Heb die app gekocht maar krijg alleen een widget maar net zo in de taakbalk. Zou u me kunnen vertellen hoe u dat gedaan heeft?quote:Op maandag 3 september 2012 22:29 schreef Gkhn het volgende:
Oh zei ik instellingen? Ik bedoelde Google Play
[..]
Wie niet.
is even puzzelen jaquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:00 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Heb die app gekocht maar krijg alleen een widget maar net zo in de taakbalk. Zou u me kunnen vertellen hoe u dat gedaan heeft?
En hier zullen we 19 September ook wel meer over horen:quote:Op donderdag 6 september 2012 23:42 schreef Wells.p het volgende:
Misschien word hier jellybean aangekondigd
www.gsmarena.com/htc_will(...)er_19_-news-4754.php
En wat is dit nu? :p
www.gsmarena.com/unknown_(...)_part_-news-4735.php
Kansloos. Minimale upgrade ten opzichte van de huidige HOX. En had dan geupgrade op het gebied van accu ofzo. Die 0,2 ghz extra gaan mensen ook echt merken, zeker als het dezelfde SOC isquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:29 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
En hier zullen we 19 September ook wel meer over horen:
http://www.theverge.com/2(...)-x-plus-specs-leaked
Ik ga 't live volgen in ieder geval
Inderdaad een compleet onnodige upgrade. Als ze nou dit soort upgrades laten liggen en die tijd stoppen in Windows Phone kunnen ze mooi geweldige Androids en geweldige Windows toestellen uitbrengenquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kansloos. Minimale upgrade ten opzichte van de huidige HOX. En had dan geupgrade op het gebied van accu ofzo. Die 0,2 ghz extra gaan mensen ook echt merken, zeker als het dezelfde SOC is
Ze gaan ook meer concentreren op Windows Phone ipv Android. Dus grote kans dat dit helaas de laatste HTC gaat zijn als ik het zo eens zie
quote:Op donderdag 6 september 2012 22:06 schreef lkb9000 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor wie niet kan kiezen
Ik ookquote:Op zaterdag 8 september 2012 09:41 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]Toch vind ik hem wel awesome!
De laatste update (Sense 4.1) heeft de performance flink geboost volgens mij, en hij zal het vergelijken met eerdere testscores van de One X.quote:
quote:
Zonde, nu kunnen we nog langer wachten op Jelly Bean. Die nieuwe moet wel het eerste Sense JB toestel worden natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:29 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
En hier zullen we 19 September ook wel meer over horen:
http://www.theverge.com/2(...)-x-plus-specs-leaked
Ik ga 't live volgen in ieder geval
Beide toestellen verschillen maar weinig dacht ik? Dus dan kan best de JB-update tegenlijk uitgebracht worden?quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:41 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Zonde, nu kunnen we nog langer wachten op Jelly Bean. Die nieuwe moet wel het eerste Sense JB toestel worden natuurlijk.
Dat is wel heeeeeeeeel erg laatquote:Op zondag 9 september 2012 20:08 schreef dimmak het volgende:
Jelly Bean komt volgens de geruchten in december naar de HOX.
ik zeg rooten die OneX, draai nu ruim een week Miui (ICS) en die is lekker snel en stabiel. JB is ook al te verkrijgen maar ik wacht op stable JBquote:Op zondag 9 september 2012 20:08 schreef dimmak het volgende:
Jelly Bean komt volgens de geruchten in december naar de OneX.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |