Waarom zou je dat niet kunnen?quote:
2 linker handenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet kunnen?
Ik heb hier ook last vanquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:23 schreef lekzzz het volgende:
Ik heb ontdekt waarom mijn telefoon snel leeg gaat. Het blijkt dat hij spontaan zo nu en dan aanspringt. Wat het is, ik heb geen idee. Vannacht werd ik wakker (02:00) dacht ik haal het laadsnoer eruit. Hij was toen 100% vol. Omstreeks (05:00) word ik opeens wakker omdat m'n telefoon verlicht is. Blijkt dat hij al een screen-on tijd heeft van 2 uur en 16 min.
Vandaag ook een paar keer gemerkt dat hij dus spontaan aangaat terwijl ik hem niet gebruik. Hij gaat overigens niet van lockscreen af als hij aanspringt.
Iemand enig idee waar het aan ligt? Voor de update had ik hier geen last van.
Ironische is juist dat je een geroote telefoon compleet kan backuppen als image, bij een normale telefoon moet je met Titanium Backup aan de gang, dus eigenlijk is een geroote telefoon 'veiliger' qua fouten dan een originele.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:35 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
2 linker handenben bang dat ik hem mol
Gebruik ik al een poosje ja. Maar ook al zat ik op een vrije kanaal, soms floepen er WiFinetwerken erbij die er eerst niet waren. Alsof ze niet de hele dag aanstaan. Mocht ik weer lekker doorzoeken naar andere vrije of juist minst bezette kanaal.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:26 schreef Ireyon het volgende:
Wifi Analyzer is wel een goede app om de beste channels te vinden.
En dit alleen doordat ie op het scherm aan de zijkant is gevallenquote:Klacht : Val-schade
Diagnose : Val-schade
Uit te voeren reparatie : Vervangen electronisch component(-en)
Reparatiekosten (incl. BTW) : ¤ 213,01
Ik niet nee, terwijl ik tot nu toe toch wel 3 of 4 simkaarten erin heb geduwt.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:07 schreef NietDoen het volgende:
Mijn One X leest sinds gister mijn simkaart niet meer. Meerdere sim kaarten geprobeerd maar blijf "Geen Sim-Kaart" houden. Meer mensen hier last van?
Bij mij was gaf die opeens de melding "Plaats Simkaart" terwijl ik gewoon door het menu aan het scrollen was. HTC komt hem zaterdag halen, telefoon is net 2&halve week oudquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:27 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik niet nee, terwijl ik tot nu toe toch wel 3 of 4 simkaarten erin heb geduwt.
Ja is verrekes zuur, maar je hebt gewoon beetje ongeluk man.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:10 schreef NietDoen het volgende:
[..]
Bij mij was gaf die opeens de melding "Plaats Simkaart" terwijl ik gewoon door het menu aan het scrollen was. HTC komt hem zaterdag halen, telefoon is net 2&halve week oud
Je kan ook zeuren om het zeuren nu. 2GB is meer dan genoeg voor apps. Ik heb er nu ruim 130 op staan en nog zeker 1gb over. Grote data van bvb games komen gewoon op het externe geheugen. En het is gewoon logisch dat het grootste gedeelte voor multimedia is.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:43 schreef Ireyon het volgende:
Er is 2 gig gereserveerd voor apps en 24 gig aan 'extern' geheugen. Achterlijke partitionering maar hey 't is HTC hè.
Wat is in hemelsnaam de logica achter het opdelen van één en hetzelfde interne geheugenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 08:11 schreef MikeLowrey het volgende:
Op
[..]
Je kan ook zeuren om het zeuren nu. 2GB is meer dan genoeg voor apps. Ik heb er nu ruim 130 op staan en nog zeker 1gb over. Grote data van bvb games komen gewoon op het externe geheugen. En het is gewoon logisch dat het grootste gedeelte voor multimedia is.
quote:Dat blijkt uit een hands-on van Tweakers.net met de gelekte firmware op basis van Android 4.1 voor de Samsung-smartphone. De wijzigingen zijn klein.
De update verbetert de prestaties van het toestel niet.
http://tweakers.net/nieuw(...)ng-galaxy-s-iii.htmlquote:De firmware is nog niet af: de software hapert geregeld of crasht, waardoor het nog niet aan te raden is voor dagelijks gebruik. Vooral met locatiediensten heeft de telefoon het nog lastig. De microfoon werkt wel - spraakopdrachten kunnen worden ingevoerd - maar bij bellen kan de gebelde persoon degene met een S III niet horen.
Kon erger.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:43 schreef Ireyon het volgende:
2 weken terug:
[ afbeelding ]
Opgestuurd, vanochtend weer opgehaald na reparatie, yay!
Nu:
[ afbeelding ]
Maar ik mag niet klagen hè
Dat viel mij ook al op jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:52 schreef kawa4 het volgende:
Vorige week de update gehad, naar een nieuwere andriod en HTC Sence.
ik gebruik mn foon geregeld als muziek speler voor in de auto en ook thuis.
alleen nou is met die update
geluidsverbetering helemaal veranderd
eerst kon je vanalles kiezen
bijv:
bass boost
hoge tone boost
rock
live
vocal
enz....
dat is nou veranderd in.
beats audio aan of uit.
[ afbeelding ]
kan ik met de huidige update nog wel ergens meer dingen kiezen,
of weet iemand anders een goede muziek speler waar je nog wel vanalles kunt kiezen.
Alles om dat overgewaardeerde Beats Audio maar te promoten hequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:52 schreef kawa4 het volgende:
Vorige week de update gehad, naar een nieuwere andriod en HTC Sence.
ik gebruik mn foon geregeld als muziek speler voor in de auto en ook thuis.
alleen nou is met die update
geluidsverbetering helemaal veranderd
eerst kon je vanalles kiezen
bijv:
bass boost
hoge tone boost
rock
live
vocal
enz....
dat is nou veranderd in.
beats audio aan of uit.
[ afbeelding ]
kan ik met de huidige update nog wel ergens meer dingen kiezen,
of weet iemand anders een goede muziek speler waar je nog wel vanalles kunt kiezen.
XenO CTHquote:
De fout gemaakt om een HTC toestel te kopen met de gedachte een fatsoenlijke telefoon met degelijke ondersteuning te krijgen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:27 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
XenO CTH
Wtf heb je gedaan haha
Waarom ben je niet te spreken over de HTC? Zit nog te twijfelen tussen de One X en de S3, maar over de HTC lees ik toch hier en daar wat negatieve ervaringen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 09:07 schreef Ireyon het volgende:
[..]
De fout gemaakt om een HTC toestel te kopen met de gedachte een fatsoenlijke telefoon met degelijke ondersteuning te krijgen.
Ireyon heeft wat pech met zijn HTCtoestel (zachtjes uitgedrukt dan). Ikzelf heb geen problemen meer met mijn HTC HOX. Ik had nog wel wat probs met WiFi maar deze zijn eindelijk opgelost door mijn netwerk hier en daar een upgrade te geven of opnieuw aan te strippen en aan te sluiten. Zelfs de accu gaat langer mee, de update naar 4.0.4 lijkt een rol te spelen daarin.quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:45 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Waarom ben je niet te spreken over de HTC? Zit nog te twijfelen tussen de One X en de S3, maar over de HTC lees ik toch hier en daar wat negatieve ervaringen.
500,- grijs goedwerkend, geen beschadigingenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:59 schreef Fiorano het volgende:
NNNNNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
HOX in de toiletpot laten vallen, toen ik opstond viel hij uit m'n zak.
Zo dood als een pier. hoor hem zelfs naar 1,5u nog knetteren.... Geen verzekering afgesloten natuurlijk, en aan dat Toestellease heb je in zo'n omstandigheid helemaal niks.
Dus, wie wil z'n (goedwerkende...) Htc one X aan mij verpatsen ?
Lol.. http://tweakers.net/pricewatch/304961/htc-one-x-grijs.htmlquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:36 schreef lekzzz het volgende:
[..]
500,- grijs goedwerkend, geen beschadigingen
Maar je hebt dus toestellease en mag dus lekker nog jaren betalen aan een kapotte telefoon en die moet je dus ook nog afkopen omdat je die aan het einde van de looptijd niet meer werkend kunt inleveren? De provider lacht zich scheef...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:59 schreef Fiorano het volgende:
Zo dood als een pier. hoor hem zelfs naar 1,5u nog knetteren.... Geen verzekering afgesloten natuurlijk, en aan dat Toestellease heb je in zo'n omstandigheid helemaal niks.
Die van mij weet je zeker dat hij goed is, heb hem al drie maanden getest. Zelf in de USAquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:12 schreef MaltWhiskey het volgende:
[..]
Lol.. http://tweakers.net/pricewatch/304961/htc-one-x-grijs.html
Die van mij mag voor 480 weg, dan koop een een nieuwe van een nieuwere batch
Je gaat toch niet bij bol.com kopen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:51 schreef Fiorano het volgende:
Voor 519 koop ik een hele nieuwe, doe ik dat liever...
Is mij ook opgevallen erg vreemd, had hem late opsturen omdat auto focus het niet meer deed en nu heb ik ook last van het wifi probleem terwijl ik daar voor geen last van had net zo als dat het scherm random aan gaat maar ook uit. Ben ik aan het filmen scherm uit. Wil ik mijn telefoon unlocken scherm uitquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:23 schreef lekzzz het volgende:
Vandaag ook een paar keer gemerkt dat hij dus spontaan aangaat terwijl ik hem niet gebruik. Hij gaat overigens niet van lockscreen af als hij aanspringt.
Iemand enig idee waar het aan ligt? Voor de update had ik hier geen last van.
Media markt ofzo, uh slopen? :-Pquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:54 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Je gaat toch niet bij bol.com kopen?
Wat ga je met die oude doen?
dit iets voor jequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:59 schreef Fiorano het volgende:
Je bedoelt de zonzoo-afdeling in de MM? Die nemen alleen werkende toestellen in.quote:
Nee, het is voor een klant de slechtste regeling die je je maar kunt bedenken, maar voor de provider juist de beste.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:01 schreef Ezechielk het volgende:
Met dat toestellease krijg je toch een vervangend toestel?
Nice! Weer een HOX? ik zou best wel gaan twijfelen tussen de SIII als ik weer mocht kiezen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:01 schreef Fiorano het volgende:
Inboedel ga ik straks even bellen inderdaad
Edit: Nice, het wordt gedekt door de Inboedelverzekering, Gelijk bij coolblue een nieuwe bestellen
Morgen komen ze mijn HOX ophalen voor WiFi probleem en LED lampje die ongeveer onzichtbaar is..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:55 schreef dimmak het volgende:
Na dit weekend stuur ik de mijne op voor het WiFi probleem. Wil dit weekend nog wel normaal foto's kunnen maken en filmen. (Mysteryland)
Halen ze hem ook op als je hem niet via htc hebt verzekerd?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:57 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Morgen komen ze mijn HOX ophalen voor WiFi probleem en LED lampje die ongeveer onzichtbaar is..
hoop dat hij snel terug is heb geen vervangend toestel voor micro sim
Kreeg trouwens een surinamer aan de telefoonwat een held op sokken
Valt (denk ik) onder fabrieksgarantie heb hem nu 3 maanden ofzoquote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:01 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Halen ze hem ook op als je hem niet via htc hebt verzekerd?
Ik kreeg kosteloos een big sim en toen ik mijn HOX weer terugkreeg wederom kosteloos een micro sim bij Vodafone. Ik weet niet wie je provider is maar ga eens langs een filliaal van hun?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:57 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Morgen komen ze mijn HOX ophalen voor WiFi probleem en LED lampje die ongeveer onzichtbaar is..
hoop dat hij snel terug is heb geen vervangend toestel voor micro sim
Kreeg trouwens een surinamer aan de telefoonwat een held op sokken
Ow thanks! dat zou wel lekker zijn iig ! ga morgen meteen langs de HIquote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:20 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik kreeg kosteloos een big sim en toen ik mijn HOX weer terugkreeg wederom kosteloos een micro sim bij Vodafone. Ik weet niet wie je provider is maar ga eens langs een filliaal van hun?
Verder ook geen klachten alleen dat wifi is gewoon kut en mijn led lampje, ach het kan erger zoals gele vlekken enzoquote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:32 schreef Iemand91 het volgende:
Ik denk dat ik die van mij ook nog maar weer 'ns opstuur voor wifi. De techniek erachter (de achterkant heeft een folie en de voorkant drukt met contactpunten op die folie) en de verhalen op internet (indrukken heeft effect maar hoe vaker je dat doet hoe meer je die folie als het ware indrukt en dus nog slechtere contact krijgt tussen de folie en de contactpunten) lijken bij mij ook zo te gelden.
Want als ik 's avonds in bed nog even wil internetten/youtuben dan moet ik op m'n linkerzij liggen anders heb ik geen ontvangst...
Verder uitermate tevreden overigens. Super mooi scherm (welke ik 99% v.d. tijd op zo'n 10-20% helderheid heb staan), uiterlijk is prachtig (persoonlijk vind ik het de mooiste telefoon van dit moment) en batterijduur is bij mij zeer bruikbaar. (Bij niet zo veel gebruik en een screentime van zo'n 1-2,5 uur hou ik het een kleine 2 dagen vol).
De wifi-antenne hebben ze gewoon niet handig/slecht aangepakt qua hardware. Dat kon elk persoon zien aankomen dat dit problemen zou geven.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:53 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Verder ook geen klachten alleen dat wifi is gewoon kut en mijn led lampje, ach het kan erger zoals gele vlekken enzo
Ik doe gewoon 2 jaar.. dat haal ik wel als mijn telefoon gemaakt isquote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:05 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
De wifi-antenne hebben ze gewoon niet handig/slecht aangepakt qua hardware. Dat kon elk persoon zien aankomen dat dit problemen zou geven.
En die andere problemen zijn klote inderdaad, helemaal als je meerdere hebt en/of dezelfde problemen achter elkaar. Maar feit blijft dat elke telefoon problemen kent en dat tegen elke 'ontevreden' gebruikers (die dit dan ook genoeg op internet zetten) er wel 100+ positieve gebruikers staan (die dit weer een stuk minder op internet zetten).
Ik ben er blij mee, zeker omdat ik er ook maar 1 jaar mee hoeft te doen en dan kan kiezen of ik sim-only neem of verkoop/nieuwe neem. Niet dat ik denk dat ik hier geen 2 jaar mee uit kan houden ofzo, maar 1-jarig was voor mij veruit het goedkoopst.
En ben ik gezien hierboven even bij dat ik niet voor die klote-lease constructie ben gegaan; nooit ook gewild maar hier kun je wel zien waarom
Al iets bekend wanneer die komt dan? De S3 krijgt hem eind deze maand toch?quote:
Niks bekend nog volgens mij, S3 heeft idd releasedatum van einde maandquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:29 schreef dimmak het volgende:
[..]
Al iets bekend wanneer die komt dan? De S3 krijgt hem eind deze maand toch?
De mijne draait daar op.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:43 schreef Holy_Goat het volgende:
Hier een nieuwe htc One x bezitter.
alleen... Er is nog geen update naar 4.0.4?
Kan misschien even duren, zeker met een net 'nieuw' geactiveerd toestel?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:43 schreef Holy_Goat het volgende:
Hier een nieuwe htc One x bezitter.
alleen... Er is nog geen update naar 4.0.4?
Of ''branded'' ?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kan misschien even duren, zeker met een net 'nieuw' geactiveerd toestel?
Je hebt 'm er niet toevallig al op staan?
Kan ook nogquote:
Dan is het wachten tot Vodafone er een update voor uitbrengt. Mijn vader heeft ook van Vodafone en nog geen update.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:00 schreef Holy_Goat het volgende:
Vodafone logo bij opstarten plus programma meuk van ze
bij booten. Aan buitenkant niets zichtbaarquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kan ook nog
Heb je een bootlogo van een provider, of andere ellende met het label van je provider wat er niet af kan?
Das kut voor je, ik wist niet eens dat Vodafone nog branded uitbracht. De mijne komt er ook vandaan en heeft dat gelukkig niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:00 schreef Holy_Goat het volgende:
Vodafone logo bij opstarten plus programma meuk van ze
Bij mijn vader ook niets aan de buitenkant.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:02 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
bij booten. Aan buitenkant niets zichtbaar
Ja doelde meer op apps en dergelijke.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:02 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
bij booten. Aan buitenkant niets zichtbaar
Mijn 1e en 4e HOX hadden dat ook niet, 2e en 3e heb ik geweigerd omdat ze VF branded waren.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:02 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Das kut voor je, ik wist niet eens dat Vodafone nog branded uitbracht. De mijne komt er ook vandaan en heeft dat gelukkig niet.
Nice. Net ook een HTC One X gehaald. Uiteindelijk toch maar naar de Phonehouse gegaan i.p.v. naar de Vodafone en kreeg een unbranded toestel mee.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 06:14 schreef Holy_Goat het volgende:
http://www.androidworld.n(...)ndroid-4-0-4-update/
nu 29 aug
Heb hem ook vandaag laten ophalen voor het wifi probleem.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Binnenkort toch maar eens onderzoeken hoe het zit met dat wifiprobleem. Begin het nu wel zat te worden
Edit: met de HTC service dus, voor het verhelpen van het probleem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |