Port krijgt naar de One x.
Ik herken dat ook. Heb foto's met een Canon s50 gemaakt en ook die vergelijkingen zijn leuk. Mensen zien niet eens het verschil in een fotoalbum wat ik heb laten makenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:28 schreef abruzzese het volgende:
Ik heb vandaag eens foto's gemaakt met mijn HTC One X en ook dezelfde foto's gemaakt met mijn compact camera Nikon Coolpix S6300 .
Heb deze foto's bekeken met programma Irfanview op mijn laptop .
Ik stond verbaasd te kijken naar de vergelijkingen tussen deze twee maar de HTC One X doet echt niet onder voor deze compact camera .
En het verschil tussen mijn vorige HTC Desire en de HTC One X is zeker groot te noemen .
Ik ben zeer en zeker tevreden met de camera kwaliteit en dat bewijst maar HTC goed hun best hebben gedaan in deze nieuwe One serie's .
Watskeburt?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:37 schreef bokkepoot het volgende:
En ik kan mijn telefoon weer terugsturen naar Dynafix.. wat een klere prutsers zeg![]()
Das wel een dik lijstje zeg, wat voor een heb je dan ? een HT23 ?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:23 schreef Gkhn het volgende:
Ik heb maar ook even een afspraak gemaakt voor reparatie.
Bluetooth
Wifi
Kraakgeluid bij uitgaande gesprekken
Led lampje zit niet meer goed op zijn plaats
Patroon wordt niet goed herkend
Telefoon is een keer uitgevallen bij inkomend oproep.
Leuk lijstje dus.
Heb net even de skinomi screenprotector eraf gehaald. Man wat een scherm.
[..]
Watskeburt?
Jep. Ik heb deze problemen al wel een tijdje. Stoor me er niet mateloos aan maar zal wel leuk zijn als het een keer gefixt wordt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:27 schreef bokkepoot het volgende:
Mijn 3,5 mm audiouitgang geeft storingen,enorm irritant maar je moet maar net weten dat het er zit ...
Ik had hem al opgestuurd en duidelijk vermeld hoe het te vinden was. Hebben ze er dus gewoon niks aan gedaan
Ik heb net met HTC gebeld en die vertelden dat ik beter naar een servicepoint kon gaan was veel sneller..
[..]
Das wel een dik lijstje zeg, wat voor een heb je dan ? een HT23 ?
Geen idee, mijn desire die als oude vervanger fungeert heeft nog geen enkel probleem op dat punt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik vraag me af hoe het komt dat hier zoveel meldingen zijn van dingen die kapot zijn. Wat doen jullie in vredesnaam met die dingen?
Ik heb een HTC Desire Z, ja dat uitschuifbare barrel waarmee het printplaatje telkens vrijkomt en ik heb nog nooit echt problemen gehad.
Heb hiervoor ook een Z gehad.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik vraag me af hoe het komt dat hier zoveel meldingen zijn van dingen die kapot zijn. Wat doen jullie in vredesnaam met die dingen?
Ik heb een HTC Desire Z, ja dat uitschuifbare barrel waarmee het printplaatje telkens vrijkomt en ik heb nog nooit echt problemen gehad.
Niet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:47 schreef Gkhn het volgende:
Vandaag wordt mijn X opgehaald. Ben bang dat mijn telefoon beschadigd terugkomt.![]()
Hij is nu namelijk volledig kras- en schade vrij. Hoe hebben jullie je X verpakt bij het opsturen?
Met mijn Desire was er ook helemaal niets mis mee, ook nooit opgestuurd voor reparatie. Heb hem werkend en al verkocht toen ik mijn HOX kreeg. Ook nu gebruik ik geen hoesje. Wel een backcover om de achterkant te beschermen. Bij de Desire kon je de backcover gewoon vervangen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:09 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Geen idee, mijn desire die als oude vervanger fungeert heeft nog geen enkel probleem op dat punt.
Maar daarvan werken ook de volumeknoppen en de aanuitknop niet meer
nice; wat heb je veranderd? Hoe maak je trouwens een screen van je mobiel?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:24 schreef lkb9000 het volgende:
[ afbeelding ]
Met m'n homescreen aan 't kutten
vol down + powerbutton tegelijk indrukken. Dan de betreffende afbeelding opzoeken via een verkenner (ES explorer of zo) of als je dropboxaccount hebt komt ie automatisch online te staan. (je kan bij een dropboxurl geen imagetag eromheen zetten zoals bij tinypic bijv wel kan)quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:43 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
nice; wat heb je veranderd? Hoe maak je trouwens een screen van je mobiel?
Haha ja dat is gewoon een statische fotoquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:05 schreef Wells.p het volgende:
Je homescherm ziet er goed uit. (alleen lijkt je achtergrond dat het regent maar het weer zegt cloudy
Zelf icons gemaakt en zonder tekst op de homescreen gezet (Met Desktop VisualizeR), en zelf de klok gemaakt met UCCWquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:43 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
nice; wat heb je veranderd? Hoe maak je trouwens een screen van je mobiel?
Ik zie zoveel Pocketnow videos en weet nog steeds de naam van die kerel niet. "Hey guys its Brandaminimum .." of iets dergelijksquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:35 schreef Wells.p het volgende:
Van de week toch CM10 op me one x gooien.
Volgens mij het nog over een preview versie dus ondertussen is er al een veel betere versie uit.
Brandon Minimanquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:52 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ik zie zoveel Pocketnow videos en weet nog steeds de naam van die kerel niet. "Hey guys its Brandaminimum .." of iets dergelijks?
Als jij 4.0.4 hebt wel ja. Check ff je versie?quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:30 schreef Holy_Goat het volgende:
Zeg, die zwarte balk onderin was weg na update android toch? Hij is er weer / nog :s
De tering zeg...quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:38 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik had net bijna een hartstilstand. Liep de trap af en ik weet niet hoe maar hij vloog gewoon uit mijn hand. 4 meter verder stopte z'n eerste vlucht (die onderbroken werd door een aantal traptredes die hem steeds verder lanceerden).
Niets, geen krasje, geen deukje en geen barst.
Dat gevoel heb ik al bij m'n desire Zquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:38 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik had net bijna een hartstilstand. Liep de trap af en ik weet niet hoe maar hij vloog gewoon uit mijn hand. 4 meter verder stopte z'n eerste vlucht (die onderbroken werd door een aantal traptredes die hem steeds verder lanceerden).
Niets, geen krasje, geen deukje en geen barst.
gewoon goed vasthouden. Scheelt weer 84eu/jaarquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:57 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik al bij m'n desire Z![]()
Ik voel je...
OT: verzekering zonder eigen risico van 7eu p/m? Waar?
Lees maar eerst de hele kleine lettertjes. Het lijkt me stug dat ze iedereen een nieuwe toestel meegeven voor slechts 7 euro p mnd zonder eigen risico.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:08 schreef MacorgaZ het volgende:
Ja, ik liet hem laatst ook vallen, gelukkig op zo'n linoleumvloer en niet op stoeptegels, maar alsnog geen enkel deukje/krasje/wat dan ook
Vannacht wel voor de 2e keer gedroomd dat ik hem liet vallen en het scherm kapot was, twijfel nu weer om zo'n verzekering af te sluiten
Heeft iemand zo'n verzekering voor 7 euro per maand, dat je hem bij schade gewoon meteen kan omruilen zonder eigen risico e.d.?
Eigen risico bij pro assist is 30 eur, valt opzich mee.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:13 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Lees maar eerst de hele kleine lettertjes. Het lijkt me stug dat ze iedereen een nieuwe toestel meegeven voor slechts 7 euro p mnd zonder eigen risico.
Ik zou zelf geen verzekering afsluiten. Ik heb hem al sinds April en nog 0 keren laten vallen.
Ga eens na hoeveel winst die lui hierop maken, de kans dat iemand zijn telefoon laat vallen is erg klein. Dus ieder persoon die 7,- per maand betaald verdienen ze verhoudingsgewijs dik opquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:13 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Lees maar eerst de hele kleine lettertjes. Het lijkt me stug dat ze iedereen een nieuwe toestel meegeven voor slechts 7 euro p mnd zonder eigen risico.
Ik zou zelf geen verzekering afsluiten. Ik heb hem al sinds April en nog 0 keren laten vallen.
Jep, keek net bij een andere waar het als je onder 25 jaar bent (trieste shitregels....) max 25%/65 euro eigen risico was bij een plan van 6 euro per maand, en aangezien zo'n scherm al makkelijk op 160 euro voor de onderdelen zit is het toch wel aantrekkelijk eigenlijk...quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:15 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Eigen risico bij pro assist is 30 eur, valt opzich mee.
Wat zijn de hoofdzakelijke verschillen tussen 4.0 4.1 en 4.2?quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:06 schreef Kloonhommel het volgende:
Nog helemaal niemand met update naar JB. Komt zeker in allerlaatste minuut van deze maand uit zoals destijds de 2.3 bij de Desire? Snap ik niet, HTC One X+ is toch al uitgekomen met 4.2., welke nagenoeg gelijk is aan de One X, waarom hebben ze de setup dan nog altijd aangeboden voor de HOX bezitters? Waar wachten ze op? Testen, deden ze dat al niet met de HOX+ dan?
4.1 is een stuk sneller vooral dan 4.0 (Project Butter) en heeft Google Voice Search (concurrent van Siri).quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:11 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Wat zijn de hoofdzakelijke verschillen tussen 4.0 4.1 en 4.2?
Zodat jij een + koopt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:29 schreef Kloonhommel het volgende:
Ah sorrie, mijn fout.Ik bedoelde dus de HOX+ heeft 4.1, waarom is deze nu nog altijd niet beschikbaar gesteld voor de gewone HOX aangezien ze qua hardware nauwelijks verschillen.
Voice Search bestaat al ff, je bedoelt Google Now.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:14 schreef PowerData het volgende:
[..]
4.1 is een stuk sneller vooral dan 4.0 (Project Butter) en heeft Google Voice Search (concurrent van Siri).
4.2 is nog niet officieel aangekondigd, en we zullen wel zien wat daar precies aan gaat veranderen. Volgens mij vrij veel 'kleine' updates, waaronder verbeterde beveiliging, aangepaste Play Store etc.
Alsof iemand dat zou doen (overstappen van HOX naar HOX+ bedoel ik). De verschillen zijn niet denderend genoeg.quote:
Zijn vast wel wat mensen die zo specs-geil zijn dat ze "upgraden", maar het gaat er vooral om dat mensen die nu een ouder toestel hebben voor de duurdere, "moet je eigenlijk nieuw kopen dus direct geld naar HTC" Plus gaan in plaats van tweedehands een One X halen (geen extra winst voor HTC).quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:34 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Alsof iemand dat zou doen (overstappen van HOX naar HOX+ bedoel ik). De verschillen zijn niet denderend genoeg.
Ik voel me daarin wel aangesprokenquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:47 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Zijn vast wel wat mensen die zo specs-geil zijn dat ze "upgraden", maar het gaat er vooral om dat mensen die nu een ouder toestel hebben voor de duurdere, "moet je eigenlijk nieuw kopen dus direct geld naar HTC" Plus gaan in plaats van tweedehands een One X halen (geen extra winst voor HTC).
Excusez-moi, je hebt helemaal gelijk.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Voice Search bestaat al ff, je bedoelt Google Now.
Dat zou natuurlijk erg gewenst zijnquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:10 schreef MacorgaZ het volgende:
In februari heb je hopelijk de Europese versie van de HTC J/een 5" HTC flagship, denk dat dat een betere keuze zal zijn. Qua grootte is die trouwens maar 1mm breder en 2mm hoger ofzo dan de One X met 4,7" dus lekker kleine bezels.
Ik heb geen 3g meerquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:02 schreef lvw88 het volgende:
Toch maar eens mijn HOX rooten.. maar ben altijd bang dat er iets mis gaat
Heb hem toch maar geroot, helaas niet goed genoeg een backup gemaakt (alleen bestanden en fotos) waardoor wel mijn hele telefoon factory reset heeft gehad. Hij is nu wel geroot, alleen nog geen nieuwe ROM erop aangezien ik ook de (negatieve) verhalen over CM10 heb gelezen. Kan ik nu trouwens nog wel een OTA update naar JB ontvangen van HTC binnenkort? Of moet ik hiervoor weer eerst unrooten?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:56 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Ik heb geen 3g meeren de camera geeft maximaal 5mp met CM10
maar weet niet of het 3g probleem voor iedereen van toepassing is.
CM10 problemen klopt het is ook nog maar een NIGHTLY build maar ik merk nu wel al dat hij wel sneller is.(mooier ook maar dat is smaak) Weet het niet 100% zeker maar nee je kan geen OTA meer krijgen tenzij je hem weer RELOCKED. Maar kijk eens naar http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1562603 is altijd wel interessant maar je moet wel even uitkijken met htc sense 4+ want dat kan alleen met bepaalde CID'squote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:12 schreef lvw88 het volgende:
[..]
Heb hem toch maar geroot, helaas niet goed genoeg een backup gemaakt (alleen bestanden en fotos) waardoor wel mijn hele telefoon factory reset heeft gehad. Hij is nu wel geroot, alleen nog geen nieuwe ROM erop aangezien ik ook de (negatieve) verhalen over CM10 heb gelezen. Kan ik nu trouwens nog wel een OTA update naar JB ontvangen van HTC binnenkort? Of moet ik hiervoor weer eerst unrooten?
Hihi, gapend gat.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:03 schreef Rezania het volgende:
Mijn HOX moeten worden gerepareerd (audio-ingang is te ruim), maar mijn mobiel heeft een custom rom. Kan ik hem nu zonder problemen opsturen naar HTC of moet ik eerst weer de officiële rom erop zetten?
Ik denk dat als het een hardware probleem is dat het geen probleem is dat je aan de software hebt gezeten. Mijn telefoon was geroot en costum rom er op gezet toen ik ook het wifi probleem kreeg gerelocked weliswaar maar geen problemen mee gekregen. Aangezien ik hem heb geroot met HTC-dev zijn ze er wel van op de hoogte dat ik hem geroot hebt.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:03 schreef Rezania het volgende:
Mijn HOX moeten worden gerepareerd (audio-ingang is te ruim), maar mijn mobiel heeft een custom rom. Kan ik hem nu zonder problemen opsturen naar HTC of moet ik eerst weer de officiële rom erop zetten?
Ah oké. Dan stuur ik hem binnenkort wel even op.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:08 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Ik denk dat als het een hardware probleem is dat het geen probleem is dat je aan de software hebt gezeten. Mijn telefoon was geroot en costum rom er op gezet toen ik ook het wifi probleem kreeg gerelocked weliswaar maar geen problemen mee gekregen. Aangezien ik hem heb geroot met HTC-dev zijn ze er wel van op de hoogte dat ik hem geroot hebt.
Je kan altijd voor de zekerheid hem terug naar origineel zo gedaan het zeker voor het onzekere denk ik dan. Weet namelijk niet hoe diep ze kijken en of ze überhaupt wel kijken.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ah oké. Dan stuur ik hem binnenkort wel even op.
Ik wist niet of dat simpel kon of niet, maar dan kan ik net zo goed even daar naar kijken ja, zo gedaan.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:17 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Je kan altijd voor de zekerheid hem terug naar origineel zo gedaan het zeker voor het onzekere denk ik dan. Weet namelijk niet hoe diep ze kijken en of ze überhaupt wel kijken.
kijk is wat ik heb gevonden. Ben al die threads aan het afgaan want heb nog steeds geen 3G.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:12 schreef lvw88 het volgende:
[..]
Heb hem toch maar geroot, helaas niet goed genoeg een backup gemaakt (alleen bestanden en fotos) waardoor wel mijn hele telefoon factory reset heeft gehad. Hij is nu wel geroot, alleen nog geen nieuwe ROM erop aangezien ik ook de (negatieve) verhalen over CM10 heb gelezen. Kan ik nu trouwens nog wel een OTA update naar JB ontvangen van HTC binnenkort? Of moet ik hiervoor weer eerst unrooten?
Ach in een uurtje is het wel gedaan toen der tijd deze tut gebruikt.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik wist niet of dat simpel kon of niet, maar dan kan ik net zo goed even daar naar kijken ja, zo gedaan.
Hoe ben je aan die icons gekomen?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:24 schreef lkb9000 het volgende:
[ afbeelding ]
Met m'n homescreen aan 't kutten
Zelf gemaaktquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:31 schreef kensei het volgende:
[..]
Hoe ben je aan die icons gekomen?
waarom niet gewacht op de one x plus?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:28 schreef kensei het volgende:
Ik heb hem sinds vandaag in bezit
Heerlijk toestel
Omdat ik een nieuwe, simlockvrije One X kon krijgen voor 300 euroquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:46 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
waarom niet gewacht op de one x plus?
Haha dat probleem had ik ook, zo opgelost. Je moet naar je providers website en dan internet instellingen opnieuw invullen en het werkt.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:13 schreef lvw88 het volgende:
Zo CM 10 erop gezet...maar ook het probleem van geen 3G. zit er zelfs aan te denken om terug te zetten naar stock ROM, nu nog uitzoeken waar precies want niet alles werkt nu even soepel. Heb nu al spijt van wat ik deed (en alleen maar voor JB)
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:34 schreef Skillstorm het volgende:
Dat is vervelend, de speaker mode doet het niet meer op mijn One X.
Misschien hebben ze iets gedaan tijdens de reparatie waardoor het zo is...
Wtf, zelfs muziek en andere geluiden van videos doen het niet meer tenzij oortjes.
Ik ga morgen even terug, dit slaat nergens op natuurlijk.
Oh en bij bellen val ik ook steeds weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zeg inderdaad even terug om na te laten kijken die OneXXiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
toch wel snel!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:10 schreef Skillstorm het volgende:
Mijn One X is weer helemaal gemaakt.
uhm ja denk het eigenlijk wel. ondanks natuurlijk wel ook sociale apps wel sneller worden geladen. Je kan exact het zelfde met een mindere telefoon alleen is het met een one x allemaal iets sneller meer niet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 04:13 schreef igottagun het volgende:
Ben aan het kijken naar een nieuwe Android telefoon, ik maak alleen gebruik van een agenda, mail en wat social apps. is dit toestel dan overkil?
vergeet niet dat het scherm briljant goed te lezen is in volle zonquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 04:21 schreef Wells.p het volgende:
[..]
uhm ja denk het eigenlijk wel. ondanks natuurlijk wel ook sociale apps wel sneller worden geladen. Je kan exact het zelfde met een mindere telefoon alleen is het met een one x allemaal iets sneller meer niet.
Qua beeldscherm valt eigenlijk ook wel wat te zeggen. Met de one x zie je geen pixels wat wel erg mooi is en wat je bij een mindere telefoon wel hebt.
heb je die extra ¤'s er voor over?
Best sneu he? Ze hebben hem al klaar maar kozen ervoor om een opgefokte HOX deze maand nog op markt te brengen en te wachten met de update van de originele HOX.quote:
Beetje jammer idd.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:14 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Best sneu he? Ze hebben hem al klaar maar kozen ervoor om een opgefokte HOX deze maand nog op markt te brengen en te wachten met de update van de originele HOX.
quote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:14 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Best sneu he? Ze hebben hem al klaar maar kozen ervoor om een opgefokte HOX deze maand nog op markt te brengen en te wachten met de update van de originele HOX.
Toeval?quote:
Ok, de kans is dat de update voor ons niet voor november er is, maar ze beginnen in ieder geval al wel. Inclusief Sense update.quote:HTC is gestart met de beloofde update die Android-versie 4.1.1 uit de Jelly Bean-serie naar de One X brengt. De uitrol is inmiddels begonnen in Azië, maar het is de verwachting dat de software ook snel naar andere werelddelen komt.
De software, die over-the-air binnenkomt draagt versienummer 3.14 en bevat naast Android 4.1.1 ook een nieuwe versie van HTC's eigen interface Sense. Deze wordt aangeduid met versie 4+. Overigens is de update alleen geschikt voor versies van de One X die geen branding hebben; daardoor moeten varianten die van providers komen waarschijnlijk langer wachten op een update. Dit kan soms weken tot maanden langer duren.
Ontwikkelaars van het forum XDA Developers hebben het installatiebestand voor de Android 4.1-update al in handen. Daardoor kunnen gebruikers die nog geen update van HTC hebben gekregen deze handmatig flashen. Ook kan de software verwerkt worden in custom roms die ook door Nederlandse gebruikers geïnstalleerd kunnen worden.
HTC had eerder aangegeven dat het zijn Android 4.1-update nog in oktober zou uitbrengen voor de One X. Het is vooralsnog onduidelijk of de uitrol nog deze maand kan beginnen in Europa. Overigens moet er ook nog een update verschijnen voor de One S, maar het is nog niet bekend wanneer deze volgt.
Android 4.1 uit de Jelly Bean-serie moet onder andere de prestaties opschroeven. Daarnaast heeft Google de mogelijkheden voor de notificatiebalk uitgebreid en wordt het zoek- en informatiesysteem Google Now meegeleverd. Verder zijn er nog enkele andere, kleinere verbeteringen.
Waarom "Ehmquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:48 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ehm?:
HTC begint uitrol Android Jelly Bean voor One X
[..]
Ok, de kans is dat de update voor ons niet voor november er is, maar ze beginnen in ieder geval al wel. Inclusief Sense update.
Je hebt gelijk, iets verkeerde woordkeuze; verbeterd. Hopelijk komt de update snel; bijvoorbeeld Google Now heb ik op m'n Desire ook wel eens geprobeerd en dat is toch wel geinig.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:06 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Waarom "Ehm"? Als je onze tijden en die van het artikel checkt zie je toch dat we het niet geweten konden hebben?
Daarnaast had HTC zoals eerder gezegd de update al eerder kunnen uitrollen aangezien hij al klaar was ipv op het allerlaatste stukje van de maand. Nu is er zelfs een kans dat het pas in November gaat gebeuren.
Hoe dan ook, ik moest lachen om 1 van de reacties op dat artikel, een S2 bezitter beklaagt zich over Samsung en had liever een HTC gehad omdat Samsung altijd zo traag is met updaten. Hier in dit forum wordt juist het tegenovergestelde gezegd...
Klopt, 4.0.4 is een update dat mij heel erg goed is bevallen en mij erg tevreden maakt met mijn HOX. Maar het maandenlange gepraat over GN heeft me wel nieuwsgierig gemaakt, vandaar dat ik nu denk van kom maar op met die update.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:20 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, iets verkeerde woordkeuze; verbeterd. Hopelijk komt de update snel; bijvoorbeeld Google Now heb ik op m'n Desire ook wel eens geprobeerd en dat is toch wel geinig.
Maar verder niet zo'n haast; 't is niet alsof het toestel nu niet goed genoeg is ofzo...
Mocht ook tijd worden. Ben blij dat ik een simlock vrije HOX heb. Anders kun je dus nog langer wachten.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:48 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Toeval?![]()
HTC begint uitrol Android Jelly Bean voor One X
[..]
Ok, de kans is dat de update voor ons niet voor november er is, maar ze beginnen in ieder geval al wel. Inclusief Sense update.
Het leuke is dat toen ik mijn 1e unbranded HOX DOA terugbracht, ze mij bij 2e+3e toestel die wel branded was volhielden dat er alleen maar kleine uiterlijke verschillen waren zoals opstartlogootje en ergens in play ook een VF logo stond en dat dat alles was en niks voorstelde. Toen ik hun uitlegde dat unbranded versies veel eerder androidversieupdates krijgen dan de branded sleten ze me voor gek. Toen heb ik gezegd: prima, dan ben ik gek, ik wil een unbranded toestel en daarmee uit. Toen kreeg ik een unbranded toestel en ik heb idd veel eerder 4.0.4 binnengekregen dan anderen met VFbranded HOX en ben benieuwd hoe snel zij nu de JBversie krijgen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:40 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Mocht ook tijd worden. Ben blij dat ik een simlock vrije HOX heb. Anders kun je dus nog langer wachten.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:28 schreef MacorgaZ het volgende:
Ja, microSD tot 64GB en de batterij is alleen te verwisselen met de officiele HTC-accu's.
batterij kan je niet vervangen, wel laten doen. Heb een aantal filmpjes gezien waarin ze dat doen. Je mag altijd zelf proberenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:48 schreef HiDiHo het volgende:
hmmm, ik moet het even zeker weten. ik kan hem nog annuleren.
Ik begrijp echt niet waarom ze zoiets doen. geen SD is nog te begrijpen met 64GB intern, maar geen verwisselbare accu is geen optie voor mij. Dus na 2 jaar kun je de tel weggooien?
http://www.androidplanet.(...)voor-europese-one-x/quote:HTC is begonnen met de uitrol van Android 4.1 Jelly Bean voor de Europese One X. Omdat HTC de update per Customer ID (CID) uitrolt, kan het zijn dat Nederland nog een (geruime) tijd niet aan de beurt is. De eerste CID-nummers waar de update naar wordt uigerold zijn CID htc__612 en htc__044. HTC meldt echter wel dat Android 4.1 naar de Europese One X-toestellen wordt gestuurd. Helaas zijn er nog geen meldingen hiervan binnengekomen. Met de applicatie Cid Getter kun je checken welk CID-nummer jouw One X heeft. Naast Android 4.1 Jelly Bean brengt de update ook HTC’s nieuwe Sense 4+ skin, twee nieuwe fotogalerij-apps, een vernieuwde HTC Watch-app en natuurlijk: Google Now.
HTC beloofde al eerder dat het de Jelly Bean-update voor de One X deze maand nog zou uitrollen. Hoewel HTC zich aan deze belofte houdt, is het nog maar de vraag wanneer de eerste Nederlandse toestellen de update mogen ontvangen.
Afbeeldingen van minimaal 1280x1280 gebruikenquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:29 schreef Kostyan het volgende:
Weet iemand misschien hoe ik een normale scherpe wallpaper op mijn One X kan krijgen? Ik heb een aantal wallpapers gedownload uit apps. Als ik ze dan instel moet ik het formaat aangeven en dan gaat ie hem bijsnijden, vervolgens ziet het er niet uit op mijn scherm. Helemaal ingezoomed zowat en de kwaliteit is ook slecht van de wallpaper. Weet iemand nog een methode om wel mooie scherpe wallpapers erop te krijgen?
Beautiful Widgets.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:26 schreef bokkepoot het volgende:
Kent iemand mooie widgets waarmee ik die van HTC kan vervangen?
Ik wil een andere launcher installeren maar dan raak je automatisch al je widgets kwijt
HTC is sowieso duur qua reparaties, KPN bussines center zal hem vervangen voor 125 euro.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Heeft er iemand een idee wat nieuw glas voor een HOX moet kosten? En zijn er goedkopere alternatieven (ik neem aan dat via HTC meteen de hoofdprijs neergelegd mag worden?).
Handmatig instellen?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:42 schreef commentator het volgende:
Iemand een idee wat te doen als de wifi t niet doet?
Dwz: toestel blijft steeds maar ipadres opvragen maar krijgt er geen
nee, t is niet de router want andere apparaten en telefoons zoals desire hd doen t gewoon wel
'k Ben benieuwd, ze hebben hier nog maar 15 uur om zich aan hun belofte te houden.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:34 schreef MacorgaZ het volgende:
Eind oktober nemen ze lekker letterlijk, geweldig HTC.
Ik heb JB al een paar weken maar zoveel merk je er toch niet van trouwens.
via oplaten sturen via HTC kost een slordige 230 euro. dan word de behuizing ook meteen vervangenquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Heeft er iemand een idee wat nieuw glas voor een HOX moet kosten? En zijn er goedkopere alternatieven (ik neem aan dat via HTC meteen de hoofdprijs neergelegd mag worden?).
Torrents, nieuwsgroepen, websites, alternatieve stores, het kan op zoveel manieren. Via google kom je ook een heel eindquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:36 schreef koekii het volgende:
Weten jullie toevallig een site waar ik android apps/games kan downloaden? Ik heb op een HTC one X een appstore staan, maar daar moet ik voor betalen. Kan iemand mij uitleggen hoe het precies zit?
Kan je eens duidelijker formuleren wat je precies wilt? Want ik heb het idee dat je niet doorhebt dat ook op Google Play gratis games en apps te vinden zijn?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:36 schreef koekii het volgende:
Weten jullie toevallig een site waar ik android apps/games kan downloaden? Ik heb op een HTC one X een appstore staan, maar daar moet ik voor betalen. Kan iemand mij uitleggen hoe het precies zit?
Andere launcher installeren? 1tje met glass of aero theme of zo?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:07 schreef lkb9000 het volgende:
Weet iemand hoe je het uiterlijk van de onderste snelstartbalk kan aanpassen? Eigenlijk wil ik alleen de icoontjes zonder achtergrond
quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:27 schreef Xa1pt het volgende:
Met sms'en of een mail tikken heb ik nog wel eens dat mijn cursor zich verplaatst naar de regel daaronder. Ik wil dus een aantal letters van het woord wat ik nu aan het typen ben verwijderen, maar dan haalt hij de letters van een woord in de volgende regel weg. Of de cursor springt ineens helemaal naar boven. Iemand enig idee waar dit door komt en hoe ik dat kan fixen?
Dat is mogelijk ja, maar het enige wat ik wil veranderen is dat balkje, en daarvoor heb ik geen zin in de moeite van een andere launcher waar ik m'n widgets en indeling etc. weer mee kwijt raakquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:53 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Andere launcher installeren? 1tje met glass of aero theme of zo?
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:36 schreef koekii het volgende:
En later weer klagen dat er veel malware in Android zit?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:44 schreef kensei het volgende:
[..]
Torrents, nieuwsgroepen, websites, alternatieve stores, het kan op zoveel manieren. Via google kom je ook een heel eind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |