Waarom zou je dat niet kunnen?quote:
2 linker handenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet kunnen?
Ik heb hier ook last vanquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:23 schreef lekzzz het volgende:
Ik heb ontdekt waarom mijn telefoon snel leeg gaat. Het blijkt dat hij spontaan zo nu en dan aanspringt. Wat het is, ik heb geen idee. Vannacht werd ik wakker (02:00) dacht ik haal het laadsnoer eruit. Hij was toen 100% vol. Omstreeks (05:00) word ik opeens wakker omdat m'n telefoon verlicht is. Blijkt dat hij al een screen-on tijd heeft van 2 uur en 16 min.
Vandaag ook een paar keer gemerkt dat hij dus spontaan aangaat terwijl ik hem niet gebruik. Hij gaat overigens niet van lockscreen af als hij aanspringt.
Iemand enig idee waar het aan ligt? Voor de update had ik hier geen last van.
Ironische is juist dat je een geroote telefoon compleet kan backuppen als image, bij een normale telefoon moet je met Titanium Backup aan de gang, dus eigenlijk is een geroote telefoon 'veiliger' qua fouten dan een originele.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:35 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
2 linker handenben bang dat ik hem mol
Gebruik ik al een poosje ja. Maar ook al zat ik op een vrije kanaal, soms floepen er WiFinetwerken erbij die er eerst niet waren. Alsof ze niet de hele dag aanstaan. Mocht ik weer lekker doorzoeken naar andere vrije of juist minst bezette kanaal.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:26 schreef Ireyon het volgende:
Wifi Analyzer is wel een goede app om de beste channels te vinden.
En dit alleen doordat ie op het scherm aan de zijkant is gevallenquote:Klacht : Val-schade
Diagnose : Val-schade
Uit te voeren reparatie : Vervangen electronisch component(-en)
Reparatiekosten (incl. BTW) : ¤ 213,01
Ik niet nee, terwijl ik tot nu toe toch wel 3 of 4 simkaarten erin heb geduwt.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:07 schreef NietDoen het volgende:
Mijn One X leest sinds gister mijn simkaart niet meer. Meerdere sim kaarten geprobeerd maar blijf "Geen Sim-Kaart" houden. Meer mensen hier last van?
Bij mij was gaf die opeens de melding "Plaats Simkaart" terwijl ik gewoon door het menu aan het scrollen was. HTC komt hem zaterdag halen, telefoon is net 2&halve week oudquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:27 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik niet nee, terwijl ik tot nu toe toch wel 3 of 4 simkaarten erin heb geduwt.
Ja is verrekes zuur, maar je hebt gewoon beetje ongeluk man.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:10 schreef NietDoen het volgende:
[..]
Bij mij was gaf die opeens de melding "Plaats Simkaart" terwijl ik gewoon door het menu aan het scrollen was. HTC komt hem zaterdag halen, telefoon is net 2&halve week oud
Je kan ook zeuren om het zeuren nu. 2GB is meer dan genoeg voor apps. Ik heb er nu ruim 130 op staan en nog zeker 1gb over. Grote data van bvb games komen gewoon op het externe geheugen. En het is gewoon logisch dat het grootste gedeelte voor multimedia is.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:43 schreef Ireyon het volgende:
Er is 2 gig gereserveerd voor apps en 24 gig aan 'extern' geheugen. Achterlijke partitionering maar hey 't is HTC hè.
Wat is in hemelsnaam de logica achter het opdelen van één en hetzelfde interne geheugenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 08:11 schreef MikeLowrey het volgende:
Op
[..]
Je kan ook zeuren om het zeuren nu. 2GB is meer dan genoeg voor apps. Ik heb er nu ruim 130 op staan en nog zeker 1gb over. Grote data van bvb games komen gewoon op het externe geheugen. En het is gewoon logisch dat het grootste gedeelte voor multimedia is.
quote:Dat blijkt uit een hands-on van Tweakers.net met de gelekte firmware op basis van Android 4.1 voor de Samsung-smartphone. De wijzigingen zijn klein.
De update verbetert de prestaties van het toestel niet.
http://tweakers.net/nieuw(...)ng-galaxy-s-iii.htmlquote:De firmware is nog niet af: de software hapert geregeld of crasht, waardoor het nog niet aan te raden is voor dagelijks gebruik. Vooral met locatiediensten heeft de telefoon het nog lastig. De microfoon werkt wel - spraakopdrachten kunnen worden ingevoerd - maar bij bellen kan de gebelde persoon degene met een S III niet horen.
Kon erger.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:43 schreef Ireyon het volgende:
2 weken terug:
[ afbeelding ]
Opgestuurd, vanochtend weer opgehaald na reparatie, yay!
Nu:
[ afbeelding ]
Maar ik mag niet klagen hè
Dat viel mij ook al op jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:52 schreef kawa4 het volgende:
Vorige week de update gehad, naar een nieuwere andriod en HTC Sence.
ik gebruik mn foon geregeld als muziek speler voor in de auto en ook thuis.
alleen nou is met die update
geluidsverbetering helemaal veranderd
eerst kon je vanalles kiezen
bijv:
bass boost
hoge tone boost
rock
live
vocal
enz....
dat is nou veranderd in.
beats audio aan of uit.
[ afbeelding ]
kan ik met de huidige update nog wel ergens meer dingen kiezen,
of weet iemand anders een goede muziek speler waar je nog wel vanalles kunt kiezen.
Alles om dat overgewaardeerde Beats Audio maar te promoten hequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:52 schreef kawa4 het volgende:
Vorige week de update gehad, naar een nieuwere andriod en HTC Sence.
ik gebruik mn foon geregeld als muziek speler voor in de auto en ook thuis.
alleen nou is met die update
geluidsverbetering helemaal veranderd
eerst kon je vanalles kiezen
bijv:
bass boost
hoge tone boost
rock
live
vocal
enz....
dat is nou veranderd in.
beats audio aan of uit.
[ afbeelding ]
kan ik met de huidige update nog wel ergens meer dingen kiezen,
of weet iemand anders een goede muziek speler waar je nog wel vanalles kunt kiezen.
XenO CTHquote:
De fout gemaakt om een HTC toestel te kopen met de gedachte een fatsoenlijke telefoon met degelijke ondersteuning te krijgen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:27 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
XenO CTH
Wtf heb je gedaan haha
Waarom ben je niet te spreken over de HTC? Zit nog te twijfelen tussen de One X en de S3, maar over de HTC lees ik toch hier en daar wat negatieve ervaringen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 09:07 schreef Ireyon het volgende:
[..]
De fout gemaakt om een HTC toestel te kopen met de gedachte een fatsoenlijke telefoon met degelijke ondersteuning te krijgen.
Ireyon heeft wat pech met zijn HTCtoestel (zachtjes uitgedrukt dan). Ikzelf heb geen problemen meer met mijn HTC HOX. Ik had nog wel wat probs met WiFi maar deze zijn eindelijk opgelost door mijn netwerk hier en daar een upgrade te geven of opnieuw aan te strippen en aan te sluiten. Zelfs de accu gaat langer mee, de update naar 4.0.4 lijkt een rol te spelen daarin.quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:45 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Waarom ben je niet te spreken over de HTC? Zit nog te twijfelen tussen de One X en de S3, maar over de HTC lees ik toch hier en daar wat negatieve ervaringen.
500,- grijs goedwerkend, geen beschadigingenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:59 schreef Fiorano het volgende:
NNNNNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
HOX in de toiletpot laten vallen, toen ik opstond viel hij uit m'n zak.
Zo dood als een pier. hoor hem zelfs naar 1,5u nog knetteren.... Geen verzekering afgesloten natuurlijk, en aan dat Toestellease heb je in zo'n omstandigheid helemaal niks.
Dus, wie wil z'n (goedwerkende...) Htc one X aan mij verpatsen ?
Lol.. http://tweakers.net/pricewatch/304961/htc-one-x-grijs.htmlquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:36 schreef lekzzz het volgende:
[..]
500,- grijs goedwerkend, geen beschadigingen
Maar je hebt dus toestellease en mag dus lekker nog jaren betalen aan een kapotte telefoon en die moet je dus ook nog afkopen omdat je die aan het einde van de looptijd niet meer werkend kunt inleveren? De provider lacht zich scheef...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:59 schreef Fiorano het volgende:
Zo dood als een pier. hoor hem zelfs naar 1,5u nog knetteren.... Geen verzekering afgesloten natuurlijk, en aan dat Toestellease heb je in zo'n omstandigheid helemaal niks.
Die van mij weet je zeker dat hij goed is, heb hem al drie maanden getest. Zelf in de USAquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:12 schreef MaltWhiskey het volgende:
[..]
Lol.. http://tweakers.net/pricewatch/304961/htc-one-x-grijs.html
Die van mij mag voor 480 weg, dan koop een een nieuwe van een nieuwere batch
Je gaat toch niet bij bol.com kopen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:51 schreef Fiorano het volgende:
Voor 519 koop ik een hele nieuwe, doe ik dat liever...
Is mij ook opgevallen erg vreemd, had hem late opsturen omdat auto focus het niet meer deed en nu heb ik ook last van het wifi probleem terwijl ik daar voor geen last van had net zo als dat het scherm random aan gaat maar ook uit. Ben ik aan het filmen scherm uit. Wil ik mijn telefoon unlocken scherm uitquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:23 schreef lekzzz het volgende:
Vandaag ook een paar keer gemerkt dat hij dus spontaan aangaat terwijl ik hem niet gebruik. Hij gaat overigens niet van lockscreen af als hij aanspringt.
Iemand enig idee waar het aan ligt? Voor de update had ik hier geen last van.
Media markt ofzo, uh slopen? :-Pquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:54 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Je gaat toch niet bij bol.com kopen?
Wat ga je met die oude doen?
dit iets voor jequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:59 schreef Fiorano het volgende:
Je bedoelt de zonzoo-afdeling in de MM? Die nemen alleen werkende toestellen in.quote:
Nee, het is voor een klant de slechtste regeling die je je maar kunt bedenken, maar voor de provider juist de beste.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:01 schreef Ezechielk het volgende:
Met dat toestellease krijg je toch een vervangend toestel?
Nice! Weer een HOX? ik zou best wel gaan twijfelen tussen de SIII als ik weer mocht kiezen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:01 schreef Fiorano het volgende:
Inboedel ga ik straks even bellen inderdaad
Edit: Nice, het wordt gedekt door de Inboedelverzekering, Gelijk bij coolblue een nieuwe bestellen
Morgen komen ze mijn HOX ophalen voor WiFi probleem en LED lampje die ongeveer onzichtbaar is..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:55 schreef dimmak het volgende:
Na dit weekend stuur ik de mijne op voor het WiFi probleem. Wil dit weekend nog wel normaal foto's kunnen maken en filmen. (Mysteryland)
Halen ze hem ook op als je hem niet via htc hebt verzekerd?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:57 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Morgen komen ze mijn HOX ophalen voor WiFi probleem en LED lampje die ongeveer onzichtbaar is..
hoop dat hij snel terug is heb geen vervangend toestel voor micro sim
Kreeg trouwens een surinamer aan de telefoonwat een held op sokken
Valt (denk ik) onder fabrieksgarantie heb hem nu 3 maanden ofzoquote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:01 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Halen ze hem ook op als je hem niet via htc hebt verzekerd?
Ik kreeg kosteloos een big sim en toen ik mijn HOX weer terugkreeg wederom kosteloos een micro sim bij Vodafone. Ik weet niet wie je provider is maar ga eens langs een filliaal van hun?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:57 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Morgen komen ze mijn HOX ophalen voor WiFi probleem en LED lampje die ongeveer onzichtbaar is..
hoop dat hij snel terug is heb geen vervangend toestel voor micro sim
Kreeg trouwens een surinamer aan de telefoonwat een held op sokken
Ow thanks! dat zou wel lekker zijn iig ! ga morgen meteen langs de HIquote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:20 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik kreeg kosteloos een big sim en toen ik mijn HOX weer terugkreeg wederom kosteloos een micro sim bij Vodafone. Ik weet niet wie je provider is maar ga eens langs een filliaal van hun?
Verder ook geen klachten alleen dat wifi is gewoon kut en mijn led lampje, ach het kan erger zoals gele vlekken enzoquote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:32 schreef Iemand91 het volgende:
Ik denk dat ik die van mij ook nog maar weer 'ns opstuur voor wifi. De techniek erachter (de achterkant heeft een folie en de voorkant drukt met contactpunten op die folie) en de verhalen op internet (indrukken heeft effect maar hoe vaker je dat doet hoe meer je die folie als het ware indrukt en dus nog slechtere contact krijgt tussen de folie en de contactpunten) lijken bij mij ook zo te gelden.
Want als ik 's avonds in bed nog even wil internetten/youtuben dan moet ik op m'n linkerzij liggen anders heb ik geen ontvangst...
Verder uitermate tevreden overigens. Super mooi scherm (welke ik 99% v.d. tijd op zo'n 10-20% helderheid heb staan), uiterlijk is prachtig (persoonlijk vind ik het de mooiste telefoon van dit moment) en batterijduur is bij mij zeer bruikbaar. (Bij niet zo veel gebruik en een screentime van zo'n 1-2,5 uur hou ik het een kleine 2 dagen vol).
De wifi-antenne hebben ze gewoon niet handig/slecht aangepakt qua hardware. Dat kon elk persoon zien aankomen dat dit problemen zou geven.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:53 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Verder ook geen klachten alleen dat wifi is gewoon kut en mijn led lampje, ach het kan erger zoals gele vlekken enzo
Ik doe gewoon 2 jaar.. dat haal ik wel als mijn telefoon gemaakt isquote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:05 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
De wifi-antenne hebben ze gewoon niet handig/slecht aangepakt qua hardware. Dat kon elk persoon zien aankomen dat dit problemen zou geven.
En die andere problemen zijn klote inderdaad, helemaal als je meerdere hebt en/of dezelfde problemen achter elkaar. Maar feit blijft dat elke telefoon problemen kent en dat tegen elke 'ontevreden' gebruikers (die dit dan ook genoeg op internet zetten) er wel 100+ positieve gebruikers staan (die dit weer een stuk minder op internet zetten).
Ik ben er blij mee, zeker omdat ik er ook maar 1 jaar mee hoeft te doen en dan kan kiezen of ik sim-only neem of verkoop/nieuwe neem. Niet dat ik denk dat ik hier geen 2 jaar mee uit kan houden ofzo, maar 1-jarig was voor mij veruit het goedkoopst.
En ben ik gezien hierboven even bij dat ik niet voor die klote-lease constructie ben gegaan; nooit ook gewild maar hier kun je wel zien waarom
Al iets bekend wanneer die komt dan? De S3 krijgt hem eind deze maand toch?quote:
Niks bekend nog volgens mij, S3 heeft idd releasedatum van einde maandquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:29 schreef dimmak het volgende:
[..]
Al iets bekend wanneer die komt dan? De S3 krijgt hem eind deze maand toch?
De mijne draait daar op.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:43 schreef Holy_Goat het volgende:
Hier een nieuwe htc One x bezitter.
alleen... Er is nog geen update naar 4.0.4?
Kan misschien even duren, zeker met een net 'nieuw' geactiveerd toestel?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:43 schreef Holy_Goat het volgende:
Hier een nieuwe htc One x bezitter.
alleen... Er is nog geen update naar 4.0.4?
Of ''branded'' ?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kan misschien even duren, zeker met een net 'nieuw' geactiveerd toestel?
Je hebt 'm er niet toevallig al op staan?
Kan ook nogquote:
Dan is het wachten tot Vodafone er een update voor uitbrengt. Mijn vader heeft ook van Vodafone en nog geen update.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:00 schreef Holy_Goat het volgende:
Vodafone logo bij opstarten plus programma meuk van ze
bij booten. Aan buitenkant niets zichtbaarquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kan ook nog
Heb je een bootlogo van een provider, of andere ellende met het label van je provider wat er niet af kan?
Das kut voor je, ik wist niet eens dat Vodafone nog branded uitbracht. De mijne komt er ook vandaan en heeft dat gelukkig niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:00 schreef Holy_Goat het volgende:
Vodafone logo bij opstarten plus programma meuk van ze
Bij mijn vader ook niets aan de buitenkant.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:02 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
bij booten. Aan buitenkant niets zichtbaar
Ja doelde meer op apps en dergelijke.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:02 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
bij booten. Aan buitenkant niets zichtbaar
Mijn 1e en 4e HOX hadden dat ook niet, 2e en 3e heb ik geweigerd omdat ze VF branded waren.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:02 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Das kut voor je, ik wist niet eens dat Vodafone nog branded uitbracht. De mijne komt er ook vandaan en heeft dat gelukkig niet.
Nice. Net ook een HTC One X gehaald. Uiteindelijk toch maar naar de Phonehouse gegaan i.p.v. naar de Vodafone en kreeg een unbranded toestel mee.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 06:14 schreef Holy_Goat het volgende:
http://www.androidworld.n(...)ndroid-4-0-4-update/
nu 29 aug
Heb hem ook vandaag laten ophalen voor het wifi probleem.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Binnenkort toch maar eens onderzoeken hoe het zit met dat wifiprobleem. Begin het nu wel zat te worden
Edit: met de HTC service dus, voor het verhelpen van het probleem
Regel je dat via HTC zelf of via de provider?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:43 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Heb hem ook vandaag laten ophalen voor het wifi probleem.
Domme vraag? moet je mij zien kutten in het ubuntu topicquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:14 schreef Kostyan het volgende:
Misschien een domme vraag maar wat bedoelen jullie met een branded toestel?
Ja, sinds de laatste Android-versies zijn die contactfoto's 96x96 pixels ofzoquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:43 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Hebben jullie ook dat als je een contact opent dat die foto boven aan één en al pixels zijn. Waarom zetten ze dat er in als het er niet uit ziet.
Oke, krijg je standaard een branded toestel dan? Ik zit zelf bij Tmobile, weet niet of dit bij hun ook geld? Is wel iets idd om op te letten wanneer ik hem ga verlengen volgende maand.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:18 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld van Vodafone als je hem aanzet krijg je een Vodafone logo te zien en zitten er apps op geinstalleerd van VF die je ook niet kan verwijderen. Het nadeel van een branded toestel is dat je dus moet wachten tot de provider de update aanpast (all die VF benden) tot dat je de update past krijgt.
Ja, vreselijk die resolutie daar! Beetje slordig vind ik dat.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:43 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Hebben jullie ook dat als je een contact opent dat die foto boven aan één en al pixels zijn. Waarom zetten ze dat er in als het er niet uit ziet.
Iemand die dit weet?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Regel je dat via HTC zelf of via de provider?
Via HTC zelf ik was ook stom verbaastquote:
020quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:55 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Via HTC zelf ik was ook stom verbaast020 nummer ook nog.
Weet niet zeker maar dit moet hem zijn
Netherlands Nederlands +31(0)20-715-7310 Maandag - Zaterdag 09:00- 21:00 (Maandag-Vrijdag) 09:00- 13:00 (Zaterdag)
http://www.htc.com/nl/contact/#phone
Geen idee waar ik het nummer vandaan heb.
Had je liever 0900 nummer gehad dan?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
020
Zal komende week eens bellen
Haha, nee hoor. Maar 020 is Ajaxquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:00 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Had je liever 0900 nummer gehad dan?
Oooh die fiets.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Haha, nee hoor. Maar 020 is Ajax
Hehehe, hoe lang duurt het dan voor je 'm terug hebt? En kost het nog wat?quote:
Het wifi probleem is een bekend probleem dus zo ver ik weet geen kosten (valt volgens mij onder garantie). 5 werkdagen zeiden ze maar ja dat weet ik pas volgende week.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hehehe, hoe lang duurt het dan voor je 'm terug hebt? En kost het nog wat?
Met weinig gebruik kan ik wel 2 dagen halen. Met wat meer gebruik is 1 dag goed te halen. (gerekend dat je niet constant bluetooth, GPS gebruikt. Wifi heb ik wel altijd aanstaan).quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:29 schreef Kostyan het volgende:
Een vraagje voor de mensen die de HOX hebben, hoelang doen jullie nu echt met de batterij?
Zit zelf te twijfelen tussen een one X of one S, maar heb begrepen dat de batterij van de one X niet helemaal geweldig is. Ik moet er 2 jaar mee doen.
Kost niets en je bent 'm inderdaad een week tot maximaal 2 weken kwijt. (inclusief weekenddagen).quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hehehe, hoe lang duurt het dan voor je 'm terug hebt? En kost het nog wat?
quote:Op zondag 26 augustus 2012 02:14 schreef Longcat. het volgende:
Hmm hoe kan je hem terugsturen Nasr htc?
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:55 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Via HTC zelf ik was ook stom verbaast020 nummer ook nog.
Weet niet zeker maar dit moet hem zijn
Netherlands Nederlands +31(0)20-715-7310 Maandag - Zaterdag 09:00- 21:00 (Maandag-Vrijdag) 09:00- 13:00 (Zaterdag)
http://www.htc.com/nl/contact/#phone
Geen idee waar ik het nummer vandaan heb.
Met whatsapp,internetten,paar keer nieuws lezen,bellen etc haal ik makkelijk een volledige dag,dan is er als ik wakker word nog zo'n 30% over.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:29 schreef Kostyan het volgende:
Een vraagje voor de mensen die de HOX hebben, hoelang doen jullie nu echt met de batterij?
Zit zelf te twijfelen tussen een one X of one S, maar heb begrepen dat de batterij van de one X niet helemaal geweldig is. Ik moet er 2 jaar mee doen.
Paar uurtjes muziek + Whatsapp + internet + Facebook en ik red makkelijk een dag met de batterij. Zou misschien zelfs wel 2 dagen redden, maar laad 'm 's nachts altijd op.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:29 schreef Kostyan het volgende:
inderdaad scherm helderheid verlagen heb ik ook constant.quote:Op zondag 26 augustus 2012 08:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Paar uurtjes muziek + Whatsapp + internet + Facebook en ik red makkelijk een dag met de batterij. Zou misschien zelfs wel 2 dagen redden, maar laad 'm 's nachts altijd op.
Heb het scherm op ongeveer 25% staan. Is even wennen maar scheelt bizar veel batterijvermogen.
Ja. Ze komen hem ophalen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:32 schreef dimmak het volgende:
Dus ik kan hem beter opsturen via HTC als via Hi?
aan/uitknop ingedrukt huidig + home button?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:24 schreef n0ir het volgende:
Ben ik de enige die sinds de update geen screenshots meer kan maken?
Ik kan het nog steeds, maar nu maakt ie een foto geluidje erbij.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:24 schreef n0ir het volgende:
Ben ik de enige die sinds de update geen screenshots meer kan maken?
Ja zo deed ik het altijd, nu gaat het scherm dan gewoon uit.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:50 schreef Mkr het volgende:
[..]
aan/uitknop ingedrukt huidig + home button?
Fotogeluidje lijkt me ruk maar beter dan niks.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:11 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik kan het nog steeds, maar nu maakt ie een foto geluidje erbij.
Hoe heb jij HDR aan of uit gezet dan? Ik zie het niet erbij staan bij instellingen?quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:48 schreef Holy_Goat het volgende:
(even een cross post, staat ook in HDR topic, maar hij hoort hier eigenlijk ook).
Ik was even de HDR functie van de HTC One X aan het uitproberen (per toeval ontdekt) en ben niet ontevreden! Zonder HDR is of lucht praktisch wit, of land zwart.
[ afbeelding ]
En de echt sombere dag zag er die dag ook echt somber uit op deze foto.
[ afbeelding ]
Al met al ben ik niet ontevreden over de camera. (zeker vergeleken mijn oude desire!)
Zowel overdag als in het donker, prima voor een eventuele afdruk op 13x15 oid.
Op de grote A drukkenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:48 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Hoe heb jij HDR aan of uit gezet dan? Ik zie het niet erbij staan bij instellingen?
Oh ja...quote:
yep :/quote:Op woensdag 29 augustus 2012 07:54 schreef Stink-ui het volgende:
Toch is het best een drama met die branded toestellenkan ook goed zijn dat over een half jaartje de update's helemaal niet doorkomen of veeel later.
gelukkig heb ik dat niet maar een vriend van me zit nog steeds met zijn zwarte 3 punts balkje
tevens, nog een klein weekje en dan heb ik mijn toestel(als het goed is) terug van reparatie! WiFi probleem en LED lampje kadoek.
Ik denk dat als je hem flasht dat je het ene en ander kan verwijderen alleen ben zelf totaal niet handig in die dingen dus laat ik het achterwegenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:32 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
yep :/
Is er geen manier om te unbranden?
Vast wel, maar zou niet weten hoe.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 07:45 schreef dimmak het volgende:
Is er geen tweak om het geluid van de boxen harder te maken? Zonder oordopjes hoor je amper muziek.
Toch niet voor achter in de bus hequote:Op donderdag 30 augustus 2012 07:45 schreef dimmak het volgende:
Is er geen tweak om het geluid van de boxen harder te maken? Zonder oordopjes hoor je amper muziek.
Ik gebruik nooit muziek; dan kan ik beter op mijn ritme en ademhaling letten.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:47 schreef Kloonhommel het volgende:
Zijn er hardlopers met een HOX? Zo ja, gebruiken jullie een sportarmband waar de HOX in past? -knip-
Maar velen willen wel statistieken van de runquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:39 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik gebruik nooit muziek; dan kan ik beter op mijn ritme en ademhaling letten.
Is er, zie XDA, iets met Sony Music ofzo.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 07:45 schreef dimmak het volgende:
Juist.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:18 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Maar velen willen wel statistieken van de run
Bij Decathlon, 10,- past preciesquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:39 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik gebruik nooit muziek; dan kan ik beter op mijn ritme en ademhaling letten.
Het scherm van de One X is gewoon zo prachtigquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:01 schreef abruzzese het volgende:
Ik heb een HTC Desire ( 01-07-2010 ) en deze werkt nog perfect behalve het bekende telefoongeheugen .
Mijn abonnement bij Vodafone loopt tot 13-02-2013 en ben nu al bezig welke smartphone het beste bij mij past .
Ik heb al meer malen de HTC One X in mijn handen gehad in verschillende winkels en vergeleken met de HTC One S waar de afmetingen wel een verschil zijn .
Mijn vraag is aan jullie waarom je een HTC One X heb gekocht en geen 4,3 Inch scherm ??????
Ik heb er wel 1 maar weet niet van welk merk. De HOX begint wel af en toe te flippen in combinatie met zweet, GPS en vocht enzo.. ±Pquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:47 schreef Kloonhommel het volgende:
Zijn er hardlopers met een HOX? Zo ja, gebruiken jullie een sportarmband waar de HOX in past? Welke dan? Ik heb de shocksock gekocht en uitgeprobeerd maar hij viel tegen. De band is veel te klein voor mijn bovenarm. Op mijn pols vind ik hem niet prettig, draag ook nooit horloges of armbanden en dergelijke. Ik heb hem retour gestuurd. Ik wil nu niet wederom een miskoop doen en dus vraag ik het jullie maar.
Dat dus. Ik heb zelf kleine handen dus twijfelde ik eerst wel, maar je went er snel aan en zelfs zo'n normale 3,7"-Desire/Desire S/etc ziet er nu als zo'n kleine Wildfire uitquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:05 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Het scherm van de One X is gewoon zo prachtig
[ afbeelding ]
En ik was erg snel gewend aan het formaat, waar ik vantevoren m'n twijfels bij had, en ik zou echt niet meer kleiner willen!
Volgens mij een appje installeren zodat je dit niet meer hoeft te doen of juist op een andere manier te te unlocken (zijwaarts bewegen zoals bij een iPhone)quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:41 schreef N.P. het volgende:
Heeft er iemand enig idee hoe je de schermbeveilig uit kunt schakelen? Daarma bedoel ik dus de ring die je naar het midden moet verplaatsen om te unlocken. Wordt er knetterbek van :p
Geen klachten? Beetje regenbestendig? Beetje goed afgesloten want ik vond een hardlooparmband waarvan in de hele voorkant openingen zaten, echt te debiel voor woorden. Ga je erg zweten op de plek waar de band zit?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:27 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Bij Decathlon, 10,- past precies
[ afbeelding ]
Enig idee hoe dit appje heet?quote:Volgens mij een appje installeren zodat je dit niet meer hoeft te doen of juist op een andere manier te te unlocken (zijwaarts bewegen zoals bij een iPhone)
Nee, en ik weet niet eens zeker of je wel root moet hebben. Ik dacht ff hardop mee met je.quote:
Afgelopen vrijdag had ik een boterhamzakje om m'n telefoon gedaan en daarna erin. Het was dan ook wel erg slechts weer. Gebruik ging gewoon nog goed op dat moment. Verder gebruik ik hem altijd zonder. Geen last van zweet of vocht wat er tussen/ doorheen gaat.quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:15 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Geen klachten? Beetje regenbestendig? Beetje goed afgesloten want ik vond een hardlooparmband waarvan in de hele voorkant openingen zaten, echt te debiel voor woorden. Ga je erg zweten op de plek waar de band zit?
Is voor mij zeker mogelijk om 'm met één hand te bedienen.quote:Op zondag 2 september 2012 16:47 schreef Kostyan het volgende:
Nog een vraagje voor de htc one x bezitters, hoe bevalt het formaat jullie? Ik zit nog te twijfelen tussen een one X of een one S. Ik ben bang dat de 4,7 inch me net iets te groot zal zijn.. ik bedien mijn telefoon graag met 1 hand, is dit nog wel mogelijk?
Heb je de One S en de One X weleens naast elkaar gezien. Je wil die One S dan echt niet meer.quote:Op zondag 2 september 2012 16:47 schreef Kostyan het volgende:
Nog een vraagje voor de htc one x bezitters, hoe bevalt het formaat jullie? Ik zit nog te twijfelen tussen een one X of een one S. Ik ben bang dat de 4,7 inch me net iets te groot zal zijn.. ik bedien mijn telefoon graag met 1 hand, is dit nog wel mogelijk?
Ik heb nu 'no lock' geïnstalleerd, eens kijken hoe stabiel die is, hij heeft iig geen stomme notification icon.quote:Op zondag 2 september 2012 15:35 schreef Stink-ui het volgende:
N.P. je moet widget lockscreen downloaden
is wel betaald maar je kan vast wel ergens een apk'tje scoren denk ik..
Jahoor met gemakquote:Op zondag 2 september 2012 16:47 schreef Kostyan het volgende:
M'n oude N900 lijkt op een tamagotchi nuquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:07 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Dat dus. Ik heb zelf kleine handen dus twijfelde ik eerst wel, maar je went er snel aan en zelfs zo'n normale 3,7"-Desire/Desire S/etc ziet er nu als zo'n kleine Wildfire uit
Hoe lang zou ie wit blijven?quote:Op maandag 3 september 2012 12:43 schreef Holy_Goat het volgende:
Overigens , een aanrader is een (wit) leren valenta hoesje. Mooi, degelijk, en beschermt zowel scherm als camera.
http://www.pdashop.nl/rev(...)oesje-htc-one-x.html
Volgens heb je van die micro-usb -> HDMI kabels, misschien kan iemand anders aanraden welke je precies moet hebben?quote:Op maandag 3 september 2012 14:33 schreef Fiorano het volgende:
Is het eigenlijk mogelijk om een One X aan een Beamer te hangen? Zou voor een presentatie voor op school wel gruwelijk zijn natuurlijk
Ik weet niet of een beamer een HDMI aansluiting heeft, als dat zo is kan het met een miniUSB > HDMI kabeltje.quote:Op maandag 3 september 2012 14:33 schreef Fiorano het volgende:
Is het eigenlijk mogelijk om een One X aan een Beamer te hangen? Zou voor een presentatie voor op school wel gruwelijk zijn natuurlijk
EDIT:quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:02 schreef Iemand91 het volgende:
Nog steeds wifi-bereik problemen met de One X:
[ afbeelding ]
Het heeft dus blijkbaar ook gewoon geen zin voor mij om dat ding (weer) op te sturen want het is niets beter geworden.
Tuurlijk we hebben qua netwerk zelf ook een probleem geloof ik, maar dan zou de Desire nog steeds niet zo'n stuk beter ontvangst moeten hebben dan de One X. Maar hierdoor is de One X in een groot deel van ons huis gewoon qua wifi onbruikbaar![]()
Overigens heb ik net de MHL-adapter voor m'n telefoon binnengekregen. En gelukkig; het werkt!![]()
Is toch wel erg gaf/bizar om je telefoonscherm op zo'n groot scherm te zien. Super aankoop geweest.
Screenshots aangesloten:
Input op tv is 720p, 60Hz.
Zie zo eigenlijk nog geen nut voor dit ding, maar cool is het wel.![]()
ohquote:Op maandag 3 september 2012 14:39 schreef Fiorano het volgende:
Volgens mij hebben die beamers bij ons op school alleen schrale VGA ingangen....
Dus ik moet er 1 hebben met VGA
Hmm lijkt me welquote:Op maandag 3 september 2012 14:57 schreef Fiorano het volgende:
http://www.ebay.com/itm/M(...)&hash=item2574591074
Zou dit werken ? ....
MiniUSB>USB en dan op de pc aansluiten en de pc het bestand laten afspelen en vertonen met de beamer?quote:Op maandag 3 september 2012 14:43 schreef Fiorano het volgende:
Beamers hangen aan het plafond en zitten standaard op schrale Dell Pc'tjes aangesloten, die hebben dus alleen VGA. Die kabel kan je wel los halen, volgens mij is het dus wat lastig om aan de HDMI poort te komen, of ik moet ook een trap meenemen....
Lijkt me wel handig (voor jou) ja... Laat je naderhand nog weten hoe het beviel?quote:Op maandag 3 september 2012 15:49 schreef Fiorano het volgende:
Het gaat me eigenlijk om presentatie's etc. Staat gewoon iets professioneler als het doorklikken met de muis.
Dit is dan misschien nog interessanter, heb je ook gelijk een HDMI adapter
http://www.ebay.com/itm/M(...)&hash=item19ce23f87f
Zweet valt opzich mee, maar door je lichaamswarmte ontstaat er bij mij condens in de band.quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:15 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Geen klachten? Beetje regenbestendig? Beetje goed afgesloten want ik vond een hardlooparmband waarvan in de hele voorkant openingen zaten, echt te debiel voor woorden. Ga je erg zweten op de plek waar de band zit?
Betere accuduur, audio, camera en interface.quote:
Hoe zit het met de halve seconde lag/stotterigheid waar alle HTC Androids sinds mensheugenis last van hebben?quote:Op maandag 3 september 2012 18:34 schreef Fiorano het volgende:
Zelf geprobeerd dan ?
Accuduur is hetzelfde, audio weet ik niet. Camera scheelt elkaar ook niet veel, en de Interface van HTC is beter.
Vergeleken met een S3 van een collega, ongeveer zelfde leeftijd (dit ivm accuduur)
Het verschil tussen input en response. Het gevoel dat wanneer je van screen swipet, dat de overgang niet vloeiend gaat maar met enige vertraging.quote:
Nergens last van hier.quote:Op maandag 3 september 2012 18:43 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Het verschil tussen input en response. Het gevoel dat wanneer je van screen swipet, dat de overgang niet vloeiend gaat maar met enige vertraging.
Front-camera is toch slechter dan de S3?quote:Op maandag 3 september 2012 18:45 schreef dimmak het volgende:
[..]
Nergens last van hier.
En de camera app van HTC Sense is een stuk beter dan die van de S3. Kwaliteit van de camera zelf verschilt niet zoveel. En die lelijke Touchwizz is echt wel een stuk minder dan Sense.
quote:Op maandag 3 september 2012 21:43 schreef Sapstengel het volgende:
Die bedoelde ik wel toen ik het over de Samsung had inderdaad. Maar op de One X heb je die knoppen niet.
Het is trouwens Jelly Bean Sense. ICS Sense zit niet op de One X. Foutje, is wel ICS Sense.quote:Op maandag 3 september 2012 21:01 schreef Asskicker14 het volgende:
Iemand die snel kan uitleggen wat de grootste verschillen zijn tussen Icecream Sandwich Sense en Samsung Touch Wiz?
Sinds de laatste update naar 4.0.4. gefixt. Codenaam project butter.. Foutje. Maar 4.0.4 werkt wel erg smooth. De lag is echt wel weg.quote:Op maandag 3 september 2012 18:37 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hoe zit het met de halve seconde lag/stotterigheid waar alle HTC Androids sinds mensheugenis last van hebben?
Gast, je zwetst. One X draait nog op ICS, project butter is onderdeel van JB.quote:Op maandag 3 september 2012 22:32 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Het is trouwens Jelly Bean Sense. ICS Sense zit niet op de One X.
[..]
Sinds de laatste update naar 4.0.4. gefixt. Codenaam project butter...
Dat design is persoonlijk, ik vind de S3 bijvoorbeeld veel mooier dan de One X. Sowieso vind ik dat niet zo belangrijk, voor allebei geldt: het is een scherm met een randje er omheen... Ik heb nu een S3, maar heb ook heel lang getwijfeld. Sense mis ik een klein beetje, maar op mijn Desire had dat soms ook kuren die frustrerend konden zijn. Had nu wel een soort Sense achtige widgets gevonden (Colorize Widgets), maar die blijkt niet te functioneren op de S3... Voor de rest kun je met een beetje tweaken ook een S3 krijgen zoals jij 'm wilt.quote:Op maandag 3 september 2012 19:02 schreef Fiorano het volgende:
Volgens mij heeft dat meer met Android te maken. En hoe vaak gebruik je de front camera?
Design vd s3 vind ik persoonlijk minder, maar de Interface is gewoon minder. Dat hoor ik van verschillende mensen die naar Samsung zijn overgestapt. Die missen sense toch echt wel.
Dankuquote:Op maandag 3 september 2012 22:29 schreef Gkhn het volgende:
Oh zei ik instellingen? Ik bedoelde Google Play
[..]
Wie niet.
Hoelang gaat mij dit nog duren?quote:Dear XXXXXXXXXXX
Device HTC One X, Serial No. XXXXXXXXXXXXXXXX, is now awaiting shipment in our warehouse and should be returned to you within a couple of days.
Many thanks,
HTC Customer Care
Deze werkt primaquote:Op maandag 3 september 2012 11:48 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik heb nu 'no lock' geïnstalleerd, eens kijken hoe stabiel die is, hij heeft iig geen stomme notification icon.
Tja dat krijg je op een forum, ik wil wel elke dag melden dat ik nog steeds verliefd ben op mn one x maar dat wordt ook snel irritantquote:Op woensdag 5 september 2012 10:57 schreef SolidasRock het volgende:
Als je ergens anders op de kaart staat dan je werkelijk bent ligt het aan je GPS. Heb je wel de tijd gegeven om je positie te fixeren?
@anderen: met mijn toestel nog steeds niets mis mee. Doet gewoon wat ie moet doen en ik gebruik hem best vaak voor navigeren, ff een game spelen in de wachtkamer, afspraken maken, nu.nl lezen, browsen met de stock browser. Dit ff om het vele geklaag tegen te gaan waardoor het beeld onstaat dat er alleen maar problemen zijn met deze toestel.
Inderdaad, maar het is ook totaal niet boeiend om te melden dat je de hele dag prima doorkomt met een schermtijd van 2/3 uur , betere wifi ontvangst heb dan je oude telefoon en de batterijduur met elke update vooruit ging...quote:Op woensdag 5 september 2012 11:54 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Tja dat krijg je op een forum, ik wil wel elke dag melden dat ik nog steeds verliefd ben op mn one x maar dat wordt ook snel irritant
Het moet trouwens Sense 4.5 zijn volgens de duitse bron.twitter:HOXfans twitterde op woensdag 05-09-2012 om 16:50:10De Taiwanese test versie van de Jelly Bean update met Sense 4.1 is gelekt. Wanneer zou de OTA versie voor ons komen? http://t.co/qyhvfpny reageer retweet
Hmm dat met de speaker heb ik ook helaas, verder niks. Niet zo'n zin om 'm op te sturen, dacht dat het gewoon 'hoorde'. Maar zodra ik naast iemand zit, of bv in de auto, dan hoor ik door de 'normale' speaker (als je de telefoon dus aan het oor hebt) amper iets.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:00 schreef Dennis101 het volgende:
Mijn One X moet ondertussen ook echt opgestuurd gaan worden, Bluetooth functioneert niet goed, WiFi werkt niet goed en het geluid uit mijn speaker tijdens het bellen is dermate zwak dat ik de ander niet kan verstaan in een luidere omgeving. Ik zit er alleen niet op te wachten om dat ding een week kwijt te zijn aangezien ik geen vervanging heb.
Als je iets wilt wat vrijwel zeker geen problemen geeft is de One X al uitgesloten.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:25 schreef Susanne2611 het volgende:
Hmmmmm, word niet van alle berichten even vrolijk... Twijfel dan toch weer tussen deze, de Samsung Galaxy S3 en de Iphone 5, hoe weet ik welke voor mij de beste keuze is?
Onzin.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:46 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Als je iets wilt wat vrijwel zeker geen problemen geeft is de One X al uitgesloten.
Wifiquote:Op woensdag 5 september 2012 21:53 schreef Loveless85 het volgende:
Het is helaas eigenlijk altijd wat. Al mag je toch wel hopen dat als je nu een HOX koopt je een batch hebt waar de known issue (of eigenlijk is er maar 1 erkende; het WiFi probleem) in verholpen is?
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:46 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Als je iets wilt wat vrijwel zeker geen problemen geeft is de One X al uitgesloten.
Dat zijn fora, we hadden het over ERKENDE issues door de fabrikant. Je kan zo voor ieder toestel zo met een zooitje issues komen, want er is altijd wel iets, software of hardwarematig, of in mindere mate gewoon 'onhandige' dingen.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:09 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Wifi
Scherm (2)
GPS
G-sensor (2)
Al deze dingen zijn tevens terug te vinden in de honderden posts hier.
Tuurlijk heeft elke telefoon zijn problemen, maar de hoeveelheid probleemgevallen bij de One X is onacceptabel, toch zeker voor een flagship toestel. En dan zijn de links hierboven nogal alleen de situaties van mensen die dergelijke fora weten te vinden, slechts een fractie van de daadwerkelijke hoeveelheid gebruikers die er last van heeft maar het niet als probleem beschouwt.
Ik dacht eerst dat het aan mijn eigen gehoor lag, tot ik van de week een vriend van mij hoorde bellen met de One X. Ik kon de stem aan de andere kant van de lijn tot op 2 meter nog goed verstaan...quote:Op woensdag 5 september 2012 19:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hmm dat met de speaker heb ik ook helaas, verder niks. Niet zo'n zin om 'm op te sturen, dacht dat het gewoon 'hoorde'. Maar zodra ik naast iemand zit, of bv in de auto, dan hoor ik door de 'normale' speaker (als je de telefoon dus aan het oor hebt) amper iets.
Alleen in een vrijwel stille ruimte is het makkelijk telefoneren
Dit. Zeer tevreden over.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:09 schreef lekzzz het volgende:
[..]Ik heb hem vanaf dag 1 zonder problemen dus
Er was laatst een aziatische JB Sense gelekt volgens mij, dus ze zullen er al redelijk ver mee zijn hoop ik...quote:Op donderdag 6 september 2012 19:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wanneer kunnen wij ongeveer de update naar 4.1 verwachten? JB is al in juli gelanceerd
Ja inderdaad. Hoop toch wel dat ik 'm binnenkort kan installeren. Schijnt nog beter te zijn dan ICSquote:Op donderdag 6 september 2012 19:50 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Er was laatst een aziatische JB Sense gelekt volgens mij, dus ze zullen er al redelijk ver mee zijn hoop ik...
Ik kan echt niet wachtenquote:Op donderdag 6 september 2012 20:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Hoop toch wel dat ik 'm binnenkort kan installeren. Schijnt nog beter te zijn dan ICS
Heb die app gekocht maar krijg alleen een widget maar net zo in de taakbalk. Zou u me kunnen vertellen hoe u dat gedaan heeft?quote:Op maandag 3 september 2012 22:29 schreef Gkhn het volgende:
Oh zei ik instellingen? Ik bedoelde Google Play
[..]
Wie niet.
is even puzzelen jaquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:00 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Heb die app gekocht maar krijg alleen een widget maar net zo in de taakbalk. Zou u me kunnen vertellen hoe u dat gedaan heeft?
En hier zullen we 19 September ook wel meer over horen:quote:Op donderdag 6 september 2012 23:42 schreef Wells.p het volgende:
Misschien word hier jellybean aangekondigd
www.gsmarena.com/htc_will(...)er_19_-news-4754.php
En wat is dit nu? :p
www.gsmarena.com/unknown_(...)_part_-news-4735.php
Kansloos. Minimale upgrade ten opzichte van de huidige HOX. En had dan geupgrade op het gebied van accu ofzo. Die 0,2 ghz extra gaan mensen ook echt merken, zeker als het dezelfde SOC isquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:29 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
En hier zullen we 19 September ook wel meer over horen:
http://www.theverge.com/2(...)-x-plus-specs-leaked
Ik ga 't live volgen in ieder geval
Inderdaad een compleet onnodige upgrade. Als ze nou dit soort upgrades laten liggen en die tijd stoppen in Windows Phone kunnen ze mooi geweldige Androids en geweldige Windows toestellen uitbrengenquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kansloos. Minimale upgrade ten opzichte van de huidige HOX. En had dan geupgrade op het gebied van accu ofzo. Die 0,2 ghz extra gaan mensen ook echt merken, zeker als het dezelfde SOC is
Ze gaan ook meer concentreren op Windows Phone ipv Android. Dus grote kans dat dit helaas de laatste HTC gaat zijn als ik het zo eens zie
quote:Op donderdag 6 september 2012 22:06 schreef lkb9000 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor wie niet kan kiezen
Ik ookquote:Op zaterdag 8 september 2012 09:41 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]Toch vind ik hem wel awesome!
De laatste update (Sense 4.1) heeft de performance flink geboost volgens mij, en hij zal het vergelijken met eerdere testscores van de One X.quote:
quote:
Zonde, nu kunnen we nog langer wachten op Jelly Bean. Die nieuwe moet wel het eerste Sense JB toestel worden natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:29 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
En hier zullen we 19 September ook wel meer over horen:
http://www.theverge.com/2(...)-x-plus-specs-leaked
Ik ga 't live volgen in ieder geval
Beide toestellen verschillen maar weinig dacht ik? Dus dan kan best de JB-update tegenlijk uitgebracht worden?quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:41 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Zonde, nu kunnen we nog langer wachten op Jelly Bean. Die nieuwe moet wel het eerste Sense JB toestel worden natuurlijk.
Dat is wel heeeeeeeeel erg laatquote:Op zondag 9 september 2012 20:08 schreef dimmak het volgende:
Jelly Bean komt volgens de geruchten in december naar de HOX.
ik zeg rooten die OneX, draai nu ruim een week Miui (ICS) en die is lekker snel en stabiel. JB is ook al te verkrijgen maar ik wacht op stable JBquote:Op zondag 9 september 2012 20:08 schreef dimmak het volgende:
Jelly Bean komt volgens de geruchten in december naar de OneX.
Cyanogen heeft een JB ROM. Zitten nog wel wat bugs in.quote:Op zondag 9 september 2012 20:36 schreef lekzzz het volgende:
[..]
ik zeg rooten die OneX, draai nu ruim een week Miui (ICS) en die is lekker snel en stabiel. JB is ook al te verkrijgen maar ik wacht op stable JB
googel maar eens..voorkomend probleem bij de hoxquote:
Einde HTCquote:Op zondag 9 september 2012 20:08 schreef dimmak het volgende:
Jelly Bean komt volgens de geruchten in december naar de HOX.
klopt had het gezien, zelfde met de JB van Miuiquote:Op zondag 9 september 2012 20:37 schreef dimmak het volgende:
[..]
Cyanogen heeft een JB ROM. Zitten nog wel wat bugs in.
Gewoon bij een goede winkel halen. Ik zit op m'n 5e One X, hot pixel problemen, steeds een nieuwe gekregen in de winkel direct.quote:Op maandag 10 september 2012 01:15 schreef Dibble het volgende:
Hoe zit het met die wifi verbinding van jullie. Stabiel genoeg? Zit de twijfelen tussen dit toestel en de S3. Ben aardig tevreden geweest over mijn vertrouwde Desire en dan neig je toch naar de HTC kant.
Alleen blijkt de wifi bug gewoon een slordige hardware fout te zijn ( diverse fora afgestruind en youtube ) en heb echt geen zin om mijn telefoon van 500 euro de eerste dag na ontvangst meteen 2 weken kwijt te zijn voor reparatie.
Zou ik op zich ook zeggen, maar het mooie is dat je inderdaad gewoon kan rooten en een JB-rom kan flashen. Ik wacht ook op een MIUI met stable JB, draai nu VenomX 2.1 (ICS nog) en die is ook lekker snel hoor.quote:
quote:
Ziet er strak uit, ik ga denk ik ook eerdaags maar rooten als JB nog tot december gaat durenquote:Op woensdag 12 september 2012 17:48 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee. MIUI, wel op Sense gebaseerd maar ik gebruik niets van Sense op de camera app na.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |