Dit dus... Saaiequote:Op woensdag 9 mei 2012 10:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Maar ehm, je wilde zo graag de LaPo maar je hebt geen leuke TT?
jij durft... Hihiquote:
Die dusquote:Op woensdag 9 mei 2012 10:03 schreef Rossdale het volgende:
http://www.amazon.co.uk/P(...)f=pd_sxp_grid_pt_2_1
Ik heb deze besteld, kan je ook makkelijk een pinpasje o.i.d. insteken tijdens het uitgaan. Kan ik mijn portemonnee tenminste gewoon thuislaten
Ik bel altijd zeer tegen hoesjes, maar deze toch maar eens overwegen voor van de zomer om geen portemonnee mee te hoeven nemen.quote:
Valt me 300% mee na alle kritische geluiden, geluid ook erg goed.quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:37 schreef kawa4 het volgende:
gisteren filmpje gemaakt,
met slowmotion video, maar vond het toch een beetje tegenvallen
kwaliteit was niet echt denderend.
heb het filmpje weg gegooid dus kan hem niet laten zien.
maar een gewoon filmpje maken, doet hij toch echt een stuk beter als mn vorige foon ( htc desire)
Waarom kan ik de kwaliteit niet hoger zetten dan 720p ?quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:37 schreef kawa4 het volgende:
maar een gewoon filmpje maken, doet hij toch echt een stuk beter als mn vorige foon ( htc desire)
Geluid is erg goed, maar die vlekken en het dynamisch bereik vallen toch wat tegen. Zeker niet slecht voor een smartphone, hoor. Heb je deze wel in 1080p geschoten, aangezien 720p de hoogste kwaliteit is waarin we hem kunnen kijken?quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:37 schreef kawa4 het volgende:
Jammer dat ik nog vrij veel kleingeld bij me heb. Voor de rest wel een net hoesje!quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:03 schreef Rossdale het volgende:
http://www.amazon.co.uk/P(...)f=pd_sxp_grid_pt_2_1
Ik heb deze besteld, kan je ook makkelijk een pinpasje o.i.d. insteken tijdens het uitgaan. Kan ik mijn portemonnee tenminste gewoon thuislaten
ja zie het nou pas video is geschoten op HD (1280x720)quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:45 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Geluid is erg goed, maar die vlekken en het dynamisch bereik vallen toch wat tegen. Zeker niet slecht voor een smartphone, hoor. Heb je deze wel in 1080p geschoten, aangezien 720p de hoogste kwaliteit is waarin we hem kunnen kijken?
Waar koop ik zo'n hoesje?quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:46 schreef Gkhn het volgende:
Ik heb een
[ afbeelding ]
Nillkin TPU zwart
Met een
[ afbeelding ]
Skinomi schermfolie
Nu fully protected dus.
Tijdelijk heb ik ook die pull-tab gehad. Wel mooi als de One X in je zak zit, maar als je hem nodig hebt en je haalt hem uit het hoesje dan kan je hem alsnog laten vallen.
Ook is de camera nu mooi beschermd met de Nillkin case omdat de rand een milimeter ofzo verhoogd is.
Gewoon via eBay. Er is een hardcase variant en een TPU. TPU beschermd beter tegen schokken daarom heb ik voor deze gekozen.quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:45 schreef RacerDKB het volgende:
http://www.htc.com/nl/help/htc-one-x/#troubleshooting-guide
[ afbeelding ]!
Mehehe, t verschil in resolutie is wel in één oogopslag te zienquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:59 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]!!
Ik heb mijn Desire Z nu die one X achtergrond gegeven. Bazending
[ afbeelding ]
Zou niet goed zijn als dat niet het geval wasquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mehehe, t verschil in resolutie is wel in één oogopslag te zien
Truequote:Op donderdag 10 mei 2012 22:01 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Zou niet goed zijn als dat niet het geval was
Zie ik daar een Taskkillerquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:59 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]!!
Ik heb mijn Desire Z nu die one X achtergrond gegeven. Bazending
[ afbeelding ]
Verder ben ik gewoon strontjaloers dat jullie een One X hebben en ik pas in februari kan verlengen
Nope, alleen in instellingen aanvinken dat 3rd party apps geïnstalleerd kunnen wordenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hmm, dan moet je de One X eerst rooten zeker?
Ah nice, had verwacht dat superuser toegang vereist zou zijnquote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nope, alleen in instellingen aanvinken dat 3rd party apps geïnstalleerd kunnen worden
Heb je die achtergrond in een hoge reso ergens?quote:
Oi die is inderdaad pretty!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:01 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Heb je die achtergrond in een hoge reso ergens?
Voor mn ifeun
HIJ VLOEKT, HIJ VLOEKT! MAAK 'M DOOD!!1 DE HOMO!1
Ja, en na alle haatpreken die ik in andere HTC topics heb gekregen is mijn bevinding dat mijn telefoon sneller reageert als ik met die taskkiller de apps uitschakel dan dat ik ze laat lopen.quote:
De One X die doe dat zelf en laat geen overbodige apps meer draaienquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:27 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ja, en na alle haatpreken die ik in andere HTC topics heb gekregen is mijn bevinding dat mijn telefoon sneller reageert als ik met die taskkiller de apps uitschakel dan dat ik ze laat lopen.
Is volgens mij een van de HTC achtergronden. Te verkrijgen door meer te kiezen bij 'achtergronden', zit volgens mij onder categorie 'zwart/wit'quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:01 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Heb je die achtergrond in een hoge reso ergens?
Voor mn ifeun
HIJ VLOEKT, HIJ VLOEKT! MAAK 'M DOOD!!1 DE HOMO!1
klopt, plaatje 4quote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Is volgens mij een van de HTC achtergronden. Te verkrijgen door meer te kiezen bij 'achtergronden', zit volgens mij onder categorie 'zwart/wit'
HTC kopen dus, homo
Het kost je iniedergeval meer batterij, en op de One X zul je mijn inziens weinig prestatie verschil merken. Beetje een Placebo idee.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:27 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ja, en na alle haatpreken die ik in andere HTC topics heb gekregen is mijn bevinding dat mijn telefoon sneller reageert als ik met die taskkiller de apps uitschakel dan dat ik ze laat lopen.
Je weet dat je die lege panels kan verwijderen?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:43 schreef Wells.p het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
umad?quote:
Een abo verloopt niet maar wordt gewoon stilzwijgend doorverlengd (per maand) kortom je hoeft nu niet te beslissen maar kan ook nog over een aantal maanden. Het is meer wat jij wilquote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:54 schreef Iemand91 het volgende:
25 mei verloopt m'n Vodafone abonnement. Ik zit nu zwaar te twijfelen of ik niet gewoon maar dit weekend de knoop door ga hakken voor de One X i.c.m. 1-jarig KPN-abbo. (2e jaar sim-only of na 1 jaar toestel verkopen)
Ik betaal dan - over 2 jaar gezien - per maand nagenoeg net zoveel als nu (straks gemiddeld over 2 jaar ¤31.29 p/maand).
Ik ga er (uiteraard) op voorwaarden achteruit (bij KPN eerste 3 maanden 1000 min/sms, 1500MB en dan 150 min/sms en 250MB i.p.v. 150 min/sms en onbeperkt data nu) maar dat is onvermijdelijk nu...
Grote kans dat ik het nog dit weekend moet doen, want als prijzen veranderen is dat meestal op maandag (bijv. Vodafone met hun nieuwe abonnementen)
Weet ik. Maar ik ben wel toe aan een leuke mobiele telefoon.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:21 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Een abo verloopt niet maar wordt gewoon stilzwijgend doorverlengd (per maand) kortom je hoeft nu niet te beslissen maar kan ook nog over een aantal maanden. Het is meer wat jij wil
Zeker. Was ik geen bestaande Vodafone klant dan had ik 'm al gehad i.c.m. die waanzinnige Typhone/GSMeasy deal van tijdje terug. Maar dat zat er niet in dus ik zit al zo'n 2 maanden wat rond te kijken en ik gok dat het niet veel voordeliger dan dit kan worden.quote:Prijzen blijven continue veranderen, dus het kan over een maand ook weer goedkoper of anders zijn.
ik wou dat het zo'n feest was dat ik een One X eigenaar was. Ik heb slechts de One X wallpaper ingesteldquote:Op zaterdag 12 mei 2012 09:25 schreef lekzzz het volgende:
[..]
De One X die doe dat zelf en laat geen overbodige apps meer draaien
lol, sorryquote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:48 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
ik wou dat het zo'n feest was dat ik een One X eigenaar was. Ik heb slechts de One X wallpaper ingesteld
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:55 schreef PhatBassBoom het volgende:
Kutmobiel. Vooral het scherm vind ik echt kut. Blijft flikkeren en nu heb ik ook nog eens een gele vlek linksboven bij lichte achtergronden. Had ik toch maar iPhone genomen..
Whut?:') Zelfs mijn S2 was beter man.quote:
Misschien toch maar eens terug naar de winkel gaan.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:59 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Whut?:') Zelfs mijn S2 was beter man.
Ga ik doenquote:Op zondag 13 mei 2012 00:06 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Misschien toch maar eens terug naar de winkel gaan.
Wat had je dan verwacht, wat is er mis met het scherm? Naast de gele vlekken dan.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:09 schreef PhatBassBoom het volgende:
i
[..]
Ga ik doenIk heb een hi toestellease abo dus ik hoop dat ze wat voor me kunnen regelen.. Ik ben er toch niet helemaal tevreden over helaas. Had meer verwacht van dit ding.
Alle update's al gedownload? Helderheid al op ongeveer 1/5 gezet?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:55 schreef PhatBassBoom het volgende:
Kutmobiel. Vooral het scherm vind ik echt kut. Blijft flikkeren en nu heb ik ook nog eens een gele vlek linksboven bij lichte achtergronden. Had ik toch maar iPhone genomen..
Ik heb het niet over besturingssystemen.quote:Op zondag 13 mei 2012 12:13 schreef Neo-Mullen het volgende:
iPhone
Apple
Lekker voor alles de hoofdprijs betalen
en dan alsnog veel minder kunnen dan met android
Laatste zou trouwens geen fuck moeten uitmaken voor zo'n toestel met zo'n prijs. Al zou ik hem op volle helderheid gebruiken zouden er geen problemen moeten zijn.quote:Op zondag 13 mei 2012 12:16 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Alle update's al gedownload? Helderheid al op ongeveer 1/5 gezet?
Waarom laten mensen over zich heen lopen? Je betaald voor iets en dan maar vrede hebben als je scherm niet flikkert bij lage helderheid maar anders wel. Vind het maar raar. Ik ga morgen langs een hi winkel.quote:Op zondag 13 mei 2012 12:30 schreef Fiorano het volgende:
Maar als het een oplossing bied voor je probleem dan is dat toch mooi
Ga even lekker naar de winkel, ruil hem om en klaar.
JOH echt? Man dat is al lang bekend, je bent heus niet de enigste met dit probleem hoor.quote:Op zondag 13 mei 2012 12:31 schreef PhatBassBoom het volgende:
Ik ben er trouwens achter dat hoe warmer mijn one is des te geler het vlekje is.
Dit topic is ook voor problemen neem ik aan? Of is het een topic om op elkaars one x te geilen? Je hoeft je niet gelijk als een fanboy te gedragen omdat ik vind dat ik een kut mobiel in handen heb.quote:Op zondag 13 mei 2012 12:46 schreef Fiorano het volgende:
Als je een probleem hebt ga je toch eerst googelen en zoeken wat het kan zijn en of er oplossingen voor zijn ipv gelijk te gaan schreeuwen dat het een kut telefoon is ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |