Cyanogen heeft een JB ROM. Zitten nog wel wat bugs in.quote:Op zondag 9 september 2012 20:36 schreef lekzzz het volgende:
[..]
ik zeg rooten die OneX, draai nu ruim een week Miui (ICS) en die is lekker snel en stabiel. JB is ook al te verkrijgen maar ik wacht op stable JB
googel maar eens..voorkomend probleem bij de hoxquote:
Einde HTCquote:Op zondag 9 september 2012 20:08 schreef dimmak het volgende:
Jelly Bean komt volgens de geruchten in december naar de HOX.
klopt had het gezien, zelfde met de JB van Miuiquote:Op zondag 9 september 2012 20:37 schreef dimmak het volgende:
[..]
Cyanogen heeft een JB ROM. Zitten nog wel wat bugs in.
Gewoon bij een goede winkel halen. Ik zit op m'n 5e One X, hot pixel problemen, steeds een nieuwe gekregen in de winkel direct.quote:Op maandag 10 september 2012 01:15 schreef Dibble het volgende:
Hoe zit het met die wifi verbinding van jullie. Stabiel genoeg? Zit de twijfelen tussen dit toestel en de S3. Ben aardig tevreden geweest over mijn vertrouwde Desire en dan neig je toch naar de HTC kant.
Alleen blijkt de wifi bug gewoon een slordige hardware fout te zijn ( diverse fora afgestruind en youtube ) en heb echt geen zin om mijn telefoon van 500 euro de eerste dag na ontvangst meteen 2 weken kwijt te zijn voor reparatie.
Zou ik op zich ook zeggen, maar het mooie is dat je inderdaad gewoon kan rooten en een JB-rom kan flashen. Ik wacht ook op een MIUI met stable JB, draai nu VenomX 2.1 (ICS nog) en die is ook lekker snel hoor.quote:
quote:
Ziet er strak uit, ik ga denk ik ook eerdaags maar rooten als JB nog tot december gaat durenquote:Op woensdag 12 september 2012 17:48 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee. MIUI, wel op Sense gebaseerd maar ik gebruik niets van Sense op de camera app na.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |