abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117832743
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 20:52 schreef Gkhn het volgende:

[..]

Koop een goede tpu hoes. Ik heb er 1 van Nillkin. Geeft veel meer grip en ook goede bescherming voor o.a. de cameralens.
Heb je soms deze:
Ik heb de witte die op deze afbeelding staat. Bevalt mij goed en krijg er vaak complimenten over: http://www.kloegcom.nl/bi(...)je_Cover_HC-C704.jpg
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_117833977
Nee dat is de hardcase.
HTC One X #6: Welk hoesje heb jij?
Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
pi_117834738
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 21:49 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Heb je soms deze:
Ik heb de witte die op deze afbeelding staat. Bevalt mij goed en krijg er vaak complimenten over: http://www.kloegcom.nl/bi(...)je_Cover_HC-C704.jpg
Wat ik mij afvraag bij dat hoesje: hoe beschermd die het scherm? Ik weet dat veel hoesjes net een klein randje hebben bij het scherm, zodat hij dus nooit echt fysiek op het scherm kan vallen. Aangezien dit hoesje dat randje niet heeft, vraag ik me af tot in hoeverre hij het scherm beschermd.
Wel erg mooi hoesje, dat dan weer wel _O_
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_117836426
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:22 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Wat ik mij afvraag bij dat hoesje: hoe beschermd die het scherm? Ik weet dat veel hoesjes net een klein randje hebben bij het scherm, zodat hij dus nooit echt fysiek op het scherm kan vallen. Aangezien dit hoesje dat randje niet heeft, vraag ik me af tot in hoeverre hij het scherm beschermd.
Wel erg mooi hoesje, dat dan weer wel _O_
Dat is 'm juist met die hardcase. Die is heel mooi, maar niet echt veilig. De TPU biedt veel betere bescherming. Zou niet de witte TPU nemen van Nillkin. Mijn vriendin heeft die en die is doorzichtig, niet wit. Nu is die daarom dus bruinachtig :') eerst had 'ie een paarse gloed.
pi_117836848
edit, dom van mij :')
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_117839094
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 22:49 schreef Gkhn het volgende:

[..]

Dat is 'm juist met die hardcase. Die is heel mooi, maar niet echt veilig. De TPU biedt veel betere bescherming. Zou niet de witte TPU nemen van Nillkin. Mijn vriendin heeft die en die is doorzichtig, niet wit. Nu is die daarom dus bruinachtig :') eerst had 'ie een paarse gloed.
Die van mij is net zo wit als bij aankoop. Tis geen imitatie maar origineel HTC (C704)

En nee, hij beschermt de voorkant niet,hij steekt ook niet uit. Hij is meer om de achterkant te beschermen waar echt heel erg makkelijk krasjes opkomen en verder ligt hij lekker in de hand en heb ik grip door de kuiltjesstructuur. Helaas beschermt hij de cameralens ook niet omdat de cover erg dun is.

Ik had hiervoor een siliconen cover (geen idee of dat tpu was) maar die verkleurde idd na een tijdje...
pi_117996743
Iemand al een update binnen. We zitten op de helft van de maand.
--- ҉ ---
pi_117999979
Nee nog niet. Vanavond ga ik zelf jb flashen, ben benieuwd.
pi_118000327
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 15:30 schreef Banaanensuiker het volgende:
Nee nog niet. Vanavond ga ik zelf jb flashen, ben benieuwd.
denk er ook over om het te doen en dan Android JB Stock er op te zetten.
--- ҉ ---
  maandag 15 oktober 2012 @ 15:45:51 #160
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_118000607
Mijn HTC one X is weer onderweg naar huis *O*
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_118002902
iemand een fix voor krakelend geluid?
pi_118003211
Iemand een fix voor kleine krasjes op het scherm? :') ;(
  maandag 15 oktober 2012 @ 17:40:44 #163
333419 Convict
Like deja vu all over again.
pi_118005033
hoezo kan Simcity niet op de HTC one x!!......... hier baal ik best van :P
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
pi_118005752
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 17:40 schreef Convict het volgende:
hoezo kan Simcity niet op de HTC one x!!......... hier baal ik best van :P
Ik ook ;( Al is dat een slechte versie als ik de reviews mag geloven.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 00:29:51 #165
333419 Convict
Like deja vu all over again.
pi_118025578
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2012 18:02 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Ik ook ;( Al is dat een slechte versie als ik de reviews mag geloven.
Voor een mobile game is hij zwaar vet voor als je je verveelt. Heb er zat uren mee vermaakt op me iphone. Maarja dan maar hopen dat de nieuwe simcity een Port krijgt naar de One x. :7
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
pi_118025966
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 16:47 schreef lkb9000 het volgende:
Iemand een fix voor kleine krasjes op het scherm? :') ;(
Wat je ook doet, geen polijstmiddel of krasweg gebruiken. Dat beinvloed de werking van de touhcscreen op een nadelige manier. (heb ik ook weer ergens gelezen).
pi_118026050
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 00:50 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Wat je ook doet, geen polijstmiddel of krasweg gebruiken. Dat beinvloed de werking van de touhcscreen op een nadelige manier. (heb ik ook weer ergens gelezen).
Ik las na een beetje googlen dat dat soort spul kan werken, maar het leek me al te riskant. Ik ben zo voorzichtig ermee en vervolgens laat ik hem op de meest lompe manier vallen (ik schudde iets van m'n t-shirt af waardoor ik m'n arm raakte, telefoon de lucht in :') )

quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 00:29 schreef Convict het volgende:

[..]

Voor een mobile game is hij zwaar vet voor als je je verveelt. Heb er zat uren mee vermaakt op me iphone. Maarja dan maar hopen dat de nieuwe simcity een Port krijgt naar de One x. :7
Laat me nou in de waan dat het een kutversie is ;( :P
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 18:28:55 #168
160987 abruzzese
Veel geld veel vrijheid
pi_118047438
Ik heb vandaag eens foto's gemaakt met mijn HTC One X en ook dezelfde foto's gemaakt met mijn compact camera Nikon Coolpix S6300 .
Heb deze foto's bekeken met programma Irfanview op mijn laptop .
Ik stond verbaasd te kijken naar de vergelijkingen tussen deze twee maar de HTC One X doet echt niet onder voor deze compact camera .
En het verschil tussen mijn vorige HTC Desire en de HTC One X is zeker groot te noemen .
Ik ben zeer en zeker tevreden met de camera kwaliteit en dat bewijst maar HTC goed hun best hebben gedaan in deze nieuwe One serie's .
Hardlopen is mijn grote passie en loop ongeveer 3000 KM per jaar
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 18:49:42 #169
87334 lekzzz
It's not easy being green
pi_118048110
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 18:28 schreef abruzzese het volgende:
Ik heb vandaag eens foto's gemaakt met mijn HTC One X en ook dezelfde foto's gemaakt met mijn compact camera Nikon Coolpix S6300 .
Heb deze foto's bekeken met programma Irfanview op mijn laptop .
Ik stond verbaasd te kijken naar de vergelijkingen tussen deze twee maar de HTC One X doet echt niet onder voor deze compact camera .
En het verschil tussen mijn vorige HTC Desire en de HTC One X is zeker groot te noemen .
Ik ben zeer en zeker tevreden met de camera kwaliteit en dat bewijst maar HTC goed hun best hebben gedaan in deze nieuwe One serie's .
Ik herken dat ook. Heb foto's met een Canon s50 gemaakt en ook die vergelijkingen zijn leuk. Mensen zien niet eens het verschil in een fotoalbum wat ik heb laten maken :)
Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
  woensdag 17 oktober 2012 @ 14:37:34 #170
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_118081733
En ik kan mijn telefoon weer terugsturen naar Dynafix.. wat een klere prutsers zeg }:| :')
pi_118083642
Ik heb maar ook even een afspraak gemaakt voor reparatie.

Bluetooth
Wifi
Kraakgeluid bij uitgaande gesprekken
Led lampje zit niet meer goed op zijn plaats
Patroon wordt niet goed herkend
Telefoon is een keer uitgevallen bij inkomend oproep.

Leuk lijstje dus.

Heb net even de skinomi screenprotector eraf gehaald. Man wat een scherm.

quote:
8s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 14:37 schreef bokkepoot het volgende:
En ik kan mijn telefoon weer terugsturen naar Dynafix.. wat een klere prutsers zeg }:| :')
Watskeburt?
  woensdag 17 oktober 2012 @ 15:27:53 #172
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_118083858
Mijn 3,5 mm audiouitgang geeft storingen,enorm irritant maar je moet maar net weten dat het er zit ...
Ik had hem al opgestuurd en duidelijk vermeld hoe het te vinden was. Hebben ze er dus gewoon niks aan gedaan :(

Ik heb net met HTC gebeld en die vertelden dat ik beter naar een servicepoint kon gaan was veel sneller..
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 15:23 schreef Gkhn het volgende:
Ik heb maar ook even een afspraak gemaakt voor reparatie.

Bluetooth
Wifi
Kraakgeluid bij uitgaande gesprekken
Led lampje zit niet meer goed op zijn plaats
Patroon wordt niet goed herkend
Telefoon is een keer uitgevallen bij inkomend oproep.

Leuk lijstje dus.

Heb net even de skinomi screenprotector eraf gehaald. Man wat een scherm.

[..]

Watskeburt?
Das wel een dik lijstje zeg, wat voor een heb je dan ? een HT23 ?
pi_118084017
quote:
8s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 15:27 schreef bokkepoot het volgende:
Mijn 3,5 mm audiouitgang geeft storingen,enorm irritant maar je moet maar net weten dat het er zit ...
Ik had hem al opgestuurd en duidelijk vermeld hoe het te vinden was. Hebben ze er dus gewoon niks aan gedaan :(

Ik heb net met HTC gebeld en die vertelden dat ik beter naar een servicepoint kon gaan was veel sneller..

[..]

Das wel een dik lijstje zeg, wat voor een heb je dan ? een HT23 ?
Jep. Ik heb deze problemen al wel een tijdje. Stoor me er niet mateloos aan maar zal wel leuk zijn als het een keer gefixt wordt.
  woensdag 17 oktober 2012 @ 16:02:22 #174
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_118085310
Ja ik had ook zo'n klein stoor dingetje.. En heb hem daarom en om dat jack probleem laten maken.
Blijkt dat ze dat kleine dingetje wel gefixed hebben en die jack niet :(
pi_118085470
Ik vraag me af hoe het komt dat hier zoveel meldingen zijn van dingen die kapot zijn. Wat doen jullie in vredesnaam met die dingen?
Ik heb een HTC Desire Z, ja dat uitschuifbare barrel waarmee het printplaatje telkens vrijkomt en ik heb nog nooit echt problemen gehad.
Cuz I'm Mr. Brightside
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')