Hij zit links in het midden, tegen de zijkant bijna, pff heb geen zin om hem nu alweer in te leveren.. vind het een geweldig toestel.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:37 schreef drumstickNL het volgende:
Volgens mij kan dat sinds een update ergens in settings Kostyan.
Waar zit de dode pixel? Volgens mij kun je daar wel mee naar de winkel gaan.
Je gaat er geen spijt van krijgen!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:10 schreef abruzzese het volgende:
Vanmorgen omstreeks 08:00 de HTC One X grey besteld bij Belsimpel.nl voor ¤470,00 .
Morgen tussen 11:00 en 16:00 zou TNT het pakketje bij mij thuisbezorgen en ik wil deze niet missen anders leveren ze hem Maandag weer ( als ik niet thuis ben ) .
Eindelijk na lang wachten krijg ik hem in bezit .
Nu een HTC Desire en dan naar een HTC One X , een wereld van verschil .
Alleen de TNT bezorger in de gaten houden .
Ik vind ¤470,00 wel genoeg geld voor een Smartphone en ga geen ¤600,00 betalen .quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:38 schreef MacorgaZ het volgende:
Waarom niet 2 weken gewacht op de One X+ dan?
Zelfde geld voor mij. Ook een paar dagen geleden een nieuw abonnement afgesloten, inclusief dus een one x.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:16 schreef abruzzese het volgende:
[..]
Ik vind ¤470,00 wel genoeg geld voor een Smartphone en ga geen ¤600,00 betalen .
Ik heb hem al velen malen in mijn handen gehad in de winkels en wilde eerts een HTC One S kopen vanwege de groote , maar door hem vaker te vergelijken en proberen hoe hij aanvoelt heb ik toch besloten om de HTC One X te kopen + betere proccesor + meer GB geheugen + beter helder scherm .
Weet je dat je binnen 1 week als je hem heb gekregen kan je hem meteen omruilen voor een spiksplinternieuwe? Als je langer wacht dan kunnen ze zeggen dat je 1 of 2 weken of zo moet wachten en wordt het ter reparatie aangeboden aan Dynafix of zo.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:58 schreef Kostyan het volgende:
[..]
Hij zit links in het midden, tegen de zijkant bijna, pff heb geen zin om hem nu alweer in te leveren.. vind het een geweldig toestel.
Bij mijn serienr staat HT243 in het begin. Er staat sense 4.0 op met Android 4.0.3, betekent dit dat ik een oud toestel heb? Wat gaan ze doen als ik hem opstuur vanwege die dode pixel? Hmm wat zal ik doen? Heeft het veel nadelen als het een oud toestel is, heb geen WiFi problemen... Nog niet tenminste.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:02 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Weet je dat je binnen 1 week als je hem heb gekregen kan je hem meteen omruilen voor een spiksplinternieuwe? Als je langer wacht dan kunnen ze zeggen dat je 1 of 2 weken of zo moet wachten en wordt het ter reparatie aangeboden aan Dynafix of zo.
Welke versie heb je nu? S23 of 24 of 25 of hoger? (1e 3 letters/cijfer van serienr)
Oké dan gaan we dat maar doen danquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:04 schreef MacorgaZ het volgende:
Als je hem snel opstuurt krijg je meteen een nieuwe.
HT24 is een toestel uit week 24 van productie, week 23 begon de productie dus het is een "oud" toestel ja. Niet elk toestel heeft het WiFi-probleem, een paar procent waarschijnlijk maar, maar ik zou hem omruilen en hopen op een nieuwer model, ook omdat je je sowieso gaat ergeren aan die pixel als je hem nu al ziet.
Ik had het wel gelezen inderdaad, maar ik wist niet dat dit ook gegarandeerd zo zal zijn... Dat was me namelijk niet helemaal duidelijk. Heb slechte ervaringen met dit soort dingen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:34 schreef Kloonhommel het volgende:
Nee joh, omdat je hem meteen komt terugbrengen is het DOA, je krijgt een nieuwe mee. Hij wordt niet opgestuurd. Ik heb begrepen dat als je in 1e week al terugkomt met een defect dat je meteen een nieuwe meekrijgt. Zit ik toch net uit te leggen?
Dead On Arival. Je moet wel alles bij je hebben, de complete inhoud van het doosje en bonnetje.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:46 schreef Kostyan het volgende:
[..]
Ik had het wel gelezen inderdaad, maar ik wist niet dat dit ook gegarandeerd zo zal zijn... Dat was me namelijk niet helemaal duidelijk. Heb slechte ervaringen met dit soort dingen.
Heb ook geen idee wat DOA betekent maar dat zal ik even opzoeken.
Bedankt voor je antwoord!
Flash had ik er op (voordat hij werd gerepareerd) maar nu ook niet meer en is ook niet te downloaden (had het graag als optie gezien die niet meer werd geüpdatet). Kan het misschien ook zo zijn met gifs?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:58 schreef Convict het volgende:
Dead on arival.
Maar weet iemand hoe ik kan zorgen dat gif plaatjes afspelen op mijn mobiel mogelijk is. Heb de laatste update en draag gewoon de standaard Android os
Zijn beide tegelijk uitgekomen. De One S is voor de mensen die een iets kleiner toestel willen. Ook heeft hij geen quadcore maar een dualcore. Dat merk je met de huidige apps niet zo erg, maar in de toekomst wellicht wel, omdat de apps zwaarder worden en meer rekenkracht nodig hebben.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 03:44 schreef Rusty_Nail_ het volgende:
Kan iemand uitleggen hoeveel ouder de HTC one S is en of die goed is? Of is die een stuk minder dan de X?
Wifi staat altijd aan, heb nooit een jumpy gps. Misschien omdat ik Miui-Rom draai?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 09:17 schreef Holy_Goat het volgende:
Ik weet niet of meer mensen dit hebben met de hox- jumpy gps. Niet te doen, in de auto.
Oplossing- check of je WiFi nog aan staat. Zo ja, zet uit. Tadaaaa
Ik heb ook nooit jumpy gps, WiFi staat altijd aan. Fabrieksrom.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 09:37 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Wifi staat altijd aan, heb nooit een jumpy gps. Misschien omdat ik Miui-Rom draai?
Dit.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 09:39 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit jumpy gps, WiFi staat altijd aan. Fabrieksrom.
mooi voor jouquote:
Dat is wel erg vreemd ja,en doet me denken aan mijn Lumia 800,die had precies hetzelfde. Alleen moest je dan gewoon de Maps opnieuw startenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:49 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
mooi voor jou
Maar bij mij was het HEL. Bij stoplicht sprong ie steeds 50-100m elke seconde. En op snelweg ineens op parallelweg en weer niet en weer wel en weer niet. Wifi uit: geen problemen meer. Raar
Is een bekende hardware fout, mocht je 'Wifi uit' (terecht) geen fatsoenlijke oplossing vinden, kun je 'm alleen laten opsturen voor reparatie.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:49 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
mooi voor jou
Maar bij mij was het HEL. Bij stoplicht sprong ie steeds 50-100m elke seconde. En op snelweg ineens op parallelweg en weer niet en weer wel en weer niet. Wifi uit: geen problemen meer. Raar
Het grootste voordeel is het scherm:quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 08:22 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Zijn beide tegelijk uitgekomen. De One S is voor de mensen die een iets kleiner toestel willen. Ook heeft hij geen quadcore maar een dualcore. Dat merk je met de huidige apps niet zo erg, maar in de toekomst wellicht wel, omdat de apps zwaarder worden en meer rekenkracht nodig hebben.
De one X heeft verder een HD scherm, de one S heeft dat niet. En de One X heeft een betere en snellere camera.
Wat een mooi toestel heb ik toch gekocht echt fantastisch in gebruik en zo enorm verschil met mijn oude HTC Desire .quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:16 schreef abruzzese het volgende:
[..]
Ik vind ¤470,00 wel genoeg geld voor een Smartphone en ga geen ¤600,00 betalen .
Ik heb hem al velen malen in mijn handen gehad in de winkels en wilde eerts een HTC One S kopen vanwege de groote , maar door hem vaker te vergelijken en proberen hoe hij aanvoelt heb ik toch besloten om de HTC One X te kopen + betere proccesor + meer GB geheugen + beter helder scherm .
Ja heb alles nog, heb alleen het kartonnen dingetje waar de telefoon in lag in de verpakking, met dat gat in het midden niet meer. Zal dat een probleem zijn denk je?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:20 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dead On Arival. Je moet wel alles bij je hebben, de complete inhoud van het doosje en bonnetje.
Ik kon bij de Belcompany gewoon de telefoon ruilen terwijl ik de rest van de verpakking (en inhoud) hield, ik kan me moeilijk voorstellen dat ze moeilijk doen om dat dingetje.quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:58 schreef Kostyan het volgende:
[..]
Ja heb alles nog, heb alleen het kartonnen dingetje waar de telefoon in lag in de verpakking, met dat gat in het midden niet meer. Zal dat een probleem zijn denk je?
Op de verpakking staat IMEInr. Lijkt me stug dat jij je verpakking mocht houden...quote:Op zondag 7 oktober 2012 02:26 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik kon bij de Belcompany gewoon de telefoon ruilen terwijl ik de rest van de verpakking (en inhoud) hield, ik kan me moeilijk voorstellen dat ze moeilijk doen om dat dingetje.
Sorry je hebt gelijk, de telefoon én dat witte hoesjequote:Op zondag 7 oktober 2012 07:20 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Op de verpakking staat IMEInr. Lijkt me stug dat jij je verpakking mocht houden...
De winkel waar ik kwam eisde iig wel complete pakketinhoud, ik vond het ook overdreven maar ja, toch maar gewoon gedaan.
Ik weet het fijne er niet van maar je inboedelverzekering schijnt je te kunnen helpen? Ik denk alleen dat je dat gedrink en je locatie ff weg moet laten in je verklaring.quote:Op zondag 7 oktober 2012 09:28 schreef Skillstorm het volgende:
FUCK.
Gister na een nachtje drinken even browsen buiten, wordt ik gebeld en ik schrik er zo erg van dat ik mijn One X liet vallen.
Barst in het scherm.
En nu?![]()
![]()
![]()
Wat bedoel je? Heb je soms de doosje en wikkel weggegooid?quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:41 schreef Kostyan het volgende:
Ja het zal toch niet waar zijn dat door dat stomme kartonnen houdertje ik niks kan, zal morgen wel naar de winkel gaan en als zij hierom niks doen laat ik htc het toestel ophalen
Oké, hoop het.. heb voor de rest alles nog, de oordopjes zitten zelfs nog in het plastic. Moet rest ff slapen na me nachtdienst morgen, daarna ga ik naar de winkel zal jullie op de hoogte houden.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:46 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Heb je soms de doosje en wikkel weggegooid?
O ja, dat kartonnen houdertje voor de phone, zodat hij stabiel in de doos blijft liggen bij transport. Mjah, gaan ze niet heel erg moeilijk over doen hoor.
Hoop voor je dat je perongeluk met instellingen hebt zitten spelen en dat hij het daarom niet doet.quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:54 schreef PierreTT het volgende:
Ah,na minder dan 2 maanden ook mijn eerste probleem. Automatisch draaien van het scherm werkt niet meer.
Nee gecheckt al. Met Androsensor gekeken, alleen licht en proximity sensor werkt nog,de rest niet. Staat veel over op internet,ben dus gelukkig niet de enige. Straks HTC maar eens bellen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:07 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Hoop voor je dat je perongeluk met instellingen hebt zitten spelen en dat hij het daarom niet doet.
Al gedaan,was het heel even terug,en toen deed ie het weer niet. Vage shit.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:09 schreef MacorgaZ het volgende:
Fabrieksinstellingen al hersteld? Alle apps (incl. energiebeheer/tweaks) al verwijderd?
Lijkt me raar dat je accelerometer zomaar kapot is zonder een val ofzo.
Feestje vanuit KPN georganiseerd (is het moederbedrijf van waar ik werk). HTC, Samsung, Blackberry, Nokia en andere grote merken hadden daar enkele zalen voor zichzelf waar je toestellen en andere zaken kon winnen en eveneens de nieuwste toestellen mocht uitproberen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:50 schreef MacorgaZ het volgende:
Waar en hoe? Merkte je nog een verschil?
Heb zelf net een rom met One X+ basis op mijn One X geflasht, voelt wel lekker snel aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |