abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117426934

De extreme prestaties zijn overigens gewoon standaard
Bereid je maar voor; dat wordt browsen met de snelheid van het licht, gamen alsof je je zelf in de film bevindt en een beeldkwaliteit die sowieso op je netvlies brandt, allemaal dankzij de krachtige quad core processor Je valt geheid voor het strakke, minimalistische design. En je gaat je nog verbazen over de camera die ook bij weinig licht levendige en mooie foto’s weet te schieten.

Super camera
Met deze camera hoef je nooit een shot te missen. De camera start razendsnel op en is direct klaar voor gebruik: Houd de sluiterknop ingedrukt en maak razendsnel 4-5 foto’s per seconde. Daarbij hoef je eigenlijk niet eens te kiezen voor film of voor foto - met de Video Pic functie heb je het allebei tegelijk. En als de omstandigheden verre van ideaal zijn - denk aan weinig licht, of geen licht, de camera lost het voor je op.

Subliem geluid
Je raakt niet snel uitgepraat over de geluidskwaliteit van je nieuwe HTC One X. Beats Audio™ levert namelijk een totaal nieuwe geluidservaring. Muziek, games, films, video's... voortaan geniet je van de volle en rijke studiogeluid! Dankzij de muziek hub heb je al je muziek, je favoriete audio apps en internet radio voortaan onder één knop hebt; maakt het allemaal veel sneller toegankelijk.

Strak design
We hebben nogal wat aandacht besteed aan de details met de bedoeling de telefoon een strak design te geven maar ook sterker en lichter te maken. De unibody behuizing vervaardigd van polycorbonaat valt op door zijn 4,7 inch HD scherm, mooie rondingen, de glanzende zijkanten, en mat afgewerkte achterkant.

Besturingssysteem: Android™ 4.0 met HTC Sense™ 4.0
Processor: Tegra 3 1,5 GHz quad core + 500 MHz companion core
Geheugen: 32 GB intern geheugen, 1 GB RAM
Beeldscherm: 4,7 inch HD 720p touchscreen (resolutie 1280 x 720)
Afmetingen: 134,36 x 69,9 x 8,9 mm
Gewicht: 130 gram inclusief batterij
Camera: 8 MP lens F2.0, 1080p HD video-opnamen. 1,3 MP camera voorkant, 720p voor videochat
Geluid: Beats Audio™
Batterij: 1800 mAh

Androidcentral: "HTC easily has a winner in the One X."
Electricpig: "This is to my mind the best Android phone yet made."
Engadget: "Buying a One X is a lot like getting a unicorn -- it's wild, fast, white, beautiful, expensive and fickle."
Mobileburn: "The One X is the kind of phone that just leaves you breathless."
Modaco: "Is the HTC One X a triumphant return to form for HTC? I would have to say yes, it's a fantastic phone!"
Slashgear: "The One X is leagues ahead of where the Sensation series left off."
Techradar: "The next-generation Android platform, all rolled into one."
Tweakers: "De beste en meest vooruitstrevende Android-telefoon van dit moment."
The Verge: "It’s one of the best mobile devices I’ve ever used, period."
Wired: "One of the best smartphones on the market, and the best Android phone you can buy right now, period."
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_117428853
Hoe werkt unroot eigenlijk?
pi_117429839
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 17:24 schreef robertapeldoorn het volgende:
Hoe werkt unroot eigenlijk?
die had ik toen der tijd gebruikt
--- ҉ ---
pi_117429972
dont feel like rooting
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  maandag 1 oktober 2012 @ 08:44:48 #5
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_117454482
Gepost vanaf mijn HTC One X.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  maandag 1 oktober 2012 @ 11:10:46 #6
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_117457874
Gepost van mijn HTC desire :'(
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_117458042
quote:
7s.gif Op maandag 1 oktober 2012 08:44 schreef RockNijntje het volgende:
Gepost vanaf mijn HTC One X.
Gequote vanaf een schoolcomputer. ;( :')

Maar hoe bevalt 'ie? :P
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  maandag 1 oktober 2012 @ 12:36:54 #8
302898 RockNijntje
pi_117460623
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 11:16 schreef Rezania het volgende:

[..]

Gequote vanaf een schoolcomputer. ;( :')

Maar hoe bevalt 'ie? :P
Wat een vooruitgang vergeleken met mijn vorige telefoon. Heerlijk.
  maandag 1 oktober 2012 @ 15:24:41 #9
302898 RockNijntje
pi_117465935
Wat heeft dat ding een goed geluid vergeleken met de gemiddelde telefoon.
pi_117466011
Dat Beats is wel aids, is er een manier om dat permanent weg te krijgen? Rooten geen optie, ben ik te lui voor.
pi_117466313
Straks weer eens kijken hoeveel moeite het me kost op m'n One op te laten halen voor wifi-probleem.

Maar eerst 'ns kijken of ik de micro-sim in m'n Desire krijg met zo'n Ebay adapter; tot nu toe nog niet :% ...

EDIT: micro-sim in m'n adapter in m'n Desire gepropt, kan wel ermee bellen maar als ik naar m'n telefoon bel zegt ie dat m'n telefoon in gesprek is. Maar naderhand staat het wel in de oproeplijst:? |:(

EDIT #2: dat wordt 1 - 2 week zonder telefoon :') ...

[ Bericht 19% gewijzigd door Iemand91 op 01-10-2012 16:33:21 ]
pi_117468378
quote:
11s.gif Op maandag 1 oktober 2012 15:24 schreef RockNijntje het volgende:
Wat heeft dat ding een goed geluid vergeleken met de gemiddelde telefoon.
Bedoel je de box aan de achterkant of via oordopjes? Ik vind de box aan de achterkant namelijk erg matig, zeker vergeleken met die van een iPhone.
pi_117471930
Weet iemand trouwens waarom de one x ineens niet meer op de t-mobile site staat?
  maandag 1 oktober 2012 @ 17:52:13 #14
302898 RockNijntje
pi_117472009
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 15:34 schreef Iemand91 het volgende:
Straks weer eens kijken hoeveel moeite het me kost op m'n One op te laten halen voor wifi-probleem.

Maar eerst 'ns kijken of ik de micro-sim in m'n Desire krijg met zo'n Ebay adapter; tot nu toe nog niet :% ...

EDIT: micro-sim in m'n adapter in m'n Desire gepropt, kan wel ermee bellen maar als ik naar m'n telefoon bel zegt ie dat m'n telefoon in gesprek is. Maar naderhand staat het wel in de oproeplijst:? |:(

EDIT #2: dat wordt 1 - 2 week zonder telefoon :') ...
-O-

Heb je trouwens per se een micro-sim nodig? Mijn vader heeft namelijk gewoon wat stukjes van de 'gewone' sim afgesneden zodat de sim precies in dat dingetje past en alles werkt gewoon :').
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 16:26 schreef Rezania het volgende:

[..]

Bedoel je de box aan de achterkant of via oordopjes? Ik vind de box aan de achterkant namelijk erg matig, zeker vergeleken met die van een iPhone.
Nog niet met oordopjes geluisterd. Box is natuurlijk nooit geweldig, maar in vergelijking met telefoons die ik heb gehad/gezien/gehoord is dit erg goed.
pi_117472270
quote:
14s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:52 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

-O-

Heb je trouwens per se een micro-sim nodig? Mijn vader heeft namelijk gewoon wat stukjes van de 'gewone' sim afgesneden zodat de sim precies in dat dingetje past en alles werkt gewoon :').

[..]

Nog niet met oordopjes geluisterd. Box is natuurlijk nooit geweldig, maar in vergelijking met telefoons die ik heb gehad/gezien/gehoord is dit erg goed.
Dat kan ook gewoon. Maar micro-sim ondersteunt meer functies dan een gewone sim geloof ik.
  maandag 1 oktober 2012 @ 18:00:58 #16
302898 RockNijntje
pi_117472335
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 17:58 schreef Rezania het volgende:

[..]

Dat kan ook gewoon. Maar micro-sim ondersteunt meer functies dan een gewone sim geloof ik.
Geen idee wat SIM-toolkit is (staat bij apps), maar die werkt bij mij niet. Heeft dat er misschien iets mee te maken :D?
pi_117472559
De bedoeling was om de micro-sim welke in m'n One zit te gaan gebruiken in m'n Desire. Maar die slikt alleen normale sim dus daarvoor had ik een adaptertje van Ebay gehaald. Maar dat werkte/paste gewoon niet. Kon alleen bellen, niet gebeld worden...
pi_117486019
Rooten lukt niet (One X vodafone branded). Misschien dat door die kut vodafone branded komt?
pi_117488030
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 15:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dat Beats is wel aids, is er een manier om dat permanent weg te krijgen? Rooten geen optie, ben ik te lui voor.
Had het toevallig vanochtend opgezocht. Als je oordopjes er in doet, instellen of je Beats aan of uit wilt vervolgens doen wat hier onder staat en je hebt het rode ding niet meer in de balk :7
quote:
So happy I found this. I hate the icon. It takes up precious space. Plus I leave beats audio off at all times so why the hell do I need a quick access to turn it on/off? Here's how I got rid of the icon.

Settings ->Apps->All->HtcBeatsNotify->Disable.
Bron

quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 22:12 schreef robertapeldoorn het volgende:
Rooten lukt niet (One X vodafone branded). Misschien dat door die kut vodafone branded komt?
ook niet met HTC dev?
--- ҉ ---
pi_117488099
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 22:45 schreef Wells.p het volgende:

[..]

Had het toevallig vanochtend opgezocht. Als je oordopjes er in doet, instellen of je Beats aan of uit wilt vervolgens doen wat hier onder staat en je hebt het rode ding niet meer in de balk :7

[..]

Bron
Ah, bedankt! Helemaal tof, gelukt!
pi_117488205
quote:

[..]

[..]

Bron

[..]

ook niet met HTC dev?
Ik heb het geprobeerd via de guide op xda (als je zoekt op de one x)
Krijg deze foutmelding:

failed to copy 'busybox' to '/data/local/busybox': Permission denied
failed to copy 'su' to '/data/local/su': Permission denied
failed to copy 'Superuser.apk' to '/data/local/Superuser.apk': Permission denied

Unable to chmod /data/local/busybox: No such file or directory
Unable to chmod /data/local/su: No such file or directory
Unable to chmod /data/local/Superuser.apk: No such file or directory
failed on '/data/local/tmp' - Permission denied
link failed File exists
pi_117488723
Misschien een domme vraag, maar tot hoever zijn de geruchten van de One X+ waar? En als ze waar zijn, wanneer zal deze gereleased worden?
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_117488766
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 22:49 schreef robertapeldoorn het volgende:

[..]

Ik heb het geprobeerd via de guide op xda (als je zoekt op de one x)
Krijg deze foutmelding:

failed to copy 'busybox' to '/data/local/busybox': Permission denied
failed to copy 'su' to '/data/local/su': Permission denied
failed to copy 'Superuser.apk' to '/data/local/Superuser.apk': Permission denied

Unable to chmod /data/local/busybox: No such file or directory
Unable to chmod /data/local/su: No such file or directory
Unable to chmod /data/local/Superuser.apk: No such file or directory
failed on '/data/local/tmp' - Permission denied
link failed File exists
deze?
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 22:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
Misschien een domme vraag, maar tot hoever zijn de geruchten van de One X+ waar? En als ze waar zijn, wanneer zal deze gereleased worden?
Beslis zelf maar.

HTC ONE X+ feit?
http://www.gsmarena.com/h(...)chure_-news-4868.php
--- ҉ ---
pi_117488873
quote:

[..]

[..]

Bron

Bedankt hiervoor _O_
pi_117488990
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 22:59 schreef Wells.p het volgende:

[..]

deze?

[..]

Beslis zelf maar.

HTC ONE X+ feit?
http://www.gsmarena.com/h(...)chure_-news-4868.php
Nice, dan kan ik in februari (wanneer ik m'n abonnement kan vernieuwen) alsnog voor een gloednieuw toestel gaan :D
Ja, ik ben een materialist ;(

Hoe is de HTC one X trouwens met geluidsopnames tijdens het filmen? En doel voornamelijk bij zeer harde geluidsopnames zoals concerten, festivals en dat soort gelegenheden. Blijft het geluid zuiver, of moet ik niet al teveel van deze microfoon verwachten?
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_117489065
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 23:03 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Nice, dan kan ik in februari (wanneer ik m'n abonnement kan vernieuwen) alsnog voor een gloednieuw toestel gaan :D
Ja, ik ben een materialist ;(

Hoe is de HTC one X trouwens met geluidsopnames tijdens het filmen? En doel voornamelijk bij zeer harde geluidsopnames zoals concerten, festivals en dat soort gelegenheden. Blijft het geluid zuiver, of moet ik niet al teveel van deze microfoon verwachten?
Ik ook heur. Kan wel wat filmpjes op youtube zetten die ik op LowLands heb gemaakt als je even geduld hebt. PS (slecht camera werk trouwens)
--- ҉ ---
pi_117489098
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 23:05 schreef Wells.p het volgende:

[..]

Ik ook heur. Kan wel wat filmpjes op youtube zetten die ik op LowLands heb gemaakt als je even geduld hebt. PS (slecht camera werk trouwens)

Kwam deze tegen, moest huilen ;(
En dat lag niet aan de muziek. Volumeschommelingen waar je bang van wordt, hoe kan dat?
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_117489331
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 23:06 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Kwam deze tegen, moest huilen ;(
En dat lag niet aan de muziek. Volumeschommelingen waar je bang van wordt, hoe kan dat?
Hmmm daar word je niet blij van nee. Volumeschommelingen zal door de software komen, met andere software om te filmen is dit vast wel te voorkomen. Maar dan zal je waarschijnlijk gekraak krijgen als het echt te hard wordt.

De beste geluidsopname voor een telefoon: Nokia N900 _O_ _O_ _O_
pi_117490400
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 23:11 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Hmmm daar word je niet blij van nee. Volumeschommelingen zal door de software komen, met andere software om te filmen is dit vast wel te voorkomen. Maar dan zal je waarschijnlijk gekraak krijgen als het echt te hard wordt.

De beste geluidsopname voor een telefoon: Nokia N900 _O_ _O_ _O_
Niet om naar huis te schrijven inderdaad.

eerst Black Keys, Skrillex, F1 Classics.
--- ҉ ---
pi_117497372
http://www.theverge.com/2(...)-date-specs-features

Daar issie dan ^O^

Dus eerst komt dit ding en dáárna mogen wij nog afwachten of JB komt.
pi_117497716
Alleen in het zwart? Jammer... Hoop dat er ook een 32gb versie komt. 64gb zal schreeuwend duur zijn.

Edit: http://mobiel.nu.nl/pda/t(...)et-nieuwe-One-X.html

Verdomme, alleen een 64gb variant, geen witte :(
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_117498675
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 10:45 schreef Ireyon het volgende:

Daar issie dan ^O^

Oh boehoe, verkoop dat ding toch, je zit toch alleen maar te klagen. Iedereen hier vind het wel jammer dat HTC dit doet maar dat hoef je toch niet zo ongeveer elke dag mee te delen. Je wist wat je kocht.

Persoonlijk boeit me die + niets, enige wat daadwerkelijk verschil gaat maken is de grotere accu en opslagcapaciteit. De Beats dopjes heb ik geen ervaring mee verder maar die kun je zelf ook kopen (of alternatieve merken). Toestel kost ook nog eens zo'n ¤100 meer dan de One X.

En ja, JB komt als het goed is nog deze maand voor de One X. Sterker nog, voor de simlock-vrije telefoons binnen 2 weken.
pi_117501359
Sins vandaag zo nu en dan problemen met me muziek en YouTube geluid. Vast lopen en irritante tikken...
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 13:55:55 #35
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_117502881
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 10:45 schreef Ireyon het volgende:

Daar issie dan ^O^

Eigenlijk wel raar dat jij nog steeds in het One X-topic komt alleen om te zeiken :').
Ik zeik hier ook wel dat ze eerst een One X+ uitbrengen en daarom JB voor de normale One X maar even vertragen, maar jij blijft maar op alles zeiken zonder dat iemand er echt naar luistert - waarom? Snap je tijdverspilling niet echt.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_117507487
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 13:55 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Eigenlijk wel raar dat jij nog steeds in het One X-topic komt alleen om te zeiken :').
Ik zeik hier ook wel dat ze eerst een One X+ uitbrengen en daarom JB voor de normale One X maar even vertragen, maar jij blijft maar op alles zeiken zonder dat iemand er echt naar luistert - waarom? Snap je tijdverspilling niet echt.
Ik post alleen een link naar een nieuwsbericht met de mededeling dat JB dus nog later komt, waar maak je je druk om joh?
pi_117508021
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 19:59 schreef Holy_Goat het volgende:

[..]

is even puzzelen ja :P maar het werkt.
Kan het ook zo snel niet meer vinden waar het was alleeen, wellicht omdat ik die bar al aan heb staan. wacht ff,....

als je een nieuwe maakt, ondraan aanvinken: show in notif. bar.
Ik ben er nog steeds niet uit.Het lukt me wel om een widget op home scherm te maken maar niet in notif. bar Zou jij me alsjeblieft kunnen vertellen wat je bedoeld met een nieuwe maken. want als ik in de app kijk zie ik alleen deze opties.

Modify widgets (daar kan ik knoppen toevoegen en Style, Icon color, Indicator color veranderen)
Custom widget list (daar aangeven hoe groot mijn widget moet zijn)
Timer settings
Global settings (kan je per button instellen wat hij doet)
Custom icons
Clear Notification bar

backup
Restore
About
--- ҉ ---
pi_117537085
pi_117537449
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 10:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
Alleen in het zwart? Jammer... Hoop dat er ook een 32gb versie komt. 64gb zal schreeuwend duur zijn.

Edit: http://mobiel.nu.nl/pda/t(...)et-nieuwe-One-X.html

Verdomme, alleen een 64gb variant, geen witte :(
kan ik m nog inruilen of wat?
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_117538865
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 16:04 schreef Wells.p het volgende:

[..]

Ik ben er nog steeds niet uit.Het lukt me wel om een widget op home scherm te maken maar niet in notif. bar Zou jij me alsjeblieft kunnen vertellen wat je bedoeld met een nieuwe maken. want als ik in de app kijk zie ik alleen deze opties.

Modify widgets (daar kan ik knoppen toevoegen en Style, Icon color, Indicator color veranderen)
Custom widget list (daar aangeven hoe groot mijn widget moet zijn)
Timer settings
Global settings (kan je per button instellen wat hij doet)
Custom icons
Clear Notification bar

backup
Restore
About
als je nog geen widgets hebt van dat programma; houd vinger even op een plek in home screen. Dan voeg widget toe en kies bv 4x1. Je komt dan vanzelf in setupmenu van widget. Als je daar helemaal naar onderen scrolt , wat zie je daar, je kunt een vinkje zetten . Voila
pi_117546614
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 10:48 schreef Holy_Goat het volgende:

[..]

als je nog geen widgets hebt van dat programma; houd vinger even op een plek in home screen. Dan voeg widget toe en kies bv 4x1. Je komt dan vanzelf in setupmenu van widget. Als je daar helemaal naar onderen scrolt , wat zie je daar, je kunt een vinkje zetten . Voila
Bedankt voor je Jip en Janneke uitleg _O_ (begon me er namelijk aan te irriteren dat het me niet lukte )
--- ҉ ---
  woensdag 3 oktober 2012 @ 17:35:07 #42
160987 abruzzese
Veel geld veel vrijheid
pi_117553449
Ik was vandaag in Maastricht bij Phonehouse om de HTC One X even te testen .
Een medewerkster was niet te spreken over de HTC One X vanwege de slechte batterij ( duur ) en zij vond de Samsung Galaxy S III een veel betere batterij hebben .
Ik vond dat niet prettig om te horen omdat ik de HTC One X een heel mooie smartphone vind die ik 15-10-2012 kan aanschaffen met abonnement .
Is dat nu wel echt zo erg met die batterij duur tegenover ander smartphones ??????
Hardlopen is mijn grote passie en loop ongeveer 3000 KM per jaar
pi_117553946
In mijn ervaring niet, ik vind de accu heel goed presteren. Maar als ik jou was zou ik op de One X+ wachten, die heeft onder andere een grotere batterij :)
pi_117554010
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 17:35 schreef abruzzese het volgende:
Een medewerkster was niet te spreken over de HTC One X vanwege de slechte batterij ( duur ) en zij vond de Samsung Galaxy S III een veel betere batterij hebben .
Ik vond dat niet prettig om te horen omdat ik de HTC One X een heel mooie smartphone vind die ik 15-10-2012 kan aanschaffen met abonnement .
Is dat nu wel echt zo erg met die batterij duur tegenover ander smartphones ??????
Ja, de accu van de SIII is beter, maar dat is voor mij geen reden om de One X links te laten liggen. Zo groot is het verschil na de update niet meer.
pi_117554195
Inderdaad, het verschil is misschien enkele uren, geen dagen.
pi_117597526
quote:
Waarom neem je nu de HOX als de HOX+ binnenkort uitkomt? (zit oa betere accu in)
pi_117597595
quote:
Wat een dom gelul. Eventjes wat inside info: zij krijgen premie op het verkopen van Samsung toestellen, want er zit meer marge op.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_117621489
Ik heb gister mijn HOX binnengekregen en wat een toestel! En wat een verbluffend scherm zeg! Ook de vrijheid van Android valt in goede aarde bij mij als oud iphone gebruiker. Ik heb alleen bij elke App die ik opstart zo'n menu balk met 3 puntjes onderin mijn scherm. Ik heb begrepen dat je deze weg kan halen of dat ie anders is geïntegreerd, weet iemand hoe?

Oja heb alleen 1 dode pixel in mijn scherm, zit nog een beetje in twijfel wat ik ermee moet, is het niet zo dat je minimaal 4 dode pixels moet hebben ofzo voordat je recht hebt op garantie? Tsja tijdens gebruik zie ik er niks van, alleen als het scherm helemaal zwart is...
pi_117621535
Volgens mij kan dat sinds een update ergens in settings Kostyan.

Waar zit de dode pixel? Volgens mij kun je daar wel mee naar de winkel gaan.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_117622034
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 11:36 schreef Kostyan het volgende:
Ik heb gister mijn HOX binnengekregen en wat een toestel! En wat een verbluffend scherm zeg! Ook de vrijheid van Android valt in goede aarde bij mij als oud iphone gebruiker. Ik heb alleen bij elke App die ik opstart zo'n menu balk met 3 puntjes onderin mijn scherm. Ik heb begrepen dat je deze weg kan halen of dat ie anders is geïntegreerd, weet iemand hoe?

Oja heb alleen 1 dode pixel in mijn scherm, zit nog een beetje in twijfel wat ik ermee moet, is het niet zo dat je minimaal 4 dode pixels moet hebben ofzo voordat je recht hebt op garantie? Tsja tijdens gebruik zie ik er niks van, alleen als het scherm helemaal zwart is...
Je mag sowieso je toestel binnen twee weken omruilen. Na die twee weken geeft 1 dode pixel inderdaad geen recht op gratis reparatie..
pi_117624068
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 11:37 schreef drumstickNL het volgende:
Volgens mij kan dat sinds een update ergens in settings Kostyan.

Waar zit de dode pixel? Volgens mij kun je daar wel mee naar de winkel gaan.
Hij zit links in het midden, tegen de zijkant bijna, pff heb geen zin om hem nu alweer in te leveren.. vind het een geweldig toestel.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 14:10:43 #52
160987 abruzzese
Veel geld veel vrijheid
pi_117626462
Vanmorgen omstreeks 08:00 de HTC One X grey besteld bij Belsimpel.nl voor ¤470,00 .
Morgen tussen 11:00 en 16:00 zou TNT het pakketje bij mij thuisbezorgen en ik wil deze niet missen anders leveren ze hem Maandag weer ( als ik niet thuis ben ) .
Eindelijk na lang wachten krijg ik hem in bezit .
Nu een HTC Desire en dan naar een HTC One X , een wereld van verschil .
Alleen de TNT bezorger in de gaten houden .
pi_117627528
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 14:10 schreef abruzzese het volgende:
Vanmorgen omstreeks 08:00 de HTC One X grey besteld bij Belsimpel.nl voor ¤470,00 .
Morgen tussen 11:00 en 16:00 zou TNT het pakketje bij mij thuisbezorgen en ik wil deze niet missen anders leveren ze hem Maandag weer ( als ik niet thuis ben ) .
Eindelijk na lang wachten krijg ik hem in bezit .
Nu een HTC Desire en dan naar een HTC One X , een wereld van verschil .
Alleen de TNT bezorger in de gaten houden .
Je gaat er geen spijt van krijgen!
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 16:38:27 #54
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_117631845
Waarom niet 2 weken gewacht op de One X+ dan?
pi_117631911
True that; als ik nu een HOX moest bestellen had ik gewacht op de plus.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_117632138
Wellicht omdat hij 679 euro gaat kosten terwijl je de "normale" one x voor 543 euro kan kopen. Nogal een flink verschil.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 17:13:35 #57
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_117632963
De One X had eerst ook 599 euro ofzo als geadviseerde prijs maar was meteen bij webshops 520 euro.
Denk dat die 679 euro nog wel mee gaat vallen.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 17:16:34 #58
160987 abruzzese
Veel geld veel vrijheid
pi_117633031
quote:
5s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 16:38 schreef MacorgaZ het volgende:
Waarom niet 2 weken gewacht op de One X+ dan?
Ik vind ¤470,00 wel genoeg geld voor een Smartphone en ga geen ¤600,00 betalen .
Ik heb hem al velen malen in mijn handen gehad in de winkels en wilde eerts een HTC One S kopen vanwege de groote , maar door hem vaker te vergelijken en proberen hoe hij aanvoelt heb ik toch besloten om de HTC One X te kopen + betere proccesor + meer GB geheugen + beter helder scherm .
pi_117634503
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 17:16 schreef abruzzese het volgende:

[..]

Ik vind ¤470,00 wel genoeg geld voor een Smartphone en ga geen ¤600,00 betalen .
Ik heb hem al velen malen in mijn handen gehad in de winkels en wilde eerts een HTC One S kopen vanwege de groote , maar door hem vaker te vergelijken en proberen hoe hij aanvoelt heb ik toch besloten om de HTC One X te kopen + betere proccesor + meer GB geheugen + beter helder scherm .
Zelfde geld voor mij. Ook een paar dagen geleden een nieuw abonnement afgesloten, inclusief dus een one x.
Ik stap over van een galaxy s, wat in feite nog steeds een prima telefoon is, maar de one x is zo mooi :P
pi_117634514
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 12:58 schreef Kostyan het volgende:

[..]

Hij zit links in het midden, tegen de zijkant bijna, pff heb geen zin om hem nu alweer in te leveren.. vind het een geweldig toestel.
Weet je dat je binnen 1 week als je hem heb gekregen kan je hem meteen omruilen voor een spiksplinternieuwe? Als je langer wacht dan kunnen ze zeggen dat je 1 of 2 weken of zo moet wachten en wordt het ter reparatie aangeboden aan Dynafix of zo.

Welke versie heb je nu? S23 of 24 of 25 of hoger? (1e 3 letters/cijfer van serienr)
pi_117635835
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 18:02 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Weet je dat je binnen 1 week als je hem heb gekregen kan je hem meteen omruilen voor een spiksplinternieuwe? Als je langer wacht dan kunnen ze zeggen dat je 1 of 2 weken of zo moet wachten en wordt het ter reparatie aangeboden aan Dynafix of zo.

Welke versie heb je nu? S23 of 24 of 25 of hoger? (1e 3 letters/cijfer van serienr)
Bij mijn serienr staat HT243 in het begin. Er staat sense 4.0 op met Android 4.0.3, betekent dit dat ik een oud toestel heb? Wat gaan ze doen als ik hem opstuur vanwege die dode pixel? Hmm wat zal ik doen? Heeft het veel nadelen als het een oud toestel is, heb geen WiFi problemen... Nog niet tenminste.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 19:04:28 #62
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_117636429
Als je hem snel opstuurt krijg je meteen een nieuwe.
HT24 is een toestel uit week 24 van productie, week 23 begon de productie dus het is een "oud" toestel ja. Niet elk toestel heeft het WiFi-probleem, een paar procent waarschijnlijk maar, maar ik zou hem omruilen en hopen op een nieuwer model, ook omdat je je sowieso gaat ergeren aan die pixel als je hem nu al ziet.
pi_117636809
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 19:04 schreef MacorgaZ het volgende:
Als je hem snel opstuurt krijg je meteen een nieuwe.
HT24 is een toestel uit week 24 van productie, week 23 begon de productie dus het is een "oud" toestel ja. Niet elk toestel heeft het WiFi-probleem, een paar procent waarschijnlijk maar, maar ik zou hem omruilen en hopen op een nieuwer model, ook omdat je je sowieso gaat ergeren aan die pixel als je hem nu al ziet.
Oké dan gaan we dat maar doen dan :(

Wat is beter denken jullie, naar de winkel of gewoon direct op laten halen door HTC ?
pi_117642987
Nee joh, omdat je hem meteen komt terugbrengen is het DOA, je krijgt een nieuwe mee. Hij wordt niet opgestuurd. Ik heb begrepen dat als je in 1e week al terugkomt met een defect dat je meteen een nieuwe meekrijgt. Zit ik toch net uit te leggen?
pi_117643421
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 21:34 schreef Kloonhommel het volgende:
Nee joh, omdat je hem meteen komt terugbrengen is het DOA, je krijgt een nieuwe mee. Hij wordt niet opgestuurd. Ik heb begrepen dat als je in 1e week al terugkomt met een defect dat je meteen een nieuwe meekrijgt. Zit ik toch net uit te leggen?
Ik had het wel gelezen inderdaad, maar ik wist niet dat dit ook gegarandeerd zo zal zijn... Dat was me namelijk niet helemaal duidelijk. Heb slechte ervaringen met dit soort dingen.

Heb ook geen idee wat DOA betekent maar dat zal ik even opzoeken.

Bedankt voor je antwoord!
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 21:58:58 #66
333419 Convict
Like deja vu all over again.
pi_117643994
Dead on arival.

Maar weet iemand hoe ik kan zorgen dat gif plaatjes afspelen op mijn mobiel mogelijk is. Heb de laatste update en draag gewoon de standaard Android os
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
pi_117644892
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 21:46 schreef Kostyan het volgende:

[..]

Ik had het wel gelezen inderdaad, maar ik wist niet dat dit ook gegarandeerd zo zal zijn... Dat was me namelijk niet helemaal duidelijk. Heb slechte ervaringen met dit soort dingen.

Heb ook geen idee wat DOA betekent maar dat zal ik even opzoeken.

Bedankt voor je antwoord!
Dead On Arival. Je moet wel alles bij je hebben, de complete inhoud van het doosje en bonnetje.
pi_117651283
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 21:58 schreef Convict het volgende:
Dead on arival.

Maar weet iemand hoe ik kan zorgen dat gif plaatjes afspelen op mijn mobiel mogelijk is. Heb de laatste update en draag gewoon de standaard Android os
Flash had ik er op (voordat hij werd gerepareerd) maar nu ook niet meer en is ook niet te downloaden (had het graag als optie gezien die niet meer werd geüpdatet). Kan het misschien ook zo zijn met gifs?
--- ҉ ---
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 03:44:46 #69
364886 Rusty_Nail_
Roll The Dice..
pi_117651306
Kan iemand uitleggen hoeveel ouder de HTC one S is en of die goed is? Of is die een stuk minder dan de X?
Hoi...
pi_117652180
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 03:44 schreef Rusty_Nail_ het volgende:
Kan iemand uitleggen hoeveel ouder de HTC one S is en of die goed is? Of is die een stuk minder dan de X?
Zijn beide tegelijk uitgekomen. De One S is voor de mensen die een iets kleiner toestel willen. Ook heeft hij geen quadcore maar een dualcore. Dat merk je met de huidige apps niet zo erg, maar in de toekomst wellicht wel, omdat de apps zwaarder worden en meer rekenkracht nodig hebben.
De one X heeft verder een HD scherm, de one S heeft dat niet. En de One X heeft een betere en snellere camera.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_117652456
Ik weet niet of meer mensen dit hebben met de hox- jumpy gps. Niet te doen, in de auto.

Oplossing- check of je WiFi nog aan staat. Zo ja, zet uit. Tadaaaa
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 09:37:26 #72
87334 lekzzz
It's not easy being green
pi_117652653
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 09:17 schreef Holy_Goat het volgende:
Ik weet niet of meer mensen dit hebben met de hox- jumpy gps. Niet te doen, in de auto.

Oplossing- check of je WiFi nog aan staat. Zo ja, zet uit. Tadaaaa
Wifi staat altijd aan, heb nooit een jumpy gps. Misschien omdat ik Miui-Rom draai?
Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
pi_117652673
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 09:37 schreef lekzzz het volgende:

[..]

Wifi staat altijd aan, heb nooit een jumpy gps. Misschien omdat ik Miui-Rom draai?
Ik heb ook nooit jumpy gps, WiFi staat altijd aan. Fabrieksrom.
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 09:40:28 #74
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_117652680
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 09:39 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Ik heb ook nooit jumpy gps, WiFi staat altijd aan. Fabrieksrom.
Dit.
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_117654496
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 09:40 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Dit.
mooi voor jou :)
Maar bij mij was het HEL. Bij stoplicht sprong ie steeds 50-100m elke seconde. En op snelweg ineens op parallelweg en weer niet en weer wel en weer niet. Wifi uit: geen problemen meer. Raar
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 12:15:02 #76
239294 PierreTT
pi_117655061
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 11:49 schreef Holy_Goat het volgende:

[..]

Maar bij mij was het HEL. Bij stoplicht sprong ie steeds 50-100m elke seconde. En op snelweg ineens op parallelweg en weer niet en weer wel en weer niet. Wifi uit: geen problemen meer. Raar
Dat is wel erg vreemd ja,en doet me denken aan mijn Lumia 800,die had precies hetzelfde. Alleen moest je dan gewoon de Maps opnieuw starten :D
Als ik het zo lees in dit topic ben ik blij dat ik totaal geen problemen heb,nergens mee :)
pi_117656135
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 11:49 schreef Holy_Goat het volgende:

[..]

Is een bekende hardware fout, mocht je 'Wifi uit' (terecht) geen fatsoenlijke oplossing vinden, kun je 'm alleen laten opsturen voor reparatie.
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 14:32:29 #78
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_117658874
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 08:22 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Zijn beide tegelijk uitgekomen. De One S is voor de mensen die een iets kleiner toestel willen. Ook heeft hij geen quadcore maar een dualcore. Dat merk je met de huidige apps niet zo erg, maar in de toekomst wellicht wel, omdat de apps zwaarder worden en meer rekenkracht nodig hebben.
De one X heeft verder een HD scherm, de one S heeft dat niet. En de One X heeft een betere en snellere camera.
Het grootste voordeel is het scherm:
De processor uit de One S is trouwens even snel/soms iets sneller dan de One X omdat het een nieuwe architectuur Qualcomm is. Helaas zal er weinig quad-core support zijn naast de grafisch zware games juist omdat er maar enkele quad-core-telefoons zijn en de markt voor dualcore veel groter is. In de toekomst zal het vast wel iets verschuiven naarmate er meer quadcores zijn, maar net zoals bij de PC zal het merendeel niet geoptimaliseerd voor quadcores zijn, het ligt het altijd aan de inspanning van de developers.
De grootte van de One X wen je zo aan en elke normale 3,7"-telefoon ziet er dan als een mini-ding als de HTC Wildfire uit _O-
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 17:31:50 #79
160987 abruzzese
Veel geld veel vrijheid
pi_117663932
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 17:16 schreef abruzzese het volgende:

[..]

Wat een mooi toestel heb ik toch gekocht echt fantastisch in gebruik en zo enorm verschil met mijn oude HTC Desire .
ECHT een TOPPER van smartphone . :Y :Y ^O^ ^O^
pi_117679539
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 22:20 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Dead On Arival. Je moet wel alles bij je hebben, de complete inhoud van het doosje en bonnetje.
Ja heb alles nog, heb alleen het kartonnen dingetje waar de telefoon in lag in de verpakking, met dat gat in het midden niet meer. Zal dat een probleem zijn denk je?
pi_117681301
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2012 00:58 schreef Kostyan het volgende:

[..]

Ja heb alles nog, heb alleen het kartonnen dingetje waar de telefoon in lag in de verpakking, met dat gat in het midden niet meer. Zal dat een probleem zijn denk je?
Ik kon bij de Belcompany gewoon de telefoon ruilen terwijl ik de rest van de verpakking (en inhoud) hield, ik kan me moeilijk voorstellen dat ze moeilijk doen om dat dingetje.
pi_117682305
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 02:26 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Ik kon bij de Belcompany gewoon de telefoon ruilen terwijl ik de rest van de verpakking (en inhoud) hield, ik kan me moeilijk voorstellen dat ze moeilijk doen om dat dingetje.
Op de verpakking staat IMEInr. Lijkt me stug dat jij je verpakking mocht houden...

De winkel waar ik kwam eisde iig wel complete pakketinhoud, ik vond het ook overdreven maar ja, toch maar gewoon gedaan.
pi_117683014
FUCK.

Gister na een nachtje drinken even browsen buiten, wordt ik gebeld en ik schrik er zo erg van dat ik mijn One X liet vallen.

Barst in het scherm.

En nu? :'( :'( :'( :'(
pi_117687070
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 07:20 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Op de verpakking staat IMEInr. Lijkt me stug dat jij je verpakking mocht houden...

De winkel waar ik kwam eisde iig wel complete pakketinhoud, ik vond het ook overdreven maar ja, toch maar gewoon gedaan.
Sorry je hebt gelijk, de telefoon én dat witte hoesje :)

Het zou kunnen dat ik de eerste keer wel het hele doosje met inhoud moet geven, kan ik me niet goed herinneren, maar de laatste 3 keer was alleen de telefoon en het hoesje :P
pi_117687452
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 09:28 schreef Skillstorm het volgende:
FUCK.

Gister na een nachtje drinken even browsen buiten, wordt ik gebeld en ik schrik er zo erg van dat ik mijn One X liet vallen.

Barst in het scherm.

En nu? :'( :'( :'( :'(
Ik weet het fijne er niet van maar je inboedelverzekering schijnt je te kunnen helpen? Ik denk alleen dat je dat gedrink en je locatie ff weg moet laten in je verklaring.

Of zelf 150 (geloof ik?) neertellen voor de reparatie.

Iedereen laat tegenwoordig zijn phone vallen lijkt het wel, de 1 na andere bericht verschijnt erover. Ik heb de mijne godzijdank nog altijd niet laten vallen. Ik heb een cover met gaten erin, betere grip misschien?
pi_117689152
Ja het zal toch niet waar zijn dat door dat stomme kartonnen houdertje ik niks kan, zal morgen wel naar de winkel gaan en als zij hierom niks doen laat ik htc het toestel ophalen
pi_117689365
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 13:41 schreef Kostyan het volgende:
Ja het zal toch niet waar zijn dat door dat stomme kartonnen houdertje ik niks kan, zal morgen wel naar de winkel gaan en als zij hierom niks doen laat ik htc het toestel ophalen
Wat bedoel je? Heb je soms de doosje en wikkel weggegooid?

O ja, dat kartonnen houdertje voor de phone, zodat hij stabiel in de doos blijft liggen bij transport. Mjah, gaan ze niet heel erg moeilijk over doen hoor.
pi_117689536
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 13:46 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Wat bedoel je? Heb je soms de doosje en wikkel weggegooid?

O ja, dat kartonnen houdertje voor de phone, zodat hij stabiel in de doos blijft liggen bij transport. Mjah, gaan ze niet heel erg moeilijk over doen hoor.
Oké, hoop het.. heb voor de rest alles nog, de oordopjes zitten zelfs nog in het plastic. Moet rest ff slapen na me nachtdienst morgen, daarna ga ik naar de winkel zal jullie op de hoogte houden.
pi_117695008
Succes!
pi_117724375
Oooh. ervaar laatste paar dagen dat mijn telefoon uit het niets op/van stand-by gaat. Dan unlock ik mijn Telefoon start een app en gaat vervolgens op stand-by het kan met whatsapp, camera app en googlemaps zijn erg vreemd ineens. Ik wacht de jelly bean update af om te kijken of dat het oplost.
--- ҉ ---
  maandag 8 oktober 2012 @ 10:54:38 #91
239294 PierreTT
pi_117724511
Ah,na minder dan 2 maanden ook mijn eerste probleem. Automatisch draaien van het scherm werkt niet meer.
pi_117724855
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 10:54 schreef PierreTT het volgende:
Ah,na minder dan 2 maanden ook mijn eerste probleem. Automatisch draaien van het scherm werkt niet meer.
Hoop voor je dat je perongeluk met instellingen hebt zitten spelen en dat hij het daarom niet doet.
--- ҉ ---
  maandag 8 oktober 2012 @ 11:11:14 #93
239294 PierreTT
pi_117724937
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2012 11:07 schreef Wells.p het volgende:

[..]

Hoop voor je dat je perongeluk met instellingen hebt zitten spelen en dat hij het daarom niet doet.
Nee gecheckt al. Met Androsensor gekeken, alleen licht en proximity sensor werkt nog,de rest niet. Staat veel over op internet,ben dus gelukkig niet de enige. Straks HTC maar eens bellen.
  maandag 8 oktober 2012 @ 14:09:00 #94
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_117730539
Fabrieksinstellingen al hersteld? Alle apps (incl. energiebeheer/tweaks) al verwijderd?
Lijkt me raar dat je accelerometer zomaar kapot is zonder een val ofzo.
pi_117733169
Nou, 225 euro als ik het via een winkel hier in de buurt doe.

175 in Leiden, dat ga ik dus doen.

Ik heb mijn One X niet verzekerd, was wel dom van me.

Ik kan ook nog even proberen de fabrieksgarantie te gebruiken.
  maandag 8 oktober 2012 @ 15:21:21 #96
239294 PierreTT
pi_117733205
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 14:09 schreef MacorgaZ het volgende:
Fabrieksinstellingen al hersteld? Alle apps (incl. energiebeheer/tweaks) al verwijderd?
Lijkt me raar dat je accelerometer zomaar kapot is zonder een val ofzo.
Al gedaan,was het heel even terug,en toen deed ie het weer niet. Vage shit.
pi_117748548
Ik heb de HTC One X+ in handen gehad :D
Cuz I'm Mr. Brightside
  maandag 8 oktober 2012 @ 21:50:56 #98
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_117752463
Waar en hoe? Merkte je nog een verschil?
Heb zelf net een rom met One X+ basis op mijn One X geflasht, voelt wel lekker snel aan :D
pi_117753496
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 21:50 schreef MacorgaZ het volgende:
Waar en hoe? Merkte je nog een verschil?
Heb zelf net een rom met One X+ basis op mijn One X geflasht, voelt wel lekker snel aan :D
Feestje vanuit KPN georganiseerd (is het moederbedrijf van waar ik werk). HTC, Samsung, Blackberry, Nokia en andere grote merken hadden daar enkele zalen voor zichzelf waar je toestellen en andere zaken kon winnen en eveneens de nieuwste toestellen mocht uitproberen.

Er zit weinig verschil in, ik heb de One X en One X+ tegelijk in handen gehad en de + is een fractie sneller in de dingen die ik uit heb getest. Internet, websites laden, paar apps. Ik heb nagevraagd: de komende maanden alleen in het zwart te koop met 64gb.
Verder is het wel echt een geil design, ik vind rood/zwart sowieso een mooie kleurcombinatie en daarom was ik eerst ook fan van de HTC XE beats limited edition.

Je krijgt er trouwens wel Beats by Dre in ears bij, itt de gewone X :)
Cuz I'm Mr. Brightside
  maandag 8 oktober 2012 @ 22:09:09 #100
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_117753738
Klinkt wat matig dus, vooral dat je flink mag bijbetalen (verwerkt in de verkoopprijs) voor een re-branded Chinees setje oordopjes. Zelf vind ik dat rode niet echt wat, dat met die knoppen-backlight kan nog, maar weer dat grote Beats-logo achterop... :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')