Heb hem ook vandaag laten ophalen voor het wifi probleem.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Binnenkort toch maar eens onderzoeken hoe het zit met dat wifiprobleem. Begin het nu wel zat te worden
Edit: met de HTC service dus, voor het verhelpen van het probleem
Regel je dat via HTC zelf of via de provider?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:43 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Heb hem ook vandaag laten ophalen voor het wifi probleem.
Domme vraag? moet je mij zien kutten in het ubuntu topicquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:14 schreef Kostyan het volgende:
Misschien een domme vraag maar wat bedoelen jullie met een branded toestel?
Ja, sinds de laatste Android-versies zijn die contactfoto's 96x96 pixels ofzoquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:43 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Heb hem ook vandaag laten ophalen voor het wifi probleem.
Hebben jullie ook dat als je een contact opent dat die foto boven aan één en al pixels zijn. Waarom zetten ze dat er in als het er niet uit ziet.
Oke, krijg je standaard een branded toestel dan? Ik zit zelf bij Tmobile, weet niet of dit bij hun ook geld? Is wel iets idd om op te letten wanneer ik hem ga verlengen volgende maand.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:18 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld van Vodafone als je hem aanzet krijg je een Vodafone logo te zien en zitten er apps op geinstalleerd van VF die je ook niet kan verwijderen. Het nadeel van een branded toestel is dat je dus moet wachten tot de provider de update aanpast (all die VF benden) tot dat je de update past krijgt.
Ja, vreselijk die resolutie daar! Beetje slordig vind ik dat.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:43 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Heb hem ook vandaag laten ophalen voor het wifi probleem.
Hebben jullie ook dat als je een contact opent dat die foto boven aan één en al pixels zijn. Waarom zetten ze dat er in als het er niet uit ziet.
Iemand die dit weet?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Regel je dat via HTC zelf of via de provider?
Via HTC zelf ik was ook stom verbaastquote:
020quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:55 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Via HTC zelf ik was ook stom verbaast020 nummer ook nog.
Weet niet zeker maar dit moet hem zijn
Netherlands Nederlands +31(0)20-715-7310 Maandag - Zaterdag 09:00- 21:00 (Maandag-Vrijdag) 09:00- 13:00 (Zaterdag)
http://www.htc.com/nl/contact/#phone
Geen idee waar ik het nummer vandaan heb.
Had je liever 0900 nummer gehad dan?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
020
Zal komende week eens bellen
Haha, nee hoor. Maar 020 is Ajaxquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:00 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Had je liever 0900 nummer gehad dan?
Oooh die fiets.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Haha, nee hoor. Maar 020 is Ajax
Hehehe, hoe lang duurt het dan voor je 'm terug hebt? En kost het nog wat?quote:
Het wifi probleem is een bekend probleem dus zo ver ik weet geen kosten (valt volgens mij onder garantie). 5 werkdagen zeiden ze maar ja dat weet ik pas volgende week.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hehehe, hoe lang duurt het dan voor je 'm terug hebt? En kost het nog wat?
Met weinig gebruik kan ik wel 2 dagen halen. Met wat meer gebruik is 1 dag goed te halen. (gerekend dat je niet constant bluetooth, GPS gebruikt. Wifi heb ik wel altijd aanstaan).quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:29 schreef Kostyan het volgende:
Een vraagje voor de mensen die de HOX hebben, hoelang doen jullie nu echt met de batterij?
Zit zelf te twijfelen tussen een one X of one S, maar heb begrepen dat de batterij van de one X niet helemaal geweldig is. Ik moet er 2 jaar mee doen.
Kost niets en je bent 'm inderdaad een week tot maximaal 2 weken kwijt. (inclusief weekenddagen).quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hehehe, hoe lang duurt het dan voor je 'm terug hebt? En kost het nog wat?
quote:Op zondag 26 augustus 2012 02:14 schreef Longcat. het volgende:
Hmm hoe kan je hem terugsturen Nasr htc?
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:55 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Via HTC zelf ik was ook stom verbaast020 nummer ook nog.
Weet niet zeker maar dit moet hem zijn
Netherlands Nederlands +31(0)20-715-7310 Maandag - Zaterdag 09:00- 21:00 (Maandag-Vrijdag) 09:00- 13:00 (Zaterdag)
http://www.htc.com/nl/contact/#phone
Geen idee waar ik het nummer vandaan heb.
Met whatsapp,internetten,paar keer nieuws lezen,bellen etc haal ik makkelijk een volledige dag,dan is er als ik wakker word nog zo'n 30% over.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:29 schreef Kostyan het volgende:
Een vraagje voor de mensen die de HOX hebben, hoelang doen jullie nu echt met de batterij?
Zit zelf te twijfelen tussen een one X of one S, maar heb begrepen dat de batterij van de one X niet helemaal geweldig is. Ik moet er 2 jaar mee doen.
Paar uurtjes muziek + Whatsapp + internet + Facebook en ik red makkelijk een dag met de batterij. Zou misschien zelfs wel 2 dagen redden, maar laad 'm 's nachts altijd op.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:29 schreef Kostyan het volgende:
Een vraagje voor de mensen die de HOX hebben, hoelang doen jullie nu echt met de batterij?
Zit zelf te twijfelen tussen een one X of one S, maar heb begrepen dat de batterij van de one X niet helemaal geweldig is. Ik moet er 2 jaar mee doen.
inderdaad scherm helderheid verlagen heb ik ook constant.quote:Op zondag 26 augustus 2012 08:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Paar uurtjes muziek + Whatsapp + internet + Facebook en ik red makkelijk een dag met de batterij. Zou misschien zelfs wel 2 dagen redden, maar laad 'm 's nachts altijd op.
Heb het scherm op ongeveer 25% staan. Is even wennen maar scheelt bizar veel batterijvermogen.
Ja. Ze komen hem ophalen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:32 schreef dimmak het volgende:
Dus ik kan hem beter opsturen via HTC als via Hi?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |