Dit dus... Saaiequote:Op woensdag 9 mei 2012 10:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Maar ehm, je wilde zo graag de LaPo maar je hebt geen leuke TT?
jij durft... Hihiquote:
Die dusquote:Op woensdag 9 mei 2012 10:03 schreef Rossdale het volgende:
http://www.amazon.co.uk/P(...)f=pd_sxp_grid_pt_2_1
Ik heb deze besteld, kan je ook makkelijk een pinpasje o.i.d. insteken tijdens het uitgaan. Kan ik mijn portemonnee tenminste gewoon thuislaten
Ik bel altijd zeer tegen hoesjes, maar deze toch maar eens overwegen voor van de zomer om geen portemonnee mee te hoeven nemen.quote:
Valt me 300% mee na alle kritische geluiden, geluid ook erg goed.quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:37 schreef kawa4 het volgende:
gisteren filmpje gemaakt,
met slowmotion video, maar vond het toch een beetje tegenvallen
kwaliteit was niet echt denderend.
heb het filmpje weg gegooid dus kan hem niet laten zien.
maar een gewoon filmpje maken, doet hij toch echt een stuk beter als mn vorige foon ( htc desire)
Waarom kan ik de kwaliteit niet hoger zetten dan 720p ?quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:37 schreef kawa4 het volgende:
maar een gewoon filmpje maken, doet hij toch echt een stuk beter als mn vorige foon ( htc desire)
Geluid is erg goed, maar die vlekken en het dynamisch bereik vallen toch wat tegen. Zeker niet slecht voor een smartphone, hoor. Heb je deze wel in 1080p geschoten, aangezien 720p de hoogste kwaliteit is waarin we hem kunnen kijken?quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:37 schreef kawa4 het volgende:
Jammer dat ik nog vrij veel kleingeld bij me heb. Voor de rest wel een net hoesje!quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:03 schreef Rossdale het volgende:
http://www.amazon.co.uk/P(...)f=pd_sxp_grid_pt_2_1
Ik heb deze besteld, kan je ook makkelijk een pinpasje o.i.d. insteken tijdens het uitgaan. Kan ik mijn portemonnee tenminste gewoon thuislaten
ja zie het nou pas video is geschoten op HD (1280x720)quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:45 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Geluid is erg goed, maar die vlekken en het dynamisch bereik vallen toch wat tegen. Zeker niet slecht voor een smartphone, hoor. Heb je deze wel in 1080p geschoten, aangezien 720p de hoogste kwaliteit is waarin we hem kunnen kijken?
Waar koop ik zo'n hoesje?quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:46 schreef Gkhn het volgende:
Ik heb een
[ afbeelding ]
Nillkin TPU zwart
Met een
[ afbeelding ]
Skinomi schermfolie
Nu fully protected dus.
Tijdelijk heb ik ook die pull-tab gehad. Wel mooi als de One X in je zak zit, maar als je hem nodig hebt en je haalt hem uit het hoesje dan kan je hem alsnog laten vallen.
Ook is de camera nu mooi beschermd met de Nillkin case omdat de rand een milimeter ofzo verhoogd is.
Gewoon via eBay. Er is een hardcase variant en een TPU. TPU beschermd beter tegen schokken daarom heb ik voor deze gekozen.quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:45 schreef RacerDKB het volgende:
http://www.htc.com/nl/help/htc-one-x/#troubleshooting-guide
[ afbeelding ]!
Mehehe, t verschil in resolutie is wel in één oogopslag te zienquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:59 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]!!
Ik heb mijn Desire Z nu die one X achtergrond gegeven. Bazending
[ afbeelding ]
Zou niet goed zijn als dat niet het geval wasquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mehehe, t verschil in resolutie is wel in één oogopslag te zien
Truequote:Op donderdag 10 mei 2012 22:01 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Zou niet goed zijn als dat niet het geval was
Zie ik daar een Taskkillerquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:59 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]!!
Ik heb mijn Desire Z nu die one X achtergrond gegeven. Bazending
[ afbeelding ]
Verder ben ik gewoon strontjaloers dat jullie een One X hebben en ik pas in februari kan verlengen
Nope, alleen in instellingen aanvinken dat 3rd party apps geïnstalleerd kunnen wordenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hmm, dan moet je de One X eerst rooten zeker?
Ah nice, had verwacht dat superuser toegang vereist zou zijnquote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nope, alleen in instellingen aanvinken dat 3rd party apps geïnstalleerd kunnen worden
Heb je die achtergrond in een hoge reso ergens?quote:
Oi die is inderdaad pretty!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:01 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Heb je die achtergrond in een hoge reso ergens?
Voor mn ifeun
HIJ VLOEKT, HIJ VLOEKT! MAAK 'M DOOD!!1 DE HOMO!1
Ja, en na alle haatpreken die ik in andere HTC topics heb gekregen is mijn bevinding dat mijn telefoon sneller reageert als ik met die taskkiller de apps uitschakel dan dat ik ze laat lopen.quote:
De One X die doe dat zelf en laat geen overbodige apps meer draaienquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:27 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ja, en na alle haatpreken die ik in andere HTC topics heb gekregen is mijn bevinding dat mijn telefoon sneller reageert als ik met die taskkiller de apps uitschakel dan dat ik ze laat lopen.
Is volgens mij een van de HTC achtergronden. Te verkrijgen door meer te kiezen bij 'achtergronden', zit volgens mij onder categorie 'zwart/wit'quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:01 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Heb je die achtergrond in een hoge reso ergens?
Voor mn ifeun
HIJ VLOEKT, HIJ VLOEKT! MAAK 'M DOOD!!1 DE HOMO!1
klopt, plaatje 4quote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Is volgens mij een van de HTC achtergronden. Te verkrijgen door meer te kiezen bij 'achtergronden', zit volgens mij onder categorie 'zwart/wit'
HTC kopen dus, homo
Het kost je iniedergeval meer batterij, en op de One X zul je mijn inziens weinig prestatie verschil merken. Beetje een Placebo idee.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:27 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ja, en na alle haatpreken die ik in andere HTC topics heb gekregen is mijn bevinding dat mijn telefoon sneller reageert als ik met die taskkiller de apps uitschakel dan dat ik ze laat lopen.
Je weet dat je die lege panels kan verwijderen?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:43 schreef Wells.p het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |