Bij Decathlon, 10,- past preciesquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:39 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik gebruik nooit muziek; dan kan ik beter op mijn ritme en ademhaling letten.
Het scherm van de One X is gewoon zo prachtigquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:01 schreef abruzzese het volgende:
Ik heb een HTC Desire ( 01-07-2010 ) en deze werkt nog perfect behalve het bekende telefoongeheugen .
Mijn abonnement bij Vodafone loopt tot 13-02-2013 en ben nu al bezig welke smartphone het beste bij mij past .
Ik heb al meer malen de HTC One X in mijn handen gehad in verschillende winkels en vergeleken met de HTC One S waar de afmetingen wel een verschil zijn .
Mijn vraag is aan jullie waarom je een HTC One X heb gekocht en geen 4,3 Inch scherm ??????
Ik heb er wel 1 maar weet niet van welk merk. De HOX begint wel af en toe te flippen in combinatie met zweet, GPS en vocht enzo.. ±Pquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:47 schreef Kloonhommel het volgende:
Zijn er hardlopers met een HOX? Zo ja, gebruiken jullie een sportarmband waar de HOX in past? Welke dan? Ik heb de shocksock gekocht en uitgeprobeerd maar hij viel tegen. De band is veel te klein voor mijn bovenarm. Op mijn pols vind ik hem niet prettig, draag ook nooit horloges of armbanden en dergelijke. Ik heb hem retour gestuurd. Ik wil nu niet wederom een miskoop doen en dus vraag ik het jullie maar.
Dat dus. Ik heb zelf kleine handen dus twijfelde ik eerst wel, maar je went er snel aan en zelfs zo'n normale 3,7"-Desire/Desire S/etc ziet er nu als zo'n kleine Wildfire uitquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:05 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Het scherm van de One X is gewoon zo prachtig
[ afbeelding ]
En ik was erg snel gewend aan het formaat, waar ik vantevoren m'n twijfels bij had, en ik zou echt niet meer kleiner willen!
Volgens mij een appje installeren zodat je dit niet meer hoeft te doen of juist op een andere manier te te unlocken (zijwaarts bewegen zoals bij een iPhone)quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:41 schreef N.P. het volgende:
Heeft er iemand enig idee hoe je de schermbeveilig uit kunt schakelen? Daarma bedoel ik dus de ring die je naar het midden moet verplaatsen om te unlocken. Wordt er knetterbek van :p
Geen klachten? Beetje regenbestendig? Beetje goed afgesloten want ik vond een hardlooparmband waarvan in de hele voorkant openingen zaten, echt te debiel voor woorden. Ga je erg zweten op de plek waar de band zit?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:27 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Bij Decathlon, 10,- past precies
[ afbeelding ]
Enig idee hoe dit appje heet?quote:Volgens mij een appje installeren zodat je dit niet meer hoeft te doen of juist op een andere manier te te unlocken (zijwaarts bewegen zoals bij een iPhone)
Nee, en ik weet niet eens zeker of je wel root moet hebben. Ik dacht ff hardop mee met je.quote:
Afgelopen vrijdag had ik een boterhamzakje om m'n telefoon gedaan en daarna erin. Het was dan ook wel erg slechts weer. Gebruik ging gewoon nog goed op dat moment. Verder gebruik ik hem altijd zonder. Geen last van zweet of vocht wat er tussen/ doorheen gaat.quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:15 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Geen klachten? Beetje regenbestendig? Beetje goed afgesloten want ik vond een hardlooparmband waarvan in de hele voorkant openingen zaten, echt te debiel voor woorden. Ga je erg zweten op de plek waar de band zit?
Is voor mij zeker mogelijk om 'm met één hand te bedienen.quote:Op zondag 2 september 2012 16:47 schreef Kostyan het volgende:
Nog een vraagje voor de htc one x bezitters, hoe bevalt het formaat jullie? Ik zit nog te twijfelen tussen een one X of een one S. Ik ben bang dat de 4,7 inch me net iets te groot zal zijn.. ik bedien mijn telefoon graag met 1 hand, is dit nog wel mogelijk?
Heb je de One S en de One X weleens naast elkaar gezien. Je wil die One S dan echt niet meer.quote:Op zondag 2 september 2012 16:47 schreef Kostyan het volgende:
Nog een vraagje voor de htc one x bezitters, hoe bevalt het formaat jullie? Ik zit nog te twijfelen tussen een one X of een one S. Ik ben bang dat de 4,7 inch me net iets te groot zal zijn.. ik bedien mijn telefoon graag met 1 hand, is dit nog wel mogelijk?
Ik heb nu 'no lock' geïnstalleerd, eens kijken hoe stabiel die is, hij heeft iig geen stomme notification icon.quote:Op zondag 2 september 2012 15:35 schreef Stink-ui het volgende:
N.P. je moet widget lockscreen downloaden
is wel betaald maar je kan vast wel ergens een apk'tje scoren denk ik..
Jahoor met gemakquote:Op zondag 2 september 2012 16:47 schreef Kostyan het volgende:
M'n oude N900 lijkt op een tamagotchi nuquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:07 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Dat dus. Ik heb zelf kleine handen dus twijfelde ik eerst wel, maar je went er snel aan en zelfs zo'n normale 3,7"-Desire/Desire S/etc ziet er nu als zo'n kleine Wildfire uit
Hoe lang zou ie wit blijven?quote:Op maandag 3 september 2012 12:43 schreef Holy_Goat het volgende:
Overigens , een aanrader is een (wit) leren valenta hoesje. Mooi, degelijk, en beschermt zowel scherm als camera.
http://www.pdashop.nl/rev(...)oesje-htc-one-x.html
Volgens heb je van die micro-usb -> HDMI kabels, misschien kan iemand anders aanraden welke je precies moet hebben?quote:Op maandag 3 september 2012 14:33 schreef Fiorano het volgende:
Is het eigenlijk mogelijk om een One X aan een Beamer te hangen? Zou voor een presentatie voor op school wel gruwelijk zijn natuurlijk
Ik weet niet of een beamer een HDMI aansluiting heeft, als dat zo is kan het met een miniUSB > HDMI kabeltje.quote:Op maandag 3 september 2012 14:33 schreef Fiorano het volgende:
Is het eigenlijk mogelijk om een One X aan een Beamer te hangen? Zou voor een presentatie voor op school wel gruwelijk zijn natuurlijk
EDIT:quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:02 schreef Iemand91 het volgende:
Nog steeds wifi-bereik problemen met de One X:
[ afbeelding ]
Het heeft dus blijkbaar ook gewoon geen zin voor mij om dat ding (weer) op te sturen want het is niets beter geworden.
Tuurlijk we hebben qua netwerk zelf ook een probleem geloof ik, maar dan zou de Desire nog steeds niet zo'n stuk beter ontvangst moeten hebben dan de One X. Maar hierdoor is de One X in een groot deel van ons huis gewoon qua wifi onbruikbaar![]()
Overigens heb ik net de MHL-adapter voor m'n telefoon binnengekregen. En gelukkig; het werkt!![]()
Is toch wel erg gaf/bizar om je telefoonscherm op zo'n groot scherm te zien. Super aankoop geweest.
Screenshots aangesloten:
Input op tv is 720p, 60Hz.
Zie zo eigenlijk nog geen nut voor dit ding, maar cool is het wel.![]()
ohquote:Op maandag 3 september 2012 14:39 schreef Fiorano het volgende:
Volgens mij hebben die beamers bij ons op school alleen schrale VGA ingangen....
Dus ik moet er 1 hebben met VGA
Hmm lijkt me welquote:Op maandag 3 september 2012 14:57 schreef Fiorano het volgende:
http://www.ebay.com/itm/M(...)&hash=item2574591074
Zou dit werken ? ....
MiniUSB>USB en dan op de pc aansluiten en de pc het bestand laten afspelen en vertonen met de beamer?quote:Op maandag 3 september 2012 14:43 schreef Fiorano het volgende:
Beamers hangen aan het plafond en zitten standaard op schrale Dell Pc'tjes aangesloten, die hebben dus alleen VGA. Die kabel kan je wel los halen, volgens mij is het dus wat lastig om aan de HDMI poort te komen, of ik moet ook een trap meenemen....
Lijkt me wel handig (voor jou) ja... Laat je naderhand nog weten hoe het beviel?quote:Op maandag 3 september 2012 15:49 schreef Fiorano het volgende:
Het gaat me eigenlijk om presentatie's etc. Staat gewoon iets professioneler als het doorklikken met de muis.
Dit is dan misschien nog interessanter, heb je ook gelijk een HDMI adapter
http://www.ebay.com/itm/M(...)&hash=item19ce23f87f
Zweet valt opzich mee, maar door je lichaamswarmte ontstaat er bij mij condens in de band.quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:15 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Geen klachten? Beetje regenbestendig? Beetje goed afgesloten want ik vond een hardlooparmband waarvan in de hele voorkant openingen zaten, echt te debiel voor woorden. Ga je erg zweten op de plek waar de band zit?
Betere accuduur, audio, camera en interface.quote:
Hoe zit het met de halve seconde lag/stotterigheid waar alle HTC Androids sinds mensheugenis last van hebben?quote:Op maandag 3 september 2012 18:34 schreef Fiorano het volgende:
Zelf geprobeerd dan ?
Accuduur is hetzelfde, audio weet ik niet. Camera scheelt elkaar ook niet veel, en de Interface van HTC is beter.
Vergeleken met een S3 van een collega, ongeveer zelfde leeftijd (dit ivm accuduur)
Het verschil tussen input en response. Het gevoel dat wanneer je van screen swipet, dat de overgang niet vloeiend gaat maar met enige vertraging.quote:
Nergens last van hier.quote:Op maandag 3 september 2012 18:43 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Het verschil tussen input en response. Het gevoel dat wanneer je van screen swipet, dat de overgang niet vloeiend gaat maar met enige vertraging.
Front-camera is toch slechter dan de S3?quote:Op maandag 3 september 2012 18:45 schreef dimmak het volgende:
[..]
Nergens last van hier.
En de camera app van HTC Sense is een stuk beter dan die van de S3. Kwaliteit van de camera zelf verschilt niet zoveel. En die lelijke Touchwizz is echt wel een stuk minder dan Sense.
quote:Op maandag 3 september 2012 21:43 schreef Sapstengel het volgende:
Die bedoelde ik wel toen ik het over de Samsung had inderdaad. Maar op de One X heb je die knoppen niet.
Het is trouwens Jelly Bean Sense. ICS Sense zit niet op de One X. Foutje, is wel ICS Sense.quote:Op maandag 3 september 2012 21:01 schreef Asskicker14 het volgende:
Iemand die snel kan uitleggen wat de grootste verschillen zijn tussen Icecream Sandwich Sense en Samsung Touch Wiz?
Sinds de laatste update naar 4.0.4. gefixt. Codenaam project butter.. Foutje. Maar 4.0.4 werkt wel erg smooth. De lag is echt wel weg.quote:Op maandag 3 september 2012 18:37 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hoe zit het met de halve seconde lag/stotterigheid waar alle HTC Androids sinds mensheugenis last van hebben?
Gast, je zwetst. One X draait nog op ICS, project butter is onderdeel van JB.quote:Op maandag 3 september 2012 22:32 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Het is trouwens Jelly Bean Sense. ICS Sense zit niet op de One X.
[..]
Sinds de laatste update naar 4.0.4. gefixt. Codenaam project butter...
Dat design is persoonlijk, ik vind de S3 bijvoorbeeld veel mooier dan de One X. Sowieso vind ik dat niet zo belangrijk, voor allebei geldt: het is een scherm met een randje er omheen... Ik heb nu een S3, maar heb ook heel lang getwijfeld. Sense mis ik een klein beetje, maar op mijn Desire had dat soms ook kuren die frustrerend konden zijn. Had nu wel een soort Sense achtige widgets gevonden (Colorize Widgets), maar die blijkt niet te functioneren op de S3... Voor de rest kun je met een beetje tweaken ook een S3 krijgen zoals jij 'm wilt.quote:Op maandag 3 september 2012 19:02 schreef Fiorano het volgende:
Volgens mij heeft dat meer met Android te maken. En hoe vaak gebruik je de front camera?
Design vd s3 vind ik persoonlijk minder, maar de Interface is gewoon minder. Dat hoor ik van verschillende mensen die naar Samsung zijn overgestapt. Die missen sense toch echt wel.
Dankuquote:Op maandag 3 september 2012 22:29 schreef Gkhn het volgende:
Oh zei ik instellingen? Ik bedoelde Google Play
[..]
Wie niet.
Hoelang gaat mij dit nog duren?quote:Dear XXXXXXXXXXX
Device HTC One X, Serial No. XXXXXXXXXXXXXXXX, is now awaiting shipment in our warehouse and should be returned to you within a couple of days.
Many thanks,
HTC Customer Care
Deze werkt primaquote:Op maandag 3 september 2012 11:48 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik heb nu 'no lock' geïnstalleerd, eens kijken hoe stabiel die is, hij heeft iig geen stomme notification icon.
Tja dat krijg je op een forum, ik wil wel elke dag melden dat ik nog steeds verliefd ben op mn one x maar dat wordt ook snel irritantquote:Op woensdag 5 september 2012 10:57 schreef SolidasRock het volgende:
Als je ergens anders op de kaart staat dan je werkelijk bent ligt het aan je GPS. Heb je wel de tijd gegeven om je positie te fixeren?
@anderen: met mijn toestel nog steeds niets mis mee. Doet gewoon wat ie moet doen en ik gebruik hem best vaak voor navigeren, ff een game spelen in de wachtkamer, afspraken maken, nu.nl lezen, browsen met de stock browser. Dit ff om het vele geklaag tegen te gaan waardoor het beeld onstaat dat er alleen maar problemen zijn met deze toestel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |