abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 12:15:02 #76
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_117655061
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 11:49 schreef Holy_Goat het volgende:

[..]

mooi voor jou :)
Maar bij mij was het HEL. Bij stoplicht sprong ie steeds 50-100m elke seconde. En op snelweg ineens op parallelweg en weer niet en weer wel en weer niet. Wifi uit: geen problemen meer. Raar
Dat is wel erg vreemd ja,en doet me denken aan mijn Lumia 800,die had precies hetzelfde. Alleen moest je dan gewoon de Maps opnieuw starten :D
Als ik het zo lees in dit topic ben ik blij dat ik totaal geen problemen heb,nergens mee :)
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_117656135
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 11:49 schreef Holy_Goat het volgende:

[..]

mooi voor jou :)
Maar bij mij was het HEL. Bij stoplicht sprong ie steeds 50-100m elke seconde. En op snelweg ineens op parallelweg en weer niet en weer wel en weer niet. Wifi uit: geen problemen meer. Raar
Is een bekende hardware fout, mocht je 'Wifi uit' (terecht) geen fatsoenlijke oplossing vinden, kun je 'm alleen laten opsturen voor reparatie.
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 14:32:29 #78
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_117658874
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 08:22 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Zijn beide tegelijk uitgekomen. De One S is voor de mensen die een iets kleiner toestel willen. Ook heeft hij geen quadcore maar een dualcore. Dat merk je met de huidige apps niet zo erg, maar in de toekomst wellicht wel, omdat de apps zwaarder worden en meer rekenkracht nodig hebben.
De one X heeft verder een HD scherm, de one S heeft dat niet. En de One X heeft een betere en snellere camera.
Het grootste voordeel is het scherm:
De processor uit de One S is trouwens even snel/soms iets sneller dan de One X omdat het een nieuwe architectuur Qualcomm is. Helaas zal er weinig quad-core support zijn naast de grafisch zware games juist omdat er maar enkele quad-core-telefoons zijn en de markt voor dualcore veel groter is. In de toekomst zal het vast wel iets verschuiven naarmate er meer quadcores zijn, maar net zoals bij de PC zal het merendeel niet geoptimaliseerd voor quadcores zijn, het ligt het altijd aan de inspanning van de developers.
De grootte van de One X wen je zo aan en elke normale 3,7"-telefoon ziet er dan als een mini-ding als de HTC Wildfire uit _O-
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 17:31:50 #79
160987 abruzzese
Veel geld veel vrijheid
pi_117663932
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 17:16 schreef abruzzese het volgende:

[..]

Ik vind ¤470,00 wel genoeg geld voor een Smartphone en ga geen ¤600,00 betalen .
Ik heb hem al velen malen in mijn handen gehad in de winkels en wilde eerts een HTC One S kopen vanwege de groote , maar door hem vaker te vergelijken en proberen hoe hij aanvoelt heb ik toch besloten om de HTC One X te kopen + betere proccesor + meer GB geheugen + beter helder scherm .
Wat een mooi toestel heb ik toch gekocht echt fantastisch in gebruik en zo enorm verschil met mijn oude HTC Desire .
ECHT een TOPPER van smartphone . :Y :Y ^O^ ^O^
Hardlopen is mijn grote passie en loop ongeveer 3000 KM per jaar
pi_117679539
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 22:20 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Dead On Arival. Je moet wel alles bij je hebben, de complete inhoud van het doosje en bonnetje.
Ja heb alles nog, heb alleen het kartonnen dingetje waar de telefoon in lag in de verpakking, met dat gat in het midden niet meer. Zal dat een probleem zijn denk je?
pi_117681301
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2012 00:58 schreef Kostyan het volgende:

[..]

Ja heb alles nog, heb alleen het kartonnen dingetje waar de telefoon in lag in de verpakking, met dat gat in het midden niet meer. Zal dat een probleem zijn denk je?
Ik kon bij de Belcompany gewoon de telefoon ruilen terwijl ik de rest van de verpakking (en inhoud) hield, ik kan me moeilijk voorstellen dat ze moeilijk doen om dat dingetje.
pi_117682305
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 02:26 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Ik kon bij de Belcompany gewoon de telefoon ruilen terwijl ik de rest van de verpakking (en inhoud) hield, ik kan me moeilijk voorstellen dat ze moeilijk doen om dat dingetje.
Op de verpakking staat IMEInr. Lijkt me stug dat jij je verpakking mocht houden...

De winkel waar ik kwam eisde iig wel complete pakketinhoud, ik vond het ook overdreven maar ja, toch maar gewoon gedaan.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_117683014
FUCK.

Gister na een nachtje drinken even browsen buiten, wordt ik gebeld en ik schrik er zo erg van dat ik mijn One X liet vallen.

Barst in het scherm.

En nu? :'( :'( :'( :'(
pi_117687070
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 07:20 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Op de verpakking staat IMEInr. Lijkt me stug dat jij je verpakking mocht houden...

De winkel waar ik kwam eisde iig wel complete pakketinhoud, ik vond het ook overdreven maar ja, toch maar gewoon gedaan.
Sorry je hebt gelijk, de telefoon én dat witte hoesje :)

Het zou kunnen dat ik de eerste keer wel het hele doosje met inhoud moet geven, kan ik me niet goed herinneren, maar de laatste 3 keer was alleen de telefoon en het hoesje :P
pi_117687452
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 09:28 schreef Skillstorm het volgende:
FUCK.

Gister na een nachtje drinken even browsen buiten, wordt ik gebeld en ik schrik er zo erg van dat ik mijn One X liet vallen.

Barst in het scherm.

En nu? :'( :'( :'( :'(
Ik weet het fijne er niet van maar je inboedelverzekering schijnt je te kunnen helpen? Ik denk alleen dat je dat gedrink en je locatie ff weg moet laten in je verklaring.

Of zelf 150 (geloof ik?) neertellen voor de reparatie.

Iedereen laat tegenwoordig zijn phone vallen lijkt het wel, de 1 na andere bericht verschijnt erover. Ik heb de mijne godzijdank nog altijd niet laten vallen. Ik heb een cover met gaten erin, betere grip misschien?
pi_117689152
Ja het zal toch niet waar zijn dat door dat stomme kartonnen houdertje ik niks kan, zal morgen wel naar de winkel gaan en als zij hierom niks doen laat ik htc het toestel ophalen
pi_117689365
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 13:41 schreef Kostyan het volgende:
Ja het zal toch niet waar zijn dat door dat stomme kartonnen houdertje ik niks kan, zal morgen wel naar de winkel gaan en als zij hierom niks doen laat ik htc het toestel ophalen
Wat bedoel je? Heb je soms de doosje en wikkel weggegooid?

O ja, dat kartonnen houdertje voor de phone, zodat hij stabiel in de doos blijft liggen bij transport. Mjah, gaan ze niet heel erg moeilijk over doen hoor.
pi_117689536
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 13:46 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Wat bedoel je? Heb je soms de doosje en wikkel weggegooid?

O ja, dat kartonnen houdertje voor de phone, zodat hij stabiel in de doos blijft liggen bij transport. Mjah, gaan ze niet heel erg moeilijk over doen hoor.
Oké, hoop het.. heb voor de rest alles nog, de oordopjes zitten zelfs nog in het plastic. Moet rest ff slapen na me nachtdienst morgen, daarna ga ik naar de winkel zal jullie op de hoogte houden.
pi_117695008
Succes!
pi_117724375
Oooh. ervaar laatste paar dagen dat mijn telefoon uit het niets op/van stand-by gaat. Dan unlock ik mijn Telefoon start een app en gaat vervolgens op stand-by het kan met whatsapp, camera app en googlemaps zijn erg vreemd ineens. Ik wacht de jelly bean update af om te kijken of dat het oplost.
--- ҉ ---
  maandag 8 oktober 2012 @ 10:54:38 #91
239294 PierreTT
pi_117724511
Ah,na minder dan 2 maanden ook mijn eerste probleem. Automatisch draaien van het scherm werkt niet meer.
pi_117724855
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 10:54 schreef PierreTT het volgende:
Ah,na minder dan 2 maanden ook mijn eerste probleem. Automatisch draaien van het scherm werkt niet meer.
Hoop voor je dat je perongeluk met instellingen hebt zitten spelen en dat hij het daarom niet doet.
--- ҉ ---
  maandag 8 oktober 2012 @ 11:11:14 #93
239294 PierreTT
pi_117724937
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2012 11:07 schreef Wells.p het volgende:

[..]

Hoop voor je dat je perongeluk met instellingen hebt zitten spelen en dat hij het daarom niet doet.
Nee gecheckt al. Met Androsensor gekeken, alleen licht en proximity sensor werkt nog,de rest niet. Staat veel over op internet,ben dus gelukkig niet de enige. Straks HTC maar eens bellen.
  maandag 8 oktober 2012 @ 14:09:00 #94
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_117730539
Fabrieksinstellingen al hersteld? Alle apps (incl. energiebeheer/tweaks) al verwijderd?
Lijkt me raar dat je accelerometer zomaar kapot is zonder een val ofzo.
pi_117733169
Nou, 225 euro als ik het via een winkel hier in de buurt doe.

175 in Leiden, dat ga ik dus doen.

Ik heb mijn One X niet verzekerd, was wel dom van me.

Ik kan ook nog even proberen de fabrieksgarantie te gebruiken.
  maandag 8 oktober 2012 @ 15:21:21 #96
239294 PierreTT
pi_117733205
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 14:09 schreef MacorgaZ het volgende:
Fabrieksinstellingen al hersteld? Alle apps (incl. energiebeheer/tweaks) al verwijderd?
Lijkt me raar dat je accelerometer zomaar kapot is zonder een val ofzo.
Al gedaan,was het heel even terug,en toen deed ie het weer niet. Vage shit.
pi_117748548
Ik heb de HTC One X+ in handen gehad :D
Cuz I'm Mr. Brightside
  maandag 8 oktober 2012 @ 21:50:56 #98
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_117752463
Waar en hoe? Merkte je nog een verschil?
Heb zelf net een rom met One X+ basis op mijn One X geflasht, voelt wel lekker snel aan :D
pi_117753496
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 21:50 schreef MacorgaZ het volgende:
Waar en hoe? Merkte je nog een verschil?
Heb zelf net een rom met One X+ basis op mijn One X geflasht, voelt wel lekker snel aan :D
Feestje vanuit KPN georganiseerd (is het moederbedrijf van waar ik werk). HTC, Samsung, Blackberry, Nokia en andere grote merken hadden daar enkele zalen voor zichzelf waar je toestellen en andere zaken kon winnen en eveneens de nieuwste toestellen mocht uitproberen.

Er zit weinig verschil in, ik heb de One X en One X+ tegelijk in handen gehad en de + is een fractie sneller in de dingen die ik uit heb getest. Internet, websites laden, paar apps. Ik heb nagevraagd: de komende maanden alleen in het zwart te koop met 64gb.
Verder is het wel echt een geil design, ik vind rood/zwart sowieso een mooie kleurcombinatie en daarom was ik eerst ook fan van de HTC XE beats limited edition.

Je krijgt er trouwens wel Beats by Dre in ears bij, itt de gewone X :)
Cuz I'm Mr. Brightside
  maandag 8 oktober 2012 @ 22:09:09 #100
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_117753738
Klinkt wat matig dus, vooral dat je flink mag bijbetalen (verwerkt in de verkoopprijs) voor een re-branded Chinees setje oordopjes. Zelf vind ik dat rode niet echt wat, dat met die knoppen-backlight kan nog, maar weer dat grote Beats-logo achterop... :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')