Was te verwachten he. Er zijn nog nauwelijks apps die de One X en de S3 en dat soort toestellen tot het maximale testen, laat staan dat je verschil gaat merken tussen de X en de X+quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:09 schreef MacorgaZ het volgende:
Klinkt wat matig dus, vooral dat je flink mag bijbetalen (verwerkt in de verkoopprijs) voor een re-branded Chinees setje oordopjes. Zelf vind ik dat rode niet echt wat, dat met die knoppen-backlight kan nog, maar weer dat grote Beats-logo achterop...
Tussen 200 en 250?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:18 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Kan iemand voorspellen wat ik voor mijn One X kan vangen tegen januari '13? Goede staat, wel unlocked.
Je hebt een punt wat betreft het blindstaren op het merk. Maar hoezo zou promotie en reklame verandering brengen in wat men denkt als ze al goede ervaring hebben met een bepaald merk? Ik ging van HTC naar HTC en de meeste S3 nezitters komen vanaf een ouder samsungtoestel.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:46 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me wel stoor aan de Samsungfielen, de reden waarom Samsung het dus goed doet. Van die mensen die een telefoonwinkel binnenkomen en gelijk roepen 'Ja ik wil een Samsung'. Als je dat het woord HTC in de mond neemt roepen ze van "ja HTC ken ik niet goed, doe mij maar Samsung, hek altijd al gehad, ik had een e900 en die deed het 6 jaar, en ik hoor mensen alleen maar klagen over HTC".
De dommen onder onseen e900 vergelijken met een Samsung van nu
Doen alsof HTC compleet anders is als Samsung
De problemen die je met een HTC hebt heeft vaak niks met het merk te maken, maar met de software (Android).
edit: waarom ik hiermee kom? HTC moet zich inderdaad meer gaan richten op promotie en reclame. Samsung heeft die Samsungfielen gewoon door de jaren heen gebrainwashed. Vergelijkbaar met die Applefaboys. Iemand die voor een Android toestel in een winkel komt, zal hoogstwaarschijnlijk met een Samsung de deur uitgaan, hoe goed je ze als medewerker ook helpt. Zelfs al zou je aan kunnen tonen dat HTC of een ander toestel 100x beter is.
Reclame doet al het werk, zeker bij de dommere klanten die zeer shortminded zijn en nergens voor open staan. Daar zit helaas wel een hoop geld.
Ik denk niet dat ik ooit een WP8 toestel zal nemen. Ik denk dat zij die strijd zullen verliezen met Android en Apple.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:36 schreef MacorgaZ het volgende:
@ NeoMullen: het feit is wel dat ze met de S1 blijkbaar een sterk toestel brachten die populair werd, met de S2 een degelijke opvolger hadden die echt heel populair is geworden, en vervolgens is de S3 er en dan zal de gemiddelde gebruiker uiteindelijk meerdere mensen kennen met een S2 en daar tevreden over zijn, dus is de keuze snel gemaakt.
Allebei hebben ze nog steeds mongolisch veel verschillende modellen, bij HTC de One X, S, V, Desire X, C, en bij Samsung de Galaxy Ace/S Plus/S Advance/etc, ook meteen het grootste fragmentatieprobleem van Android.
Je lijkt wel redelijk anti-Samsung in je post, terwijl Samsung ook gewoon goede producten levert, net als HTC, Samsung heeft alleen geen mongolische skydive als reclame maar wat feature-demo's, als gemiddelde consument blijft dat beter hangen natuurlijk.
Ik denk niet dat HTC nog terugkomt, wel raar aangezien de One X echt een erg goed topmodel is maar blijkbaar toch slecht verkoopt. Ze hadden eigenlijk eerder een S2-reputatie-model moeten hebben zodat ze daar de extra populariteit van zouden krijgen. Nu gaan ze inzetten op Windows Phone 8, mag hopen dat ze daarmee nog wat scoren want de One X is wel het mooiste design tot nu toe in 2012.
Beetje kort door de bocht. Wel eens bij stilgestaan dat het gros van de telefoongebruikers geen zin heb om een uitgebreid vergelijkend onderzoek doen, maar gewoon hun gevoel bij een product zwaar te laten wegen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik heb niets tegen Samsung, alleen al vanwege hun grote weerstand tegen Apple
Maar ik heb meer iets tegen de simpele zielen die met enorm domme argumenten komen waarom ze een Samsung willen. Ze zijn kortzichtig en kijken totaal niet verder dan hun eigen neus.
En grotendeels komt dat door hun grote naam wat ze via vooral reclame ooit hebben waargemaakt. HTC heeft op dat gebied gefaald en dat komt ze nu duur te staan. Heel erg jammer, want ik zou toch liever wat meer HTC-kopers zien, zodat HTC meer bestaansrecht blijft behouden en hun bazentoestellen op de markt blijft houden.
Dat Windows 8 gebeuren vind ik al helemaal niks
Heeft Samsung zoveel reklame gemaakt dan? Dat valt toch wel weer mee? Eerder mond tot mond reklame. Ik heb zelf ook de S2 aangeraden aan diverse mensen. Onlangs vroeg een vriend van mij advies om een toptoestel voor weinig geld en adviseerde ik hem de S2 aangezien S3 en HOX te duur zijn en de rest niet goed genoeg is vergeleken met de S2.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik heb niets tegen Samsung, alleen al vanwege hun grote weerstand tegen Apple
Maar ik heb meer iets tegen de simpele zielen die met enorm domme argumenten komen waarom ze een Samsung willen. Ze zijn kortzichtig en kijken totaal niet verder dan hun eigen neus.
En grotendeels komt dat door hun grote naam wat ze via vooral reclame ooit hebben waargemaakt. HTC heeft op dat gebied gefaald en dat komt ze nu duur te staan. Heel erg jammer, want ik zou toch liever wat meer HTC-kopers zien, zodat HTC meer bestaansrecht blijft behouden en hun bazentoestellen op de markt blijft houden.
Dat Windows 8 gebeuren vind ik al helemaal niks
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:49 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Beetje kort door de bocht. Wel eens bij stilgestaan dat het gros van de telefoongebruikers geen zin heb om een uitgebreid vergelijkend onderzoek doen, maar gewoon hun gevoel bij een product zwaar te laten wegen?
Dan ben je niet meteen een simpele ziel, maar heb je gewoon andere prioriteiten.
Hmm naja ik zie die Samsungfiguren direct voor me, simpelweg omdat ik ze tegenover me heb zien staan. Misschien dat mijn beeld over hen daarom wat anders isquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:49 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Heeft Samsung zoveel reklame gemaakt dan? Dat valt toch wel weer mee? Eerder mond tot mond reklame. Ik heb zelf ook de S2 aangeraden aan diverse mensen. Onlangs vroeg een vriend van mij advies om een toptoestel voor weinig geld en adviseerde ik hem de S2 aangezien S3 en HOX te duur zijn en de rest niet goed genoeg is vergeleken met de S2.
Die heb ik ook, hoop dat alles nu goed is met je toestelquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 07:16 schreef Kostyan het volgende:
Ben gister terug gegaan naar cool blue, de winkel waar ik mijn hox had gekocht. En inderdaad zonder vragen of kijken meteen een nieuwe.. goede service.
Heb nu trouwens weer een toestel met serienummer HT24..
Ok,uit het niet werkt het nu weer. Hopen dat het zo blijftquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:21 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Al gedaan,was het heel even terug,en toen deed ie het weer niet. Vage shit.
Poeh, zakt hard dan. Thanks voor de info.quote:
puntgaaf wel iets meer mogelijkquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:35 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Poeh, zakt hard dan. Thanks voor de info.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:38 schreef MacorgaZ het volgende:
Vraag me af of HTC eindelijk een keer een goede reclame maakt in plaats van weer zo'n onduidelijke skydiving-reclame waarbij je de telefoon zowat niet ziet. Geen wonder dat HTC vandaag weer lagere wisten liet zien.
Voel me nu net als die Ireyon, alleen maar zeiken
Denk dat het op zich wel iets meer zal zijn, de S2 (toevallig even weer Samsungquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:35 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Poeh, zakt hard dan. Thanks voor de info.
Volgens mij heb je een emmer stront in je ogen zitten.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:54 schreef Ireyon het volgende:
[..]![]()
't Blijkt toch wederom niet geheel ongegrond te zijn. Als ze nou bij HTC eens zouden luisteren naar mijn gezeik ging het misschien een keer de goede kant op.
Dat Samsung een betere marketing zou hebben, vind ik toch zo'n quatsch. De One X heeft in zo'n beetje elke telecomwinkel gigagroot in de etalages gestaan, lijkt me sterk dat men daar overheen heeft gekeken.
Misschien moet HTC dan eens met goed nieuws in the picture verschijnen in plaats van de zoveelste geannuleerde update of hardwarefoutquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:02 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Volgens mij heb je een emmer stront in je ogen zitten.
Je kunt NU wel in elke etalage een HTC one X neerzetten, maar daar kijkt geen hond naar als je de naam niet mee hebt zitten. Samsung heeft een veel grotere naam en die hebben ze ooit eens gekregen doormiddel van marketing.
Niemand weet (behalve de kenners) dat HTC op telefoongebied net zo goed bezig is als Samsung.
Samsung gooit er gewoon een idiote bak geld tegenaan als er iets fout dreigt te gaan. Het is een van de grootste bedrijven die er bestaat en zij kunnen zich geen gezichtsverlies permitteren. HTC is minder groot in die markt en beschikt over minder middelen om fouten uit de wereld te helpen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:05 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Misschien moet HTC dan eens met goed nieuws in the picture verschijnen in plaats van de zoveelste geannuleerde update of hardwarefout. Genoeg mensen kennen HTC hoor en, blijkbaar teveel mensen, weten dat ze niet zo goed bezig zijn als Samsung.
Ff de zaak omdraaien. Samsung heeft al jaren slechte updatemethode, gelukkig is er Odin en nog 1 ander programma (weet de naam niet meer). Samsung heeft tot op heden (als ik het goed heb?) nog geen waterdichte updatemethode voor alle samsungtoestellen gemaakt. Soms herkent windows geeneens het toestel waardoor je moet gaan googlen op bijv x64 drivers en die staan dan op 1 of andere vage website, waarom staan die niet op samsung hun eigen website?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:54 schreef Ireyon het volgende:
[..]![]()
't Blijkt toch wederom niet geheel ongegrond te zijn. Als ze nou bij HTC eens zouden luisteren naar mijn gezeik ging het misschien een keer de goede kant op.
daardoor heb ik hem verwijderd echt spuug irritant heb geen oplossing kunnen vinden daarvoorquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:47 schreef robertapeldoorn het volgende:
Widgetlocker gedownload. Nu is het als ik aan het bellen ben, dat widgetlocker me telefoon vergrendeld... erg irritant. Iemand tips?
Whatsapp geeft hij bij mij al standaard weer op de lockscreen. Maar ik zie ook zo geen instelling waar je dat kunt aanpassen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:10 schreef Kostyan het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is om ingekomen whatsapp berichten op mijn lockscreen weer te geven? Ook agenda meldingen blijven de hele dag op mijn lockscreen staan, dat wil ik niet. Weet iemand waar en hoe ik dit kan adjusten ?
Ik download zelfs met Nieuwsgroepen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:46 schreef Kostyan het volgende:
Heb ik nou gewoon mazzel of kan dat WiFi probleem ook later op de proppen komen?
Begin Android steeds vetter te vinden, kan gewoon met torrents downloaden. Hoop niet dat 32gb te weinig zal zijn.
Vorige week maandag afspraak gemaakt via de chat, dinsdagmorgen opgehaald en vanmiddag weer bezorgd. Precies een week dus.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:45 schreef Gkhn het volgende:
Hoe lang duurt dat nou? ik denk erover om het tijdens de herfstvakantie op te sturen.
Dat is helemaal netjes, welke app gebruik je daarvoor? Heb nu muziek gedownload maar hijzegt dat ie het op mn sd kaart (?) heeft gezet maar ik kan de muziek niet terug vinden. Heb nu trouwens bijna 23 uur met de accu gedaan na eerste keer opladen, waarvan 7 uur intensiefgebruik denk ik... Is dat normaal voor deze telefoon?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:04 schreef xSouL het volgende:
[..]
Ik download zelfs met Nieuwsgroepen.
Fucking baas!
hoe doe dat dat? Hier is hij binnen 14 uur wel leeg?!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:23 schreef Kostyan het volgende:
[..]
Dat is helemaal netjes, welke app gebruik je daarvoor? Heb nu muziek gedownload maar hijzegt dat ie het op mn sd kaart (?) heeft gezet maar ik kan de muziek niet terug vinden. Heb nu trouwens bijna 23 uur met de accu gedaan na eerste keer opladen, waarvan 7 uur intensiefgebruik denk ik... Is dat normaal voor deze telefoon?
Dan gebruikt hij ook maar de 5de core op 500mhz. Geen wonder dat ie dan zuinig isquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:58 schreef PierreTT het volgende:
Op standby zonder iets te doen gaat ie erg lang mee heb gemerkt. Een nacht slapen kostte me misschien net 5% a 10%. Het scherm is de grote killer.
5e? Leg uit? Het is toch een quadcore, oftewel 4 cores?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:14 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Dan gebruikt hij ook maar de 5de core op 500mhz. Geen wonder dat ie dan zuinig is
1% is weinig zeg, heb afgelopen nacht 23% verbruikt.. hoe kan ik dar omlaag krijgen?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:52 schreef Banaanensuiker het volgende:
1 extra core die gebruikt wordt als de telefoon in standby staat.
Afgelopen nacht heeft mijn telefoon maar 1% batterij gebruikt.
Ik kijk nu terug naar m'n Desire en vraag me af hoe ik daar ooit mee rond mee kunnen lopen. Als je 'm in je rechterhand houdt, zal je de linkerbovenhoek niet gaan halen met je duim, maar verder is alles op het scherm nog prima bereikbaar hoor. Ik ben 'm eigenlijk wel meer in landscape gaan bedienen, maar dat is tijdens browsen e.d. toch sowieso fijner.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:25 schreef Soldier2000 het volgende:
Ik twijfel om mijn HTC Desire te vervangen voor een HTC One X, maar ik ben gewend om mijn Desire bijna altijd met 1 hand te bedienen. Hardware matig vind ik de One X echt top, maar ik ben bang dat ik het toestel uiteindelijk te groot ga vinden.
Ik kan me voorstellen dat meer gebruikers hierom hebben getwijfeld, hoe is dit achteraf uitgevallen? Zou je willen dat het toestel toch een tikkeltje kleiner was, of juist niet?
Koop een goede tpu hoes. Ik heb er 1 van Nillkin. Geeft veel meer grip en ook goede bescherming voor o.a. de cameralens.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:35 schreef Kostyan het volgende:
Ik kom van een iPhone 4 af met een 3,5 inch scherm. Ik heb absoluut geen spijt van mn One x met 4,7 inch scherm nu. Het is groot, maar ik kan hem nog makkelijk met 1 hand bedienen en ik heb geen grote handen. Dit bericht heb ik ook op mn hox getypt met 1 hand. Voor filmpjes etc is het scherm echt fenomenaal. Het enige minpuntje wat ik zou kunnen verzinnen is als ik op straat loop en hem uit mijn broekzak haal dan gaat dat een beetje angstig omdat het lastiger is om met 1 hand zo'n groot ding comfortabel in je hand te krijgen. Misschien is het omdat ie nieuw is en ik niet wil dat ie op straat valt :p
Heb je soms deze:quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:52 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Koop een goede tpu hoes. Ik heb er 1 van Nillkin. Geeft veel meer grip en ook goede bescherming voor o.a. de cameralens.
Wat ik mij afvraag bij dat hoesje: hoe beschermd die het scherm? Ik weet dat veel hoesjes net een klein randje hebben bij het scherm, zodat hij dus nooit echt fysiek op het scherm kan vallen. Aangezien dit hoesje dat randje niet heeft, vraag ik me af tot in hoeverre hij het scherm beschermd.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:49 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Heb je soms deze:
Ik heb de witte die op deze afbeelding staat. Bevalt mij goed en krijg er vaak complimenten over: http://www.kloegcom.nl/bi(...)je_Cover_HC-C704.jpg
Dat is 'm juist met die hardcase. Die is heel mooi, maar niet echt veilig. De TPU biedt veel betere bescherming. Zou niet de witte TPU nemen van Nillkin. Mijn vriendin heeft die en die is doorzichtig, niet wit. Nu is die daarom dus bruinachtigquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:22 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Wat ik mij afvraag bij dat hoesje: hoe beschermd die het scherm? Ik weet dat veel hoesjes net een klein randje hebben bij het scherm, zodat hij dus nooit echt fysiek op het scherm kan vallen. Aangezien dit hoesje dat randje niet heeft, vraag ik me af tot in hoeverre hij het scherm beschermd.
Wel erg mooi hoesje, dat dan weer wel
Die van mij is net zo wit als bij aankoop. Tis geen imitatie maar origineel HTC (C704)quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:49 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Dat is 'm juist met die hardcase. Die is heel mooi, maar niet echt veilig. De TPU biedt veel betere bescherming. Zou niet de witte TPU nemen van Nillkin. Mijn vriendin heeft die en die is doorzichtig, niet wit. Nu is die daarom dus bruinachtigeerst had 'ie een paarse gloed.
denk er ook over om het te doen en dan Android JB Stock er op te zetten.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:30 schreef Banaanensuiker het volgende:
Nee nog niet. Vanavond ga ik zelf jb flashen, ben benieuwd.
Ik ookquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:40 schreef Convict het volgende:
hoezo kan Simcity niet op de HTC one x!!......... hier baal ik best van
Voor een mobile game is hij zwaar vet voor als je je verveelt. Heb er zat uren mee vermaakt op me iphone. Maarja dan maar hopen dat de nieuwe simcity een Port krijgt naar de One x.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:02 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik ookAl is dat een slechte versie als ik de reviews mag geloven.
Wat je ook doet, geen polijstmiddel of krasweg gebruiken. Dat beinvloed de werking van de touhcscreen op een nadelige manier. (heb ik ook weer ergens gelezen).quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:47 schreef lkb9000 het volgende:
Iemand een fix voor kleine krasjes op het scherm?![]()
Ik las na een beetje googlen dat dat soort spul kan werken, maar het leek me al te riskant. Ik ben zo voorzichtig ermee en vervolgens laat ik hem op de meest lompe manier vallen (ik schudde iets van m'n t-shirt af waardoor ik m'n arm raakte, telefoon de lucht inquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:50 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wat je ook doet, geen polijstmiddel of krasweg gebruiken. Dat beinvloed de werking van de touhcscreen op een nadelige manier. (heb ik ook weer ergens gelezen).
Laat me nou in de waan dat het een kutversie isquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:29 schreef Convict het volgende:
[..]
Voor een mobile game is hij zwaar vet voor als je je verveelt. Heb er zat uren mee vermaakt op me iphone. Maarja dan maar hopen dat de nieuwe simcity een Port krijgt naar de One x.
Ik herken dat ook. Heb foto's met een Canon s50 gemaakt en ook die vergelijkingen zijn leuk. Mensen zien niet eens het verschil in een fotoalbum wat ik heb laten makenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:28 schreef abruzzese het volgende:
Ik heb vandaag eens foto's gemaakt met mijn HTC One X en ook dezelfde foto's gemaakt met mijn compact camera Nikon Coolpix S6300 .
Heb deze foto's bekeken met programma Irfanview op mijn laptop .
Ik stond verbaasd te kijken naar de vergelijkingen tussen deze twee maar de HTC One X doet echt niet onder voor deze compact camera .
En het verschil tussen mijn vorige HTC Desire en de HTC One X is zeker groot te noemen .
Ik ben zeer en zeker tevreden met de camera kwaliteit en dat bewijst maar HTC goed hun best hebben gedaan in deze nieuwe One serie's .
Watskeburt?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:37 schreef bokkepoot het volgende:
En ik kan mijn telefoon weer terugsturen naar Dynafix.. wat een klere prutsers zeg![]()
Das wel een dik lijstje zeg, wat voor een heb je dan ? een HT23 ?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:23 schreef Gkhn het volgende:
Ik heb maar ook even een afspraak gemaakt voor reparatie.
Bluetooth
Wifi
Kraakgeluid bij uitgaande gesprekken
Led lampje zit niet meer goed op zijn plaats
Patroon wordt niet goed herkend
Telefoon is een keer uitgevallen bij inkomend oproep.
Leuk lijstje dus.
Heb net even de skinomi screenprotector eraf gehaald. Man wat een scherm.
[..]
Watskeburt?
Jep. Ik heb deze problemen al wel een tijdje. Stoor me er niet mateloos aan maar zal wel leuk zijn als het een keer gefixt wordt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:27 schreef bokkepoot het volgende:
Mijn 3,5 mm audiouitgang geeft storingen,enorm irritant maar je moet maar net weten dat het er zit ...
Ik had hem al opgestuurd en duidelijk vermeld hoe het te vinden was. Hebben ze er dus gewoon niks aan gedaan
Ik heb net met HTC gebeld en die vertelden dat ik beter naar een servicepoint kon gaan was veel sneller..
[..]
Das wel een dik lijstje zeg, wat voor een heb je dan ? een HT23 ?
Geen idee, mijn desire die als oude vervanger fungeert heeft nog geen enkel probleem op dat punt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik vraag me af hoe het komt dat hier zoveel meldingen zijn van dingen die kapot zijn. Wat doen jullie in vredesnaam met die dingen?
Ik heb een HTC Desire Z, ja dat uitschuifbare barrel waarmee het printplaatje telkens vrijkomt en ik heb nog nooit echt problemen gehad.
Heb hiervoor ook een Z gehad.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik vraag me af hoe het komt dat hier zoveel meldingen zijn van dingen die kapot zijn. Wat doen jullie in vredesnaam met die dingen?
Ik heb een HTC Desire Z, ja dat uitschuifbare barrel waarmee het printplaatje telkens vrijkomt en ik heb nog nooit echt problemen gehad.
Niet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:47 schreef Gkhn het volgende:
Vandaag wordt mijn X opgehaald. Ben bang dat mijn telefoon beschadigd terugkomt.![]()
Hij is nu namelijk volledig kras- en schade vrij. Hoe hebben jullie je X verpakt bij het opsturen?
Met mijn Desire was er ook helemaal niets mis mee, ook nooit opgestuurd voor reparatie. Heb hem werkend en al verkocht toen ik mijn HOX kreeg. Ook nu gebruik ik geen hoesje. Wel een backcover om de achterkant te beschermen. Bij de Desire kon je de backcover gewoon vervangen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:09 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Geen idee, mijn desire die als oude vervanger fungeert heeft nog geen enkel probleem op dat punt.
Maar daarvan werken ook de volumeknoppen en de aanuitknop niet meer
nice; wat heb je veranderd? Hoe maak je trouwens een screen van je mobiel?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:24 schreef lkb9000 het volgende:
[ afbeelding ]
Met m'n homescreen aan 't kutten
vol down + powerbutton tegelijk indrukken. Dan de betreffende afbeelding opzoeken via een verkenner (ES explorer of zo) of als je dropboxaccount hebt komt ie automatisch online te staan. (je kan bij een dropboxurl geen imagetag eromheen zetten zoals bij tinypic bijv wel kan)quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:43 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
nice; wat heb je veranderd? Hoe maak je trouwens een screen van je mobiel?
Haha ja dat is gewoon een statische fotoquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:05 schreef Wells.p het volgende:
Je homescherm ziet er goed uit. (alleen lijkt je achtergrond dat het regent maar het weer zegt cloudy
Zelf icons gemaakt en zonder tekst op de homescreen gezet (Met Desktop VisualizeR), en zelf de klok gemaakt met UCCWquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:43 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
nice; wat heb je veranderd? Hoe maak je trouwens een screen van je mobiel?
Ik zie zoveel Pocketnow videos en weet nog steeds de naam van die kerel niet. "Hey guys its Brandaminimum .." of iets dergelijksquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:35 schreef Wells.p het volgende:
Van de week toch CM10 op me one x gooien.
Volgens mij het nog over een preview versie dus ondertussen is er al een veel betere versie uit.
Brandon Minimanquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:52 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ik zie zoveel Pocketnow videos en weet nog steeds de naam van die kerel niet. "Hey guys its Brandaminimum .." of iets dergelijks?
Als jij 4.0.4 hebt wel ja. Check ff je versie?quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:30 schreef Holy_Goat het volgende:
Zeg, die zwarte balk onderin was weg na update android toch? Hij is er weer / nog :s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |