Heb je soms deze:quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:52 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Koop een goede tpu hoes. Ik heb er 1 van Nillkin. Geeft veel meer grip en ook goede bescherming voor o.a. de cameralens.
Wat ik mij afvraag bij dat hoesje: hoe beschermd die het scherm? Ik weet dat veel hoesjes net een klein randje hebben bij het scherm, zodat hij dus nooit echt fysiek op het scherm kan vallen. Aangezien dit hoesje dat randje niet heeft, vraag ik me af tot in hoeverre hij het scherm beschermd.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:49 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Heb je soms deze:
Ik heb de witte die op deze afbeelding staat. Bevalt mij goed en krijg er vaak complimenten over: http://www.kloegcom.nl/bi(...)je_Cover_HC-C704.jpg
Dat is 'm juist met die hardcase. Die is heel mooi, maar niet echt veilig. De TPU biedt veel betere bescherming. Zou niet de witte TPU nemen van Nillkin. Mijn vriendin heeft die en die is doorzichtig, niet wit. Nu is die daarom dus bruinachtigquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:22 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Wat ik mij afvraag bij dat hoesje: hoe beschermd die het scherm? Ik weet dat veel hoesjes net een klein randje hebben bij het scherm, zodat hij dus nooit echt fysiek op het scherm kan vallen. Aangezien dit hoesje dat randje niet heeft, vraag ik me af tot in hoeverre hij het scherm beschermd.
Wel erg mooi hoesje, dat dan weer wel
Die van mij is net zo wit als bij aankoop. Tis geen imitatie maar origineel HTC (C704)quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:49 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Dat is 'm juist met die hardcase. Die is heel mooi, maar niet echt veilig. De TPU biedt veel betere bescherming. Zou niet de witte TPU nemen van Nillkin. Mijn vriendin heeft die en die is doorzichtig, niet wit. Nu is die daarom dus bruinachtigeerst had 'ie een paarse gloed.
denk er ook over om het te doen en dan Android JB Stock er op te zetten.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:30 schreef Banaanensuiker het volgende:
Nee nog niet. Vanavond ga ik zelf jb flashen, ben benieuwd.
Ik ookquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:40 schreef Convict het volgende:
hoezo kan Simcity niet op de HTC one x!!......... hier baal ik best van
Voor een mobile game is hij zwaar vet voor als je je verveelt. Heb er zat uren mee vermaakt op me iphone. Maarja dan maar hopen dat de nieuwe simcity een Port krijgt naar de One x.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:02 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik ookAl is dat een slechte versie als ik de reviews mag geloven.
Wat je ook doet, geen polijstmiddel of krasweg gebruiken. Dat beinvloed de werking van de touhcscreen op een nadelige manier. (heb ik ook weer ergens gelezen).quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:47 schreef lkb9000 het volgende:
Iemand een fix voor kleine krasjes op het scherm?![]()
Ik las na een beetje googlen dat dat soort spul kan werken, maar het leek me al te riskant. Ik ben zo voorzichtig ermee en vervolgens laat ik hem op de meest lompe manier vallen (ik schudde iets van m'n t-shirt af waardoor ik m'n arm raakte, telefoon de lucht inquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:50 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wat je ook doet, geen polijstmiddel of krasweg gebruiken. Dat beinvloed de werking van de touhcscreen op een nadelige manier. (heb ik ook weer ergens gelezen).
Laat me nou in de waan dat het een kutversie isquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:29 schreef Convict het volgende:
[..]
Voor een mobile game is hij zwaar vet voor als je je verveelt. Heb er zat uren mee vermaakt op me iphone. Maarja dan maar hopen dat de nieuwe simcity een Port krijgt naar de One x.
Ik herken dat ook. Heb foto's met een Canon s50 gemaakt en ook die vergelijkingen zijn leuk. Mensen zien niet eens het verschil in een fotoalbum wat ik heb laten makenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:28 schreef abruzzese het volgende:
Ik heb vandaag eens foto's gemaakt met mijn HTC One X en ook dezelfde foto's gemaakt met mijn compact camera Nikon Coolpix S6300 .
Heb deze foto's bekeken met programma Irfanview op mijn laptop .
Ik stond verbaasd te kijken naar de vergelijkingen tussen deze twee maar de HTC One X doet echt niet onder voor deze compact camera .
En het verschil tussen mijn vorige HTC Desire en de HTC One X is zeker groot te noemen .
Ik ben zeer en zeker tevreden met de camera kwaliteit en dat bewijst maar HTC goed hun best hebben gedaan in deze nieuwe One serie's .
Watskeburt?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:37 schreef bokkepoot het volgende:
En ik kan mijn telefoon weer terugsturen naar Dynafix.. wat een klere prutsers zeg![]()
Das wel een dik lijstje zeg, wat voor een heb je dan ? een HT23 ?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:23 schreef Gkhn het volgende:
Ik heb maar ook even een afspraak gemaakt voor reparatie.
Bluetooth
Wifi
Kraakgeluid bij uitgaande gesprekken
Led lampje zit niet meer goed op zijn plaats
Patroon wordt niet goed herkend
Telefoon is een keer uitgevallen bij inkomend oproep.
Leuk lijstje dus.
Heb net even de skinomi screenprotector eraf gehaald. Man wat een scherm.
[..]
Watskeburt?
Jep. Ik heb deze problemen al wel een tijdje. Stoor me er niet mateloos aan maar zal wel leuk zijn als het een keer gefixt wordt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:27 schreef bokkepoot het volgende:
Mijn 3,5 mm audiouitgang geeft storingen,enorm irritant maar je moet maar net weten dat het er zit ...
Ik had hem al opgestuurd en duidelijk vermeld hoe het te vinden was. Hebben ze er dus gewoon niks aan gedaan
Ik heb net met HTC gebeld en die vertelden dat ik beter naar een servicepoint kon gaan was veel sneller..
[..]
Das wel een dik lijstje zeg, wat voor een heb je dan ? een HT23 ?
Geen idee, mijn desire die als oude vervanger fungeert heeft nog geen enkel probleem op dat punt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik vraag me af hoe het komt dat hier zoveel meldingen zijn van dingen die kapot zijn. Wat doen jullie in vredesnaam met die dingen?
Ik heb een HTC Desire Z, ja dat uitschuifbare barrel waarmee het printplaatje telkens vrijkomt en ik heb nog nooit echt problemen gehad.
Heb hiervoor ook een Z gehad.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik vraag me af hoe het komt dat hier zoveel meldingen zijn van dingen die kapot zijn. Wat doen jullie in vredesnaam met die dingen?
Ik heb een HTC Desire Z, ja dat uitschuifbare barrel waarmee het printplaatje telkens vrijkomt en ik heb nog nooit echt problemen gehad.
Niet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:47 schreef Gkhn het volgende:
Vandaag wordt mijn X opgehaald. Ben bang dat mijn telefoon beschadigd terugkomt.![]()
Hij is nu namelijk volledig kras- en schade vrij. Hoe hebben jullie je X verpakt bij het opsturen?
Met mijn Desire was er ook helemaal niets mis mee, ook nooit opgestuurd voor reparatie. Heb hem werkend en al verkocht toen ik mijn HOX kreeg. Ook nu gebruik ik geen hoesje. Wel een backcover om de achterkant te beschermen. Bij de Desire kon je de backcover gewoon vervangen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:09 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Geen idee, mijn desire die als oude vervanger fungeert heeft nog geen enkel probleem op dat punt.
Maar daarvan werken ook de volumeknoppen en de aanuitknop niet meer
nice; wat heb je veranderd? Hoe maak je trouwens een screen van je mobiel?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:24 schreef lkb9000 het volgende:
[ afbeelding ]
Met m'n homescreen aan 't kutten
vol down + powerbutton tegelijk indrukken. Dan de betreffende afbeelding opzoeken via een verkenner (ES explorer of zo) of als je dropboxaccount hebt komt ie automatisch online te staan. (je kan bij een dropboxurl geen imagetag eromheen zetten zoals bij tinypic bijv wel kan)quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:43 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
nice; wat heb je veranderd? Hoe maak je trouwens een screen van je mobiel?
Haha ja dat is gewoon een statische fotoquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:05 schreef Wells.p het volgende:
Je homescherm ziet er goed uit. (alleen lijkt je achtergrond dat het regent maar het weer zegt cloudy
Zelf icons gemaakt en zonder tekst op de homescreen gezet (Met Desktop VisualizeR), en zelf de klok gemaakt met UCCWquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:43 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
nice; wat heb je veranderd? Hoe maak je trouwens een screen van je mobiel?
Ik zie zoveel Pocketnow videos en weet nog steeds de naam van die kerel niet. "Hey guys its Brandaminimum .." of iets dergelijksquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:35 schreef Wells.p het volgende:
Van de week toch CM10 op me one x gooien.
Volgens mij het nog over een preview versie dus ondertussen is er al een veel betere versie uit.
Brandon Minimanquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:52 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ik zie zoveel Pocketnow videos en weet nog steeds de naam van die kerel niet. "Hey guys its Brandaminimum .." of iets dergelijks?
Als jij 4.0.4 hebt wel ja. Check ff je versie?quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:30 schreef Holy_Goat het volgende:
Zeg, die zwarte balk onderin was weg na update android toch? Hij is er weer / nog :s
De tering zeg...quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:38 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik had net bijna een hartstilstand. Liep de trap af en ik weet niet hoe maar hij vloog gewoon uit mijn hand. 4 meter verder stopte z'n eerste vlucht (die onderbroken werd door een aantal traptredes die hem steeds verder lanceerden).
Niets, geen krasje, geen deukje en geen barst.
Dat gevoel heb ik al bij m'n desire Zquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:38 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik had net bijna een hartstilstand. Liep de trap af en ik weet niet hoe maar hij vloog gewoon uit mijn hand. 4 meter verder stopte z'n eerste vlucht (die onderbroken werd door een aantal traptredes die hem steeds verder lanceerden).
Niets, geen krasje, geen deukje en geen barst.
gewoon goed vasthouden. Scheelt weer 84eu/jaarquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:57 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik al bij m'n desire Z![]()
Ik voel je...
OT: verzekering zonder eigen risico van 7eu p/m? Waar?
Lees maar eerst de hele kleine lettertjes. Het lijkt me stug dat ze iedereen een nieuwe toestel meegeven voor slechts 7 euro p mnd zonder eigen risico.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:08 schreef MacorgaZ het volgende:
Ja, ik liet hem laatst ook vallen, gelukkig op zo'n linoleumvloer en niet op stoeptegels, maar alsnog geen enkel deukje/krasje/wat dan ook
Vannacht wel voor de 2e keer gedroomd dat ik hem liet vallen en het scherm kapot was, twijfel nu weer om zo'n verzekering af te sluiten
Heeft iemand zo'n verzekering voor 7 euro per maand, dat je hem bij schade gewoon meteen kan omruilen zonder eigen risico e.d.?
Eigen risico bij pro assist is 30 eur, valt opzich mee.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:13 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Lees maar eerst de hele kleine lettertjes. Het lijkt me stug dat ze iedereen een nieuwe toestel meegeven voor slechts 7 euro p mnd zonder eigen risico.
Ik zou zelf geen verzekering afsluiten. Ik heb hem al sinds April en nog 0 keren laten vallen.
Ga eens na hoeveel winst die lui hierop maken, de kans dat iemand zijn telefoon laat vallen is erg klein. Dus ieder persoon die 7,- per maand betaald verdienen ze verhoudingsgewijs dik opquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:13 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Lees maar eerst de hele kleine lettertjes. Het lijkt me stug dat ze iedereen een nieuwe toestel meegeven voor slechts 7 euro p mnd zonder eigen risico.
Ik zou zelf geen verzekering afsluiten. Ik heb hem al sinds April en nog 0 keren laten vallen.
Jep, keek net bij een andere waar het als je onder 25 jaar bent (trieste shitregels....) max 25%/65 euro eigen risico was bij een plan van 6 euro per maand, en aangezien zo'n scherm al makkelijk op 160 euro voor de onderdelen zit is het toch wel aantrekkelijk eigenlijk...quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:15 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Eigen risico bij pro assist is 30 eur, valt opzich mee.
Wat zijn de hoofdzakelijke verschillen tussen 4.0 4.1 en 4.2?quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:06 schreef Kloonhommel het volgende:
Nog helemaal niemand met update naar JB. Komt zeker in allerlaatste minuut van deze maand uit zoals destijds de 2.3 bij de Desire? Snap ik niet, HTC One X+ is toch al uitgekomen met 4.2., welke nagenoeg gelijk is aan de One X, waarom hebben ze de setup dan nog altijd aangeboden voor de HOX bezitters? Waar wachten ze op? Testen, deden ze dat al niet met de HOX+ dan?
4.1 is een stuk sneller vooral dan 4.0 (Project Butter) en heeft Google Voice Search (concurrent van Siri).quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:11 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Wat zijn de hoofdzakelijke verschillen tussen 4.0 4.1 en 4.2?
Zodat jij een + koopt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:29 schreef Kloonhommel het volgende:
Ah sorrie, mijn fout.Ik bedoelde dus de HOX+ heeft 4.1, waarom is deze nu nog altijd niet beschikbaar gesteld voor de gewone HOX aangezien ze qua hardware nauwelijks verschillen.
Voice Search bestaat al ff, je bedoelt Google Now.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:14 schreef PowerData het volgende:
[..]
4.1 is een stuk sneller vooral dan 4.0 (Project Butter) en heeft Google Voice Search (concurrent van Siri).
4.2 is nog niet officieel aangekondigd, en we zullen wel zien wat daar precies aan gaat veranderen. Volgens mij vrij veel 'kleine' updates, waaronder verbeterde beveiliging, aangepaste Play Store etc.
Alsof iemand dat zou doen (overstappen van HOX naar HOX+ bedoel ik). De verschillen zijn niet denderend genoeg.quote:
Zijn vast wel wat mensen die zo specs-geil zijn dat ze "upgraden", maar het gaat er vooral om dat mensen die nu een ouder toestel hebben voor de duurdere, "moet je eigenlijk nieuw kopen dus direct geld naar HTC" Plus gaan in plaats van tweedehands een One X halen (geen extra winst voor HTC).quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:34 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Alsof iemand dat zou doen (overstappen van HOX naar HOX+ bedoel ik). De verschillen zijn niet denderend genoeg.
Ik voel me daarin wel aangesprokenquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:47 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Zijn vast wel wat mensen die zo specs-geil zijn dat ze "upgraden", maar het gaat er vooral om dat mensen die nu een ouder toestel hebben voor de duurdere, "moet je eigenlijk nieuw kopen dus direct geld naar HTC" Plus gaan in plaats van tweedehands een One X halen (geen extra winst voor HTC).
Excusez-moi, je hebt helemaal gelijk.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Voice Search bestaat al ff, je bedoelt Google Now.
Dat zou natuurlijk erg gewenst zijnquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:10 schreef MacorgaZ het volgende:
In februari heb je hopelijk de Europese versie van de HTC J/een 5" HTC flagship, denk dat dat een betere keuze zal zijn. Qua grootte is die trouwens maar 1mm breder en 2mm hoger ofzo dan de One X met 4,7" dus lekker kleine bezels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |